-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #62649 üzenetére
Köszi! Ez egy jó hír.
1hónapra az egyik családtag átvált előfizetésre mert normális adatkeret csak ott van. Kártyásnál nincs. -
MODERÁTOR
válasz bollokcs80 #62654 üzenetére
A hivatalos út valóban a tulajt írja/kéri, ha a kolléga ettől eltért, az hiba.
Szerencsétek volt.Samsung Galaxy A54
-
darvinya
titán
válasz bollokcs80 #62654 üzenetére
Sajnos GSM-es telefon, így előfizetői papírok nincsenek hozzá.
Ez szerinted mennyire hivatalos ebben a formában, hogy van egy GSM.blokk, azt semmi.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz bollokcs80 #62657 üzenetére
És pont itt a gond.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#21493760
törölt tag
Vicc, amit a Telenor csinál. 3 héttel ezelőtti rendelésem még mindig nem sikerült feldolgozni. Ügyfélszolgálat telefonon & online, ahányszor hívom annyiszor mást mondanak. "Illetékes csoportunknak továbbítottuk", visszahívjuk, stb. stb. persze azóta sem hívtak, úgy, h kifizettem előre, amit ki kellett. Online még lemondani sem sikerült 😅, holnap hívom őket, elköltöm én máshol azt a pénzt, ha nekik nem kell. 🤷🏻♂️
-
MODERÁTOR
-
bollokcs80
Korrektor
-
muszi0521
aktív tag
Jelenlegi csomagom Helo Data Start.Meddig használhatom ha már lejárt a hűség időm ?
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
muszi0521
aktív tag
válasz Viktor0610 #62668 üzenetére
Köszi a választ,s7 edge - vettem annak idején.
-
muszi0521
aktív tag
Lesz most valami komolyabb akció ?
-
MODERÁTOR
-
lm83
őstag
válasz Viktor0610 #62671 üzenetére
Biztos olyanra gondolt, mint tavaly. Ajándék telefon akcióra
-
kali
legenda
válasz 4Grider #62679 üzenetére
Azért biztos örülne a Telenor és a Vodafone, ha a nullával ellentétben, felmutathatná azt a siralmas rendelkezésre állási időt, ami amúgy magasabb értékű volt a gyakorlatban, ráadásul részben fejlesztések miatt (számhordozottnál működjön a HD hang...stb.) állt néha.
Anno a Telenor komoly szinten tesztelte a VoLTE működést, sokan bennük látták pedig a jövőt.
Az meg sehol és semmire sem lehet indok, hogy nem kiforrott, hiszen ezzel az erővel senki nem fejlesztene vagy újítana akkor semmit, mert egy ideig semmi sem működik 100%-osan.[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz #08176384 #62676 üzenetére
Melyik év január-február? Februárban lesz 3éve, hogy elsőként demózták. Aztán azóta csak tologatják...
4Grider
Na igen biztosan a licenc díj miatt nem vezetik be. Nem éri meg. A közép afrikai szolgáltatónál ahol még csapvíz sincsen viszont dől a lé a VoLTE-ből? Ahha...
Különböző fejlesztések miatt le kellett kapcsolni a VoLTE-t. Hát van ilyen. De ott legalább megy és tökéletes.
Ha már 90%-os rendelkezésre állás: A Telenor féle 4G->3G-s leváltásos hívás esetében sem sokkal magasabb. Tegnap is volt a helyi cellán, hogy csak sms-t kaptam mert a rendszer szerint nem voltam elérhető. De a szolgáltató szerint ez nem hiba. Hát igen. Ez feature a telenornál. Na az ilyen hibákat lehetne megszüntetni a VoLTE-vel. -
kali
legenda
válasz 4Grider #62681 üzenetére
Nem igazán számolgatja az ember napra pontosan, de én például nem sok kimaradást tapasztaltam, amikor egyik vagy másik helyről írták, hogy nem működik, én legtöbbször akkor is tettem be képet a kapcsolódó topikba, hogy nálam rendben van.
Amire meg nem lehetett előre felkészülni műszakilag és technológiailag, arra nyilván egyik szolgáltató sem tudott, ilyen például a számhordozás, ha ezért muszáj lekapcsolni a fejlesztés idejére egy szolgáltatást, akkor muszáj, de az nem hiba, nem műszaki probléma vagy hasonló miatt állt a VoLTE.
VoLTE esetén nincs értelme számolgatni amúgy a rendelkezésre állást, mert ha nem megy, akkor is elérhető a 3G/2G telefonálás, így nincs olyan, hogy ha nem működik, akkor nem lehet telefonálni.
Minden havi díjas előfizetésen elérhető, ráadásul egy ideje nem csak a publikus, hanem a flották esetén is.
Felesleges csak azért ekézni a másik szolgáltatót, meg csak a hibákat keresni és meglátni ott, mert nála működik olyan technológia, ami a többinél nem, inkább várni kell, hogy a Telenor és a Vodafone is bevezesse, mert hasznos és sok előnye van a gyakorlatban is.
A Telenor novemberben már majdnem elindította, így bízni kell abban, hogy túl sokáig nem kell már várni, hátha gyorsan elhárul a technikai vagy személyi akadály.[ Szerkesztve ]
-
szabogabor10
veterán
válasz 4Grider #62681 üzenetére
Minden szolgáltatónál lehetnek eleinte problémák vele, de erre semmiképp nem az a megoldás, hogy akkor inkább hagyjuk a picsába az egészet...
Ha mindenki így gondolkodna, messze nem tartana itt a világ fejlettségi szintje.iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
4Grider
nagyúr
válasz szabogabor10 #62684 üzenetére
Én másképp gondolkozom. Mi a cégnél nem vezetünk be olyan szolgáltatást, ami kiforratlan és ezért még pluszban folyamatosan fizetnünk is kell. Lehet, hogy nem vagyunk innovatívak, de mi nem egy kezdő cég vagyunk, ahol az "elmegy" kategória is elfogadható. Mondjuk emiatt a ZTE-nek sem lett volna esélye nálunk, be is szívta velük a hazai Telenor.
-
MODERÁTOR
-
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #62687 üzenetére
Az elmúlt x évben tényleg feltűnően sok a bénázás náluk. Kezdődött az Amdocs bevezetésével, folytatódott a ZTE menedzsment rendszer bevezetésével, ami nagyjából a mai napig bezárólag nem egy sikertörténet. Kívülről nézve olyan az egész történet, mint ha a ZTE support csak olyan nyelven beszélne, amit tudó ember egy sincs a Telenorosok között. Ha visszaemlékezel, nem egy komolyabb rendszerfejlesztést már úgy elhalasztottak, hogy a mai napig nem lett belőlük semmi. És ezek közül csak egy a VoLTE...
-
tomp
félisten
válasz szabogabor10 #62689 üzenetére
Nem véletlenül lett a VoLTE technika beszállítója a Huawei... Lehet nem bírják bugmentesen beilleszteni a csúcs ZTE rendszerbe...
Viktor0610
Ez nem a kedvességről szól. Ez a valóság leírva.
ZTE óta olyan komoly a hálózatuk+rendszerük, hogy az elképesztő. De nem baj, gondolom a megfelelő emberek nagyon jól jártak... -
Black_Raven
veterán
Én kb 1 hónapja figyeltem fel rá, hogy szakadozik a kapcsolat 4g neten. Érdekes mert előtte nem volt gond. Még szerencse hogy ritkán használom, a telekom net dömping miatt.
.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.
-
tomp
félisten
válasz Black_Raven #62693 üzenetére
Nálam a helyi bázis lassult be de nagyon. Sebesség megvan Speedtesten de egyszerűen döcög minden.
Ha átváltok telekom 4G-re ami mérés alapján sokkal lassabb mert csak a 800MHz-es cella jön be a lakásba de böngészve ég és föld. Ilyen fürge tempót még max jelszintnél 4G+ hálón se láttam a telenornál. Ennyivel jobb az Ericsson technikája?
Ha erősebb lenne a térerő a lakásban és egy kicsit nagyobb adatkeret is lenne már mennék is a telenorhoz megszüntetni a HD-t. -
zsupyro
tag
Sziasztok. Leirom röviden a kálváriámat hátha valaki tud segíteni.
1 hónapja előfizettem a Mytv-re hogy majd otthon android tvboxon keresztül tudom nézni, de sajnos nem működött, bármilyen eszközzel csatlakoztam az alkalmazás ismeretlen hibát írt ki.. Mobilinternettel hibátlanul működik.. Kipróbáltam edasanyáméknál, ahol ugyan az az internet szolgáltató csak másik a router, ott is működik hibátlanul.. Azt hittem a routeremmel van gond, reseteltem, frissítettem, új romot tettem fel de sajnos nem lett jó... Lehoztam edasanyámek routerét, beállitottam és láss csodát akkor sem lett jó, a hiba ugyan az..
Elmentem az internet szolgáltatómhoz ahol azt mondták nem az ő hibájuk, az ip címemmel van valami gond, írnak a Telenornak, várjak türelmesen... 1 hét múlva újra elmentem és azt mondták hogy mivel új optikai netem van, új ip címmel, ami 77...kezdetű,mert ők külföldről veszik a netet, a Telenornál pedig van valami "statikus geofilter szűrő", amit a Telenornak kell levennie, náluk erdeklődjek, ők nem tudnak mit tenni... Különben a mytv online felületén ki is írja a hibát, hogy "a szolgáltatás csak Magyarországon vehető igénybe"... Felhívtam a Telenor ügyfél szolgálatot, ahol nagy nehezen megértették a problémát, és válaszul azt kaptam hogy ezt a szűrést a Telenor nem tudja levenni, mivel a szolgáltatóm külföldi szerverről biztosítja nekem a netet ez az ő hibájuk...
Most akkor mi tévő legyek, az internet szolgáltatóm Magyarországi székhelyű, én Magyarországon vagyok és nem tudok igénybe venni egy szolgáltatást mert az ip cimem alapján külföldi vagyok.. Egyik a másikra mutogat... Mit lehet tenni ilyenkor?? Ti mit tennétek?? -
4Grider
nagyúr
válasz zsupyro #62695 üzenetére
Több lehetőséged van.
Szerzel havi 3800 Ft-os korlátlan Telenor sim kártyát, és azon netezel és nézed a Telenor MyTV-t.
Veszel egy sima feltöltős Telenor sim kártyát, és rá valami minimum netet és ezen nézed az adatkeret csökkenése nélkül a Telenor MyTV-t.
Előfizetsz valami hazai vpn szolgáltatásra és a meglévő vezetékes nettel azon keresztül nézed a Telenor MyTV-t.
Szolgáltatót váltasz valami hazai vezetékes szolgáltatóra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóhifi
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Hobby elektronika
- Azonnali játékos kérdések órája
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Apple notebookok
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- További aktív témák...