Új hozzászólás Aktív témák

  • RajnaiGabi

    újonc

    Sziasztok!
    Egy kellemetlen helyzetbe kerültem, amihez a tanácsotokat, tapasztalataitakat szeretném kérni.
    Nemrég vettem egy használt telefont, amiről kiderült, hogy céges flottás készülék, amin még részletfizetés van, amit márciusban letiltottak így jelenleg teljesen használhatatlan. Van egy adásvételi szerződésem, amit az eladó állított ki.

    Az eladó a Yetteltől vásárolta a készüléket flottában. Az ügy meghaladja a nagyobb értékű csalás mértékét. A történet azért is zavaros, mert először azt állította, hogy a telefont egy összegben vásárolták, nem részletre. Azonban nem biztos, hogy részletfizetésre vette az eredeti tulajdonos, hanem lehet, hogy csak kedvezményesen vette flottába egy összegű kifizetésre, de hűségidő alatt. Mindenesetre nem tiszta a helyzet, hiszen nem teljesen transzparens az illető, már személyeskedik, és nem érzem, hogy haladni fog valaha is a történet.

    Most elismerte, hogy még tartozik a szolgáltatónak, és emiatt vannak rajta korlátozások. Azt ígérte, rendezi a tartozást és visszafizeti nekem a vételárat, de különböző okokra hivatkozva még nem tette meg. Többször próbáltam vele kommunikálni, többféle megoldást felajánlottam, de nem jutottunk egyezségre. Kicsit nyomoztam, és kiderült, hogy a volt cégét nagy eséllyel felszámolták, és most inkasszózta a NAV a jelenlegi működése miatt a számláját, tehát teljesen csődbe ment.

    Most ott tartok, hogy ha záros határidőn belül nem kapok kártalanítást, kénytelen leszek rendőrségi feljelentést tenni. Már elég valószínű a feljelentés ténye, elsősorban pressziót akarok gyakorolni rajta.

    Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy:
    - Volt-e valaki hasonló helyzetben? Ha igen, hogyan oldotta meg?
    - Mit javasoltok, milyen lépéseket tegyek még a rendőrségi feljelentés előtt?
    - Van-e valakinek tapasztalata, hogy a Yettel vagy a rendőrség hogyan kezeli az ilyen ügyeket?

    Előre is köszönöm a válaszokat, tanácsokat!

Új hozzászólás Aktív témák