Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FordFair

    tag

    válasz Met #11621 üzenetére

    Köszi a választ mindenkinek!

    A fő probléma, hogy senki nem tudja, hogy hol keletkezett a sérülés, a gyárban, a nagykerben, a kiskerben, vagy pl. valamelyik szállítás közben, bezacskózva ezt nem is lehet megállapítani szerintem.

    (#11628) Brekk
    Köszi a választ Neked is, és a pozitív hozzáállást.

    Így utólag, valóban ki kellett volna bontanom, de őszintén, az fel sem merült bennem, hogy kívülről látható fizikai sérülés lehet rajta. Mivel, ha nincs és nem jó a HDD, akkor nyilván gond nélkül cserélhető. Amúgy sem sűrűn veszek HDD-t, legutóbb 5 éve vettem...
    Az eladó sem mondta, hogy bontsam ki, de ez nyilván nem számít.
    Másrészről, ha ki is bontom és átnézem, én nem vettem volna észre ezt a sérülést. Ezek szerint, ha legközelebb veszek HDD-t, akkor bontsam ki és fotózzam körbe? + a legjobb lenne vinni egy laptopot + egy külső házat ott helyben letesztelni?

    Persze értem azt is, hogy a vevő valóban földhöz vághatja vétel után a HDD-t és ez nem lehet a bolt hibája...

    Mondjuk azt sem értem, hogy miért csak egy zacskóba csomagolják a gyártók ezeket, 80eFt szerintem senkinek sem kis pénz.

    Igaz az is, hogy "senki nem gyanúsított meg semmivel", valójában viszont így néz ki a dolog, tekintve, hogy azt sem mondtátok, hogy lehet, hogy már sérülten adtátok át a HDD-t. Persze, ezt is megértem.

    Mondjuk, úgy általában viszont az eladók is átnézhetnék az eladott terméket legalább olyan alapossággal eladáskor, mint amilyen alapossággal átnézik garanciális visszavételkor...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés