Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FordFair
tag
Köszi a választ mindenkinek!
A fő probléma, hogy senki nem tudja, hogy hol keletkezett a sérülés, a gyárban, a nagykerben, a kiskerben, vagy pl. valamelyik szállítás közben, bezacskózva ezt nem is lehet megállapítani szerintem.
(#11628) Brekk
Köszi a választ Neked is, és a pozitív hozzáállást.Így utólag, valóban ki kellett volna bontanom, de őszintén, az fel sem merült bennem, hogy kívülről látható fizikai sérülés lehet rajta. Mivel, ha nincs és nem jó a HDD, akkor nyilván gond nélkül cserélhető. Amúgy sem sűrűn veszek HDD-t, legutóbb 5 éve vettem...
Az eladó sem mondta, hogy bontsam ki, de ez nyilván nem számít.
Másrészről, ha ki is bontom és átnézem, én nem vettem volna észre ezt a sérülést. Ezek szerint, ha legközelebb veszek HDD-t, akkor bontsam ki és fotózzam körbe? + a legjobb lenne vinni egy laptopot + egy külső házat ott helyben letesztelni?Persze értem azt is, hogy a vevő valóban földhöz vághatja vétel után a HDD-t és ez nem lehet a bolt hibája...
Mondjuk azt sem értem, hogy miért csak egy zacskóba csomagolják a gyártók ezeket, 80eFt szerintem senkinek sem kis pénz.
Igaz az is, hogy "senki nem gyanúsított meg semmivel", valójában viszont így néz ki a dolog, tekintve, hogy azt sem mondtátok, hogy lehet, hogy már sérülten adtátok át a HDD-t. Persze, ezt is megértem.
Mondjuk, úgy általában viszont az eladók is átnézhetnék az eladott terméket legalább olyan alapossággal eladáskor, mint amilyen alapossággal átnézik garanciális visszavételkor...
[ Szerkesztve ]
-
FordFair
tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. (A "Garancia kérdés, fogyasztóvédelem" topicba írtam, de itt is feltenném a kérdésemet.)
Két napja vettem egy HDD-t az Oázisnál (WD red 8TB). A HDD egy nejlonba volt csomagolva (ESD bag).
Tegnap bekapcsoltam az ugyancsak két napja vásárolt NAS-sal együtt, a NAS hibásnak jelölte, hibás szektorokat jelzett.
Ma visszavittem a boltba, ahol először kívülről nézték át: az eladó talált rajta egy kis sérülést a csatlakozó sarkánál. Szerintük leeshetett.
Majd megvizsgálták, valóban rossz, hibás szektorokkal.A sérülésre hivatkozással feltételesen vették át, "továbbküldik", majd értesítenek az eredményről.
Ami biztos, hogy nálam nem sérülhetett meg, nem esett le. (A vásárlást követő fél órán belül mentem autóval a következő boltba, ahol a HDD-t beszereltem az ott vásárolt NAS-ba, azt pedig vissza a dobozába. Ráadásul ma is a NAS-ban vittem vissza hozzájuk, nehogy sérüljön.)
Hogyan tudom bizonyítani, hogy nem nálam sérült meg/ esett le, ha egyáltalán külső fizikai sérülés történt. Sehogy?
Az Oázisban nem bontottam ki a nejlonból, úgy ahogy volt átvettem, elvittem.
Mit kellett volna csinálnom a vásárláskor? Kibontani, megvizsgálni, körbefényképezni? Bár ha kibontom, akkor ezt a "sérülést" akkor sem vettem volna észre.Mit tudok csinálni? Ha azt mondják, hogy ez a HDD leesett, akkor így buktam 80 rugót?
Ha belegondolok, a boltba szállításkor, illetve a boltban is sérülhetett, vagy már előtte (a nagykernél?) is, főleg, hogy csak egy zacskóban tárolják. A boltban is zacskóban voltak egymásra téve...Csatolok 1-2 képet, amit ma a boltban csináltam a HDD-ről.
Nagyon elkeserítő ez az egész. Nem elég, hogy nem tudom a HDD-t/NAS-t használni + rohangálok vissza a termékkel, még gyakorlatilag meggyanúsítanak, hogy ledobtam a HDD-t + még hazudok is...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest