Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FordFair

    tag

    válasz FordFair #11631 üzenetére

    Pénteken megkaptam a csere HDD-t az Oázistól, remekül működik, ezúton is köszi!!

    (Most azért kibontottam, körbefotóztam átvételkor :) )

    [ Szerkesztve ]

  • FordFair

    tag

    válasz Met #11621 üzenetére

    Köszi a választ mindenkinek!

    A fő probléma, hogy senki nem tudja, hogy hol keletkezett a sérülés, a gyárban, a nagykerben, a kiskerben, vagy pl. valamelyik szállítás közben, bezacskózva ezt nem is lehet megállapítani szerintem.

    (#11628) Brekk
    Köszi a választ Neked is, és a pozitív hozzáállást.

    Így utólag, valóban ki kellett volna bontanom, de őszintén, az fel sem merült bennem, hogy kívülről látható fizikai sérülés lehet rajta. Mivel, ha nincs és nem jó a HDD, akkor nyilván gond nélkül cserélhető. Amúgy sem sűrűn veszek HDD-t, legutóbb 5 éve vettem...
    Az eladó sem mondta, hogy bontsam ki, de ez nyilván nem számít.
    Másrészről, ha ki is bontom és átnézem, én nem vettem volna észre ezt a sérülést. Ezek szerint, ha legközelebb veszek HDD-t, akkor bontsam ki és fotózzam körbe? + a legjobb lenne vinni egy laptopot + egy külső házat ott helyben letesztelni?

    Persze értem azt is, hogy a vevő valóban földhöz vághatja vétel után a HDD-t és ez nem lehet a bolt hibája...

    Mondjuk azt sem értem, hogy miért csak egy zacskóba csomagolják a gyártók ezeket, 80eFt szerintem senkinek sem kis pénz.

    Igaz az is, hogy "senki nem gyanúsított meg semmivel", valójában viszont így néz ki a dolog, tekintve, hogy azt sem mondtátok, hogy lehet, hogy már sérülten adtátok át a HDD-t. Persze, ezt is megértem.

    Mondjuk, úgy általában viszont az eladók is átnézhetnék az eladott terméket legalább olyan alapossággal eladáskor, mint amilyen alapossággal átnézik garanciális visszavételkor...

    [ Szerkesztve ]

  • FordFair

    tag

    Sziasztok!

    Tanácsot szeretnék kérni. (A "Garancia kérdés, fogyasztóvédelem" topicba írtam, de itt is feltenném a kérdésemet.)

    Két napja vettem egy HDD-t az Oázisnál (WD red 8TB). A HDD egy nejlonba volt csomagolva (ESD bag).

    Tegnap bekapcsoltam az ugyancsak két napja vásárolt NAS-sal együtt, a NAS hibásnak jelölte, hibás szektorokat jelzett.

    Ma visszavittem a boltba, ahol először kívülről nézték át: az eladó talált rajta egy kis sérülést a csatlakozó sarkánál. Szerintük leeshetett.
    Majd megvizsgálták, valóban rossz, hibás szektorokkal.

    A sérülésre hivatkozással feltételesen vették át, "továbbküldik", majd értesítenek az eredményről.

    Ami biztos, hogy nálam nem sérülhetett meg, nem esett le. (A vásárlást követő fél órán belül mentem autóval a következő boltba, ahol a HDD-t beszereltem az ott vásárolt NAS-ba, azt pedig vissza a dobozába. Ráadásul ma is a NAS-ban vittem vissza hozzájuk, nehogy sérüljön.)

    Hogyan tudom bizonyítani, hogy nem nálam sérült meg/ esett le, ha egyáltalán külső fizikai sérülés történt. Sehogy?
    Az Oázisban nem bontottam ki a nejlonból, úgy ahogy volt átvettem, elvittem.
    Mit kellett volna csinálnom a vásárláskor? Kibontani, megvizsgálni, körbefényképezni? Bár ha kibontom, akkor ezt a "sérülést" akkor sem vettem volna észre.

    Mit tudok csinálni? Ha azt mondják, hogy ez a HDD leesett, akkor így buktam 80 rugót?
    Ha belegondolok, a boltba szállításkor, illetve a boltban is sérülhetett, vagy már előtte (a nagykernél?) is, főleg, hogy csak egy zacskóban tárolják. A boltban is zacskóban voltak egymásra téve...

    Csatolok 1-2 képet, amit ma a boltban csináltam a HDD-ről.

    Nagyon elkeserítő ez az egész. Nem elég, hogy nem tudom a HDD-t/NAS-t használni + rohangálok vissza a termékkel, még gyakorlatilag meggyanúsítanak, hogy ledobtam a HDD-t + még hazudok is...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés