-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
Topikgazda
válasz scorpion1 #66548 üzenetére
Szikra van inditozasnal?
Az elso hibakod az arra vonatkozik, hogy nem kap jelet a fotengelytol a gyujtashoz, vagy gyujtotrafoval van gond.
Probald meg eloszor hogy megtakaritod a vezerlobe/ECU-ba meno csatlakozokat kontak sprayvel. Valamint nezd at/takaritsd meg az osszes csatlakozot a fesszabalyzo korul, testelesi pontokat, stb.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csabi94 #66552 üzenetére
"Amúgy úgy döntöttem, hogy kap előre-hátra 120-ast, azt mondja a szerelőm, hogy úgy jobban kanyarodik"
Annyit mindenképp megért volna az a páros.
Pár éves gumikkal az a baj mint bármilyen más járműgumival, hogy hiába nem kopott, a guminak már nincs olyan tapadása.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Peti N95
aktív tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a Peugeot Jetforce C-tech - re fel lehetne e tenni egy fekvő minarellis kipufogót? Létezik valami közdarab, vagy átalakító a henger és a kipu közé? Ahogy néztem, csak a dőlésszöge más, a csavarok jó helyen lennének... Köszi előre is!
Ő lenne a dob... Egy Giannelli Extra helyére menne föl... Vélemény?
Arra is gondoltam, hogy a könyököt egy az egyben átrakni...[ Szerkesztve ]
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
üszök
őstag
válasz csabi94 #66552 üzenetére
Bocs,figyelmetlenül olvastam. Amúgy szerintem a 120 előre való,a 130 meg hátra. A formája is más a hátsónak,laposabb peresebb. Én tavaj vettem használt gumit a bálnára előre,6k kilométer alatt oda lett. Inkább akkor ved a Contit mint használtat.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #66550 üzenetére
Nem sok hiányzott hozzá. Reflex szerűen letettem a lábam, ha dőlök, valamennyire megtartsam magam. Megfogtam a dolgot, de azt hittem, a lábam a nyakamon jön ki.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
csabi94
őstag
Lebeszéltetek a Contiról, Michelin City Grip lesz, új. Csak nem most, hanem egy-két hónap múlva.
-
mumtaz
senior tag
válasz scorpion1 #66548 üzenetére
Nem viccből, de érdemes lenne megnézni a lendkereket. Nekem a Jetforce-ban a lendkerékről levált a mágnes. Pontosabban el is repedt. Aztán vettem bontottat. 1 hónap, és az is szétrepedt és kihagyó gyújtás mellett még egy csomó érdekességet produkált. Pl gyenge volt a töltés.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
enginev3.0
félisten
Valakinek volt már dolga Stage6 Racing MK2vel?
Polini Corsa 70ccm hengert váltaná
Elvileg 5-8LE vel erősebb
Stage6 pro replica kipufogó van a motoron és egy stage6 hajtás (variator)
Mennyire szükséges a főtengely csere? Tudom hogy kellene csak nem szívesen egy hónapban költenék rá ennyitA sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Topikgazda
válasz enginev3.0 #66559 üzenetére
Pont ezzel nem, de hasonlóval már igen.
Ez már egy igen kemény henger, biztos, hogy bevállalod a szerelését stb? Megvan hozzá minden egyéb más ami még szükséges (megfelelő méretű karbi stb)? Csak azért kérdezem, mert te már a főtengely cserét is el akarod kerülni. Gyári főtengely van még a motorban? Ha igen akkor gondolom csak viccnek szántad az egészet, hogy kell-e cserélni vagy sem.
Ez egy teljesen más világ már mint a jelenleg a motorodban lévő henger. A Polini Corsa a legjobbak között van a vashengerek között de mégsem aluhenger, ráadásul amit te kinéztél az egy igen komoly hengernek mondható már. Van tőle jobb és drágább is, de akkor is komoly. Ha nincs rutinod akkor már az első indítás után is besz@rhat az egész.
Milyen stage6 hajtás van benne, Stage6 Sport Pro? Nem azt mondom, hogy nem fog vele menni, de egy ilyen kaliberű henger mellé már komolyabb variátor való mint ez a sima multi.
A kipufogó bár nem egy nagy durranás, de jó lesz. Ez a cső egyébként is inkább az aluhengerekhez való mint a mostani vashoz.szerk: A Polini Corsa kb a legerősebb vashenger, én nem cserélném le a helyedben.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
enginev3.0
félisten
válasz sityupityu #66560 üzenetére
Van motor szerelőm, szerel nagy motorokat is gond nélkül, rá bízom szívesen
17.5 karbim van, azt mondta hogy elmegy vele, lehetne jobb is, de megteszi
A kipufogó elvileg a henger adatlap alapján ajánlott hozzá
Főtengely csere persze kellDe úgy néz ki nem sikerül megegyezni az eladóval szóval lehet tárgytalan
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Topikgazda
válasz enginev3.0 #66561 üzenetére
Nem tudom, hogy mennyit ért hozzá ha olyanokat mond, hogy jó hozzá a 17,5-ös karbi.
A 70-es vashengerekhez kell a 17,5 karbi, de sokan inkább 19-est raknak oda is. Ehhez a hengerhez simán kell a 21-es. Lehet, hogy valaki jó motorszerelő, de a robogóhangolás megint egy más világ.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
enginev3.0
félisten
válasz sityupityu #66562 üzenetére
Igen, mondta hogy 21es kell, de ha nem akarok kapásból 100ezret költeni, akkor elmegy vele
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Topikgazda
válasz enginev3.0 #66563 üzenetére
Be fog állni a henger! Nem tud annyi üzemanyagot szállítani neki, ami megfelelő lenne a belső hűtésnek. Még ha a legnagyobb főfúvókát rakja bele akkor sem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz enginev3.0 #66563 üzenetére
Egyébként ilyen szintű konfigurációknál már nem lehet játszadozni, csak akkor szabad összerakni őket amikor már megvan minden. Nem úgy működik, hogy összerakjuk és minden hónapban veszünk hozzá valamit.
Gondolj bele, sok robogó (pl Aprilia SR stb) eleve gyárilag 17,5-ös karbival van szerelve az 50-es hengerhez. Akkor szerinted egy olyan hengernél ami 20 környéki lóerőt is leadhat, és 14-15 ezret pörög mire lesz elég az a karbi? Ti tudjátok.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
enginev3.0
félisten
válasz sityupityu #66565 üzenetére
Ez is SR
De mindegy, nem tudok alkudni, így nem veszem meg
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
moriak
tag
Sziasztok! Robogóra milyen telefontartót ajánlatok? Köszönöm.
-
gabe_
őstag
válasz sityupityu #66565 üzenetére
Érdekes, mert a 100-as malaguti ciak is 17,5-ös dellorto karbival van szerelve, és elég neki. Igaz, nem tuning, csak gyári konfig...
Sovány szakácsban sose bízz!
-
Topikgazda
-
mormota
senior tag
sziasztok
aprilia sr 50 '98 LC, bár ez lényegtelen a problémám szempontjából.
Önindítóra nem mindig indul el a motor, illetve önindítózásnál elég lomhán teker.
pl hidegen abszolute nem tudom beindítani, csak rugásra.akksi, vagy önindító? esetleg más lehetőségek?
és ha már itt vagy, és kérdezek, akkor még egyet:
amikor teletankolom, másnap reggelre csöpög a benzin, vagy talán olajos keverék? (feketés folt van a motor alatt)
mit nézzek meg, hogy jól van-e a helyén?Illusztrálok, tehát vagyok
-
őstag
válasz mormota #66572 üzenetére
Szia,
nekem is hasonló problémám volt, hidegen mindig kicsit tekertem önindítóval + szivatóval, aztaán utána első rugásra indult.. tekerésre nem. Egyéb okok miatt darabokra kellett szednem a motort, összraktam, és hidegen is megy pöccre minden gond nélkül. Lehet kontakt gondok voltak, vagy eszem nincsen, de megjavult.Enyémbe lett új akksi előtte.
-
wagi
senior tag
Robogónál a visszapillantó tükör felső részét hogyan lehet rögzíteni?
A rázkódástól mindig elmozdul.
-
Predator2
addikt
Helló
Márciusban jártam nálatok. Az akkor leírtak alapján, inkább teljesen hanyagoltam a motoros témát.
Viszont eszembe jutott még valami.Abszolút nem értek a témához, így nézzétek el ha butaságot írok.
B-s Jogsihoz van olyan motor ami ajánlható? Azzal megtanulnék motorozni aztán foglalkoznék nagyobb motorokkal, és a jogsit is könnyebben le tudnám tenni.
Jöhet váltós is, de érdekelhet robogó is. (igaz váltósnak jobban örülnék)
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
csabi94
őstag
Az önindító-akksi témához hadd fűzzek annyit hozzá, hogy az én motorom pl. amikor vadiúj akksit kapott, akkor sem volt hajlandó önindítóval indulni hidegen, viszont ha felteszem tölteni az akksit 2-3 órára, utána pöccre indul. Ebből én azt szűröm le, hogy a fesz szabályzó rossz, és nem tölti eléggé a generátor az akksit. Mindegy, így marad, első rúgásra indul most már 2 hónapja (ami ennél a motornál nagy szó), úgyhogy nem lehetek elégedetlen.
-
mormota
senior tag
válasz csabi94 #66578 üzenetére
nekem is első rúgásra indul, de ezzel csak az a bajom, hogy immár a 4. berugókart teszem rá, mert a tengely külső fogszáma nem egyezik a kar belső fogszámával, így a ráerőltetett kar egy idő után elforog, elnyalva a belső fogakat, és az egészet dobhatom ki a fenébe.
de most kitaláltam a tutit: acél berúgókar, reteszes kötés, fúrás-faragás profi szerszámokkal.
garantáltan soha többet nem fog kelleni új kart vennemIllusztrálok, tehát vagyok
-
blu79
addikt
Sziasztok, egyik közeli ismerősöm szeretne venni robogót, már ki is nézett 2-őt, az egyik az Aprilia SR50 lenne (karbis) a másik Motowell Crogen RS, újonnan venné, na és itt az ár nem mindegy...
Melyik megbízhatóbb? , Időtállóbb? Melyik fogyaszt kevesebbet ? ez alapján szeretne választani....
Én Apriliát mondtam neki de ha a másikkal sincs gond , nyilván az ár miatt azt választaná...¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
mormota
senior tag
én ahogy olvasgattam sokfelé, nagyon meg vannak elégedve az apriliával, mellé még a malagutit emlegették.
nekem egy 98as apriliám van, csak dícsérni tudom magamat a választásomért.
bátyámnak volt malagutija (f15, szintén régebbi darab, utána egy hasonló körlámpás aprilia SR) egyikről se tudott rosszat mondani.
ha okosan megy vele az ember keveset fogyaszt, de nekem pl sikerült már 5 körülit is fogyasztani pedig tök gyári állapotIllusztrálok, tehát vagyok
-
őstag
Sziasztok!
Milyen kipufogót ajánlotok SR50-re? A hegesztés mellett ismét kilyukadt. Fontos azért hogy ne legyen olyan hangja hogy egész utca felfigyel rá, max 40 körül szánnék rá.
-
mumtaz
senior tag
Üdv.
Jön a meleg és a városi dugaszok. Tudnátok nekem ajánlani valami (univerzális) hűtőventilátort a hűtő mögé (nem elé)?
Valami olyan kellene, amit némi barkácsolással felrakható. Mondjuk valami olyan, amin van gyári tartó.köszi.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
enginev3.0
félisten
Kipufogót mivel lehet lefújni? Lehet kapni hozzá valami fújós sprayt?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
pellesmartin
tag
Üdv!
Van egy Honda Dio Af-28 robogóm,tavaly még használtuk,igaz nehezen indult hidegen,de ezen kívül más baja nem volt szezon végéig,ugyanis akkor elég rosszul ment,huztam a gázt csak dadogott,kihagyott, el is raktuk télre. Most megint elővettem,nem indult be. Anyagot kap,több gyertyával is próbáltam,szikra néha van-néha nincs,ha van akkor is elég gyenge, úgy beindul pár másodpercre dadogva,aztán megint nincs szikra.
CDI csatlakozója eléggé oxidálódott, amennyire tudtam megtakarítottam. Mit nézzek még át? Mi lehet a hiba? -
forandor
tag
válasz mumtaz #66584 üzenetére
Lehet venni a gyárinál jóval magasabb ventilátort (legalább is minára biztos), ami egyes esetekben nem is fér el a burkolattól (na ilyenkor jön a faragás, bár én ahogy néztem nekem pont elférne). Illetve kapni még légterelő nyílást a ventilátorház szájára (ami pl. nekem fölösleges a motorburkolat miatt).
-
forandor
tag
válasz pellesmartin #66586 üzenetére
Karbit kipucolni, majd jól beállítani.
-
üszök
őstag
válasz enginev3.0 #66585 üzenetére
Van fújós hőálló fekete,de rá fog égni és kiszürkül. Nekem ilyen van itthon ezer éves. Vagy van ez,de szerintem ez is ugyanúgy ráég és kiszürkül.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz enginev3.0 #66591 üzenetére
A képen a dob festetlen,csak a tompító van festve. Az le tudod festeni az nem olyan meleg mint a dob,feltéve ha fém.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
mumtaz
senior tag
válasz forandor #66587 üzenetére
Itt Jetforce-nál annyiban "szerencsésebb" a helyzet, hogy a franciák ennél a robogónál gyakorlatilag szinte csak annyita tartottak meg (pár más átlagos robogó kialakítás mellett), hogy két kereke van és ráülve kell menni vele. Csodálom, hogy a gázmarkolat a jobb oldalon van.
Szóval itt a hűtés szempontjából a hűtő nem a tipikus homlokidom mögött van, hanem teljesen lent a kerék mögött a hasidom közelében. A meleg levegő pedig lefelé jön ki a hasidomon keresztül. Elég sok helyet hagytak és a hűtő mögött nincs semmi, tehát szabadon áramlik a levegő és a hűtő mögött van legalább 10 centi, mielőtt a levegőt elvezető járat elkezdene lefelé fordulni. Tehát ott egy ventilátor bőven elfér.
Ebay-en láttam elviekben gyári ventillátort 50-es jetforce-ra, de szerintem 50-esen nincs is ventillátor. 125-ösön van, de ott picit nagyobb a hűtő is.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz Predator2 #66595 üzenetére
B-s jogsihoz csakis az 50-esek. Más már szabálytalan. Esetleg valami AM6-os blokk, ha mindenképpen váltósat akarsz. Vagy Simson.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
enginev3.0
félisten
válasz enginev3.0 #66593 üzenetére
Lefújtam, nem szép de legalább csúnya, most várom hogy száradjon, aztán fújok még rajta ha kell
Más kérdés: A motor műanyag idomait, ami fekete, azokat lehet valamivel újra fényesíteni, fújni, kenni bármi? Van amin már pereg a "festék?" és jó lenne szépre megcsinálni
Esetleg fóliáztatás?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
forandor
tag
válasz pellesmartin #66597 üzenetére
Az igaz, de egy esetlegesen koszos rosszul beállított karbi csak fölösleges szivatna a hibakeresésben.
A gyújtókábel is rendesen legyen belecsavarva a trafóba és a pipába.
Ha annyira gáz a gyújtás lehet próbálkozni a CDI cseréjével. Nagyobb baja ne legyen! -
Predator2
addikt
válasz mumtaz #66596 üzenetére
Sajnos semmilyen tapasztalatom nincs a motorozás terén. Így egy kisebbel kezdenék.
A B125-re azt írták nekem itt régebben, hogy vicc kategória. Mármint tanulás/oktatás szempontjából.Ha robogó akkor pontosan melyik típus?
Ha váltós akkor mit takar az AM6-os? Pontos típusra/típusokra volnék kíváncsi.Üdv
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest