Új hozzászólás Aktív témák

  • Den

    veterán

    válasz runner 125 #41165 üzenetére

    Ilyenek javításával (is) foglalkozom, és évekig importáltam kínából quadokat. Sokhoz volt szerencsém, a teljes spektrumból, a legaljától a döbbenetesen jóig. A kínaiak iszonyú gyorsan fejlődnek, volt hogy két szálítmány közt akkora volt az előrelépés mintha nem is ugyanabból a gyárból jött volna. Nem kell görcsösen ragaszkodni régi sztereotípiákhoz. Sajnos az országba, mivel mindenki az olcsónál is olcsóbbat akart nagyon sok hulladék jött, kóklerek által, alkatrész utánpótlás, szervíz és szakértelem nélkül, ezért "A kínai" nagyon lejáratódott, de ez egy hatalmas ország, hatalmas iparral, ahol mindent, így robogót is, tízezernyi cég gyárt, amiket nem lehet egy kalap alá venni, még ha szemre egyformák is.

    Én azon a véleményen vagyok, hogy aki megteheti vegyen japánt vagy olaszt lehetőleg újat, vagy fiatalt. De aki ilyen 100k alatti 15-20 éves gépeket nézeget, annak érdemes fontolóra venni egy fiatal, lehetőleg első tulajtól származó, magyar importőrrel rendelkező kínait, mert nincs nagyobb sansza a hibára, mint a 15 éves lelakott japán-olasz verdánál, a javítás viszont jelentősen olcsóbb lesz. Ja és fontos hogy legyen egy megbízható, kínaiban jártas szerelő.

    www.simson4t.hu

Új hozzászólás Aktív témák