Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Den #41167 üzenetére

    Ez a "Whip" konkrétan egy CPI Hussar és egy Keeway Focus keveréke, de biztos van benne még néhány Praktiker-es robogó vérvonal is.
    Fejlődést, mint fogalmat teljesen felesleges a kínai (nem taiwani!) robogókkal kapcsolatban megemlíteni. Tök más ideológia alapján termelnek, a mennyiségre és az olcsó ára koncentrálnak, nem a minőségre.
    Ők mindig is a piac legalját fogják képviselni, ha tudnának fejlődni, ha nem, egyszerűen nem céljuk több energiát és tőkét belefektetni - lásd gyakorlatilag az összes kínai robogó valamilyen japán blokk koppintásra épül.
    Mindemellett 1-2-3 éven belül úgyis megszüntetik az egészt brand-et, majd átmatricázzák és új, "innovatív márkaként" hirdetik magukat, hisz addigra mindenki meggyűlöli az adott márkát, így a profit is hónapról hónapra folyamatosan esik. Ez pedig nálam nem úgy csapódik le, h "több ezer cég gyárt", hanem inkább úgy, h "több ezer ügyes kis sárga pillanatok alatt böfög ki újabb márkát, újabb arculattal".
    Mellesleg a komoly szándék és normális hozzáállás nálam ott kezdődik a robogó/motoriparban, ha minimum 5-6 különböző ccm kategóriában képviseli magát az adott márka.
    Vajon a gagyi kínaiból miért nincs 250-300-400 vagy 5-600ccm-es modell?!
    Noh meg az, h mikor titulálunk egy márkát ajánlottnak, jónak, nem 1 év vagy 2x-i megnézés konklúziójából születik. Lehet h számodra egyik másik jobbnak tűnt, de az igazi hírnevet mondjuk 50.000 megtett km után könyveljük el. (Ismét, lásd: Kymco)

    "A kínai" nagyon lejáratódott.."

    ..és erről kik tehetnek?
    Az meg hadd ne legyen a vásárlóréteg dolga, h rettegve, minden szakforumban utánaolvasva, 10 álmatlan éjszaka után válasszon valamilyen kínait, ami 2 fokkal minőségibb a nagy átlagnál.

    A gazdaságosságot említve ne csak azt tartsuk szem előtt, h adott esetben a kínaihoz fele annyiba kerül mondjuk egy henger, hanem azt is, h mennyi eséllyel, milyen gyakorisággal rohad le különböző okokkal valahol a határban egy kínai, vagy egyáltalán tudunk-e szerezni hozzá alkatrészt és mennyi idő alatt?
    Egy 15 éves japán robogó korrekten felújítva, ésszel, normális olajjal használva 40-45.000km-t simán elfut komolyabb újabb hozzányúlás nélkül.

    "Ja és fontos hogy legyen egy megbízható, kínaiban jártas szerelő."

    Remek! Ezek szerint téged már lehet ajánlani, ugyanis eddig én akárhány műhellyel találkoztam, a kínait inkább el sem vállalták.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák