-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Bogyó bá' #38346 üzenetére
A robogót se nyelezem, de azért más kategória. Egy ilyen kis gépnél úgy van kitalálva hogy felsőbb fordulatszám tartományban működjön. Mondjuk autóban szeretek alacsony fordulaton elváltani, nem igazán vagyok boyracer típus.
#38347 runner 125: Hát jó, az egy tökéletes utazóautó (tudod te is mire gondolok) olyan motorral. Benyással azért más, ott a legtöbb 2,5k-t lepörög 100km/h környékén.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
t.kristof
senior tag
Sziasztok!
Most olyan gondom van, hogy 1-2 nap állás után a motor nem indul csak úgy, ha benzint fecskendezek a hengerbe. Hogy tudnám megoldani ezt? Vákuumos benzincsap van rajta. (Jog 3kj)Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
Voltam tankolni. Ez a meleg már megárt a motornak, mióta elhoztam csabitól nem annyira érzékeny a melegre, de ezen a ponton már lomhább és nehezebben indul el (pöccccccc pöööööccc rö ö ööfff).
Na a lényeg, hogy megmentettem egy robogót a haláltól. Előre gurultam a piroshoz és ott állt egy elég régi, de jó állapotú 50-es robogó egy kb 50-es fazonnal. Látom, hogy alatta elég durva víztócsa van és nagyon folyik a víz, de ekkor zöld lett és elviharzott. Na mondom utána megyek, be is értem és mondom neki, hogy folyik a vized! Mivel épp ott állt félre amerre én a hazautat szoktam rövidíteni én is megálltam. Nézi nézi víz sehol, mondom támaszd ki, mire ezt megtette legalább 1dl víz lett alatta. Tolás lett a vége és megköszönte. Ebben a melegben mint a picsa úgy megszorult volna neki...A meleg a hőgombámnak is megártott, azt tudtam, hogy nem jó, de ennyire... Alapból kb 1km után világít a lámpám és ha a hátsó féket behúzom elhalványul, ha meg feljövök hozzánk (meredek út) akkor ki is alszik pár percre.
[ Szerkesztve ]
-
alba-regia
aktív tag
válasz Bogyó bá' #38348 üzenetére
Szerintem szépen lassan megcsinálod majd a korlátlant. Mivel nem vagy már 16 éves hülyegyerek (bocsánat, ha van itt olyan, akinél mindkettő teljesül ), nem hiszem, hogy gondod lesz a lóerők kordában tartásával.
Nekem az a véleményem, hogy egy 125-400-as géppel tökéletesen el lehet közlekedni. A 125-ös robogómmal is simán bevállalom, némi alázattal. Viszont városon kívül meg kell tanulni lendületből közlekedni.
Az 500-as kategóriával már két személlyel kényelmesen el lehet indulni a hegyekbe is. Bármelyik többet tud felmálházva, mint az autók többsége. Lehet, hogy pár év múlva egy 650-es tetszik majd meg, akkor a korlátos jogsid lesz az akadály. Bár tényleg kissé meg vagyok a mostani kategóriákkal és óraszámokkal keveredve. Ja, és ez még az a kategória, ahol a fogyasztásra sem megy el inged-gatyád. Főleg, hogy nem ész nélkül húzkodod a szarvát. Két személlyel 500-650-essel átlag 3,5-4,2 l/100 km-ből közlekedek.
Amit még személy szerint ajánlanék, egy Hondás vagy bármilyen más tréning, ahol megtanítanak fékezni, kisebb sebességgel biztosan közlekedni, kikerülni, stb. Nagyon hasznos. Magyar fizetéshez mérten drágának tűnik, de nekem visszajött az ára.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz wolfnet #38355 üzenetére
Nekem erről ez a vicc jut eszembe:
Megy az arab a tevén, elhúz mellette egy motoros, borkabátban, sállal, kesztyűvel. Leszól neki:
- Miért van maga ennyire felöltözve ebben a nagy melegben?
- Mert gyorsan megyek, és a menetszél hűt.
Gondolja az arab, biztosan a tevének is nagyon melege van, ráférne egy kis hűsölés. Vágtára sarkallja szegény állatot, de az csak liheg. Még jobban meghajszolja, egyszer csak a teve összerogy. Megszólal az arab:
- Mi van teve, megfagytál?Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
LA1703
tag
Saját felelősègre igaz, de végre itthon.
Szegény Teos hiányozni fog.
Az eleje konkrétan eltűnt, a váz el görbült.
Szegénykémhttp://fektigumi.hu/
-
LA1703
tag
Benézztem egy kanyart és òra szerint 110-el repültem a vasùti sìnek kőzé.
A bùkò eltört a fejemen, mint kiderült.
Ma láttam a motort is meg a bukót is.
Nem szép làtvàny, az tény. Engem 19 öltéssel vartak össze és mindenem fáj.
De legalább élek.http://fektigumi.hu/
-
LA1703
tag
válasz molnarpeter #38367 üzenetére
Sisakon kivűl semmi.
Jobb lábam tört, 2 bordám repedt. Ezért nehéz a lélegzés.
Meg lett 2 mély sebem. Ezeket varták össze.http://fektigumi.hu/
-
Grillo
senior tag
-
nyogo83
Topikgazda
válasz LA1703 #38374 üzenetére
Uhh, jobbulást. Tegnap más nem volt ilyen szerencsés
[Szörnyethalt a két autóval ütköző motoros] -
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #38318 üzenetére
Én kb 3 éve vettem egy bőr, protektoros kesztyűt a piacon. (új volt). ha jól emlékszem 3500Ft-ért. A mai napig használom, bár már kezd szegényem kopni, de ennyiért... Jól bírja Hozzáteszem, hogy napi használatban csak az elmúlt fél évben van, előtte átlag heti 1-2 gurulás.
Kérdés: Kérlek erősítsétek, vagy cáfoljátok meg a diagnózisom. pár nap állás után nehezen indul a Tact... Kb 10 rúgás, semmi, majd 1-1 pöff, és a harmadik pöff után már indul. Ha melegebb akkor önindítóra is indul, de ha nem húzok gázt leáll. Jól sejtem, hogy az automata szívatóm fejezi ki szeretetét? Kb. 3000Ft, nem nagy tétel, de jó lenne biztosra menni, mert 1x szeretném szétszedni a gépet
bogyo112: 50-125ös gépek után vezettem CBF600-ast. Abban van erő (talán 75Le) Ha téped neki, megy rendesen (mire észbe kaptam 140). De az 50-et is simán tudtam vele tartani. Ha nem valami sportra előkészített gép, akkor nem nagy szám. (TRX450 sport váltó, félgáz, egyéb tuningok, haverom versenyzett... Na ott már nehéz volt úgy elindulni, hogy ne emeljen az elején, főleg ha kicsit emelkedett az út).
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
canniball
nagyúr
-
wolfnet
tag
válasz LA1703 #38362 üzenetére
Jobbulást kívánok én is. Remélem nem tántorít el az eset a robogózástól, csak jobban vigyázol majd.
Barátom csak csúsztatta a robogóját tavaly nyáron, mert ő is benézett egy kanyart. Szerencséje volt hogy csak 50 körül ment és mögötte mentek. Rajta is csak bukó volt, és farmer. Térde, combja, jobb keze.. pár apró sérülés szerencséjére.
Privátban érdeklődj! :)
-
huszi.gyb
senior tag
válasz LA1703 #38374 üzenetére
Jobbulást!
SymbianOS: Engem se akartak, amikor a Simsont megtörtem... De még törötten hazamentem vele, majd rá 2 napra elvittem, hogy kutyaharapást szőrével... Azóta asszony nincs meg, szülők meg már hozzászoktak
(#38381) canniball: Engem is hülyének néznek, hogy bőr kabátban tolom... Meg térdvédő? (Főleg 50-esre WTF?) De akkor is, ennyit megér. Max viszek egy tartalék pólót
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
canniball
nagyúr
válasz huszi.gyb #38383 üzenetére
Talán DigitXT-nek volt a bölcselete, hogy ha gáz van akkor szinte teljesen mindegy hogy robogón ülsz vagy nagyobb gépen, előbbin is ugyanúgy össze tud törni az ember...és mint a jelenlegi eset is mutatja abszolúte helytálló megállapítás.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
korpicschess
veterán
válasz canniball #38384 üzenetére
Meg talán robogót nehezebb is megfogni, mint egy olyan motort ami a "lábad között van". Esni is másképp esik szerintem az ember, aztán ki tudja. Robogónál talán jobb, hogy hamarabb leesel róla.
Múltkori incidensem óta én is hordok kesztyűt. Olcsó, vékony valami, de a múltkorit szinte sérülés nélkül megúsztam volna vele.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #38380 üzenetére
Az a baj a 600-assal (motorosok mondják!), hogy alattomos fajta.
Alul nem indul meg, mert nincs nyomatéka, úgy érzed, hogy milyen
kis kezesbárány, simán bánsz vele. Aztán ha véletlenül beletekered
a megfelelő fordulatszámtartományba, úgy seggberúg, hogy repülsz.Persze mondják, hogy minden fejben dől el. Ha tudsz róla, hogy hol
indul meg, és hogyan, akkor jó esetben nincs (nagy!) meglepetés.canniball: na igen, ha már repülsz, akkor mindegy, miről repültél le.
Egyébként az úgy volt, hogy kolléga viccelődött, hogy full beöltözve
azt hitte, hogy egy sportmocihoz megyek - erre felültem a robogóra.
Erre mondtam, hogy ha elütnek, nem kérdezik meg előtte, min ülsz.
Vagy vmi ilyesmi. Mindenesetre igyekszem "időjáráshoz" beöltözni:
ebben a rohadt melegben szvsz attól eshetnék magamtól, ha felforr
az agyvizem, túlhajtom, vagy beájulok, vagy akármi: sisakot veszek
s a gerincvédőt + igyekszem nem végsebességen nyelezni ilyenkor.Így is durva ez a meleg! Főleg, hogy kb. mindent túrnak a városban,
még haladni sem lehet igazán, olyan dugók vannak (meg terelések).ON: elkészült a 4Road konzolja... Hívtak pénteken, csak elírták a
számomat, és a csajszi aki felvette, mondta, hogy nincs motorja. -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #38386 üzenetére
Igen... Tapasztaltam. alapjárat-4000RPM mondom hú de megy, nyomatékos gép... Utca végén megfordultam (rövid tesztkör volt) visszafelé fojtásig (ha jól emlékszem 12000rpm) akartam kihúzatni, de már előtte elváltottam, mert csúsztam hátra... Aztán csak azt vettem észre, hogy 140-nel megyek, és jön az utca vége... Szóval vigyázni kell vele. De egy ilyen volt, kicsit teszteltem, majd autópályán is pontosan tudtam, hogy hogy kell menni. Szóval szerintem megint az, hogy megnézed a két végletet. Aztán utána 5-6000rpm közt használgattam, de tudtam, ha előzni kell, visszapakol, és megy Nem volt veszélyes, csak nem digitális hülye gyerek üzemmódban kell vele menni.
www.dongosofor.hu
-
LA1703
tag
válasz Kolondrum #38375 üzenetére
Igazából az én rokonaim sem örülnek, hogy már most a hirdetéseket bújom. De majd csak beletörődnek.
Ennyi erővel sétálni sem sétálnék, mert estem már el úgyis nem is egyszer.
Bár az is lehet, hogy az szúrja a szemüket, hogy kijelentettem 250-es alá nem adom.Köszönöm a jó kívánságokat mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
http://fektigumi.hu/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #38392 üzenetére
A GS 500 engem is elgondolkodtat... ...jövőre, vagy azután esetleg (bár a chopperek jobban vonzanak, de túrázni ez is jó volna szvsz.). Csak jókat ír róla mindenki, és nem is annyira drága. Egyedül a cuccolhatóságától félek, eddig még értelmes doboztartó konzolt nem láttam erre a típusra (oldaldobozokra gondolok, pizzafutár jellegű hátsó nem jöhet számításba)
szerk: elvileg még az A2- korlátaiba is bele fér. Többen írták, hogy 90-100 utazótempóval 3,5 - 4 liter benyát kér, ez még nekem is elfogadható lenne.
Más: sisak lesz?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
LA1703
tag
válasz huszi.gyb #38390 üzenetére
500-as soros 4 hengeresről (Kawasaki gpx500r) ültem át az 50-es Keewayre majd jött a 150-es Teos.
Nekem pont, hogy vissza szokni volt nehéz. Első egy hónap a kiwivel, kín szenvedés volt.
Miután megszoktam és rájöttem,hogy mennyivel jobb a városban a kawánál már csak annyi bajom volt vele, hogy lassú volt.
Ezért is vettem meg a Yamahát.http://fektigumi.hu/
-
DigitXT
félisten
válasz LA1703 #38394 üzenetére
csak annyi bajom volt vele, hogy lassú volt.
Ezért is vettem meg a Yamahát.
Az meg a mellékelt ábra szerint túl gyors volt. Az a baj ezekkel, hogy
futómű/fék ügyileg tipikusan közük nincs a nagyobb motorokhoz, s amit
azon esetleg simán bevállaltál, ezeken már nagyon necc... (Kicsi kerék,
gyenge fék, minimális rugózás, stb.) Azt megírod, hogy kb. hol estél el? -
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #38386 üzenetére
Erre a rohadt melegre én vettem egy hálós dzsekit, mert a cordurában már nem bírtam. Ha meg kell állni ebben is lehet izzadni, de nyilván nem annyira mint egy zárt kabátban, no meg akkor kabát nélkül is verejtékeznék. De legalább van rajtam valami protektoros cucc, még ha adott esetben nem is véd annyit. Viszont a menetszél frankón áthúz rajta.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #38393 üzenetére
Ahogy megbeszéltük, sisakért ma, munka után megyek Lesz.
GS500 jó gép volt, 2 fővel pályán 120-160as tempónál viszont nyelte a 7-9L-t 100on. Ugyanez 140-200as tempónál CBF600 6-8L Igaz utóbbi már A2-be nem fér bele. GS500 miatt gondolkodtam én is az A2-n. Lehet, hogy ki lehet hozni jóval kevesebből, de drága sofőröm (haver, akinek korlátlan a jogosítványa) agyilag néha óvodás szintről fel tud törni, de gyakoribb, hogy nem. Így digitális a gáz, főleg, ha lehet neki húzni. (Ritka, hogy ott is húzza, ahol nem kéne, ilyenkor jól le szoktam b@sz@rintani...).
Pakolhatóság szempontjából tényleg a robogók verhetetlenek, bár túrázgatni én is váltós gépet vennék (mint DigitXT láthatta, próbáltam robeszt is, tudom miről beszélek. Nem volt rossz, de nekem nem jön be, hogy előzésnél is 6000RPM meg sima gyorsításnál is.És amit még akartam, csak elfelejtettem... 13"-os "nagy" kerékkel is elég necc szerintem, egy komolyabb gépnek pedig nyilván komolyabb a futóműve (Ezért sem tudom megérteni a számomra csak buzinyuszinak hívott rózsaszínpólós k.csgöket Aeroxszal, SR50-nel és társaival 600eFt-os tuningcsomaggal, gyári fékkel... ) Nem egy ismerős (egy suliba jártunk) törte így össze magát, volt aki meg is halt. 120-szal gyári fék, gyári futómű egy smkp-on.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #38398 üzenetére
Ezt én sem értem, hogy több százezres tuningra futja, A1 (B125) jogsira meg nem? Egy bármilyen 125-ös géppel sokkal előbbre volna (pl. utast is vihet), fele fogyasztással, mint egy szénné tuningolt 2T ötvenessel (ami amúgy is 70-es...)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...