Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rico45
őstag
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz AndrewTdi #38148 üzenetére
1200-as V2 és nem chopper? Akkor nem is érdekel...
(#38156) huszi.gyb: látszik, hogy én már kivénhedt öreg ember vagyok: 90-nel elpüfögni 5.-ben, és ha jön egy emelkedő, akkor se nagyon kelljen visszaváltani, csak csavarni egyet a gázon...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #38155 üzenetére
Nekem jöhet... Bár... Inkább először egy fele akkorát kérnék
bogyo: Ha van elég erő, akkor emelkedőn se kell visszaváltani... Bár 90-nél 5 ben szerintem Gixxer/CBR/Ninja nem szeretne, az tény Egyébként apám is chopperekre bukik, aztán motoros találkozón mindig mutogatja... Én meg a túra/gyorsaságikat... Mondjuk az ő testalkatával 185/140 inkább chopper, jogos, de nekem?!
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #38157 üzenetére
Nem jövök rá, mi ez: elsőre azt hittem Suzuki VL1700 Intruder, de nem...
szerk: bár ez nekem már "túl modern", egy chopper legyen már léghűtéses...(#38159) canniball: talált, süllyedt!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #38158 üzenetére
Elvileg: Suzuki Intruder C1800R (De amit láttam, azt
nem fényképeztem körül, csak erre hasonlított...!)
Nem vagyok egy chopper-szaki, szóval elnézhettem.Szerk: na, megelőztetek.
huszi.gyb: én ezzel nem szürke öltönyben, hanem
Amerika végtelen útjain jelennék meg szívesen.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #38161 üzenetére
Én a hétvégén ilyenekkel voltam körül pakolva: a fordulatszámokat, nyomatékot nézzétek!
Egyébként valószínűleg a világ legkényelmetlenebb motorja, csak ezért nem kellene. A hangja isteni, és váltogatás nélkül lehet ötödikben 40-150km/h között csettegni vele. Az önindítója be sem tudná indítani, ezért külön - villanymotorral működtetett, automata - dekompresszorja van, ami csak akkor zár, ha már maxon pörög az önindító. Ekkor egy nagy puffanással indul!
Ja, meg sajnos sok a baj vele (vezérlés nagyon hamar kimúlik) és nagyon drága hozzá minden alkatrész. Egy vezérműlánc + kerekek + vezérműtengely kombó (ami jellemzően 30-40 ezer km-enként garantáltan elszáll) nem jön ki 250 ezer forintból[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #38161 üzenetére
Nekem tökmindegy, út legyen, lehetőleg minél kevesebb kátyúval, és occsó' benzinnel
Ha már gumi kérdés: Akcióban jó ára van
Kérdés mit jelent a 3.00 - 10 42J TL/TT
Mármint a 3.00-10 az meg van. De a többi? Mitől függ? Sebességindex mit kocsiknál? Vagy mi?[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #38166 üzenetére
terhelési és sebességi index.
@korpicschess: egyszer elmagyarázták nekem: nyomást azért a jármű gyártója határozza meg, mert így lehet optimalizálni a jármű súlya, és súlyelosztásának arányában a gördülési ellenállás vs. kényelmetlen futómű vs. tapadás kanyarban és fékezésnél problémakörét. Motornál annyival cifrább a helyzet, ha túl laposra fújod, hamar felnin gurulsz kanyarban.
Mondjuk motoron még többet számít a helyes guminyomás, mint autón, jelentősen kisebbek az érintkező felületek: ha túl kemény, fékezésnél sem nyomódik össze: még kisebb súrlódó felület, és kanyarban is kisebb lehet a tapadásod, ha a gumi nem idomul.
Elég sokat lehet erről beszélni, de a lényeg hogy gyakorlatban a gyári nyomás a garantáltan megfelelő. (más kérdés, hogy én is keményebbre szoktam fújni kicsit).
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz Dealer95 #38168 üzenetére
Szubjektivitás komoly tényező meg pl. volt nekem Pirelli is a motoron, ami radiál gumi volt. Na az normál nyomáson betonkemény volt, azt laposabbra fújtam kicsit én is.
Nagy általánosságról beszéltem, nem győzöm kihangsúlyozni, nem akarok flamewart
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
huszi.gyb
senior tag
Most legalább nem mondtam hülyeséget. Egyébként nálam is szerintem vastagon hátul van a súlypont. De akkor sem éri el a 150kg-ot szerintem... Átlagosan nem, 2 személyezést meg amennyit erőltetem (havonta 1-2km maximum, vagy még annyi sem) azt kibírja.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #38177 üzenetére
Volt már rá példa... Ülés alatt, hátizsák+1 fő Hát... hegyről lefelé alig fostam, hogy fogjon meg a fék. Plusz persze koppig összenyomódott az eleje És 0 csillapítással kellemes volt a macskakő De kb 50m volt, max. 1km Aztán ennyi Ezen kívül 100-200m csajjal mögöttem aki vaságyastól 40-50kg
Igen, néha előfordul ilyen elmebeteg mutatvány
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
félisten
Kettő, azaz kettő darab órám lesz a rutin előtt. Ez már biztos. Holnap, szerdán és pénteken vizsga.
(#38145) DigitXT ! Jogsi nélkül nem vezethet senki. én sem. Téma off!
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz korpicschess #38182 üzenetére
3? Naná 73. Sőt... Még 6 maláj krva elfér mögöttem, így repülök 170-nel miközben eszik 1L/100km. Ja és Hayabusha lámpától lámpáig lemarad.
Komolyra fordítva a szót... Kicsi a gép, de 1 teljes értékű bukó (nem robogós ...öhm... sz.r) befér. Szóval nagy a csomagtartó
www.dongosofor.hu
-
félisten
Még nem tudom honnan szerválok kesztyűt meg hosszú szárú cipőt-csizmát vagy mit. Sztem megyek a melós bakancsba.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
t.kristof
senior tag
Sziasztok!
Most vettem egy Yamaha Jog 3kj típusú robogót, és a karburátorát próbálnám belőni. Van itt valakinek hasonló motorja vagy szerelt már valaki ilyet?
Köszi!Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #38192 üzenetére
-
t.kristof
senior tag
válasz runner 125 #38192 üzenetére
Akkor írnám. Múlt hét csütörtökön vettem a gépet...Sokat evett igy elvittem egy ismerőshöz,hogy kipucolja a karbit + beállítsa az alapjáratot és a benzin/levegő arányát. Ahogy szétszedtük, mondta, hogy a fúvókának túl nagy az átmérője (70-es volt benne), ezért kicserélte a fő fúvókát 50-esre. A levegő szűrőt is cseréltük, meg elvileg falsot is szívott.. így viszont fulladt a gép ezért a levegő csavarját teljesen be kellett tekerni+egy kis szivacsot raktunk a szívócsonkra, hogy még kevesebb levegő jusson be. Működött is viszonylag normálisan de szerintem így nem jó az egész, mert még mindig sokat eszik. Rendeltem hozzá új légszűrő házat (a régi törött volt), ma fel is raktam és megpróbáltam beállítani az alapjáratot és a levegő csavart. Egy leírást találtam a neten miszerint a légfúvókát teljesen bekell tekerni, majd 1,5 fordulatot ki...ez az alap elvileg és ehhez kell állítani az alapjáratot. Beállítottam a 1,5 fordulatot, ezután az alapjárati jött, de azt akárhogy tekertem ki egy szintnél nem esett lentebb a fordulat. Most megint betekertem a levegő csavarját plusz raktam szivacsot és igy viszonylag jól megy a gép..nem fullad, jól húz. A fogyasztását nem tudom, ma tankoltam fel...Kérdés: Mekkora a gyári fúvóka benne? Hogy tudnám megcsinálni, hogy keveset fogyasszon? (munkába járásra kellene, nem ökörködni..)
Köszönöm a választ!
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
-
wolfnet
tag
válasz t.kristof #38196 üzenetére
4T-s ötvenes robogót sem tudtam kihozni 3 liter alá. Ne harcolj a literekkel. Állítsd be a motort úgy, hogy jó legyen használni, megbízható legyen, stb... amúgy ismerősöm 2T-s robogójánál javított a fogyasztáson és a teljesítményen is a minőségibb benzin és olaj.
Privátban érdeklődj! :)
-
runner 125
nagyúr
válasz t.kristof #38194 üzenetére
"Hogy tudnám megcsinálni, hogy keveset fogyasszon?"
Elviszed egy _szerelőhöz_.
"+egy kis szivacsot raktunk a szívócsonkra,.."
Gondolom nem meglepő, h baromságot csináltatok, mert teljesen elszegényítettétek a keveréket, amelynek következtében simán megszorulhat a dugattyú, és alapvetően is sokkal jobban tud melegedni, de a lényeg, h hülyeséget csinált az "ismerős". A Jog gyári főfúvóka mérete 65-70. Mivel a 2t robbanómotoroknál nincs pontos konfig recept, ezért a beállítások egyedi értékeket is igényelhetnek, s az esetek nagy részében igényelnek is, pláne egy öreg, kopottabb motor esetében.
Egyébként meggyőződtetek előtte arról, h pl. a benzincső, tank nem lyukas-e valahol? Légszűrő tiszta? Automata szívató vagy manuális? Ha, előbbi lett-e ellenőrizve a működése? Végnyomás lett-e mérve? Kompresszió van-e benne, hidegen, melegen h indul?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest