-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szerk: nehogy tiltsanak!
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
No, tegnap és ma lenyomtam egy 2*170km-es utat. (mármint tegnap oda, ma vissza). Ennyire tán még sose fájt a s.ggem
Odafelé utolsó öt kilométeren minden elképzelhető és elképzelhetetlen KRESZ és egyéb szabályt megszegve már gyakorlatilag féloldalasan ültem. Visszafelé már kemény voltam, és kitartottam
Két dologra jó volt: most tényleg ki van kormolva az eddigi gyakorlatilag kizárólagos városi használathoz képest. És most már tudom hogy lejtőn lefelé megy 140et a Satelis
Cserébe szerintem bekövetkezett az, amit már vártam: vagy kuplung, vagy szíj megkopott, elég lustán indul
-
DigitXT
félisten
Nekem is ezt csinálta terhelésre: szerintem csak elmelegedett.
Persze ha holnap is megmarad, úgy lehet, hogy "kuplung gond"
lesz, bár azt nem hiszem, hogy úgy járnál, mint én, hogy törött.Amúgy meglep, amit írsz. Olyan kényelmes fotelnak néz ki.
A Maján semmi gondom nem volt az üléssel, igaz csak 120 km
volt egy út, de aznap jöttem vissza (pár óra elteltével) ugyanúgy. -
molnarpeter
nagyúr
Amikor haverokkal mentünk ki környéki gurulásra terepen 400-tól 50-ig (én utóbbi, és alig motoroztam pár hete talán, kb. kanyarodni nem tudtam ), akkor is bevártuk egymást, nem volt durva széthúzás, inkább csak a tudásom miatt. Ma már szerintem egyben mennénk.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #38806 üzenetére
Fene tudja, simán lehet hogy velem van a gond, Leonardon is zsibbadtam anno.
A kuplung/szíjra visszatérve meg: az utóbbi napokban többször volt hogy lassú haladásnál (araszolgatás jellemzően, amikor leold a kuplung néha-néha) akkor visszagyorsításnál nyekergett, ezért gondolok inkább kuplungra. Nemsokára jönnek a rosszabb idők, akkor szétszedem. Addig úgyis kibírja, csak a tudat zavar inkább
-
maszekember
aktív tag
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
válasz DigitXT #38809 üzenetére
8200 fölé nem tud pörögni, ott csont gázon megy. Úgy kértem a motort h tartós legyen. Ne forogjon szét.
El lett mondva, hogy vagy nagyon megy és X km után kuka, vagy nem megy és sokkal többet elmegy. Én az utóbbinál maradtam. Minden olyan lett amit kértem. Szó szerint. Amúgy Leovince TT[ Szerkesztve ]
-
-
Weeman1
veterán
Sziasztok
Vettem olcsón egy Aprilia Guliver-t.
Pár dolog hiányzik sajnos róla,nem tudtok olyan helyet ahol tudok hozzá venni esetleg bontott dolgokat?Üdv
Xiaomi 11T Pro
-
Grillo
senior tag
válasz Weeman1 #38814 üzenetére
Hát, akkor egy cipőben járunk. Boltban típusspecifikus dolgokat nem nagyon fogsz találni, burkolati elemeket el is felejtheted. Ebay-en van sokminden, de nem olcsó, és elég változó a kínálat. Olasz webshopokban van még alkatrész, de ott sem olcsó.
Mivel ritka, keveset bontanak, és onnan is gyorsan eladják a jellemzően hiányzó dolgokat.
Keress rá vaterán, képesmotoron, expressz, duen. Én sajnos nem sok mindent találtam.Vizes vagy levegős?
-
Dealer95
őstag
válasz barack1997 #38817 üzenetére
Yasuni Z újonnan (piaggiora) 38,900 dyno: [link]
LeoVince ZX újonnan (piaggiora): 39,900 dyno [link]Teljesítményük kb. megegyezik. A ZX kisebb tartományban jó, nehezebb behangolni.
Én úgyis hang alapján választanék sportkipufogót. A tized lóerők nem sokat számítanak.
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
#38818) Dealer95 : 33.600-ért is találtam ZX-et
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz barack1997 #38819 üzenetére
tessék itt vannak egy totál gyári motorra vonatkozó adatok.
-
wolfnet
tag
Érdekes összeállítás.
Privátban érdeklődj! :)
-
őstag
Üdv!
Tudja valaki, hogy hány bárnak kellene lenni a kompressziónak egy SR50 Ditechtben? Azt tudom, hogy a gyári kompresszió arány 13,2:1, de mit kellene mutatni a kompressziómérőnek?
-
őstag
válasz Kolondrum #38830 üzenetére
Amikor 7 volt benne, meg lett furatva. Fúrás után 6. Nem a kopás volt a hiba, hanem a szívómembrán. Azóta használtam 4500 Km-t, és eltört a szívómembrán. Most karbonlapokat tettem rá. Kompresszió maradt 6. A motor 90-t megy 2,2-es fogyival. Hogy dolgozna, ha nagyobb lenne benne a kompresszió?
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
-
molnarpeter
nagyúr
Ez a kompresszióvégnyomás, a gyári érték meg a térfogatból van kiszámolva - nem ugyanaz. Nekem pl. fojtott simson hengerrel, durván 20k km van benne, és 1,1 MPa értéket produkált, a sűrítése valahol 1:8-9 körül van. (Kilőtte az egyik ftgszimmeringet, és kerestük a hibát, először a hengerben, szóval ezt is megmértük.)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz SzlobiG #38843 üzenetére
A Ditech változaton is van ilyesmi, kicsit hosszabb tán és nem karburátor van rajta, csak egy folytószelep. Szerintem a működésből adódóan a motor nem is lenne annyira érzékeny a fals levegőre, mint a karbis.
SymbianOS: Látom karbonlapos a tied is. Hogy sikerült eltüntetni a rést, illetve milyen vastagok a lapok?
-
őstag
válasz runner 125 #38848 üzenetére
Csak a szívómembrán formájából gondoltam.
Mindíg belekeveredek a motorfajtákba. Ezt a képet szoktam elővenni, ha nem jut eszembe milyenem is van. Az enyém a középső.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...