Új hozzászólás Aktív témák

  • huszi.gyb

    senior tag

    válasz Bogyó bá' #38393 üzenetére

    Ahogy megbeszéltük, sisakért ma, munka után megyek :) Lesz. :)

    GS500 jó gép volt, 2 fővel pályán 120-160as tempónál viszont nyelte a 7-9L-t 100on. Ugyanez 140-200as tempónál CBF600 6-8L :) Igaz utóbbi már A2-be nem fér bele. GS500 miatt gondolkodtam én is az A2-n. Lehet, hogy ki lehet hozni jóval kevesebből, de drága sofőröm (haver, akinek korlátlan a jogosítványa) agyilag néha óvodás szintről fel tud törni, de gyakoribb, hogy nem. Így digitális a gáz, főleg, ha lehet neki húzni. (Ritka, hogy ott is húzza, ahol nem kéne, ilyenkor jól le szoktam b@sz@rintani...).
    Pakolhatóság szempontjából tényleg a robogók verhetetlenek, bár túrázgatni én is váltós gépet vennék (mint DigitXT láthatta, próbáltam robeszt is, tudom miről beszélek. Nem volt rossz, de nekem nem jön be, hogy előzésnél is 6000RPM meg sima gyorsításnál is. :))

    És amit még akartam, csak elfelejtettem... 13"-os "nagy" kerékkel is elég necc szerintem, egy komolyabb gépnek pedig nyilván komolyabb a futóműve (Ezért sem tudom megérteni a számomra csak buzinyuszinak hívott rózsaszínpólós k.csgöket Aeroxszal, SR50-nel és társaival 600eFt-os tuningcsomaggal, gyári fékkel... ) Nem egy ismerős (egy suliba jártunk) törte így össze magát, volt aki meg is halt. 120-szal gyári fék, gyári futómű egy smkp-on.

    [ Szerkesztve ]

    www.dongosofor.hu

Új hozzászólás Aktív témák