Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Cnc-nél ez a tengelyen lévő holtjátékból következik irányváltáskor. Nem tudom itt lehet-e kompenzálni FW-ből, vagy slicer-ből. Az ipari gépeken ez gyakori jelenség az öreg szarokon, hogy ki van kopva a hajtáslánc és van némi holtjáték. Én a program írásakor még azt is külön figyelembe vettem, hogy a maró vagy a kés a forgácsolási erők ellenében legyen előfeszítve a tengelyen, vagyis olyan irányból közelíteni meg a munkapontot, hogy a holtjáték ki legyen véve és ne nyomja vissza a kést a munkadarab.
Marógépen meg a kör tengelyenkénti végpontjain volt pontosan ez a jelenség, hogy irányváltáskor ráhúz egy kicsit a kontúrra.
A jobb gépeken erre van vmilyen kompenzációs érték eldugva vhol a FW-ben. Ezzel irányváltáskor ad egy nagyobb elmozdulást a tengelyre és elméletileg minimalizáló a jelenség. De sose lesz tökéletes, amíg van benne holtjáték.
Itt mondjuk a legjobb esetben is tizedekről van szó vagy még ennél nagyobb tűrésről, szóval talán nem lehetetlen korrigálni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Videoteszt A 3D nyomtatás sikerének alapja
- Revolut
- Kingdom Come: Deliverance I-II.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Bemutatta az Apple az iPhone 16e-t
- További aktív témák...