Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
cinemazealot
addikt
válasz cipofuzo87 #62628 üzenetére
DJ mögötti falra 3 méter széles képet? Azért kalkulálj azzal is, hogy ha a DJ előtti területen nincs elég hely, csak pl. mellette/mögötte/fölötte, akkor a 3 méter széles kép csak ST/UST projektorral fog tudni megvalósulni... lehetőleg sík falfelületen. Pl. a péjé kolléga által ajánlott Epson 3 méter széles képet legközelebb 3,9 méterről tud lőni. Ha szűk a helyed, akkor a throw-ratio nevű paraméter lesz a barátod.
[ Szerkesztve ]
-
péjé
őstag
válasz cipofuzo87 #62629 üzenetére
Ez hd, van fényerő is rendesen, árban is oké, azért ha lehet személyesen intézd... [link]
-
cipofuzo87
tag
válasz cipofuzo87 #62628 üzenetére
felbontásban szerintem 1280x720 körüli kellene, ja és tutti nem DLP, mert a rainbowtól kivagyok.
[ Szerkesztve ]
-
péjé
őstag
válasz cipofuzo87 #59715 üzenetére