-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
szaszlaci
addikt
válasz Leslie67 #3169 üzenetére
Nekem nem kell magyarázkodni. Szerintem ha kijavítalak, az neked is hasznodra válik.
A specben jó esetben a kimenő fényt kell megadni, hogy előtte mi van, az senkit nem érdekel.
Ha be van állítva rendesen, úgymond mozihoz a gép, csökkenni fog ez az érték. DLP-nél általában pont, hogy kevesebbet, mert ott közelebb szokott lenni a színegyensúly az ideálishoz. Ellenben egy kékes-zöldes LCD-ből sokat vissza kell venni, hogy kiegyenlített legyen.■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
szaszlaci
addikt
válasz Leslie67 #3150 üzenetére
A hsz-eket ma már Kínában gyártják. De nem ez volt a mondandóm lényege!
Viszont mondok egy érdekeset, ezt kérlek olvasd el odafigyeléssel!
Szóval úgy látom, árulod a Hitachi projidat. Szóval azt a gépet tudomásom szerint egy ma 150 ezer alatti gép simán elveri. Úgy általánosságban. Egy tényleg hozzáértő szavaiból ezt vettem ki.