Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3ss
veterán
válasz tokesz86 #6255 üzenetére
csinaltam egy kepet sotetben, meg parat vilagosban es ugy lett ravagva..bar felhomalyban hangulatosabb lett volna, na mind1.
vmi legolcsobb vaszon amugy, sztem 30e alatt volt lsknal anno. amugy ha jol emlexem 106 colos. belmagassag meg nem tudom, lehet 265, standard panel belmagassag. ha nagyon kivancsi vagy eloveszek egy centit es lemerem mind2-othttps://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
kisgyerek85
senior tag
válasz tokesz86 #6025 üzenetére
Sotetbe mozizok :-) viszont a butoron csillog a feny. Ez biztos nem tesz jot neki, meg a feher szonyeg es szinten feher kanape sem. De hat az asszny faktor :-)
Most amugy is meg atalakitasokon megy at a nappali es par honap mulva mar nem lesz ott az a ket szekreny. Helyette allo hangfalak lesznek. Egy masik butor meg atkerul a masik oldalra.
[ Szerkesztve ]
-
kisgyerek85
senior tag
válasz tokesz86 #6023 üzenetére