-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
Srácok ha már megy a klíma téma,
az mitől lehet,hogy ha bekapcsolom a klímát akkor természetesen érzem amikor kapcsol a kompresszor (114 vadló ) és visszaesik a teljesítmény, de sima 50-60-as haladásnál is de akár nagyobb sebességnél magasabb fordulaton is kb. 3-4 másodpercenként "rángat" az autó. Gondolom mert a klíma ki-be kapcsolgat folyamatosan. Múltkor egy 80 km-es távon az utolsó 20km-en inkább kinyomtam mert már nagyon idegesített.
Tuti nem normális...vagy mégis?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz hobizoli #87852 üzenetére
Értem én,hogy gőzmozdony de mi haj'csa?
Ez egy nem normálisabb fosszarputri civic klíma. De akkor mondhatjuk,hogy ő így működik rendesen?mod: persze...tudom..bezzeg a hibátlan Megánba tuti nem ilyen..
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
hobizoli
nagyúr
ja nemtom, nekem a digo szemetdombomban vmi ijesmi volt
a klimas haversrac mondta anno, hogy ez a Harrison V5-s tipus ez ilyen, ami a G Astra 1.6 16v meg a Tipo 1.9TD meg a W124 200E-ben van/voltpl Citroenek-ben szokas meg ez a digitalis ki-be kapcsolgatas meg, bar mondjuk ott egy 2.0HDi-nel meg van nyomatek, ami megbiiiiiirgyja
több drón kell ;P
-
Pitu
aktív tag
válasz DeFranco #87850 üzenetére
A kombi az érkező gyerek miatt lenne praktikus, de nem zárom ki a szedánt, 5 ajtóst sem. 1 gyerekkel még egy yaris is vállalható, viszont a másodiknál cserélni kellene.
Az egyes fókák nálam most jó ár/érték arányt képviselnek. Attól tartok viszont hogy a kereskedések mennyire partnerek az átvizsgáltatásban... Neked magánszemélytől sikerült a vásárlás? -
DeFranco
nagyúr
Magánszemélytől vettem, igen. A kereskedések ismerik az átvizsgálás fogalmát, maximum nem szeretik, de ez téged nem kell érdekeljen. Alapvetően az van, hogy ha valakinek nem tetszik, hogy te át akarod vizsgáltatni az autót az általad választott szerelőnél vagy szervízben az általad választott időpontban, vagy nem tetszik, hogy te mondod meg hova megy eredetvizsgára az autó, stb. akkor sarkon kell fordulni és ott kell hagyni, mert ott akkor valószínűleg más gond is lesz. Ez a sokadik autónál már csak fogcsikorgatva megy, de a saját érdekedet szolgálja.
Jó a focus, most is így gondolom, de mivel tipikus válságautó (elég nagy elég erős még épp jó korban van jó konstrukció) ezért ára is van, jó példányból meg nagyon kevés van. Akinek jól fut, nem adja el.
Nincs tapasztalatom a két gyerekkel utazásban, de szerintem ha ezen múlik a boldogság, és csak sedan lesz olyan ami megfelelő, akkor még mindig fel tudsz vágni a tetejére egy tetőboxot arra az évi két alkalomra, amikor nagy csomaggal mentek valahova. Persze nem akarlak lebeszélni a kombiról, én is azt kerestem, csak úgy gondolom érdemes megfontolni az alternatívákat.
-
!Overdose!
őstag
Én csak alapjáraton érzem ezt a "kapcsolgatást", menet közben semmit, úgyhogy gyanítom, hogy valami nem lesz kerek nálad. Azért a biztonság kedvéért kérdezz rá egy J tulajra is, mert az angolban lehet, hogy más a klíma. Még angolon belül is több beszállító volt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Pitu
aktív tag
"Manuális fogyasztás" vajon mi?? [link]
-
Kornel
veterán
válasz #10726912 #87864 üzenetére
ez azért csak egy bizonyos kor felett igaz.
szerintem egy 2-6 éves egy tulajos szervizkönyves autónál a futás igenis lehet szempont, persze nem kizárólag, de mindenképp értéknövelő.
casco-nál is pluszt jelent az értékbecslésnél, ha szervizkönyvvel bizonyítani tudod a futást. -
#10726912
törölt tag
válasz Kornel #87865 üzenetére
Pár évesnél hihetőbb, hogy valami csak ennyit futott, vagy annyit, persze. Csak ő a 13 éveseket is nézi. Abban meg bármennyi lehet, ha jó az állapota, akkor kis polir, meg tekergetés és máris annyi az óra, amit szeretne..állapotot nézzen szerintem, a futott km jelzőre ne is pillantson rá. Így talán reálisabban láthat dolgokat.
DE csak halkan jegyeztem meg, legalább az óra tekerők megint kapnak egy önigazolást: igen, érdemes csinálni! -
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #87868 üzenetére
Minden bizonnyal.
-
-
rbalint88
addikt
válasz DeFranco #87873 üzenetére
az se rossz! szomszéd nagynénjének 28 éves kispók, 80ezerrel, most kellett kicseréltetni a gyári gumikat, mert műszakin szóltak, hogy repedezett az oldalfal.
bár én a kilométerrel úgy vagyok, hogy mindegy, ha amúgy rendben tartották a dolgokat. van ismerősi körben 400-500e km pluszos autó, amelyiket szervizelik rendesen, azzal nincs gond, nem kotlik meg. kivétel a saab 9-3 (még 900 kasztnis), amiben a 2,2 TD opel motor egy nettó fos volt, nagyon sok probléma volt vele. -
whitezo88
nagyúr
na így is lehet olcsón jó autót szerezni:
barátnőm nevelőapjának van egy céges Madzag6-ja 2l diesel, első tulajos, elég sokat ment kb 350k, de 90-95% végig pálya vagy 6-os út, nem városi rövidtáv. gyári turbó például, hibátlan. rendszeresen karbantartott, ép kívül belül. az autó helyett kap egy újabbat (a bátyja a nagyfőnök) ezt meg el akarták passzolni, ám megbeszélték hogy eladja 450 ezerért neki (!). így a kocsi megy a barátnőm öccséhez a Seat helyett ami van. nem semmi, egy ilyen simán ér szerintem 1,5öt amúgy... ismerem, tényleg nagyon jó autó, nem nézi ki senki belőle hogy ment sokat (jhf-es amúgy talán 2005-6?)
-
EQMontoya
veterán
válasz whitezo88 #87876 üzenetére
Sajna ekkora futással nem lehet eladni 1.5-ért. Nem azért, mert ténylegesen a használati értéke ne lenne annyi, hanem mert Magyarországon nem létezik 160.000-nél többet futott autó. Az IS-ben is 171 van már, ideje lenne lassan elbontanom, nem? Legalább először hozzányúlva valaki a hajtáslánchoz.
Same rules apply!
-
tomiii.
aktív tag
válasz runner 125 #87790 üzenetére
ismeros par honapja hozatott be egy 4 ajtost, minden koltseggel, ugy hogy a kocsi a neven volt, rendszammal a haz elott allt, megallt 1250000ből, tenyled olyan, mintha uj auto lenne, de! 1.8-as.... igy kellene a fenenek
belterrol nincs fotom, de tenyleg makulatlan, csak az a franya motor.., meg inkabb e36
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz tomiii. #87879 üzenetére
Fél évig bújtam a német és osztrák piacot. A jónak pont ugyanaz a piaci ára, mint itthon. Ott sem laknak hülyék, h elkótyavetyéljenek 1-1 tényleg szép példányt.
Noh meg 1.8 benzin sem egy tipikus e46 álom.
ui. Korábban linkeltem a HR-V-ről és előtte az S60-ról is jó néhány képet. Nálam a megkímélt használtautó kategória ezektől kezdődik. Mindkettőt a piaci ársáv tetejéről válaszottam, nyilván oka volt.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
LógaGéza
addikt
Üdv!
Úgy néz ki nem muszáj dízel gépet néznem (sajnos), ezért elkezdenék nézelődni a benzinesek között is, viszont abból fogalmam sincs mik a jók.Szóval első járműnek max 1 millió környékéig (ez ha csak a gép ára, és más nincs benne, akkor nem baj, de ha 800 körül megállnék [+ átírás, és a többi kötelező], akkor boldogabb lennék - ergo csak nagyon indokolt esetben mennék el 1 millióig) keresek olcsón fenntartható, megbízható autót, ami néz is ki valahogy (nekem pl a Grande Puntok és a D Corsák tetszenek eddig kinézetre, de az kicsit a keret felett van), főleg ferdehátú kisautót.
Mik az ajánlottak?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
tomiii.
aktív tag
válasz runner 125 #87880 üzenetére
állapotra én nem tudtam belekötni semmibe, akkor erre majd 2 év múlva visszatérünk, hogy milyen vétel volt ez
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz EQMontoya #87877 üzenetére
az a baj, hogy ez nem vicc
én is láttam már 990 ezres (kilométerben) Mergát mobilén hirdetni - és rendesen egyben is volt -, ez itthon lehetetlen. nincs. a 20 éves 525tdsek meg E mercik is évi 10-15 ezreket "futott" mind.
csak nem veszik észre, hogy mikor pl 2-3 éves F10-eket már 60-80 ezerrel látni néha, valamiért ez megáll 160-180 körül évekkel később.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
m3tr0
senior tag
-
DeFranco
nagyúr
Tudod mi ezeknek a baja... sok rövid út, 95%-ban 3 kilométeren belül leállítja a motort, stb.
Igaz az opel kis egyliteres ecotecje amúgy bírja ezt a fajta terhelést, 8 év után kellett gyertyát cserélni benne, nem is kokszolódik benne nagyon semmi, ismerem.
Amúgy meg rá kell nézni, egy karc nincs a beltéren szalon állapotú, külsérelmi nyom is annyi, amennyit parkoláskor összeszedett (minimális). Aki ért hozzá tudja, hogy vannak ilyen autók és nagyon hamar le is csap rá, látszik ezeken, hogy tényleg zéró futás van bennük.
-
rbalint88
addikt
azaz én is mindig azzal csesztetem unokatesómat, hogy túlhasználja a kocsit (11 év, 82-3ezer km)
bár én abban az autóban már megőszültem volna, g astra kombi, 1.2 16Vámpír, 75 ló. ha benyomod a klímát, a swiftes mamák is elkezdenek kerülgetni, annyira nem megy autópályaemelkedőn klímával szigorú 4-es trepni, ötösben csak kinyomott klímával megy fel az avensis se egy rakéta a maga hajdanvolt 110 dízel lovával, de legalább használható.DeFranco: bizony. az agliát is 3 nap alatt elvitték. igaz olcsón raktam fel, 600-ért volt a legolcsóbb 1.0 fapad, a mienk 1.2 comfort volt, szervízkönyv, komoly törés se volt, 650-ért felraktam péntek este -annyi volt a listán második, szintén 1.2 comfort, de lelakott darab-, vasárnap jöttek érte, a téligumit még belealkudták és szó nélkül vitték.
[ Szerkesztve ]
-
joshua7
veterán
Nekem a szüleim az elmúlt évben nem mentek 1000 km-t a kocsival. 11 év és ~73k.
Semper Fi
-
m3tr0
senior tag
válasz DeFranco #87887 üzenetére
Igazad van. Nála csak annyira volt használva,hogy lement a boltba ahol dolgozott, jéghideg motorral...meg munka után vissza. Egy évben kétszer ha mentek vele hosszabb távot.(100 km+)
Most már nyugdíjas...még ennyit se mennek vele.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
LógaGéza
addikt
válasz rbalint88 #87884 üzenetére
Köszi a tippet! Utánnanéztem mindnek, az Avensis nem jön be, láttam a napokban 1-2-t élőben is, már akkor se tetszett.
Jazznek utánnaolvasva azt láttam, hogy ajánlott 2005 utáni ajánlott az ESP miatt, és 1,4-es. Ahogy néztem azoknak az árai 1,2m felett vannak - ennyiért meg lehet jobban járnék, ha 7gen Civicet néznék lassan.
Yarisból ahogy néztem mondjuk 1,5 T-Sportot lehet kapni már 700 körül, elég aranyosak így első ránézésre. Ezek mennyire jó választások? Jó alföldi kátyús utakra nem alacsony egy csöppet?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz EQMontoya #87895 üzenetére
Avensist itt kaptam ajánlásba - én jobban húzok a ferdehátú kisautók felé
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
neduddki
nagyúr
válasz LógaGéza #87894 üzenetére
HI!
es4 /sajna nem koztes ev/ civic meglepone rendbenlevoek tuno csontinal lattunk ma, meg egy 2007es 1.2es jazz-t is, ellneben annak a kasznijan rengeteg apro kis mejjedes van /letakaritva lattuk meg/
bocsuletsnappernel mreg ~10 jazz aldogal bennudv
neduddki
mod: tboy93; es es6/7 az hun keszult?:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
footy
addikt
válasz runner 125 #87880 üzenetére
Áh nem értesz, hozzá ott mindenki jólétben lakik, 100euróssal törli a likát, mert mindenki "többezer" eurót keres és nem számít. Az 5 évnél öregebb autót meg csak azért nem gurítják be az árokba mert mindenki környezettudatos.
irónia off
-
Dany007
veterán
válasz whitezo88 #87883 üzenetére
Ez egyébként rohadtul így van.
Persze, vannak kivételek, ahogy itt a többiek is hozzák fel sorra a példát. De azért na... Tényleg szinte alig van 220-250 ezer km alatti autó a hahu-n.
És vicc, hogy sokan el is hiszik. Pedig egy kis böngészés után, azért már leeshetne az embernek, hogy kb ugyanannyi km van egy 10 éves középkategóriás autóban meg ugyanannyi a 16 évesben, 18 évesben, ugyanannyi utazóautóban meg kisautóban... tökmindegy.A Mondi 220k-val érkezett hozzám. És még drágábban sem igen volt ilyen, amiben kevesebb lett volna, pedig ~ 10 évesekről beszélünk.
Ellenben mikor régebbi Mondi-t néztem a 98'-asokban is 190 meg 250k km volt mindössze. De ugyanez volt az Omegánál is. Mielőtt eladtam, azért körbenéztem, mert én 510k km-rel adtam el. Gondoltam, hogy rekorder leszek, de vicc mert azokból se volt olyan, amiben 260 ezer km-nél több lett volna! Pedig az már bő 18-20 éves autó... Ott meg aztán tényleg durva, mert az Omega az amolyan tipikus melós / utazóautó volt, ki hiszi el, hogy mindössze átlag (!) évi 14k km-t mentek vele...? Ha csak dolgozni járok be városon belül is megvan ennyi..
És az még hagyján, hogy 1-1 darabnál lehet, hogy tényleg csak ennyit mentek vele, no de az összessel? Amikben még ennyi km se volt? : o
Új hozzászólás Aktív témák
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.