-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
qdak
addikt
http://prohardver.hu/tema/opel_topic/hsz_30572-30572.html
vki tipp?
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
DeFranco
nagyúr
Enyémbe azt akartak az első cserekor... Jó hogy ott álltam az ótó mellett. Mondom, ezt ugye nem az enyémbe akarod tölteni. Erre a fazon: mindegyikbe ezt töltjük. Mondom ok, de ebben nem.
Kaptam hordós Motult (más opció nem volt) gondolom abban ugyan az a magnatec volt.
Azóta magam viszem a gyári olajat.Amit meg túltöltenek... köszmá' Jövő tavasszal nekem már sk olajcsere lesz, inkább megtanulom, még egyszer nem fogok ezért kifizetni súlyos 10-eseket.
-
atos19881101
senior tag
válasz raczger #88464 üzenetére
Hátha érdekel. Az egyik kolléga a 6-os fórumán eladja a Mazda6-osát pont mint amilyet keresel:
Tisztelt olvtársak!
Kérésem és kérdésem lenne a csapathoz. Szerintetek milyen árat kérhetek – kaphatok a kényszerűségből eladóvá váló 6 osomért. Az eladás oka, hogy öt hónapja eltörtem a bal bokámat ripityára, azóta sem jött rendbe és nem is tudnak vele már mit kezdeni ( koromnál fogva) , így mivel kuplungolni csak kínok közt tudok, így le kellene cserélnem egy automatára.A gép 2002/ 9 magyar eladás 2300 GT sport kaszliban egy cserélt 2000 benzines, az óra 230 e Km mutat a csere motorban 130e van. Ferdehátú ültetett dupla kipufogó szürke – tempomat Bose. Stb. 15’és 17’ alufelni garnitúra xenon, vizsga 2016 májusig van rajta. Második gazdája vagyok, itt a fórumon vettem.
Nézegettem a hirdetéseket de olyan nagy a szórás és 2000 es nagyon kevés van.
Minden vélemény szívesen fogadok és köszönök.
Az autó olyan állapotban van, hogy még egy barátomnak is el merném adni, vagy egy ilyen automatára elcserélni. Volvó- BMw Merci automata./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
raczger
őstag
válasz atos19881101 #88505 üzenetére
Köszi, lehetséges, tudnál adni egy elérhetőséget?
Szerk, látom már index fórumon a hsz-t
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
neduddki
nagyúr
válasz atos19881101 #88505 üzenetére
HI!
a pozsot igy vettuk anno, a tutaj osszetorte a bokajat es 3 honap allas utan eladta inkabb
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Gabesz87
addikt
Üdv. Új autó (németországi vásárlás, 1-2 éves, max 10-20e km-t futott, ill. ottani használatra szánt, néha hazajárós) vásárlásában lennék kíváncsi a tanácsokra, véleményekre, fenntartási, szerviz költségekre. Jelenleg Audi A3 Sportback 1.6 TDI és Volvo V40 D2 (esetleg D3) közt őrlődöm.
-
raczger
őstag
válasz atos19881101 #88505 üzenetére
Nem fog érdekelni, összelegózott autóba nem ugranék bele.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
DeFranco
nagyúr
Akna van vidéken, szomszéd srác gebinben szerel, majd fizetek neki másfél munkadíjnyi összeget (~4k) hogy szépen lassan mutassa meg, hogy mit hogy, milyen sorrendben csinál. Egyszer már megnéztem, nem egy nagy kunszt amúgy.
Alapvetően szívesen fizetnék a szakszerű és megbízható munkáért, hadd termelődjön a GDP, meg közben legalább meg lehet nézetni ezt-azt, de ezért, hogy túlcsűrik fél literrel az olajat, a pollenszűrő fedelét felfeszítve cserélik a szűrőt levétel és szakszerű visszaillesztés helyett, valamint az általam hallott kopogásra csak cicegés meg "uramezfeszes" a válasz (egy hónap múlva máshol kutyacsontot cseréltek és érdekes módon elhallgatott) ezért én nem vagyok hajlandó háromszoros árat fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz atos19881101 #88513 üzenetére
Nem tudom, csak a 2.3-as kasztniba betenni a 2.0 motort ki tudja, hogy szakszerűen végezték el, sok hiba forrása lehet egy ilyen beavatkozás.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #88512 üzenetére
Elméletben én is jó vok benne.
Nekem csak túlcsűrték kicsit amúgy pöpecül megcsináltak mindent. És már végre van rendes kerettel együtt ellátott utángyártott pollenszűrő is hozzá, nem kell mókolni mint régen... Gyári kerretből szűrő kivág és a gyári keretbe betesz az utángyártott betét.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Megjelent a 2015-ös Év autója lista: [link]
Jöhetnek a tippek a befutóra.
Mivel a '14-est se találtam el a Madzaggal ezért bátran szavazok az STi-re, hogy ne törjem meg a nyerő szériámat.#nincsbennetarcsi
-
sasa134
addikt
válasz Gabesz87 #88517 üzenetére
Megkérdezhetem, miért akarsz dízelt? Ez az új benzines Mazda motor vegyesben alig eszik többet mint az 1.6 TDI, cserébe jóval olcsóbb fenntartani (ha esetleg zűr van - dízelnél részecskeszűrő, kettőstömegű, miegymás), járása kultúrált, halk finom gépezet. [link]
Persze Te tudod, én mindenképp elmennék, kipróbálnám a helyedben, nem kerül semmibe.
A V40 sztem csak egy túlárazott Focus (sajnos..).itt is egy teszt: [link]
Tudom, autós teszteket fenntartással. De Kedves barátom új 6-osa (2l benzin, automata) is eljár 7,5 körül vegyesben. Ráadásul az övé kombi. Igencsak jól sikerült motorok, van élet a turbón és a downsizing-on kívül is.
[ Módosította: Qru ]
Avanti Roma
-
giigz
veterán
Nem tudom a hasmagassagunk kozott mekkora kulonbseg van, de az enyemet akna nelkul is le lehet konnyeden cserelni. Lehajolok, bedugom a kezem a kocsi ala, kicsavarom a csavart, varok hogy lecsopogjon az olaj, kozben a szurot kiveszem, berakom az ujat, ha az olaj lecsopogott visszarakom a csavart, es pontosan addig toltom az uj olajat, ameddig kell, nincs idegeskedes, hogy tultoltik, atvernek, stb.
Egyebkent nekem a szerelom 3k-t kert a csereert vitt anyaggal, tokeletesen megcsinalta.
-
5150head
senior tag
Sziasztok!
700e-ért milyen 5 ajtós jól pakolható gépet vennétek? Pro/kontra.
Nem versenygépet keresek. Fogyasztása legyen átlagos/alacsony. Ne legyenek komoly betegségei. Aránylag olcsó alkatrészárakkal. Benzin 1.4-től felefele. "Csajos" kocsik kizárva. -
Ööö, az Aygo, a C1, és a Pug108 az gyakorlatilag ugyanaz az autó, egy csomó meg ezek közül még meg sem jelent, mint pl a Fabia, vagy a Passat, meg még jópár. Szóval kicsit korai lenne még tippelgetni.
Engem személy szerint egyébként a 2-es Active Tourer érdekel ezek közül, hogy hogy fog kinézni, illetve milyen lesz.
Szerk.: Ja, egyébként ha van vér a pucájukban, és tényleg oylan jó, mint ahogy áradoznak róla, akkor kihozzák a Cactust győztesnek - az összes többi a kötelezőt hozza, illetve fogja csak hozni szerintem.
Szerk2.: Emvyvel látom nagyjából egyre jár az agyunk, annyi, hogy szerintem business class középkategóriában, mint a Mondeo és a Passat már nemigen fognak tudni újat mutatni, csak csiszolgatják a meglévő technológiákat, és egyre több kütyüvel tolják őket teli. Persze ha ez a jövő, akkor lehet ezt is díjazni, de bátrabbnak tartom a BMW-t, hogy ki mertek jönni egy családi mini-egyterűvel, vagy nem is beszélve a Cactusról. Talán még a KIA Soul hasonlóan elszállt valami, de kétlem, hogy egy koreai megkaphatja ezt a díjat egy full Eu-s zsűritől.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
runner 125
nagyúr
Formailag az új Passat-ot elképesztően eltalálták.
Mivel szinte soha nem prémium kategóriából kerül az év autója, így én is a Passat-ra szavaznék, tippelnék.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz sasa134 #88527 üzenetére
A C4 olyan, mint a Nissan Juke (vagy akar mint az uj Picasso). Megoszto, de legalabb erdekes. Ennek az ellentete a Tesla Model S, ami mindenkinek tetszik, tenyleg gyonyoru, de allati unalmas (foleg eloben, itt a kornyeken van par, es azert fotokon jobban nez ki).
while (!sleep) sheep++;
-
Declare
őstag
-
-
Dany007
veterán
Addig amíg nem minden érintőgombos (mint mondjuk egy Teslan, ahol a tompított is csak azzal megy) addig szvsz nem gond.
És, ahogy látom a komplett vezérlés bele van építve a kormányba. Tehát menet közben már nem nagyon kell piszkálni azt az érintőkijelzőt. Meghát "gondolom" rezgő visszajelzés is belevan építve, hogy az embernek ne kelljen vakon nyomkodnia.Szóval elindult bemondod az úti célt (remélem már minimum a hangfelismerés, legalább angolul), aztán viszlát. A CD /DVD / pendrive "táradból" meg olyan zenét hallgatsz menet közben, amit akarsz, mindezt már a kormányról vezérelve.
A légkondi is olyan, hogy egyszer beállítod, aztán nyomsz egy auto-t és többet nem nyúlsz hozzá. Mittomén, nálam a 23 fok a "menő". És kész. Télen-nyáron tartsa ezt a hőt azt viszlát.Legalábbis nekem így lenne logikus egy 2014-es (?) modernnek számító vezető márkától kiadott autó esetében.
@MunezXBK:
A Mondeo-t vagy a fabetétet?
-
giigz
veterán
Milyen aktuális a Totalcar
-
Atlantis
veterán
válasz sasa134 #88519 üzenetére
Abban azért nem vagyok biztos, hogy a kettős tömegű nincs benne a Mazdában és nyomatékban sosem fogja felvenni a versenyt a turbós megoldásokkal. Ettől függetlenül dicsérendő a Mazda próbálkozása...számomra érthetetlen, hogy a japánok miért nem akarnak turbóbenzinest csinálni. Tényleg gyönyörű a 3-as és a CX5-ös is, de nincs hozzájuk értelmes motor, már aki nem akar dízelt.
tboy93: ok, akkor a dízelekhez minek raknak?
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
sasa134
addikt
válasz Atlantis #88548 üzenetére
Elképzelhető hogy van benne, de nem mindegy, mennyit megy el...A turbó nagyon jó, de én továbbra is örülök, hogy a Mazda nem állt be a sorba ezzel a downsizinggal. 1.2/1.4 TSI-t vennél 5 évesen?
Nincs értelmes benzines Mazda motor? Khhmm. Nincs kérdésem.
Menj egy kört a 165 lovas 2 literessel..
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma