-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz ReSeTer #88199 üzenetére
Alapvetően az a hülyeség, hogy így csinálnak meg egy technikát, hogy az r=1 usernek kelljen vele szüttyögni, ha nem akarja töredékére csökkenteni az élettartamot. Ez nem elvárható és nem az üzemszerű használat része egy átlagembernél.
Ha a turbót nekem kell külön hűteni, az a tervezés szar. Ha a klímát ki kell kapcsolnom kb. fótnál, hogy kiszáradjon a kondenzvíz, és ne rohadjon be, akkor az a tervezés szar. Ha egy személyautó, amire sehol nincs ráírva, hogy Dankó InterCity nem bírja a napi 2x3 kilométeres etapokat, akkor az a tervezés szar.
Tudják a tervezők is, hogy szart terveznek, mert szorítja őket a kontrolling, a marketing, meg a környezetvédelmi norma, de leszarják, mert ez az első tulajnál úgy sem jön elő, meg egyébként is három évente úgy is illik váltani munkahelyet multikulti környezetben.
Persze, lehet egy autót óvatosan-gondosan használni, nem erről beszélek, de azért nehogy már valaki élből hülye legyen, mert nem tesz egy huszas kerülőt a részecskeszűrő érdekében reggelente, meg nem gépészkedi végig az utat csak helyet akar változtatni abban a kocsiban amit jó pénzért megvett.
Érdekes módon ő jó pénzt adott érte, teljes értékűt, lehet vele fizetni mindenhol, nincs rajta olyan, hogy melegítsd fél percig mielőtt átadod, meg lobogtasd húsz másodpercig mielőtt elteszed a pénztárcádba, és egyébként ez a bankjegy mosógép vásárlásra pont alkalmatlan.
-
DeFranco
nagyúr
válasz ReSeTer #88202 üzenetére
Bizonyos mértékig ezek a dolgok tolerálhatóak, de ahogy próbálják megerőszakolni a fizikát, egyre több ilyen jön össze, és ha egy kicsit kitekintünk az userek 98%-ára akik nem mi vagyunk, akkor bizony az a túlzás, hogy már egyre több mindenre kell(ene) odafigyelni, hogy a magasságos technikának üzemszerű körülményeket biztosítsunk.
Persze ebben benne vannak a vevők túlzó elvárásai is, de egyre inkább azt látom, hogy a "robbanómotoros" megoldásokat egyre inkább csak toldozgatják-foltozgatják mert elértünk egy limitet.
Erre a tesla meg a hibrid megoldások talán megadják a választ, de addig még sok évnek kell eltelnie, és maradnak ezek a cipőkanállal betuszkolt megoldások.
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz ReSeTer #88202 üzenetére
Totál igaza van. Milliókért cserébe nagy kunszt lenne betenni egy nyamvadt olaj szivattyút, ami forgat egy kis olajat...hú, Űrtechnika! Bocsánat,nem Veled van bajom, hanem a gyártókkal nekem is...vissza megyünk az őskorba: ha pusztán használsz egy autót, akkor 50 ezernél már add el, mert lötyög a futóműve, a motorja csattog vagy már kokszos, a turbót 3-szor cserélted...jó, tudom, túlzás. De valahogy trabant tartósság érzetem van. (bár az némelyik tartósan szar tudott lenni), akkor warnyú, vagy 1310-es...).
Ezek milliós autók. tegyenek bele egy huszonezres turbó hűtő olajsvízszivattyút, vagy ne tegyen bele turbót. Vagy esetleg kell mellé jégkocka adagoló...klíma nem, mert az berohad. Éljen a dáster, annak sosincs semmi baja! (csak ha megáll. vagy nem megy... ) -
ReSeTer
senior tag
Jó, nyertetek
Megyek inkább nyomok egy 0-100-at....lesz vagy 20 sec
-
ReSeTer
senior tag
-
-
őstag
válasz Kornel #88203 üzenetére
leginkább a tájékozatlansággal van a baj - ott a fedélzeti "kompjúter", ami nagyon tudja (ha akarja), hogy mennyivel-meddig-mennyit mentél.. hát nem bír kidobni egy üzenetet - diszkréten -, hogy az autó érdekében járassad a motort még 30 - 29 - 28 ... másodpercig megállás után? mert én, 1.0-s júzer, jó esetben vezetni tudok, de nem értek az autókhoz, de ha "megmondaná", hogy mire van szüksége, nyilván megtenném. mert ne mondjátok, hogy ezt nem tudná kiírni egy alsó-közép kategóriás autó a tolatóradar meg a fogyasztásmérő és a 15"-os navi mellé.. 100-ból 80 ember kivárná azt a fél percet, ebben szinte biztos vagyok. de a gyárnak nyilván nem érdeke, ez sem...
"... and I hope you have a great day!"
-
hobizoli
nagyúr
válasz pető bá' #88215 üzenetére
nehari, de en nemtudok elkepzelni olyan normal forgalmi helyzetet, amikor a turbo ne tudna visszahulni
max ha autopalyan belsosavbol kivagodsz hugyozni/tankolnia kuthoz es a satufek utan kitepet a kulcsot a gyujtaskapcsolobol, na akkor valoban nem lesz ideje a turbonak visszahulni a a vorosen/sargan izzasi allapotabol
de normal esetben mesz az orszaguton, beersz a cel telepulesre, ott valszeg nem 1-sben fogsz menni revlimiten, hanem 4.-5ben vmi 1500-2000rpm-n, lefordulsz az utcaba a celodhoz, parkolohelyet keresel megallsz stb.... ez teljesen elegendo ido ahhoz hogy lehuljon egy neki jo homersekletre
több drón kell ;P
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #88201 üzenetére
Ha a turbót nekem kell külön hűteni, az a tervezés szar. Ha a klímát ki kell kapcsolnom kb. fótnál, hogy kiszáradjon a kondenzvíz, és ne rohadjon be, akkor az a tervezés szar. Ha egy személyautó, amire sehol nincs ráírva, hogy Dankó InterCity nem bírja a napi 2x3 kilométeres etapokat, akkor az a tervezés szar.
Ennyi
(#88216) hobizoli: ez így van ... a mérnök szakma már csak ilyen, általában az hogy jó legyen a legutolsó szempont
[ Szerkesztve ]
-
válasz DeFranco #88201 üzenetére
Mondd ki: kurv@ világ az autósoké Különben a dolog másik oldalát is látni kell. Ha minden autó (örök élet) +1 nap lenne, akkor mindenki F modellel járna, a teljes autóipar 10 családot tartana el és még az araboknak sem lenne a homokon kívül mit árulniuk.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz hobizoli #88218 üzenetére
oké, mondom, én hülye vagyok hozzá, csak itt írta valaki, hogy 150-es pályázás után a parkolóban járatni kellene egy kicsit..
innen indultunk szerintem:
Meghajtja pályán 150-nel, majd 50km-enként megáll 20 percrecsak erre, meg a tájékozatlanságra volt az a válasz, hogy ezt már a gyár is segíthetné, hogy óvjuk egy kicsit a technikát. mert hiába mondjuk, hogy csak egy eszköz, meg miért nem oldja meg - akkor is mi sz.punk vele, ha nem kíméljük, vagy max. a következő tulaj.
de ezt a fedélzeti computer segítsen a júzeren dolgot teljesen el tudnám képzelni akármilyen helyzetre - nem jut eszembe semmi most."... and I hope you have a great day!"
-
TaaT
veterán
A gyártóknak a megbízhatóságra szánt pénzét elviszi a szigorú környezetvédelmi szabályok utáni loholás, a megbízhatóságot meg elég csak az első tulajdonosig kihúzni, utána már nincs profitja az autóból a gyártónak...
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Declare
őstag
Multkor is irtam mar es tovabbra is az a velemenyem, h tulspilazzatok ezt a dizel kerdest. Egy falabu ember tönkretesz barmilyen autot....egy dizelnel (turbos autonal) mikre kell jobban figyelni, mint benzinnel? Erzekenyebb mondjuk a szutyok üzemanyagra (ha nema Toth es fia kuton tankol az ember nem gaz), turbo visszahütes, motor üzemmeleg allapotba hozasa azert nem nagy kihivas (benzinessel sem indulok padlo gazzal reggel....jo dizelnel ha kiallok a parkoloba fel percet jaratom, amiböl lejön az az idö amig begurulok a parkolo helyre, szoval megallas utan kb meg 10-20 masodpercet jaratja az ember). Ezen kivül van meg valami? De ezek meg olyan dolgok, ha valaki nem auto barbar akkor mindentöl függetlenül igy vezet szvsz (ok, benzinest nem hütöm palya utan meg par masodpercet
-
Kornel
veterán
válasz Declare #88223 üzenetére
Biztos vagy benne hogy csak ennyi?
Egyébként még ezt se képesek sokan felfogni, úgy vannak vele, hogy az autó van értük, nem fordítva.
Családban történt : illető külföldön lakik, vett szép új dízel kocsit, aztán járt vele, hisz úgyis csak 30000-nel kell olajat cserélni, de úgy volt vele, hogy nem volt ideje szervizbemenni ezért még hazajon vele akkor volt benne 34000, és csodálkozott hogy egy új autonal miért gyullad ki az olaj lámpa, és miért kellett 1, 5 litert ratolteni a pályán. -
sasa134
addikt
válasz Declare #88223 üzenetére
azért akadnak még komolyan zsebbenyúlós tételek modern dízeleknél, amiknél csak az a kérdés mikor történik a baj, és maximum húzhatjuk, elodázhatjuk még pár 10 ezer kilóméterrel ( kettőstömegű / plusz kuplung/ - tudom némely benzinesben is van, akkor DPF, EGR szelep, stb )
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Declare
őstag
válasz Kornel #88224 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, ezert is van ott a kerdöjel de en jobbara ezekröl tudok.
Amit irtal az meg pont az amiröl beszelek....Az aki nem kepes szervizbe elvinni olajcsere stb annak nem a dizellel vagy a turboval van a baja...mindennel...egy benzinesnel is olajat kell cserelni, akkut tölteni, valtot esszel hasznalni, kuplungot nem leegetni, vezerlest kicsereltetni....ezer dolog. Nem kell a kocsit szolgalni, de az alapvetö dolgokat meg kell adni neki
-
sasa134
addikt
válasz MunezXBK #88227 üzenetére
Igaz, meg meg is lehet hallgatni, hogy (épp) csattog-e, amikor használt kocsit veszel, de amiben van mondjuk 80-100k, fogalma sincs az embernek, hogy vigyázott-e rá az előző tulaj, ergo csak új autó esetén jelenhető ez ki egyértelműen. És azért ezek nem kis tételek, amikre nem árt felkészülni, de vígan rákölthető az autó értékenek 1/3-a ha beüt a krach. Sokat kell menni, hogy üzemanyag fogyasztásban ezt összespórolja/kompenzálja az ember. Jómagam évi 10k körüli futásra ezért akarok leginkább szívó benzinest - de lehet, hogy csak túlparázom.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
nagyúr
Sziasztok! Tudom, hogy ez itt OFF, de ez az autós fórum pörög a legjobban.
Gondba vagyok a riasztóval, egyrészt néha előfordul hogy beriasztás után égve marad a jobb oldali indexsor másrészt 1db távirányítóm van hozzá és az is leszakadt a kulcstartómról. El fogom hagyni. A kérdés csak az hogy mikor.
Az autóelektronikusműszerésszakemberek azt mondták, hogy a távirányítót nem tudom ráhangolni a másik kertikaput nyitó távirányítóra, ezt Overdose is megerősítette. Az indexes dologra azt hiszem neduddki mondta, hogy relé probléma, így is mentem oda a szervizbe, azt mondták nem javítható, max leköthetik a jobb oldali indexeket.
(a riasztó távketyeréje nyitja a kp. zárat is + valami ultrahangos izé is van bent)
Na szóval, lehet érdemes lenne új riasztót bekötni. Ki - mit ajánl?
-
válasz Declare #88223 üzenetére
Ahogy írtam korábban, megveszi az egységsugarú user a turbódízelt, mert mindenki szerint hülye, ha nem azt veszi, mert az erősebb is, meg kevesebbet is fogyaszt, ráadásul a dízel olcsóbb is (legalábbis a németeknél az, nem tudom, Mo-n, most épp hogy áll), aztán használja városban, gyerekeket cipelni, bevásárolni, munkába járni, ismerősökhöz rohangálni, ráadásul itt a németeknél szinte azonnal autópályán vagy, ha már a szomszéd városba mész, ott meg ugye oda kell lépni, felvenni a forgalom ritmusát, hidegen 140-150, következő lehajtónál le, aztán meg is jöttünk. Évente 3-4 alkalommal megy vele nagyobb távot, és elismerően csettint, hogy hűha, autópályán csak 5 litert eszik, ha nem hajtja, de amúgy meg miért ne hajtaná, megy ez?!
Aztán megy a csodálkozás, hogy annyival nem is eszik kevesebbet, ráadásul már megint világítanak azok a hülye lámpák, meg 100k-nál kell az új turbó, kettőstömegű, részecskeszűrő, egr, mittudoménmi. Nem baj, el is adja, majd viszi valami keleti nepper, mert kevés km van benne, és csinál belőle még kevesebbet, amitől a magyar vásárló összepisili magát a gyönyörűségtől, hogy hű, három-négyéves A4-es Audi, és csak 60k van benne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sasa134
addikt
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #88230 üzenetére
Igen, lehet ezt csavarni sokféleképpen, de ez a valóság.
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #88230 üzenetére
+1
kb. ezt csinálja a fenti hsz-omban említett rokon is.
úgy vezeti az új dízel kocsit, mint az előző benzines toyotát, forgatja hidegen, melegen, ha kell, ha nem.
nem bírtam neki elmagyarázni, hogy ne tegye, mert szerinte az autó van érte, nem ő az autóért.
szerintem 4 évesen egy motorgenerál előtt megveszi majd a helyi szalontól egy magyar neppet, aki szép új autót farag belőle papíron, valaki meg nagyot cumizik vele itthon.[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz parandroid #88230 üzenetére
HI!
besziz iten zudeket, az okos megmondtka hogy nincs igy oszt kisz...
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Declare
őstag
válasz parandroid #88230 üzenetére
Ok ebben biztosan van igazsag. Na es mi van a benzinessel? AZ örökeletü, annak minden mind1? Amiket irtal, turbo, kettöstömegü, egr, azert ezek mind olyan dolgok, hogy kis törödessel 200-250k km menniük kell. Nekem az 1,7cdti astraban sajna a kettös tömegü 150k km nel kukas volt, de igazabol ez egy nyilt titok, hogy ebben a konstrukcioban ez a cucc ennyit bir...de az alapallapot azert szerintem nem ez.
Szerintem egy benzinesenk is ki lehet nyirni a valtojat, motorjat 200k km alatt...de ok, adom, hogy a dizelnel ez könnyebben megy es hasznaltan megvenni nagyobb riziko Ugyanakkor, ha pont itt Nemetorszagot nezzük, ha minden dizeles auto lepukkana 100k km alatt, akkor mar forradalom lenne szerintem az itteni kocsik többsege dizel (de ez csak ilyen ex has sacc )
-
válasz sasa134 #88231 üzenetére
Egy nagyvárossal keletebbre, a Maina mellett.
Declare: Azért azt érdemes belátni, hogy a leírt használattal, ami egyébként szerény véleményem szerint kb általános, egy mezei szívó benzinest jóval nehezebb kinyírni, mint egy turbódízelt, vagy akár egy TSI-t. Németek egyébként tényleg dízet vesznek, ha kell, ha nem, pont ezért írtam, amit írtam.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #88236 üzenetére
Az klassz.
Tényleg szinte mindenkinek dízel van itt. Kollegák közül senkinek nincs benzines kocsija. Van, aki napi 120km-t ingázik, pályán, dugóban araszolva, van, aki 3km távról jár, jöhetne kb biciklivel is. Ezek a 3-4-5 évesen eladott 100-150k futású autók aztán jó eséllyel landolnak otthon, ahol az új tulaj könnyen egy méretes zsebbenyúlással szembesül..
Avanti Roma
-
raczger
őstag
válasz Declare #88235 üzenetére
Egyszerű a lényeg: egy szívó benzines motor sokkal egyszerűbb, mint egy turbódízel, a szívó benzinnél nincs turbó, részecskeszűrő (esetleg egr szelep vagy pd elem). Persze részecskeszűrő sincs mindegyikben, de a lényeg, hogy komplikáltabb, több alkatrészből áll az egész, és egyik se számít olcsó alkatrésznek.
Persze benzinesnél is lehet kettős tömegű, illetve ugye ott vannak a turbó benzinesek is.Természetesen szívó benzint is tönkre lehet tenni, de azért kevesebb dologra kell odafigyelni, ha rendszeresen volt szervizelve (10k km-enként olajcsere, szűrőcserék, meg ami ilyenkor szokásos), akkor jó eséllyel még 300k km-nél sincs semmi baja a motornak.
Persze a benzinesnél sem lesz garancia, hogy mindegy milyet veszel, mert úgy sem lesz baja, sokkal több a széthajtott motor, mint gondolnád (vagy csak nekem volt eddig balszerencsém a megnézettek között).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Kornel
veterán
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #88235 üzenetére
Ausztriaban tobb diesel van az adozas miatt, tippeltem vagy 80%-ra mert mikor benzinest kerestem szinte nem is talatam. Aztan utananeztem
2011-es adatok ugyan, de mas cikkeket alapul veve nem valtozott szamottevoen a helyzet:
1. Luxemburg: 62 Prozent
2. Belgien: 59 Prozent
3. Frankreich: 57 Prozent
4. Österreich: 55 Prozent
5. Spanien: 50 Prozent
7. Italien: 37 Prozent
8. Slowenien: 33 Prozent
9. Rumänien: 29 Prozent
10. Portugal: 28 Prozent
10. Litauen: 28 Prozent
12. Großbritannien: 27 Prozent
12. Lettland: 27 Prozent
14. Deutschland: 26 Prozent
15. Tschechische Republik: 25 Prozent
16. Irland: 24 Prozent
17. Dänemark: 23 Prozent
18. Polen: 22 Prozent
19. Ungarn: 20 Prozent
20. Finnland: 18 Prozent
21. Niederlande: 17 Prozent
22. Schweden: 11 Prozent
23. Zypern: 10 Prozent
24. Griechenland: 2 ProzentSchweiz: 17 Prozent
-
Declare
őstag
válasz raczger #88238 üzenetére
Tök jo amiket irtatok, sok igazsag van benne! De akkor most ott tartunk, hogy dizelt vagy ujonnan vagy sehogy?
En pl amikor kocsit vettem azt neztem, hogy megyek mondjuk 15-20k kmt evente, van benne napi par km ingazas is sokszor (roszz idöben), de a megtett km többsege autopalya, tempomattal. Ha 2 liter különbözet es olcsobb üzemanyaggal szamolok a dizel javara, akkor nekem a dizel volt a szimpatikus...aztan lehet ennek böjtje, majd kiderül, de az evi megtakaritas nem keves igy
(#88240) footy: Mondjuk a Nemet adaton meglepödtem
-
neduddki
nagyúr
válasz raczger #88238 üzenetére
HI!
egy benznes turtnyot /na meg egy dizlet is, csak sokal-sokkal dragabban/ meg lehetne ugy csinalni hogy azzal kulnosebb gond ne legyen, de nem cel, mer ujabban jobbna megeri az eldobhato oro, es akkor minek tarcson a motor, etc. tovabb ha addigra az egyeb reszek is szetszakdnak /v.leglabis kellene/
udv
neduddki
mod: kornelka; es mennyi pizt szorsz ki kotelzo szervizre? city-ez, tolem lehet akarmijjen randa ha ojjna jo lesz mint az eldoje:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Kornel
veterán
válasz Declare #88241 üzenetére
én dízelt újan vennék, 5 év garival, aztán ha beüt valami, cseréljék ki.
5 év után meg eladnám kb.(#88243) neduddki : akartam kérdezni tőled, mint honda fun-t, hogy mit szólsz az új city-hez? szerintem egész jó lett, főleg a régihez képest
basszus most nézem, hogy ezt milyen régen kiadták már, és most láttam belőle az első darabokat...
[ Szerkesztve ]
-
válasz Declare #88241 üzenetére
Nincs semmi baj a dízellel, csak tudni kell, amikor autót veszel, hogy mire és hogyan fogod használni. A németeknél pl rengetegen járnak 50-100-150km-re dolgozni, végig autópályán, 3 évente cserélnek autót, mert megvan benne a 150k km, és jönne egy nagyszervíz, vagy eleve cégautó, nyilván dízellel fognak járni, és ezekkel az autókkal nem is lesz semmi gond, már attól eltekintve, hogy keleten 50k km lesz az órájukban. A gond ott van, amikor fogalma sincs a t. vásárlónak, hogy mi mire való.
A benzines arányt egyébként valószínűleg a kis- és miniautók javítják fel, azért második, vagy városban szaladgálós autónak itt is jellemző a kis lökettérfogatú szívó benzines. Az csak Mo-n volt mánia, ahol a Corsa, vagy a polo már családi autónak számít, illetve a céges vásárlók kiszolgálásán alapul (van-ek, szervizes autók), hogy kisautóba kevésköbcentis turbódízel motorokat pakoljanak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sasa134
addikt
válasz Declare #88241 üzenetére
Sztem lehet dízelt használtan venni, ha megfelelően dokumentált az előélete (számlák, vezetett szervízkönyv, leinformált szervízek hivatalos úton), esetleg garancia kiterjesztés - így kapunk egy korképet, meg ennek ismeretében fel lehet készülni az esetleges költségekre ( kettőstömegű, dpf, stb). Ha pl 110k-val veszel egy dízelt ahol 100-nál volt kettőstömegű csere, kuplung szettel együtt, akkor túl nagy kockázatot nem vállalsz, mert előtted a korábbi tulaj ezt állta és megfelelő használattal nálad okés lesz további mondjuk 100-150k km-ig.
Avanti Roma
-
nepszter1
addikt
400-550 ezer forintig milyen autót ajánlotok ? Havi szinten mennénk autópályán (400km) hétköznaponta
pedig városba -
Kornel
veterán
válasz nepszter1 #88247 üzenetére
méret?
ennyiért már kapsz jó fastrát.
vagy almera, 323.mod:
ha jó a kisebb is, szerintem vegyél egy saxo 1.5D-t, 4-5 literrel eljársz vele, annyiért már normálisat lehet kapni, egyedül a hátsó futóműre kell figyelni, hogy jó legyen. na meg az alap dolgokra persze[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz sasa134 #88246 üzenetére
Na en pont ezt az utat jarom most (elözö tulaj 150k km nel kettöstömegü csere valto felujtassal amire van 1 vagy 2 ev gari es került 3000 euro ba, majd eladta) kiderül majd mi lesz...de ha pl 2-3 evig hasznalom es lesz benne egy turbo csere meg akkor is plusszban vagyok a dizellel a benzinhez kepest kb. Ha meg meg az sem akkor nem kerdes
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- GTA VI
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban