-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #87897 üzenetére
Tied volt a Fővárosi Autópiacos vétel, jól rémlik? Az korrekt vétel volt, így én is elhoztam volna, csak nem akarok sedant. Bár így lehet meggondoltam volna magam
neduddki
Igen, jobban örülnék én is a faceliftes variációnak, valahogy jobban tetszik - de hát ha kompromisszumot kell kötni, akkor inkább a kinézeten spórolnék, mint a műszaki állapoton.
Ezt a kis Yarist nem láttátok Csontinál, hogy milyen állapotban van? Egyre jobban tetszik ez a variáció, bár ahogy olvasom, elég keményre sikerült a felfüggesztés a sportosság miatt, félő hogy a környékbeli "jó" utak nem tennének jót neki/nekem...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
raczger
őstag
Következő célpont: [link]
Képről nagyon tetszik, ez a touring m packet, kb ez lenne a tökéletes autó nekem. Remélem hétvégén el tudok menni megnézni.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
válasz whitezo88 #87901 üzenetére
Elírás - legalábbis ilyenkor ez a sztenderd védekezés.
Ja, hogy megint indítsak egy kis flémet, a héten ismét, sokadszor le lettem hülyézve, hogy nem dízelt vettem, búcsút mondhatok az egyszámjegyű fogyasztásnak, meg sokkal drágább is a benzin, mint a gázolaj (itt 1,35 vs 1,55 EUR). Annyira jópofa, hogy úgy kapom meg ezt, hogy nem hangzik el kérdés, hogy hol és mennyit használom az autót, nyilván ha napi 100 km autópályás cirkálásra vettem volna, akkor más lett volna a szempontsor, de évi 12-15k km-nél (ami a Mo-i utakkal jön ki, amiből van évente minimum 4, és helyből 2k km darabja, ráadásul éppen igyekszünk visszavágni a darabszámot), aminek 80%-a hideg üzem (<15-20km), minek vennék dízelt?
Nagyiautókat meg mindenki ismer, anyósomnál is ott áll a garázsban a Daewoo Kalos (bár ez már Chevi), 2008 óta nem került bele a húszezredik km, de az ilyenek soha nem kerülnek ki a piacra, mindig családon (vagy nagyon szűk ismeretségi körön) belül találnak új gazdát, hahun kár is ilyenek után kutatni. Rosszabb esetben rábeszélik a tulajdonost új autóra beszámítással, mint anyósákat az előző Kalossal, amikor ezt rájuk sózták, azzal, hogy a réginek már jönnének a szervizei, és milyen drága lenne megcsináltatni, jobban megéri az új - az is hasonló paraméterekkel futott, mondjuk tény, hogy a Kalos szedánnal tolatni még én sem tudtam, nem hogy ők ezzel a rutinnal. Elvitték éves átvizsgálásra, haza már az új szerződéssel jöttek. Valaki meg a szalonban előre megkapta az év értékesítője díjat, plusz volt egy szinte nullkm-es, páréves, náluk szervizelt autójuk valami csókosnak.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
neduddki
nagyúr
válasz LógaGéza #87902 üzenetére
HI!
nem a faceliftrol beszlek hanem a koztes evrol amit legkonyebben a hatsolamparol es a 3omkerek muszerfalrollehet felismerni:- )
amugy fl tenyleg szaebb ez nem kerdesudv
neduddki
mod: nemis lattuk, de en feljtenem mo-ra ultet futomu toronymerevito.......
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dany007
veterán
válasz whitezo88 #87901 üzenetére
Ja olvastam az összes ezzel kapcsolatos cikküket (azt hiszem).
És részben igaz is. Mikor elkezdtem a képzeletbeli keresgélést - még nem élesben - én is 200k km alatti autót akartam. Aztán olvastam olvastam, nézelődtem stb... és rájöttem hogy voltaképp tökmindegy mennyi van benne. Úgyis tekert úgyis ez úgyis az... Azt kell nézni milyen állapotban van, aztán ennyi.
Szóval első körben én is így kezdtem, de elég gyorsan rájöttem hogy ennek ebben a kategóriában nincs sok értelme."Fehér úti hírhedt kereskedésnél ugyanaz az autó (e46) 2x volt fent 2 különböző km-rel..."
Az igen! És akkor választhat a kedves ügyfél, hogy hány km-rel szeretné elvinni az autót...
-
LógaGéza
addikt
válasz neduddki #87905 üzenetére
Elvileg nincs annyira ültetve, a szériához képest ~2cm-el van lejebb. A toronymerevítő nekem se tetszik, esetleg másik verzióban csomagtartóban lévő kályhacső, és merevítő nélkül jó opció lenne? Minél többet olvasok róla annál jobban tetszik
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #87904 üzenetére
Elírás... Erről ez jutott eszembe: [link]
65k az nem km hanem mérföld mert, hogy us verzió tehát mérföldben mér. Tehát laza 104k km van benne ami azért szivacs, mert 100k km-nél van a nagyszervíz amit tutin nem csináltak meg rajta.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
blt.62
őstag
Ez miért ennyire olcsó?
MegtorloXp
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blt.62 #87921 üzenetére
Havernak van 750i-je ótómatával, BP-n eljár vele 13-14-ből ha nincs dugó és csak csordogál a forgalommal (az is 306 ló).
Alkatrészt nem tudom, de az a legeygszerűbb: Bárdinál/Unix-nál keress rá mondjuk a tárcsára/betétre, olajszűrőre, futóműalkatrészekre (4 évesen Békési utakon csapatva sanszos, hogy már cserés lesz).
mod:
Teljesítmény adóra nekem ezt dobta a kalkulátor: 155 940.- huf (/év term.)
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Ryu
tag
Sziasztok!
Nem vág a témában, de talán tudtok segíteni a dilemmámban. Eddig egy Fiatot nyúztam, amit család bővülés miatt egy négyéves Octaviára váltottuk. Most vinném kötelező szervizre, kaptam is ajánlatot, de kicsit földhöz vágott. Létezik, hogy míg eddig megúsztam jóval 50 ezer alatt, egy Octavia kötelező szerviz már súrolja a százezret?
Kaptam a márkaszervizből ajánlatot, így fest:
Longlife szerviz: 28000 - gondolom ez a munkadíj
Klíma tisztítás: 3800
Klíma tisztító: 3000
Segédanyag: 1300
Olaj: 17000
Olajszűrő: 4000
Gyertya: 16000
Pollenszűrő: 6300
Üzemanyagszűrő: 15000Nézegettem webshoppokban az árakat, úgy tűnik mindenhol van egy laza +10-20% felár. Mivel nem ismerem a VW konszern és a hozzátartozó szervizek árképzését, hozzáértőt kérdeznék, hogy átakarnak vágni, vagy tényleg ennyi. Nem akarok garasoskodni, de ezt sokallom.
Ha tudtok segíteni, előre is megköszönöm!
-
lorcsi
veterán
válasz raczger #87903 üzenetére
biztos jó sok tulaja volt korábban...kb. lenyomozhatatlan az előélete..és ez az M packett nem az a típus, amit nyugis nyárspolgárok vettek meg újkorában és óvták védték amíg náluk volt..stb.. és utána is tökéletes tulajhoz került..
ezzel a típussal így nagyon belenyúlhatsz a sűrűjébe..szerintem.. -
footy
addikt
válasz whitezo88 #87929 üzenetére
A gyertyacsere nem csak ido kerdese, hanem a futasteljesitmenye is. Altalaban 60ezrenkent esedekes szokott lenni, evi 15ezres futast feltetelezve pont csereerett.
A klima pedig nem lesz budos ha folyamatosan van tisztitva, ha mar bebudosodik akkor egy sima befujassal nem lehet rendesen kitisztitani. -
gaborbol
őstag
válasz Dany007 #87906 üzenetére
255K KM-el vettem a 8 eves priust es ebbe volt majdnem a legkevesebb kilometer.
A nagytobbseg ebben a korban valahol 320K es 480K kozott szokott mozogni, es ez annyival dragabb is volt mint a tobbet futottak.
Prius forumba is irtak paran, hogy 8 eves priust akarnak de 250K Km az mar nagyon sok, hiaba egy gazdas meg szep az auto. Akkor vedd meg a kintrol 350-400K rol 120K-ra visszatekertet aztan good luck!
Becsuletes neppernek volt egy cikke errol, hogy mindenki az almot hajkurassza.
Hat ez van. -
TaaT
veterán
"(4 évesen Békési utakon csapatva sanszos, hogy már cserés lesz)."
Okosan közlekedve nemfeltétlen. Haver a gyári négyesgolfjával tökön paszulyon keresztül megy (értsd akkor is arra megy ha szar az út, én inkább kerülök pár száz métert)
(#87900) Dany007: "Tényleg szinte alig van 220-250 ezer km alatti autó a hahu-n."
Wut?
(#87923) lorcsi: "békési utakon félévig aktívan használva is cserés lesz minden..ez 100%"
Nemfeltétlen.
Give them hell Ukraine!
-
lorcsi
veterán
saját tapasztalatból írom
mondjuk én a lehető legszarabb helyekre is be kell menjek...egy ideje már unom ispl. telekgerenndás-bcsaba útvonal magasan viszi a pálmát..
a másik meg kondorosról a 47-re..
egyszer volt budán kutyavásár..életre megjegyeztem az biztos[ Szerkesztve ]
-
Ryu
tag
válasz neduddki #87933 üzenetére
Nincs, csak gondoltam, mivel most vettük, legyen megcsináltatva minden rajta. Állítólag megnézték a szerviz történetet és az alapján írták ezt össze. Nem lenne gond a listatételekkel, csak túl sok az összeg.
Egyébként 100 000 km van a gépben és ahogy említettem 4 éves múlt. Tudom, hogy hülyeség márkaszervizbe vinni, de hirtelen nem tudok egy megbízható magán szervizt se, de akkor muszáj lesz keresnem.
-
TaaT
veterán
válasz lorcsi #87938 üzenetére
"saját tapasztalatból írom"
Én is.
Muter szokott járni Tupperes vackokért a szőlő utcán keresztül, szarrá repedezett toldozott-foltozott út. 100m-el arrébb meg ott van a frissen aszfaltozott párhuzamos utca.
Persze ha nincs hova kerülni akkor szívás.
Give them hell Ukraine!
-
bobsys
addikt
válasz gaborbol #87936 üzenetére
Crown Vicben meg mindig nem fordult at az ora a 100Kn (mar kozel van) pedig mar 13 eves es 2 eve vettem 96K merfoldel
A berelt autokban lehet latni durva szamokat. 1 eves es van benne 25K-30K merfoldEnterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
raczger
őstag
válasz runner 125 #87944 üzenetére
Igen, ennyiért nem igazán vennék autót már. Egyébként folyamatosan figyelem a v70/s60 vonalat.
Az a tervem, hogy vasárnap megnézem a fentebb linkelt bmw-t és talán még ezt az accordot: [link]Illetve megane-t sose néztem, de ezen most elgondolkoztam, nem tűnik rossznak (bár a kormány és a váltó túlságosan meg van kopva ennyi km-hez): [link]
Szerk: azt lehet nem is írtam, hogy tegnap délutánra a mazdát már levette a tag... Előkotrom a számát aztán felhívom, hogy eladta-e vagy mi van.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Laraxior
titán
válasz raczger #87946 üzenetére
Renaultnal sajna betegseg ez a kopas. Az ablakemelonel is ugyanez van, 3-400ezer kmnek tűnik, de mar 120k km korul jelentkezik. Hoki anyagbol van. Nekem is meg van kopva az ablakemelonel meg a valtogombnal is, az ablakemelot meg csak-csak megertem, de konyorgom automata, hozza se nyulok egesz uton. Es 230k km van benne garantaltan, lassan 3 eve van nalam.
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
Laraxior
titán
válasz raczger #87948 üzenetére
Bizony, főleg ezekben a masodik szeriás Meganeokban meg a Lagunákban fordul elő. Lattam ra par fasza megoldast, de en nem taknyolok vele. Ilyen aztan kesz. Nehogymar egy 12 éves auto makulatlan patika legyen.... mert ha az akkor ott valami nem stimmel.
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Politika
- GTA VI
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Renpho talpmasszírozó
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban