-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Zsombe #52401 üzenetére
Jóvan fiam, látom nem érted. Nem is akarom megmagyarázni, felesleges.
Pl. sógor is taxis, csak Passatot vesz, biztos villogni akar az álprémium sz@rjával.
Elárulom: nem. Megbízhatósága miatt...de mint tudjuk, ilyen nincs. Téma lezárva. Egyebet nem tudok elmondani, kérem kaccsojja ki.
-
-
-
-
-
jozefgucci1
addikt
válasz Zsombe #62872 üzenetére
Hú köszönöm szépen , hogy ennyi időt szántál a témára és leírtad nekem. Mostmár csak a megfelelő kocsit kell kivárnom amelyik jobb lesz a 3-3,5 milla keretből . Hétvégén beleülük egy insigniába és megnézem közelebről a Hondát is
Köszönöm mégegyszer
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Zsombe #63006 üzenetére
Nálam most volt egy Passat-os srác, nagyon szép az autó. 2.0PD... PD elemmel volt már baj? Azzal nem, azon kívül mindennel.
Nyáron váltó, kuplung, kettőstömegű, 520.000.
rvilike: nem fáj, de valami célnak kell lennie mindig. Mi legyen, ha nem fiatalabb autó?
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Zsombe #76483 üzenetére
Maga az olaj a drágább. A 2006-os még nem a legújabb diesel. a 2009-es vw-be elég drága az olaj, mert a DPF miatt csak egy bizonyos normát teljesítő 5w30 mehet bele. Ha márkaszervizben cserélik literjéért 20 eurót is elkérnek.
neduddki Nem állítottam, hogy tudnak motort tervezni..
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Zsombe #76497 üzenetére
Az accord nem az alsó-közép kategória(passat-al lennél partiban). Szvsz körtét hasonlítasz az almához. Nehéz a vw bódé az 1.6-hoz, sokkal rövidebb a váltó, ezért eszik többet. Aki ebből újat vesz, teljes áron, az magára vessen. Túl vannak árazva, és ott spórolnak, ahol nem kellene. Ilyen egyszerű.
A vw golf nem prémium kategória.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
-
joshua7
veterán
válasz Zsombe #76501 üzenetére
Ja és Golf az a kategóriateremtő, non plusz ultra, pedig közel sem az, vannak tőle sokkal jobb alternatívák. VW felett eljárt az idő.
Ha már ilyet bedobtál, igazán kifejthetnéd, hogy szerinted mi az etalon akkor. A japánok termékei például (mínusz Mazda), akiknél 10 éve megállt az idő autófejlesztésben?
Semper Fi
-
hobizoli
nagyúr
válasz Zsombe #76506 üzenetére
Jazz-l egy qrva nagy baj van, hogy nincs benne motorvalasztek meg extra, es relativ draga is
Van ket fele finggyenge motor meg osszesen ket felszereltseg, par extra lehetoseg es szia.
Meg a karcsibb szivo 1.4-s kavedaralo motorral a nem fapad szinten mar majdnem 5MHat ennyiert mas gyartobol veszel belul ugyanekkorat, de az ennyiert mar "megy" is.
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Zsombe #77157 üzenetére
Az nem sok, arra lehet venni puhább keveréket is, úgy sem fog hamar elkopni.
Túraabroncs: keményebb keverék mint a "sport", nagyobb kopásellenállóság, kevesebb fogyi cserébe nem tapad olyan jól mint egy sportos gumi.
Amiket Neduddki is írt korábban nekem. T001 keményebb keverék mint ez ER300. De nyilván nem csak Bridgestone gumik a jók, csak mi ilyen Japppó fanok vagyunk.
Ha sportos kell akkor meg RE002 egyértelműen, olcsó és jó.
Itt látod a címkén őket: [link]
A piktogram értelmezéséhez pedig:
"A 2012. november 1. óta kötelező uniós termékcímkén A-tól G-ig skálázva feltüntetik az üzemanyag hatékonyságot és a tapadást nedves úton, a két szélsőérték 0,65 litert fogyasztás- és 18 méter fékútkülönbséget jelent (80 km/h-ról lassítva). Egy harmadik ábrán a gördülési zajt írják ki dB-ben, és hanghullám-ábra jelzi, megfelel-e a 2016-ban életbelépő EU-s előírásoknak. A címke persze nem tér ki minden kritériumra, például kanyarban az oldalvezető képességre, inkább csak iránymutatásnak jó, és segít kiszűri a bóvli abroncsokat."
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Zsombe #77174 üzenetére
RE002: Van itt valós életbeli tapasztalat vele olvass vissza (Deicide). Többet ér mint a hamisított ADAC tesztek...
ER300: A kettő hátrányait egyesíti, nem tapad elég jól cserébe nem is elég kemény keverék és vizen sz@r. Felejtős szvsz.
T001 vagy az RE002 közül választanék attól függően a tapadás vagy a fogyit részesíted előnyben.Vagy ami még jó az a Conti PremiumContact 5, csak hogy elbizonytalanítsalak mégjobban. SportContact jó de marhagyorsan kopik azt nem ajánlom a céges kocsni egy év alatt lenulláztuk igaz nem is kiméltük...
Misivel nincs tapasztalatom de ha azt mondod bevált akkor az sem elvetendő.
Sokat segítettem mi?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
-v-
addikt
válasz Zsombe #77185 üzenetére
Az eagle f1 az ugyanolyan jó - vagy jobb - gumi tapadásilag, mint a michelin pilot sport 3 vagy a conti sport contact, de kopásilag messze kimagaslik. Nézd meg ugyanitt az utóbbi kettő wear-re mennyit kap értékelésnek Én többek között ezért vettem ezt a gumit... 12e km-nyi gyilkolás után (pályázni is ezzel mentem) az első még mindig 4mm-es, a hátsó meg 7 ... normál közlekedésnél ez többször ennyit kibír, simán 4-5 évig legalább elmegy. És bármelyik túra gumit odaüti szerintem ... ha nem XL-eset veszel, akkor ráadásul még kényelmes is, nagy méretben is
-
neduddki
nagyúr
válasz Zsombe #77185 üzenetére
HI!
hagyad ma azoka t jelolesehet, kab azt utassa mejjik ut vezet makkos mariara:- )))
udv
neduddki
p.s. [rvilike]: es mi lene ha normlasi ember lene a gazad:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-v-
addikt
válasz Zsombe #77194 üzenetére
XL = extra load. Nagyobb a súlyindexe... azoknak keményebb az oldalfala, ez ennél a guminál elég hangsúlyozottan fontos, ugyanis alapból puha, tehát nagy méretben is inkább komfortos, ha sportosságra vágyik az ember mindenképp az xl-eset érdemes (és fordítva).
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz Zsombe #77202 üzenetére
HI!
Mesteremn e sman benn van a 80Mm mar leglabbis abbam az egyben ami tuelt kezdetektol maig es meg van minta...
udv
neduddki
mod: nem csak az adac teztel: ott van meg az amus, autobild, /autozeitung reszletesebben kolzi/, ae, ace tessek azoka t is megnezni
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos fejegységek
- Linux - haladóknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- War Thunder - MMO Combat Game
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Parfüm topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Háztartási gépek
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...