-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz werszomjas #87295 üzenetére
Ma állt a szomszéd utcában a gyógyszertár előtt ( ) egy fekete Ferrari, nagyobbik lányom a 12,5 éve minden életbölcsességét összeszedve megkérdezte, hogy mégis kinek kell ilyen autó?
Elmondtam neki, hogy ez azoknak kell, mint a szomszéd bácsi, aki a minap panaszkodott, hogy sajnos le van tiltva az 525d 240-nél, és emiatt nem tudott megelőzni valami nagyon menő Mercedest (nem felvág, tényleg ennyire vicces figura, hogy meg is tesz ilyesmit). Mindehhez azért hozzátenném, hogy ha nem is mindennapi látvány, de azért kb hetente szembejön valami ilyesmi szupersportautó kategóriás cucc.
Én elvagyok köztük a 105 LE-s Astrával, általában kultúráltan közlik, ha menni szeretnének a belső sávban. De van az autópályán 60-70 LE-s kisautó is elég, nem szokott gond lenni velük. Németek az autópályát amúgy is hajlamosak rövid távokon is használni, ha már van, úgyhogy gyakran látni kímélő üzemmódban, 100-120 között egész komoly autókat a külső sávban.
Az új autó vásárlásnál sem volt szempont különösebben a motorerő, ahogy a kolléga is írja, "ha az autópályán 130-nál odalépve ugrik az autó 160-ra", az bőven elég, de ezt a maga egyszerű módján az 1,6 szívó benzin Astra is tudja - persze nem nagyköbcentis turbódízel, meg kinek mit jelent az ugrik, de két gyerekkel meg egy kutyával az autó hátuljában ne is nagyon ugráljon nekem semmi. Elég ha annyira lesz dinamikus és megbízható, mint az Astra volt, csak legyen modernebb, meg kicsit nagyobb, mert egyrészt tényleg vagyunk 4,5-en, másrészt azért évente többször befigyel egy-egy 1000km körüli út. Egyébként ilyen távolságra is utaztunk öten az Astrában, két felnőtt elöl, egy kisebb termetű nő és két gyerek hátul, és bizony kényelmetlen volt nekik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
EQMontoya
veterán
155 lovam van nekem is. Nos, nézzük: nincs vele gond, tényleg. Fogyasztása mondjuk 1 literrel több, mint egy 1.4-1.6 motornak lenne ebben az 1350 lovas bódéban.
Ez mind a hátrány, és akkor nézzük az előnyöket:
-130 kényelmes, dombon felfelé is.
-Ekkora autó bizony kell, mert pl. megyek vele külföldre nyaralni, nem egyedül, stb.
-Minden szituációban kényelmesebb, biztonságosabb - mert erősebb autóban a fék is erősebb, illetve futómű is van alatta.
-1.5 90Le tartósan, autópályán már vékony, főleg ha van benne cucc is, illetve több személy, ez tapasztalat.60-70 lovakkal tehát sem 3 személlyel nem fogsz megelőzni egy kamiont országúton, sem autópályán nem fogsz tudni rendesen haladni, ha nagyobb forgalom van, csak állandóan szenvedsz.
Nekem megéri azt az minimális fogyasztáskülönbséget, hogy kényelmesen tudok közlekedni.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
hobizoli
nagyúr
70lojje pl a regi1 .3 8v Swift, de az csak 820kg melle
ez a nem mind1 am
mert egy annal modenebb auto ott kezdodik, hogy 1 tonna
oda meg maris eleg gyikocska 70loegyet jegyezz meg: 1 loero 10kg-t vigyen, akkor orszaguton sem fogsz kilometereket el szopni egy Volan busz mogott
nem azt modnom, hogy Te leszel vele a seriff az utakon, mert ahhoz inkabb 6-7kg pe loero arany lenne a javasolt
több drón kell ;P
-
GLOCK34
aktív tag
Hali!
Vetnétek rá egy pillantást,szerintetek mennyi a reális értéke?[link] A hátulján már javítva lett a lefittyent elem.
Jár még hozzá egy téli Michelin garnitúra is gyári lemezfelnin. Ápolt,alig használt szett. Számla szerint közel 220k volt. Aksi 1,5 éve lett cserélve,szervizkönyv vezetve,Opelnél leinfózva. Minden ok.
Ja,és full tele a tankja!tomcsi23: Öcsém szülinapja van, kezd hatni a sör.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz hobizoli #87304 üzenetére
Ertem en hogy az 1700kg citromomba minimum 170 lovas de inkabb 240 mert enis vagyok 110+kg meg a csalad... csomagok... megis jol elvagyok a 90 csikoval, sot ott a Tipom az meg lomhabb, azzal is elvagyok, en mar nem idegeskedek az utakon, tavaly mentem matizal atertekeltem a Tipot hogy milyen minosegi auto es gyors paripa, matizal 1km se akarok tobbet menni.
-
runner 125
nagyúr
Akkor a mai nap konklúziója, h 1600ccm-től 3000-ig minden autó ugyanannyit eszik,sőt, még a 4WD sem okoz többletfogyasztást. Értem, köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #87310 üzenetére
Nem, felreertetted a nagyobbak meg kevesebbet esznek, kepzeld ha golfokba lenne 6L V8 minden delutan otthon lekene szivni a tankot.
-
atos19881101
senior tag
válasz runner 125 #87310 üzenetére
De ha TDi, akkor még fejthetsz is le a megtermelt anyagból ami a csipsz miatt keletkezik.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Anulu79
addikt
Erről a Bravoról mi a véleményetek?
-
őstag
válasz GLOCK34 #87307 üzenetére
Szia!
1.5 ért nagyon jó vétel lenne, e fölött végülis te döntöd el mennyit ér meg neked hogy (a hirdetés alapján) nagyon szép állapotú és kevés km-t futott
Ha ilyet akarnék biztos megpróbálnék alkudni rá, mert amugy tényleg nagyon jónak tűnikcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz DeFranco #87292 üzenetére
hatalmas +1 a végére!
néhány milyen.. vegyek? topicot végigjárva teljesen igazad van. Egy sima kis monitort akartam venni (2 éve talán), gondoltam bekérdezek - a Dell IPS monitorai alatt igazából mindegy, ha nem szánsz rá 50k-t, akkor ugyanazt kapod.
és azt mondom, hogy nincs is ezzel nagy baj - szakértők vannak (?) az oldalon, akik az adott témában jártasak, és minőségi termékeket akarnak ajánlani. a tápegységtől kezdve az mp3 lejátszón át az órákig. Mert ha az óra nem svájci, akkor lehet Casio vagy Seiko, igáslónak jó az..
viszont a szélesebbkörű kérdezgetések miatt pl. fülhallgatós topicnál az első komment /összefoglaló/ az átlag felhasználónak elég: 0-5000 között mik az ajánlottak. 5-10k között stb.
laptopos topic: üzleti gépet, vagy olcsón sok garival. de ott van egy kérdőív, amit ki kell tölteni (mikor-mennyiért-mire stb.), és csak utána kap segítséget a kérdező.azért írtam ezt le, mert valamit át kellene venni a többi Milyen ... vegyek? topicokból.. akár egy kérdőív sokat segíthetne:
Ár - papírmunka, első szerviz.
Méret, felhasználási kör, utasok száma - kombi/sedan stb.
Évi futás - benzin/dízel.
Márkák, amiket szeretne/nem szeretne
kinézett autók (linkje)meg minden más, ami elő szokott fordulni, Ti tudjátok mikre kell még válaszolni. egy ilyen kérdőívet össze lehet rakni egy hét alatt közösen. a lényeg, hogy ne úgy jöjjön ide az illető (ahogy már volt néhány), hogy linkel egy kombit egy egyterűt meg egy kupét, hogy melyik érné meg jobban..
tudom, szóba került már ez, de jó lenne megcsinálni is. vagyis: nektek lenne jó, ha megcsinálnátok"... and I hope you have a great day!"
-
8th
addikt
válasz hobizoli #87304 üzenetére
"egyet jegyezz meg: 1 loero 10kg-t vigyen, akkor orszaguton sem fogsz kilometereket el szopni egy Volan busz mogott"
Nemrég volt egy hosszabb vidéki utunk egy Skoda Citigo-val két személlyel. Teljesen élhető az autó pedig a számok alapján a többség itt kapásból felgyújtaná vagy beeresztené a Dunába. 1000ccm 3henger szívóbenzin 60ló 95Nm 930kg. Szó se róla nem egy 911 GT2 ennek ellenére nem volt para a 90-nel csapató kamionokat előzgetni vele nem kellett hozzá egy kilométerről nekifutni. Az meg, hogy 100ra nem 8másodperc alatt gyorsul hanem 14 alatt a lőtéri döglött kutyát nem érdekli. A forgalom ritmusát bármikor felveszi vele az ember és a kikanyarodós besorolások sem okoznak gondot 80-ra pikkpakk felugrik ha nyomod neki.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Qru
MODERÁTOR
-
EQMontoya
veterán
válasz runner 125 #87310 üzenetére
Én leírtam, hogy 1 literrel többet eszik a 2000-es, mint az 1.4-1.6
AWD pedig nyilván többet eszik, de közútra ritkán kell, ha nem laksz olyan helyen.Same rules apply!
-
gooool
őstag
Srácok, igaz nem tartozik a témához, de meg tudjátok nekem mondani, hogy az ismerőseim zöme miért nedvesedik annyira a IV-es Golf-okra? Legyen az fiú vagy lány.
Haveromnak az van, hát én még ilyen steril autóban nem ültem...odabent dög unalom, kívül sem egy orgazmus közeli állapot, menni sem megy igazán, legyen 1,4 vagy 1,6, mégis nyáladzanak rá.Üdv, Balázs
-
#10726912
törölt tag
válasz gooool #87322 üzenetére
Fúúúú...ez engem is érdekel, kivan a hócipőm tőle...bár mondjuk azért, mert minden sterilitása ellenére is GOLFOSAN szép meg jó? Nem kedvencem, de inkább azt lássam az utakon, mint a papucs japánokat
neduddki: Te meg alúggyjá man, uccse értcsük mity monszol
U.i: Ps[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz neduddki #87323 üzenetére
Lehet...
Tiger:
Engem nem érdekelne, ha nem minden második lánynak nem ez volna a borítóképe, persze valami west coast customs stílusban elrondítva, meg nem tolnának fel napi 5 képet, hogy álom, meg csoda, szerelmem, ilyesmik.
Ha már Volkswagen akkor egy jó kis VR6.Dluinet:
Az már igaz, amit haver is vett, '98-as szürke Golf, az is totál lelakott belülről, ajtó és tetőkárpit lóg, meg amúgy is ráköltött még egy keveset a mechanikára, hogy nyugodt legyen, így végül 900-ba fájt a verda...abból azért jobb vásárt is csinálhatott volna szvsz.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
#10726912
törölt tag
válasz gooool #87326 üzenetére
Simán a legrosszabb külsejű golfnak tartom a négyest. A hármas nagy különbség volt a ketteshez képest, azt eltalálták, A négyes nagyon el lett cseszve Az ötös megint jó lett... egy rendbe rakott Passat egy izmos motorral valóban vetekszik...inkább egy malac orrú passat, mint a négyes golf (na hallom a bicskák hangját a zsebekben ). Az ecsetfejű-agyú lyányok meg hagy rajkodjanak érte Nem mondom, hogy nem lehet szeretni, de inkább egy A4, ha már a négyesnél tartunk...
-
EQMontoya
veterán
válasz #10726912 #87327 üzenetére
Bahh, még a 4-es Golf még a német autók közül is randa, de a malac Passat se szép.
Ha már német autó, akkor E46, az egy nagyon kellemesen eltalált forma.Bár alapvetően japánbuzi vagyok, az E46 M3-at el is tudnám fogadni. Viszont a héten rájöttem, hogy van egy jobb BMW, mint az E46 M3. A Z4 M.
Same rules apply!
-
TaaT
veterán
válasz gooool #87322 üzenetére
"hát én még ilyen steril autóban nem ültem"
A legtöbb fapad négyesgolf tényleg az.
"odabent dög unalom"
És így? [link]
"kívül sem egy orgazmus közeli állapot"
Esetleg? [link] Ja nem inkább akkor ez. [link]
"menni sem megy igazán"
Hát igen, a pórnépnek elhintették az 1.4-1.6, motorokat, amiket előzőleg belefojtottak a környezetvédelmi normába. Kicsit feljebb ott vannak az 1.9-es dízelek 150Le-ig, és a 150pacis 1.8T-k. Aztán az idehaza elég ritkának számító 180pacis 1.8T, 2.8-3.2 V6. Gondolom nem ezekre írtad hogy nem mennek.
Give them hell Ukraine!
-
EQMontoya
veterán
A pirosat a kékkel összemixelni, ritka nagy ízlésficam.
Vakít, kontrasztos. Vezetett már át egy éjszakát az, akinek ilyen belső világítása van?Én még a borostyánsárgának is lejjebb szoktam tekerni a fényét, pedig annak tényleg tök természetes, meleg színe van.
Same rules apply!
-
gooool
őstag
Én abból indultam ki, amiket eddig láttam, amikben ültem. Persze egy ízlésesen feljavított, felextrázott 4-es lehet szép is, mint ahogyan azt a képeken is látni, de a legtöbbje egy temető izgalmával vetekszik fényes nappal.
Igen az 1,4 és 1,6-osokra értettem, hogy nem mennek, azon kívül alig látni ilyen modellt az országban, pedig az 1,9-es dízel és 1,8-as turbók mikor még friss volt ez az egész 4-es Golf őrület, akkor nagyon ajnározták, így a számok alapján is mondva, nem véletlenül.Üdv, Balázs
-
#10726912
törölt tag
válasz EQMontoya #87328 üzenetére
Kint láttam nem egy malac passatot.Szebbek, mint a négyes golfok, pl feketében, nagy felnikkel...khm Az Audi, Mercedes, BMW az igazi forma világom, Wolkswagenéknél nincs, s nem is volt ilyen forma világ, de valahol nincs is értelme össze hasonlítani őket Egyszerűen más kategória (pl japán vonalon Honda vs Lexus kb).
gooool Az Audiknál a quattro hajtás, ami sokba kerülhet, egy első kerekes 1.6os benzines kézi váltós sedan nem horror, nemes egyszerűséggel teszi a dolgát (persze inkább vegyél egy harminckét voltos sokhengeres takarékos benzinest, idősdoktornyugdijjasnénitől, nyolcadik autóként tartottat és frissen szervizeltet... ). Az 1.9 TDI is vállalható, nézegetheted őket nyugodtan De a legjobb, ha mindig megnézegeted az alkatrész árakat egy-egy típushoz, a japán is ugyanott fog mozogni hasonló felszereltség mellett. -
TaaT
veterán
válasz EQMontoya #87331 üzenetére
Egyáltalán nem, olyan vészes mint amilyennek egyesek leírják.
gooool: "de a legtöbbje egy temető izgalmával vetekszik fényes nappal."
Egy fapad hármasgolf, egyes megane, kettes punto, egyes fokusz jobb? Sok ilyen autót takarítottam már és se kívül se belül nem fogtak meg.
Give them hell Ukraine!
-
gooool
őstag
válasz #10726912 #87334 üzenetére
Mindenképp alaposan körbenézek mielőtt megveszem a gépet, eddig az E46-os 3-as széria van kinézve, illetve az A4-es, meg a Lexus IS 200. Más nem igen fogott meg az általam kitűzött árrésben, de ezek közül szívesen birtokolnám bármelyiket.
TaaT:
Nem, egyik sem jobb, sőt anyum alap 206-osa még kevésbé szívderítő, mert még kopog is mindenhol, meg totál antracit a belseje...Üdv, Balázs
-
Bdanyy
addikt
Hm ezek szerint a topicban egyedül vagyok akinek bejon a 4-es Nekem pont az 5-ös nem tetszik, a 6-7 újra jó sztem.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
tomcsi23
veterán
A témához visszakanyarodva: azt leszámítva, hogy a fogyasztás tényleg nem egetrengetően nő meg egy erősebb motorral szerelt verzió esetén, nálam fontos szempont volt anno, hogy általában a fék és a futómű is nagyobb/hozzá van (némileg) igazítva a teljesítményhez. Ezek előnyeit normál felhasználás mellett is észre lehet venni, messze nem mindegy, hogy adott esetben pl. 130-ról mennyi idő alatt tud megállni az ember.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
8th
addikt
válasz gooool #87322 üzenetére
Mert baromi jó autó csak így, röviden. A kategória etalonja volt mindig is és most is az nem véletlenül nevezik sokan Golf kategóriának a c szegmenst.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hdman
őstag
Tegnap mondta haverom, hogy eladásra kináltak neki valami tyuning f astra kombit. Állítolag nagyon meg van csinálva, brutálisat lép. A tulaja ismeri shreket. Valaki tud erről a kocsiról vmit? 8th,Balu, hobizoli?
Sopron city :)
-
8th
addikt
Egy ilyet ismerek de szerintem az nem eladó. 10+ éve egy tulajnál van. Ha esetleg mégis a citromságra C20LET motorosról van szó akkor azonnal vegye meg. Összességében benne van vagy 5millióba a srácnak.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hdman
őstag
Nemsokára ismét jön hozzám a srác, majd leinfozom jobban Még annyit tudok, hogy talán a G (?) kabrióból tették át a motort. Ja, meg annyit, hogy 1,8M-ról van számlája az embernek.
1,350M-ért mondta neki
Nem kell neki, mert valami családi verdát akar, amit asszony is vezethet
Van erről a kocsiról vmi anyag?
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
AMD Power
titán
válasz gooool #87322 üzenetére
VW eleve mint márka túl van kicsi hypeolva. Túl van misztifikálva. Jó meg minden, de ennyire nem. Ha már valóban prémium német, akkor Audi.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Kickass
őstag
válasz EQMontoya #87303 üzenetére
Nettó hülyeség.
Skoda Fóbia 1.2 6V 54ló 1 tonna.
Kényszerből mentünk vele, 4személy+csomagok horvátország és meglepődtem, tartottam az autópálya tempóját senki nem akart felkenni a szalagkorlátra se itthon se ott. És érdekes az emelkedőkön se gurultunk vissza....
Egy dolog volt szar, hogy klíma a fasorban se volt.Országúton is el lehet lenni vele, bár nem úgy kell vele előzni mint egy turbó benzin/dízel vagy egy nagyköbcentis szívóval, de nem is kell kilométereken át a kamion mögött araszolni.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
A citromságra a kétezres évek elején épült még valamelyik német nyelvű opelbuzi magazinban is szerepelt. De abban biztos, hogy nem G astra motor van hanem egy veki turbóé szóval biztos, hogy nem egy autóról beszélünk.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nesa
veterán
Lehet perverz de korabb nezegettem golf4 es oktavia 1,9SDI-ket (Nem PD verziot) azert mert ezeknek a legkissebb a fentartasi koltseguk es nagyon sokat lefutnak gond nelkul, azthiszem ha Tipot egyszer cserelem ujra elokerul ez a vonal.
Hahun amugy nagyon keves SDI van plane oktaviabol.
-
neduddki
nagyúr
HI!
csak asztan ki ne tepje agyeplut a kezeddbul:- ) volt ijjen inca esmeros cegnel, uresen meg oke volt, de amikor tlehanytuk monitorral ajjjaaajjjj
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest