Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    válasz werszomjas #87295 üzenetére

    Ma állt a szomszéd utcában a gyógyszertár előtt ( :U ) egy fekete Ferrari, nagyobbik lányom a 12,5 éve minden életbölcsességét összeszedve megkérdezte, hogy mégis kinek kell ilyen autó? :DDD

    Elmondtam neki, hogy ez azoknak kell, mint a szomszéd bácsi, aki a minap panaszkodott, hogy sajnos le van tiltva az 525d 240-nél, és emiatt nem tudott megelőzni valami nagyon menő Mercedest (nem felvág, tényleg ennyire vicces figura, hogy meg is tesz ilyesmit). Mindehhez azért hozzátenném, hogy ha nem is mindennapi látvány, de azért kb hetente szembejön valami ilyesmi szupersportautó kategóriás cucc.

    Én elvagyok köztük a 105 LE-s Astrával, általában kultúráltan közlik, ha menni szeretnének a belső sávban. De van az autópályán 60-70 LE-s kisautó is elég, nem szokott gond lenni velük. Németek az autópályát amúgy is hajlamosak rövid távokon is használni, ha már van, úgyhogy gyakran látni kímélő üzemmódban, 100-120 között egész komoly autókat a külső sávban.

    Az új autó vásárlásnál sem volt szempont különösebben a motorerő, ahogy a kolléga is írja, "ha az autópályán 130-nál odalépve ugrik az autó 160-ra", az bőven elég, de ezt a maga egyszerű módján az 1,6 szívó benzin Astra is tudja - persze nem nagyköbcentis turbódízel, meg kinek mit jelent az ugrik, de két gyerekkel meg egy kutyával az autó hátuljában ne is nagyon ugráljon nekem semmi. Elég ha annyira lesz dinamikus és megbízható, mint az Astra volt, csak legyen modernebb, meg kicsit nagyobb, mert egyrészt tényleg vagyunk 4,5-en, másrészt azért évente többször befigyel egy-egy 1000km körüli út. Egyébként ilyen távolságra is utaztunk öten az Astrában, két felnőtt elöl, egy kisebb termetű nő és két gyerek hátul, és bizony kényelmetlen volt nekik.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák