-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz hobizoli #207820 üzenetére
Ha már itt vagy... Eredetileg privátban akartam, de talán másnak is hasznos lehet a későbbiekben.
843-as Lancia Ypsilon 1.3 Multijet, 199A3.000, 90 ló, DPF nincs.
Nem minden alkalommal, de hidegindításkor időnként benyögi, hogy insufficient oil pressure, akkor is csak sok-sok óra állás után, menet közben vagy egy helyben állva járó motorral még soha, illetve viszonylag melegen indítva sem. Hangja makkegészséges, semmi rendellenes nincs olyankor. Olaj Selenia WR 5W40, szűrő gyári, egyéb tömítetlenség nincs. Cseréltem kapcsolót "óccsó, miért ne" alapon, nem jött be, aztán néztem nyomást is hidegindításkor, (tudom, melegen kéne, de) stabil 3,2 bar, nem ingadozik a mutató egyáltalán, viszont a beröffenés után csak ~3 mp-cel később indult felfelé a skálán. Szétszedve jobban még nem volt, a pumpa, a szívókosár és a nyomásszabályzó még nem lett megvizslatva, de az olajos topikban már elkönyveltük, hogy ez valszeg ilyen, mert a kapcsoló a hengerfejben van, és idő kell neki, mire felnyomja oda az olajat, és egyszerűen csak hamarabb kezd el hisztizni.
Vélemény?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest