-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Neck
veterán
válasz MunezXBK #169500 üzenetére
1.: Itt marad, írtam is, hogy kint vagyunk a következő néhány évre.
2.: Ez azért erős általánosítás Van példa erre is, arra is, azonban a Hyundai i40 (főleg itt) nem annyira keresett autó, vannak fent több hónapos hirdetések is, amiknek folyamatosan esik az ára, és még így sem viszik el. Egyszerűen nem keresnek rá erre a típusra az emberek, a Skoda, VW, Audi, BMW, és főleg itt Stuttgart környékén, a Mercedes megy. Ezzel leírtam az utcakép 80%-át, ha nem többet. Ha nagyon rajtamarad az emberen a Hyundai, fog belőle engedni, de itt sikerült még a legelvetemültebb BMW kereskedőből is kihúzni 500 eurót egy ismerősömnek.De ne az alkun pörögjünk, vagy lehet, vagy nem lehet, ettől függetlenül érdekelne, hogy mennyit ér itt a garancia. A kérdésre nem válaszoltál - mit javasolsz, és miért? Adnál 2000-et egy kereskedői, vagy 4000-et egy gyári gariért?
Ezek szerint te eléggé ismered az itteni viszonyokat.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Micsurin
nagyúr
Totalcar " megbízott oldala" a jóautók mennyire jóautók ?
1,5-1,8m körül mit javasolnátok? Napi használatra kellene ingázásra, eddig Jazz, i20, i30, esetleg Ceed van a pakliban ha találunk.
Olasz-Francia-Ford nem játszik.+ kritériumok: Ne legyen 3 ajtós, dízelek sem játszanak vagyis valami nagyon basic 1,2-1,4-es benzinben agyalnánk, klíma nem lenne rossz. Évjárat / Km meg a reális amit várhatunk ennyiért. Nincsenek illúzióim.Opel Gyulainál találtam egy helyes zöld i20-at de felhívva aggasztó a futott km / évjárat / külföldi első tulaj ténye annak fényében a Gyulai megbízott partnere az eladó...
Köszi a segítséget, tudom nagyon kutyafuttában volt ha sikerül pontosítok jócskán!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Qru
MODERÁTOR
A B-t venném magasabb felszereltség, erősebb motor és a kint kereskedői gari valós, nem bújnak ki alóla mint itthon. A gyári gari meg amúgy is csak a fődarabokra vonatkozik, az nem ér ekkora felárat szvsz.
Noha alkudni nem szoktak/illik de valóban lehet. Mondjuk pont az ilyenek miatt tartanak minket balkáni népnek... és valljuk be őszintén: nem tévednek túl nagyot.
mod:
Micsurin: Joautok.hu-nak jó a hírverése de nem sokkal megbízhatóbb mint a hahu.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #169505 üzenetére
Nehéz erre mit írni, mert sz@rt bárkinél ki lehet fogni. A használ autó mindig lutri. Becsületes nepper esetleg de ott meg szűk a választék... De hátha a többieknek van bombabiztos tippje.
#nincsbennetarcsi
-
Micsurin
nagyúr
Nem csodát várok az elmúlt pár évben édesapám és alattam 4 motor fordult meg nem hiszünk a csodában, csak gondoltam van kiindulási alapnak valami mint, hogy Wilker M3-ba motort nem adunk le szírvizelési céllal.
Most a Ford Szentendrén és a Das Welten agyalok megnézünk párat.
Magánszemély is játszik persze főleg ha tudtok valamit!
Pest megye, de ország szinten bármi játszik Nyíregytől Győrig.Jöhetnek még típusok ha van valakinek ötlete! (1,5-1,8-> ez a max. felső) Eddig mint mondtam Jazz, i20 / 30, Ceed, esetleg Sandero vagy Fabia -> kizárólag 2009/10-től ha jól rémlik itt "javították" a motort.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Gabor901127
tag
Szóval továbbra is az a bajom hogy nem engedi egyesből kivenni a VII-es GOLF-ot és nagyon idegesítő bólintgatni a kocsival
Valakinek nem volt ilyen?Ha cseréltettek kereket, akkor mindenképpen helyben nézzétek a guminyomást és a centírozást mert elsunnyogják rendesen
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #169507 üzenetére
A Dákót elengedném, ha csak nem válságautó/lerúgni való igásló kell.
Jazz jó de picit túlárazott (és ezt Jazz tulajként írom), az i20/30 az oké. Esetleg amiből van érdemi választék és a fenntartása sem horror Opel/Ford/Skoda vonalon is érdemes szétnézni.
mod:
Gabor901127: Ezt én is tapasztaltam, hogy a nyomással nem foglalkoznak. Mindent 2,2-re fújnak és kész. Én meg csodálkoztam, hogy össze-vissza megy a gép kanyarban. Persze mert 2,2 bar volt benne a 2,5 helyett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz Gabor901127 #169508 üzenetére
Nem lehet, hogy kuplungcsere lesz esedékes?
Egyébként meg nem kell bólogatni, mikor visszaengede a kuplungot az egyesben maradt váltónál, akkor kell adni egy indokolt méretű gázfröccsöt! (így a fordulat visszamegy oda, ahol lenne, ha nem nyomtad volna be a kuplungot)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #169507 üzenetére
"vagy Fabia -> kizárólag 2009/10-től ha jól rémlik itt "javították" a motort."
Ha az 1.2 TSI-re gondolsz (EA111) akkor 2011. 07. hótól van a javított verzió. De figyelj rá, mert ez a gyártási dátuma kell hogy legyen, ne a forgalomba helyezés dátuma!
Ha (a Skoda saját fejlesztésű) 1.2 HTP-re gondolsz az valóban 2009-től vállalható de szintén gyártási dátumot nézz ne forgalomba helyezést.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Gabor901127
tag
válasz BigBlackDog #169510 üzenetére
Jó de ha nem is fog a kuplung, attól még mért nem engedi feljebb tenni
Gumikra meg ne is menjünk bele, hogy a mindenhol 2.2 helyett 2.4 illetve az egyiken 3!!!!!!!!!!!!!!!!-mat mértem miután kigyulladt a nyomás figyelő kb 2 percel a felszerelés és indulás után
-
BigBlackDog
veterán
válasz Gabor901127 #169512 üzenetére
Gumikat nálam is rendszeresen 2.5 bar könyékére fújták. Aztán a másnapi, hidegebb reggelen tűnt fel, hogy normál sebesség mellett mászik kifelé a kocsi a körforgalmakban. Azóta leellenőrizem, ahogy hazaértem.
Lehet, hogy nem old rendesen, amiatt nem tudod kihúzni sebességből. Vagy esetleg szinkron már kopott, bár akkor recsegést is kéne produkálnia szerintem. Mindenesetre nem értek hozzá, szóval csak okoskodok.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Micsurin #169503 üzenetére
Szinte ugyanaz, mint a hahu, és sok hirdetés mindkettőn fut egyszerre. A neppereket a haszon élteti, egyik se fog jótékonykodni, ez a becs. nepperre is igaz, az csak egy gúnynév rajta, egykutya a többivel. Tehát mindegyik kereskedőt bizalmatlanul kezeljük, papírok, tulajdonviszonyok ellenőrzése kiemelten fontos. Csakúgy mint a tüzetes állapotvizsgálat, esetleges lekérdezése, ha van mód a frissen behozott autónál a márkaképviseleten, külföldi szervizekben, bárhol.
Gabor901127 Meglehet, hogy nem emel ki a kuplung teljesen, olyankor van ilyen tünet, akár mechanika, vagy hidraulika probléma is lehet, pl. a törött nyomólap, kopott munkahenger, vagy bármi, ezt így a távolból nem lehet eldönteni, meg kell nézetni.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
-
rbalint88
addikt
válasz kovacsroli #169498 üzenetére
A fagyalloszag sose tekintheto normalisnak. Ha fogy a vized es hatul szaglik, akkor te is keszulhetsz egy hengerfejjel a karacsonyfa ala. Erdemes mielobb megcsinaltatni, mert ha elodazod, eselyesen kuka lesz a hf.
-
hobizoli
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Dave Crank #169520 üzenetére
Tuti hengerfejes ha fehéren füstöl.
-
Dave Crank
senior tag
válasz Mágus2 #169521 üzenetére
Most levelet küldök majd az előző tulajnak, amiben leírom neki a problémám, és egyezségre szeretném kérni. Ha nem tudunk megegyezni, megérheti a jogi utat, időt, pénzt stb...., vagy inkább hagyjam a fenébe, és nézessem/csináltassam meg, és akkor ez van. Elvileg egy hengerfejet bontottan 30 környékén már lehet venni. De nem vagyok autószerelő, és szaki sem, tehát hozzáértésem, és rálátásom annyi, amennyit innen-onnan hallok-olvasok, amit a szerelő mond.
Keresek B-Sensual | BK Style | Disco*s Hit kiadatlan dalokat... pü!
-
alázógyík
őstag
válasz Dave Crank #169522 üzenetére
20 éves autóval a pereskedés többe kerülne, mint a javítása..
-
hobizoli
nagyúr
FB-s dizel csoportban legalabb egybol kirijak automatikusan, hogy mi a motorkod meg hasonlok
a digo csoportban ennyi van:
megjelent ez a hibajel (show-szoro)
mi lehet a baja?multkor az egyik havasigyopárnak kellett egy Punto lampa
2 nap alatt es kb 50(!!!) post utan mar kiderult, hogy a mk1 es a bal hatso kell neki
de meg o volt leakadva, hogy miert kene ezt kiirniszivi, mert mk2 elso lámpával semmire nem mesz egy mk1-nel, foleg ha azon is a hatso kell
több drón kell ;P
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Dave Crank #169522 üzenetére
A tömítés csere, meg a síkolás maximum 400 euró. Biztos nem éri meg pereskedni ennyi miatt. Ez benne van a pakliban, ha jó fej a felét fizeti az előző tulaj. Azt bizonyítani, hogy ezzel a hibával vettec, többe fog kerülni, mint maga a javítás.
Meghajtottad hidegen, mitóta nálad van? Tudod remélem, hogy az a halála ennek a motornak.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Jöttek ma nézni az audit. Srác el volt tőle ájulva. Holnap ad választ hogy meg e tudja venni.
Viszont minden kinézett autó elkelt rövid időn belül, egyedül ez van még :
[link]
Gazdája szerint hibátlan. Egy pár fék tárcsa kellesz mert egyik hullámos lett.
Ha ez sem lesz jó, nehéz lesz mert kb tanacstalan vagyok hogy mit vegyek.
Ja még a 406 van ott. De ugye az 99 es.
Kezdem úgy látni hogy nagyon nehéz lesz.
Mit ajánlanátok még dízelbe ami még bízható?600 alatt lehetőleg?
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dave Crank #169520 üzenetére
ilyen amugy akkor fordulgat elo, ha okosítva van a motor, aztán az elotoltes nem igazan van jol belove, vagy megszalad a toltonyomas, mert leragadt a geometria a koromtol, aztán befuj 1.5bar-t
vagy az intercooler olyan retkes, hogy csak csovezes osszekotoelemekent mukodik, aztán megy be a 90-100+ fokos levego a motorbaa hengerfejesseg meg tipikusan az a hiba, amire 6honap garit a vilagon senki nem fog vallalni, mert pikk-pakk elo lehet idezni ilyen idos autoknal
eladod az autót, aztán 4-5 honap múlva jon a vevo, hogy baze, hengerfejes lett, az mi?
OK, hogy itt nem errol van szo, de ez egy 20 eves auto…kapott hideget meleget elete soranmennyibe kerult amugy?
-----------
amikor a PuntoGT-ket tunnerolgattuk, volt olyan, hogy egy nap(!!) alatt volt 2x kicserelve a hengerfej tomitese
meg azon a heten osszesen 4x, mert alllitgattuk a sw-t az ECU-ban es kicsit tulment a dolog
ha mindig sikoltattuk volna hozza, dízelként mukodott volna a motortanuld meg szerelni az autót, mert szerelok olyan arakon dolgoznak mar, hogy be fogsz sirni
több drón kell ;P
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #169528 üzenetére
A fiatal, első dízeles fiúcskknak gondot szokott okozni, hogy ez a szar 15 kilométeren melegszik és addig nem szabad tiporni. Aki megszokta az ezres swiften, hogy az utca végén üvegeli, az hamar bele fogja önteni az árát a motorba még egyszer.
teli talpon 1 bart tol az AFN turbója, amíg kivezérli, felmegy 1,3-ra is, ha meg le van kormolva a GEO, 2 bar is megvan. A síkolás itt kötelező.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Köszi! Kérdeztem amott is biztos ami biztos, nagy a bizalom a Japánokkal szembe, lehet ártalom a motorok miatt.
Pedig kettes Golf átépítéssel kilakatolással vágtunk neki az autó témának... család harmadik tagja nem így gondolta erről ennyit. Marad meg nem valósított apa fia elképzelés.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Mágus2 #169530 üzenetére
en ezt tom
csak vmikor mar nem eleg csak a hengerfejet sikolni, mert kell a blokkot is
na az ugy csöcs tud lenni, mert az egy motor ki-szet-sik-ossze-be jatekot jelentes akkor mar tomites keszlet, csapagysor, vezerlest kb kotelezo cserelni
az meg ugy mar 300k is lehet
több drón kell ;P
-
-
válasz batai15 #169536 üzenetére
Tudom hogy pénz de én elvinném márkaszervizbe, ott aztán értenek a fikázódáshoz. Anno az allroadot is elvittem, és az állapotlapra még az elöregedett ablaktörlőlapátot is felírták 25'000 JMF-f. Telefonban meg a szervizvezető elmondta a ... papírra fel nem írt tudnivalókat.
Én személy szerint, csak a km miatt nem vetnék el autót - de ezzel a véleményemmel a teljes ph-n nevetség tárgya vagyok.MOD
(#169537) molnarpeter: ezzel mint tulajdonosnak számolnia kell. Lehet akármilyen autó akármilyen kevés óra tartalommal itthon mindig van aki valamiért alkudni akar vagy csak leszólja. Ugye az általam sokat emlegetett jó magyar mentalitás
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
batai15
félisten
válasz bitpork #169538 üzenetére
Hát úgy vagyok vele pontosan normálisan át kellene nézni.
A 104 ezer kmest nem zártam ki, csak még nem néztük meg. Bár aszony mindenképp kombit akár.
Amúgy pont mondtam minden eladónak. Én nem kezdek el alkudni ha jó az autó. Ma is rám írtak páran az Audi miatt,egyből menyit engedek mondom kocsi melett kellene erről beszélni.[ Szerkesztve ]
-
válasz batai15 #169539 üzenetére
Itthon sajnos a használt autónak nincs értéke és becsülete is csak ha már mi akarjuk eladni vagy villogni akarunk h milyen jó üzletet csináltunk
Pl én a végén letojtam odaadtam a Teddy-t is gombokért, pedig ha alkatrészenként adom akkor igen valószínű hogy minimum fél millióval többet kapok érte.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #169540 üzenetére
Néztem őket, de egy öntetüen mindet igen gyengének tartják. Nem úgy mint az 1.4 hdi 67 lovamat, hanem még attól is inkább. És a pályát de nagyon kultiválja.
Továbbá nem valami komfortos a total car szerint nem. Egy haszon gépbe elmegy,de személy autóba én azért szeretnék beszélni is.
Hajtok néha caddy sdit amúgy és elég hangos.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz batai15 #169542 üzenetére
Ha nem követelmény a 150 pályán, nézz meg egyet. 1.4-nek sem igazán magasabb az utazója, de az 1.9-nél legalább el tud indulni nyomatékból, feljebb megy kevésbé. 1.4 TDCI-t hajtottam kb egy évig cégnél, azért 130 körül falnak megy az is, és csak egy Fiesta Van volt 1t körül, a szívó 1.9 meg 120 utazót tudott a jóval nagyobb G4 kombiban. Csak azt mondom, hogy nem jelentéktelen kockázatot tudnál kiküszöbölni, ha engedsz esetenként 1-2 percet. Csak a jó szándék beszél belőlem, olcsón az egyszeri ember minél fapadabb technikát keres, érdemes számolni az eladhatósággal is.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #169543 üzenetére
pont ezekbe a gyengebb motoros autokba kene a 6-s valto, es pont ezekbe nem rakjak azt bele
több drón kell ;P
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #169543 üzenetére
Köszi agyalok rajta.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hobizoli #169544 üzenetére
Egyszer kipróbálnám, mennyire bírná el, de amúgy egyetértek pályán arra az egy-két emelkedőre simán visszadob egyet az ember, közte meg lehetne csökkenteni a hangerőt.
Ja, meg az SDI-t lehet nyugodtabban ukrán naftával etetni, mint egy CR-t, ami végső soron megint kézzelfogható spórolás.
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #169546 üzenetére
Hát nagyon nem akarok kijárni max ritkán.jó volna aza havi 2xfel nap mással is mehetne.
Mondjuk kolega 3 milliós cr skodaba tollja és még kevesebbet eszik mint a magyarral. ÁLLÍTÓLAG ukrán gázolaj kén tartalma másabb csak.[ Szerkesztve ]
-
Dave Crank
senior tag
válasz Mágus2 #169526 üzenetére
Mivel tudom, hogy nem szereti így persze nem. Kb 1 évig ugyanilyen autóval jártam csak az nem 110le avant, hanem 90le sedan, vigyáztam rá, azt se húzattam hidegen. Mindegy akkor ez van. Köszönöm az infókat, a segítséget!
Keresek B-Sensual | BK Style | Disco*s Hit kiadatlan dalokat... pü!
-
8th
addikt
válasz batai15 #169542 üzenetére
Caddy az egy puritán teherautó nulla zajszigeteléssel. Egy Octavia, pláne egy Golf teljesen más világ ugyanazzal a motorral. Ott van rugózás és zajszigetelés. A váltója rohadt rövid nem igazán autópályára való. Óra szerint 120km/h tempónál már 3200-at forog ami fogyasztás és zaj szempontjából sem előnyös viszont még ekkor sem fogyaszt sokat. És golyóálló technika. Ha bármi más dízellel a tervezett xy év alatt beszopsz egy kettőstömegű cserét vagy turbó felújítást/cserét máris ott vagy mint ha egy 1.6 benzinest vettél volna.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #169546 üzenetére
pont azert kene azokba, mert 6 fele felosztva minden fokozat rovidebb lehetne kicsit, talan 1.-2.-t nem kene buzerelni, de a 3.-4.-5.-6. siman, amivel jobban gyorsulna a nagyobb kerekre eso nyomatek miatt az egyes fokozatokban, vagy ugyanaz az 5 fokozat es a vegen van egy 6. autópályára, mert a sebesseget tartani nem kell sok power, de pl 500-l kevesebbet forog, amivel egyreszt halkabb is, másrészt fogyi is kisebb lehet
pl Panda 100HP 9.5sec 100-ra 6-s váltóval, es az majdnem 1 tonna
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...