-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Városi szaladgálós 2. autónak ki mit venne 3 kilóig?
Ami fontos:
- abs+2 lufi jó lenne
- aránylag biztonságos kasztni (régi Swift, Alto kizárva)
- nem rozsdaboglyaAmi nem fontos
- hogy néz ki
- mennyire erős, rugalmas, mekkora
- extrák, klíma stb.Fabia, Wagon R, B Corsa, ilyeneket nézegettem. Van ami híresen megbízható, vagy amelyik betegágy? Elsősorban anyának bölcsibe hordani gyerkőcöt, meg max 20-30km-es utakra heti 1-2 alkalommal kellene.
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz i-sti #170601 üzenetére
Nem vagyok markajel-fetisiszta.
Viszont ha lemondok a sedan formarol akkor Auris hybrid-ek (2013-) mar 10-20k€ között vannak. Nyilvan az aljaban van 300k km, a tetejeben pedig 50-100k.
Viszont a hybridekhez rohadtul nem ertek. Vezetni se vezettem meg sosem se hybridet se CVT-t, se Toyota-t.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Neck
veterán
válasz Gaben92 #170600 üzenetére
Nekem ezzel az a bajom, hogy minden újabb Mazda generációról elmondják, hogy na ezt most már tényleg nem rohad, de a többihez képest mégis.
Lehet, hogy most az egyszer tényleg nem, de én nem tudom, kezdem nem elhinni
Szerk: A Hibridhez: Mindenképp próbáld ki, mert "béget" váltás helyett. Azaz, CVT szerű "váltó" van benne, és folyamatosan tartja a fordulatot gyorsítás közben. Vagy nézz meg egy videót.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Vesztor87
senior tag
Thaliak megbízhatatlanok, hogy ennyire olcsók?
-
-
válasz Vesztor87 #170611 üzenetére
Mintha nem lettek volna ott tipusok amikor olvastam a hsz-ed
Na mindegy, a fabia 1,2 htp 64 lovasa volt nekem, erre pont elegendő, láncos motor, hallani róla jót rosszat, nekem hibátlan volt abban a 70e km mikor használtam és mostani gazdájánál 190 ekm van benne.
Azt venném erreEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
Úgy alakult, hogy az új melóm a lakóhelyemtől 80 km-re került. Szükségem lenne egy olyan autóra, amivel a napi 160 km megtétele a leggazdaságosabban kijönne. 80-90 tempóval mennék átlagban, és max 1 millióm lenne a projektre. Mit ajánlanátok? Elsősorban egyelőre a motor érdekes, a többit majd hozzá választom
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
őstag
1,6 benzines audiban (2006-os) miylen gyakran kell automataváltó olajat cserélni?
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
powerwade
senior tag
Sziasztok, családi autóra kérnék tippeket, 3 millióig (rugalmasan) és 5 évig biztosan nem szeretnék újra vásárolni.
Évi 5-10 nagyobb országnéző kirándulás, illetve egy tengerparti nyaralásra biztos befognánk. A köztes napokon meg munkába járnék vele, 2x30km.
Ahogy látom ennyiért már van új Dacia Logan, és használt Kia Ceed is. De nyitott vagyok minden ötletre.
Köszi! -
molnarpeter
nagyúr
válasz Ace Ventura #170615 üzenetére
VAG SDI motorok elbírják ezt a tempót, és nincs minek elromlani. Esetleg 90 lovas TDI, ott viszont pár decivel alacsonyabb fogyasztásból kell kettőstömegűre, turbóra félretenni. 1.4 PDTDI is jól eszik. Ultra olcsó fenntartású autóval is havi 150-200 durván elmegy autóra, remélem megéri így is a messzebbi munkahely
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #170620 üzenetére
150-200 hogy jött ki?
-
Ace Ventura
addikt
válasz molnarpeter #170620 üzenetére
6L átlaggal számoltam 80000 Ft alatt, ha havi 3200 Km-t megyek.
Legyen mondjuk 3500 km, az is 85000 Ft.
Annyit megér a meló, főleg, hogy 50000 Ft-ot támogat a cég.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
diegho
nagyúr
válasz Ace Ventura #170622 üzenetére
1 hónap alapból kiesik a szabadságok miatt, sőt, akár 2 is az ünnepnapokat stb beleszámolva és egy takarékos autóval 5l is hozható országúton.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diegho #170621 üzenetére
160*20*km költség. Ha nem munkába jársz vele, akkor nem kopik, nincs értelme csak az üzemanyagot nézni, félúton van a realitás (fix és változó költségek...), SDI fenntartását pont ismerem forint oldalon, de sok dolog házon belül orvosolva van, így inkább 50 forinttal számoltam ex has, általános kilométerenként, fix költségekkel. Ha csak erre van használva az autó (értsd az egyéb ügyekben megtett út 3-4-5 ezer km évente), unfair levonni a fix dolgokat. Ugyanígy, ha nem autóban áll a pénz, akkor bankban maradhat és tud kamatozni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ace Ventura #170622 üzenetére
Autót cserélsz, vagy a jelenlegi mellé vennél?
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Ace Ventura #170622 üzenetére
nemtom, en ott mar elgondolkodnek, hogy nem erne meg jobban inkabb odakoltozni
több drón kell ;P
-
BigBlackDog
veterán
válasz Vesztor87 #170608 üzenetére
Tapasztalatom szerint inkább a rondasága riasztó, emiatt olcsóbb. Meg aztán, ha jól tudom, a Thaliák törökben szerelődtek össze, a Cliok meg talán franciában (viszont állítólag nem érezni a különbséget minőségben). Kicsivel igénytelenebb a bele azért a Clionál, viszont megbízhatatlannak nem mondanám.
-
BigBlackDog
veterán
válasz zsoleszkai #170519 üzenetére
Hátha valakit még érdekel; szóval, mint megerősítettek ma két márkaszervizben is, nincs EGR a Suzuki 1.0T és az 1.4T egyikénél sem. Az EU 6d hatáséra egyedül csak a részecskeszűrő jött be az 1.0T-hez, más nem változott (de az 1.4T azt sem kapott).
[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
válasz molnarpeter #170625 üzenetére
Cserélnék. Most egy 1.4-es benzines ford fusionnal járok.Benzintemető.Nyáron 8, télen 9 L
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
nagyúr
válasz Ace Ventura #170632 üzenetére
Nem az a szörnyű hogy annyit eszik az az auto (sogornak is az van), hanem hogy cserebe mennyire nem megy
-
aktív tag
Sziasztok,
Az ünnepek alatt eladtuk édeanyám Micra-ját...
Időközben kiderült, hogy végülis fogalma sincs milyen gépet szeretne cserének.
Átnéztünk mindent a kompakt kategóriában, ami tetszett neki (Captur, Juke, tökömtudjamimég...). Most abban maradt önmagával, hogy jó lesz neki egy Fabia/Rapid (?), oszt kész...ami természetesen azt jelenti, hogy már unja az egészet, de apámnak volt egy 100hp Fabia-ja anno tizensokéve, és ha egyszer jó volt a háznál, akkor jó lesz másodszor is.
Mit tudnátok ajánlani 4 max 5 millióig, akár pár éves használtban is?
Én azt mondtam neki, hogy 3-4 éves Kia Ceed kombi, mint pl. a linkelt; nem referencia, csak a legelső volt a listán keresés után.
Köszi!
Nevermind...
-
válasz Ace Ventura #170632 üzenetére
Rakass bele gázt oszt jól van
LZs?! Mikra után egy ceed kombi nem lesz kicsit nagy?
A kia venga, 1,6 MPI 125ló új, 4,5M
Most futtatják ki, 440 literes csomi, szerintem nőiesebb autó, a hátsó ülések előre hátra tolhatók, amúgy ledöntve valami 1480 liter.?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
meili
tag
válasz sumsang #170638 üzenetére
Inkább belinkelem a korábbi Ceed alkus hozzászólásomat, abban elég jól összeszedtem mindent.
Ami nincs benne: készletről vettem kocsit, december 19.-én fizettem be az előleget, és ha minden jól megy, péntek este tudom átvenni. Azért ilyen sok, mert a központi raktárban volt, és az ünnepek miatt csak most hétfőn szállították oda a szalonba. Továbbá azt mondták, hogy a beszállítás után 2 nap, amíg a számlázáshoz szükséges papírokat megkapják és plusz 2 nap az okmányiroda. Szóval ha már ott van a szalonban, akkor elég az okmányirodára várnod, de először biztosítást is kell kötnöd, és utána tudják csak elindítani a forgalomba helyezést. Én megtettem mindent, amint lehetett, de lehet, hogy így is csak jövő héten kapom meg.
Egyébként elméletileg ha nem készletről veszed, akkor 2-3 hónapot kell várnod, de nekem azt mondták, hogy az 1.4 T-GDI annyira népszerű lett, hogy ott akár az 5 hónapot is eléri a várakozási idő.
-
Gaben92
őstag
válasz realist #170641 üzenetére
El is feledkeztem erről a cikkről.
Az új 3-as annyira nem foglalkoztat. A Kodo dizájn bejött eddig, de valahogy nem fogott meg az új irányvonal. Abba az autóban egyedül a Skyactive X-re leszek kíváncsi, hogy mit tud majd élesben.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
őstag
válasz realist #170641 üzenetére
Itt van az új Mazda 3 árlistája (magyarázat alább, a kép kattintásra nagyobb):
SO / Sound csomag
- 12 hangszórós Bose-audiorendszerST / Style csomag
- Adaptív LED fényszórók
- Sötétített üveg a B-oszloptól
- B- és C-oszlop dekorpanel
- Keret nélküli belső visszapillantó tükör
- Kormány mögötti váltófülek (aut. váltóval)LU / Luxury csomag
- Bőr üléskárpit
- Első elektromos ülésállítás a vezetőüléshez deréktámasszal és memóriávalSA / Safety csomag
- 360°-os körkamera
- DAA+ kameraalapú fáradásérzékelő rendszer
- FCTA első keresztirányú forgalomfigyelő
- RCTA+ hátsó keresztirányú forgalomfigyelés fékezés funkcióval
- SCBS-R városi vészfékasszisztens hátul, torlódás asszisztensNem lesz olcsó..
"Less but better" - Dieter Rams
-
Declare
őstag
válasz xEon1337 #170648 üzenetére
Miert egy Golfert ok lenne? Mert az ennel dragabb
A mazda azert az elsö uj generacios mazda 6 al meg mazda 3 al a csödtöl mentette meg magat. Ha az a mazda 6 nem jött volna be a nepnek, akkor ma mar nem lenne mazda...egyertelmü, hogy olcsobb volt, mint amit valojaban ert, azert adtak el belöle rengeteget igy nem kell meglepödni, hogy most jo par evvel kesöbb elkezdik felhuzni az arat a magasabb profit remenyeben. (anno haveromek 6-7 millio között hoztak ki a fullos mazda 6 ot a szalonbol)