-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz #49155328 #171956 üzenetére
"Az autó fényezése folyamatosan ki van téve a levegőben lévő szennyeződéseknek, ami idő elteltével fényezésbe ágyazódik. Ezek a vasdarabok a sima samponos autómosással nem távolíthatók el. Ha ezeket hagyjuk a fényezésen, akkor elkezdenek oxidálódni és súlyosan károsítja a felületet. A vaspor oxidációja a rozsda. Nem csak a karosszárián, hanem a felnin is lerakódik a vaspor és a fékpor is."
Nekem a kia ceednél a féktárcsából lejövő rozsda csinált hasonlót (új autók betegsége, mióta ólom és azbeszt nélküliek a fékek, a tárcsát csinálják lágyabbra ami miatt könnyebben rozsdásodik, a hajnali harmat elég, hogy az első fékezésnél reszelős legyen
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Buster17
addikt
Eladom szeretett civicemet és szeretnék helyette másikat és hát elég bőségzavarban vagyok és elég sok lehetőség közül kell válasszak.
Keret 500tól 2m-ig. Ez egy kicsit tág és nem rögtön a 2 millás autóra akarok rárepülni. Ha van olcsóbb az igényeimnek megfelelő az is megteszi.
Benzin párti vagyok
Megbízható munkába járóst keresek és ne okozzon gondot egy 400km-út.
Ne legyen lomha. Leginkább lakott területen kívül használnám de városi rakéta is lehet.
Nem szeretek a piac aljáról válogatni inkább legyen 500al drágább de akkor legyen patika.Amiket eddig néztem:
-Régebbi type-r (igen munkába járós )
-Accord 2005-ös évjárattól. Ebből jöhet dízel is
-Seat Leon 1.6 2003 körüli
-Fiat Seicento 2004 körüli (ezt igazából a hondám mellé szerettem volna munkába járósnak)Ti milyen típusokat ajánlanátok még?
Mazda, suzuki, francia, román, német nagyon nem jöhet szóba, de kivételek vannak, mert rokon régi csapott hátú patika állapotú swiftjét megvenném ha eladná. (De ez nem jelenti azt hogy másik patika állapotú swiftet is megvennék)
Ha zavarosra sikerült akkor elnézést érte
-
-
-
-
probizz
tag
1-es Focus:
- 2 db gyári kulcs jár az autóhoz?
- 5W30-as a gyári olaj?
- 1.6-os motornál mire kell figyelni vásárlásnál?
- Általában mire figyeljek vásárlásnál (van típusspecifikus dolog)?
- A gyári gumi- és kerékméret 195/60R15 vagy 185/65R14 (vagy mindkettő?)
- A gyári acél- és alufelniknek mik a pontos méretei?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Buster17 #171958 üzenetére
Accordrol tudok neked bovebben meselni.
A 2.0 es 2.4 benzinbol nem biztos, hogy kijon 2M-bol egy facelift utani 2.0 FL elott vezermutengely kopas miatt volt visszahivason (k20a6), fl utan a k20z2-vel mar nincs ilyen problema. A k24-el nem szokott baj lenni, de ebbol egy FL utani peldany 3M-t kozeliti. A gazolajos ára viszont a dizelhiszti miatt elegge beesett 2M ala mostansag. A dizel motor alapvetoen jo, a nem megfelelo olajtol meg tud nyulni a lanc, illetve a leomlo tud repedni, elvileg ezt is csereltek mar soknal. A befecskendezessel nem szokott problema lenni. 2.4 benya es 2.2 dizel a feltengelyt tudja enni, illetve a kuplung is gyorsan tud kopni, 100-150e km alatt el tud fogyni. Minden modelt erint a szervocso problema, kilyukad, a gyari cso 90e Ft, utángyártott nincs. Gyartatni lehet, ez 50-60e es vagy jo lesz vagy nem. A gazpedal jelado szokott meg meghalni, ez a 2.0 fl-t, 2.4 es 2.2 fl es nfl peldanyokat is erinti (tehat egyedul az nfl 2.0-t nem, mert az meg bovdenes). Ha tourert nezel, akkor az elektromos csomagter nyitast mindenkepp probald ki, soknal mar baszakszik es macera megtalalni hogy kabel, mikrokapcsolo, motor vagy mas a hiba oka. Egyes peldanyoknal a kp. zar motor es az ablakemelo mechanika tud rosszalkodni, de nem mindennapos. A premium hifi erositoje es meg tud halni, ilyenrol is hallottam mar. Ja meg a klimakompresszor! Az enyemben is volt mar cserelve.
Az auto amugy szerintem nagyon kenyelmes, japanosan puritan, van akinek tetszik es van akinek nem, errol kar vitatkozni. Az ulesek jol tartanak, a kezeloszervek hondasan precizen mukodnek, a valto nagyon pontos. A bode nagyon massziv
belulrol egy tank erzeset kelti. Halk, idegesit is a hangos teli gumim Nekem 2.0 sedan van, kelloen dinamikusan mozgatja a kasztnit ez az alap motor is. Varosban most nekem télen 9-10L-t kér sokat dugozva, orszaguton, autopalyan ezt le lehet faragni par literrel.Futomuve kenyelmes, de ekozben egeszen sportos is.
Ha van meg valami kerdes, irj nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #171973 üzenetére
Van vagy 1.3-1.4T, ahhoz az a jazz motor eleg hurka, valoban
-
#94529552
törölt tag
válasz tboy93 #171976 üzenetére
Ok, látom, + ezenfelül még tegyük hozzá, hogy mint minden használtnál ugye bármi elromolhat.
Emlékszel, hogy Kornel is mennyire védte az ufót, aztán a végén már egy litániát írt a szériahibákról, kormánymű, hátsó futómű, a motor se ment úgy, mint kéne egy jó 1,8-asnak, és hangos is volt neki, stb. Végül el is passzolta. -
válasz Buster17 #171961 üzenetére
Mondjuk nem biztos, hogy cserélnék egy ismert 2012 hondát, ami kicsit gyengusz, egy 10 évvel idősebb haladós autóra.
Biztos megér neked ennyit a dolog?Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz #94529552 #171978 üzenetére
Nem rossz pedig az az 1.8, csak van aki nem szereti pörgetni a motort. Nekem abszolut bejon ez a karakter, az accord is ilyen, 6.000rpm-nel van a teljesitmeny maximum. Most nyilvan egy kompakt kategoriaban nem lesz annyi zajszigeteles mint kozep vagy felso szinten, igy hangosabb is. Van akit ez zavar van akit nem. Tse sem szerette, nala sokat is evett, el is adta. Mas meg elvan vele 7L-bol es imadja.
Szoval eleg jo kompakt az ufo civic, van egy ket nyugje, de a motor-valto megbizhato, nincs lanc nyulas stb. Nyuszog itt-ott a belter, meg a futomu is foglalkozos tud lenni, de vannak ennel sokkal nyugosebb tipusok.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tboy93 #171981 üzenetére
A Civic szerintem sok dologban a Focus előtt van /volt. Sok dologban meg a Focus a nyerő. Igaz nyolcas civic és "mostani" Focus.
Nekem azért lett most Fóka mert a Civic nem ad kombit hagyományos automata váltóval. Na jó és mert bejött a céges Fóka is. De sok dolog hiányzik (a motor pont nem).Baromi nehéz téma ez nálam, a Civic anno 2005-2008 körül szerintem simán verte az akkori Focust, most már kiegyenlítettebb a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
Laraxior
titán
válasz kisza25 #171984 üzenetére
Dugig van az ótó teteje üveggel.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #171985 üzenetére
A Focusban haljak meg nem értem miért nincs kesztyűtartó hűtés. Meg az ST-lineban nincs alapból sminktükör világítás, nem kérhető hátsó középső kartámasz, alapból nincs síalagút. A civic ülése is jobb volt, a futómű sínautósabb, de sprődebb, a menetstabija bolondbiztos, a Focus enged csúszni... A Focus csendesebb, kényelmesebb, a motor ugye véleményes, de szerintem a turbós jobb mint az 1.8 szívó.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Laraxior #171987 üzenetére
Telefonról vagyok, belenagyítottam, néztem a fényezést, a gumikat, ablakokat, a belsejét, de a tetején az üvegeket nem vettem észre
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #171989 üzenetére
Ezek nálam az apróságok közé tartoznak mind. Az ülés az fontos, a futómű is azért szempont, de nem éreztem a Civicét sem korlátozottnak (valószínűleg nagypapásan vezetek). Viszont az nekem is feltűnt, hogy az UFO menetstabija nagyon gyorsan beleszólt, kb. lehetetlen volt kihozni a normál kerékvágásból.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #171991 üzenetére
Jó persze ha nem vagyok hülye nem adtam volna el a civicet de pont abban a korban volt hogy kezdett kijönni rajta 1-2 hiba én meg türelmetlen voltam. A futómű nagyon jó volt csak kemény. Úgy kanyarodott ahogy az ST-Line sosem fog
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
SzlobiG
félisten
Üdv.
Ezek a cliók az 1.5 dízellel mennyire vállalhatók? Kinőtték már a dci hülyeségeit, vagy még nem?
A 307-be kezd szarakodni az 1.6 hdi azt elgondolkodtunk rajta, hogy szabadulnánk tőle tavasszal.
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #171993 üzenetére
faternak volt ilyenje, nem volt problémamentes, viszont alulról közelitette a 4l fogyit. egyébként lehet, h pont az ilyen használat miatt nem volt problémamentes.nemtom hány autó szeret alapjárat+200as fordulaton vontatni.
megismerkedtem az 5008al és az 508al. úgy látom, hogy a majdani 2.5M az igazából nem fog sokat érni (l be fogja bukni az ember már 2-3 évesen eladásnál), úgyhogy beülnék egy 508SWbe júniusban. engem megvett kilóra. most úgy érzem, ezzel sok éven át ellennék.
a motorválasztással azért van gond. 2.0hdi az kemény felárú az 1.6turbo benya és az 1.5 hdihez képest.
vw-nél a nagy TSIknek még mindig szar a hire, miközben a 3. generációnál járnak, és kvázi problémamentesek. pözsónál sokat nem tudtak mondani, hogy ez még esetleg midnig a hiresen xar első generáció-e.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
Idei Focus ST-Line milyen? Fekete kombiban tetszene. Cégesnek jönne. RAV4-ben ültem, de sehogy sem tudtam az ülést/kormányt magamra szabni rendesen, meg olyan kicsit hokedlis.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
8th
addikt
válasz Buster17 #171958 üzenetére
Erre arany középút egy Seat Ibiza 6L FR TDI. 1-1.2M-ért ki lehet fogni teljesen jót is belőle. Jó futómű jó fék jó váltó lehet vele állatkodni ha elgurul a gyógyszer és ha elmebeteg módon taposod akkor sem eszik hét-nyolc liternél többet. Normálisan hajtva, padlógázas előzéseket abszolválva is 5 literrel elmegy városon kívül. Ez a kis bódé erős motor előnye. Műszakilag stabil nem egy betegágy. Seicento meg 1.6 benzines Leon? Az egyik alapból egy guruló koporsó másik pedig a fogyasztásával fog a sírba tenni.
-
hobizoli
nagyúr
a TC-s Multipla-s videot nezte vki?
kiezamuki?
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző