-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
1.4 TSI-bol inkabb 2013 utanit, de az szerintem nem fog beferni a keretbe. Esetleg nagyon fapadosan. (A fapados a VAG konszernnel szo szerint ertendo, mert az alapfelszereltseghez ritka gyatra uleseket adnak.)
Alternativanak:
Alfa Giulietta 1.4TB
Astra J 1.4T
Kettostomegu lendkerek szinte minden modern turbos autoban van es nehany szivoban is, de kis odafigyelessel nem megy tonkre.A Hyundai I40 nekem nagy csalodas volt, a konkorenciahoz, sot a fentiekhez kepest is sokkal nagyobb a szelzaj es a szivomotorok elegge gyengenek erzodnek.
-
I30 sw, kia ceed sw 1,6gdi, vagy optoima, vagy i40
Nem elromlós fajták 3M körül kapsz 2013-ast kint, azok meg még akár garisak is lehetnekEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Az 1,6 MPI (120 ló) elég ritka, 1,6 GDI-ből van több, ahogy te használnád nem fog nagyon kokszosodni (GDI), a 2.0 MPI-vel nincs tapasztalatom, az1,6GDI 135 ló a kia carensben fogyaszt 8,1-et (9000km átlaga) elfogadhatóan mozgatja.
2013-as I30- ból 1,4 crdi-m volt (10e km átlaga volt5,5), nagyon kényelmes volt, elöl és hátul is, kia ceedből 1,4 mpi 105 ló ,(60ekm átlag 6,5-7 liter), az is kényelmes volt.
Volt i20-am az is kényelmes volt, azzal is mentem egyhuzamban 400-500 km-t kipihenten száltam ki, 10e km átlaga volt 6,3
Az i30 lágyabb rugózású, a kia keményebb, picit sportosabb.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
utólag is lehet tempomatot beszerelni, kb 100-150 euró lehet szerintem
én személy szerint inkább picit várnék az autócserével, (ha nem vagy túl erős anyagilag) és inkább egy újat vennék tartósbérletre (itthon is egyre inkább igaz, de németországban biztosan jó drága a szerviz óradíj, ha valami elromlik)
egy új octaviának nem lenne túl magas havi díja szerintem
(én mondjuk ezekre a hosszú utakra tuti superb-et vennék)cryptot minden termékemért elfogadom
-
footy
addikt
Ha van lehetőséged, akkor próbáld ki amiket néztél, meg amiket ajánlottam.
Az I30/Ceed csak 2015-től lett abszolut értékben jó, ellőtte csak magukhoz képest.
A VAG 1.8TSI-je sem az mit szívesen ajánlgatnak, ott szvsz 1.4tsi 2013-től vagy semmi. (vagy 2.0CR TDI)
A szívó motor kevés kivételtől eltekintve szar (mind1 mit mond a Totalcar)(#169296) LuckyL
nem minden autóba mehet/rentábilis az utólagos tempomat. Régebben pont a Kia/Hyundai kombó volt a legproblémásabb. Valami 500euro körül volt az utólagos tempomat CEEDnél.[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
Németországban MA, használt dízelt venni? (Én is itt élek, eszembe sem jutna. Olvass híreket. Lehetetlen lesz eladni, max gombokért a Balkánra. Másrészt meg csak idő kérdése és minden (nagy)városból ki lesznek tiltva- a legfrisebb rendeletek Essent, Bochumot és Kölnt érintik - nyilván nem tudom te hol élsz ).
Legalább EU5 benzinben vagy inkább hibridben gondolkodj.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
-
Richard!
addikt
-
-
footy
addikt
A superb nem rossz, de nem is egy jackpopt. A diesel kerdest azert erdemes atgondolni ha nagyvaros kozeleben laksz. A Hyundai I40 a tesztekben jol szerepelt, de engem nem gyozott meg. Eros volt a szelzaj es a motor az epp eleg kategoria. (igaz en automataval probaltam) A korai evjaratoknal volt motorcsere is. Ha jol emlekszem 2012-ben mar javitottak a problemat. A motor kulturaltsaga es fogyasztasa egyebkent rendben volt. Az Isuzuhoz szerintem nem sok koze van, Hyundai fejlesztesu motor. Ha nincs benne navi, akkor a radio kek vilagitasa igencsak zavaro ejszaka.
Ha benzines kombi kell, akkor meg a Focus is szoba johet.
-
footy
addikt
A zaj vicces dolog, a szélzaj pl akkor kezd el zavarni, ha kevés a futómű és motor zaja.
Próbáld ki őket, a tesztek nem sokat mondanak el egy autóról és neked leehet egyébként is teljesen más benyomásod egy adott típussal kapcsolatban.
Az én benyomásom pl, hogy egy Astra J sokkal komolyabb autó mint a 2012-15ig gyártott Ceed/I30. -
Qru
MODERÁTOR
A B-t venném magasabb felszereltség, erősebb motor és a kint kereskedői gari valós, nem bújnak ki alóla mint itthon. A gyári gari meg amúgy is csak a fődarabokra vonatkozik, az nem ér ekkora felárat szvsz.
Noha alkudni nem szoktak/illik de valóban lehet. Mondjuk pont az ilyenek miatt tartanak minket balkáni népnek... és valljuk be őszintén: nem tévednek túl nagyot.
mod:
Micsurin: Joautok.hu-nak jó a hírverése de nem sokkal megbízhatóbb mint a hahu.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Neck
veterán
Még mindig nézelődök Mint látszik, szeretem körbejárni a témát vásárlás előtt.
Felmerült, mit opció, az 1.6 v 2.0 szívó i40 kombi mellett, a hasonló életkorú, Toyota Avensis kombi 1.8-as benzines szívó motorral.
Ha tippelnem kéne, a 2.0 Hyundai jobban megy, mint a Toyota, az 1.6 kevésbé (eddig nem volt nehéz).
Valszeg a Toyota megbízhatóbb. Ez sem akkora lutri kijelenteni.
Nekem az i40 kinézetre jobban tetszik. (Ez meg szubjektív)Ha valakinek van tapasztalata - kényelem, komfort, pakolhatóság témakörében melyik a jobb? Avensis v i40?
Az Avensis ránézésre átlagosan 1000-1500-2000 Euróval drágább, meg mondjuk ahogy nézem, ált. egy évvel fiatalabb.
De ér annyival többet?[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
pècsimunkás
addikt
Az I 40 gyorsan öregszik bellül. Amiben ültem hullámos volt a műszerfal teteje , mert 1-2 hónapot sütötte a Nap amíg állt . Kb 60000 km után ronda volt a bőrkormány , Èn az Avensist vennèm . Toyotám van , apámnak is , öcsèmnek meg volt . Nem tökèletesek , de valahogy mindig egyben vannak .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
Nem vagyok elfogult . Oda is írtam , hogy nem tökéletesek , de rendben vannak . Előző autóm amúgy Renault volt . Lehet a következő Golf vagy Civic lesz .
A Toyota jó értéktartó. Sokszor van , hogy új korában olcsóbb , használtként drágább mint a kategória társai .
Én leírtam a véleményem . Ha az Avensis vagy az i40 között kellene választanom , akkor az Avensis .
Vedd az i 40-et , ha az jobban tetszik .és még olcsóbb is .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
footy
addikt
Adatbazist biztos nem fogsz talalni ez tipuson belul is lehet kulonbozo. Pl Golf 6 1.6TDi volt 2 es 1tomegu lendkerekkel is evjarat es csomag(bluemotion) fuggvenyeben.
Ha kicsit is erdekel milyen autoba ulsz be ne olyan autot vegyel aminek az excel tabla szerint a legolcsobb az uzemeltetese. Egyreszt mert nem nem tudsz mindent bekalkulalni (vannak olyanok akiknel egy hiresen fos 2.0PD is sokaig megy, valakinel pedig egy szivo Toyota is beszarik) masreszt nem fogod szivesen hasznalni ha nem tetszik az auto. -
Neck
veterán
Igen, még mindig nem vettünk kocsit. Kitoltuk a keretet egy kicsit.
Tehát dióhéjban 13000 - 14000 EUR a keret, két kiszemelt van:
2012-es Hyundai i40CW 2.0 szívó benzin 177LE 13000 EUR (kb minden van benne)
2013-as Toyota Auris Sports Tourer Hybrid 136LE 14000 EUR (felszereltség u.a. + skyview tető)Mindkettőt törésmentesre és 100000 km-el hirdetik.
Felhasználás: napi 2x25km munkába járás városi forgalomban némi gyorsforgalmival, plusz évente 4-5 alkalommal hazajönni (2x1000km pálya).
Úgy gondolom, az i40 megeszik vagy 8-9 litert, a Toyota inkább 5-6.
Azt nézem, hogy a hybriddel 1 év alatt megspórolható az 1000 EUR árrés.
Illetve, a feleségem bár tud váltani, de nem szeret - a Toyotánál CVT váltó van.Melyik a jobb döntés?
Kell a Toyotából a 136LE, vagy elég a 99LE?
Tényleg olcsóbb Németországban a biztosítás Hybridekre?[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
szőröscica
addikt
Nincs 99 és 136 lovas változat a hibridből tudtommal, hanem 136 lóerő a rendszer összteljesítménye, amiből 99 a benzinmotor. Ha nem zavar a bégetése, szerintem olcsóbban fenntartható. Ellenben a Hyundai nagyobb, komolyabb kocsi.
Nem nagyon nyúlnátok mellé egyikkel sem, szerintem a próba döntsön.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Amperát is hirdetnek 86 lóerősen vagy 150 lóerősen, holott ugyanaz a kettő.
Főnököm jár egy kombi HSD-vel, a múltkor volt szerencsém utazni vele, nekem tetszett, elég tágas, nagy autó, és számomra a bégetése sem volt zavaró. A napi ingázásra jobb döntés szerintem, mint bármi más, hosszú távon meg kibírjátok.
[ Szerkesztve ]
-
-
sagesz93
addikt
Van az aurisban pedig sávtartó és adaptív tempomat is, ha találsz olyan felszereltséggel. (Talán TSS az extra neve amit keresni kell.) De szerintem hosszabb mint 4.6m!? Esetleg Lexus ct200h? Ugyanaz a technika.
Illetve a 99 lóerő nem valós érték, eleve a villannyal kombinált 136ot szokták megadni. Az jobban tükrözi a valóságot, a villany miatt eleve fürgébbnek érezni bizonyos szituációkban.
Szerk: most nézem 4595 mm , hát ki van centizve
[ Szerkesztve ]
-
rpap96
csendes tag
Köszi még egyszer mindenkinek a további válaszokat! Alapvetően az, hogy melyik milyen erős/gyors nem különösebben szempont, "német autópályára" nem valószínű, hogy mennék velük. :)
A V60 nálunk kiesik sajnos, mégiscsak kombi, még ha nem is a leghosszabb fajta, ilyen szempontból az Ampera is határeset lenne a hossza miatt. Szűkös a parkolónk, illetve tényleg nincs szükségünk effektíve nagy autóra.
A hibrid Aurisból az újabb fajta szintén a listán van, akárcsak a Lexus CT200h, ezek még szimpatikusak lennének. Ezekkel kapcsolatos fogyasztással/fenntartási költségekkel vannak esetleg tapasztalaitok?
Ha összességében jobban jön ki mindennel együtt, mint az Ampera-Golf vonal, akkor lehet, hogy ebbe az irányba mozdulnék. -
Doki16
addikt
Ohh én abszolút azt mondom ha valakinek nem kell a GTE minden dolga, akkor a HSD a jobb választás minden szempontból. Ritkán ajánlom már a Golfot bárkinek a HSD-vel szemben. A Toyota egy sokkal logikusabb döntés. Az én felhasználási szokásimon teljesen egyformán fogyasztott a Golf és az Auris csak ezt tudom mondani. És ne felejtsük el, hogy a MIB1 rendszer a 4 választható üzemmódjával jobb fogyasztást lehetett elérni mint az újabb MIB2-vel. Autópályán 3 méteres futót húzva evett az Golfom ennyit. [kép] És ez azért elég extrém felhasználás, mert elég komoly súlyt húztam vele. És ahogy a képen is látod nem volt semennyire sem töltve az egész út alatt és végig ment a 30+ fokban a klíma
Nem vagyok meggyőződve, hogy a GTE gyorsan behozza az árkülönbséget (ha egyáltalán)
Sosem fogja behozni az árát én azt mondom. Valamiért nagyon elment a GTE-k ára. Én alig tettem hozzá egy keveset, hogy Aurisról egy sokkal jobb modernebb kevesebbet futott GTE-re váltsak. Most már milliós különbség lesz.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
sagesz93
addikt
Milyen swacet sikerült leakasztani? GLX? Kép is jöhet nekem Manhattan gyöngyház van GL+ “fapad”
macilaci78: milyen téren nem fértél el? Szerintem csak azzal van gond, hogy alacsony a kocsi, de nagyon mélyre lehet süllyeszteni az ülést, így van elég fejtér(utasülés is állítható magasságú!). Mögöttem is simán elférnek, senki sem panaszkodott.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
196 cm és hát sokáig tart az ingemet is kivasalni... A régi Swift istenes volt, főleg a 3 ajtós. Persze nem mögöttem.
Valamelyik autós talin megállapítottuk, hogy hiába nőttek az autók külméretei, azt a belméret még nem követte le egy az egyben. Passat a példa ismént. Jól látható a B5 és B8 közti különbség, de akár a B5 Passat és a Golf VIII között is. Szélesebbek az újak, de az ajtó vastagsága is a duplája. Nem gond ez meg lehet indokolni oldalsó ütközésvédelemmel, zajcsillapítással, tárolórekesszel, extrákkal. De azért belső könyöklőtől belső könyöklőig nincs meg az a 10-15 cm növekmény, inkább csak 1,5-2 cm...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...