-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz F-ECT$ #169050 üzenetére
Pedig szvsz ez kene legyen meg a kovetendo irany. Nagy elektromos hatotavu plugin es teljesen elektromos.
Toltobol keves van, vagy mukodik vagy nem, egy full elektromossal konnyen cseszheted, benzint meg barhol kapsz. Egy uber-Ampera lenne jo. Ketszer ekkora elektromos hatotav (nyarom 150-160, telen 80-100km), ez szinte mindenkinek eleg lenne a napi ingazashoz, es az eromuvek se halnanak bele, ha otthon ejjel 5-10 amperrel toltogetnek az emberek. Kozben a zajszennyes es a lokalis levegoszennyezes toredekere csokkenne.
Ha meg el kell menni videkre, messzire, tankolod a benzint. Batrabbak, pionirok meg vegyek a full elektromost.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Tom1939 #169047 üzenetére
Fisker Karma. Egyszer belebukott a horribilisen szar minőségbe (anyagok, összeszerelés), aztán másodszor kínai pénzzel már tovább bírta. Nem tudom, hogy gyártják-e még. Herr Fisker eredetileg formatervező és rajzolgatott picit Elon Musk-nak is bizonyos túléléshez szükséges pénzekért. Aztán jól beperelte Musk-ot, hogy az ő rajzait egy az egyben átvették a Tesla tervezésénél.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Füleske
addikt
válasz Tom1939 #169047 üzenetére
Azért nem lehet olyan nehéz a teljes lemerülést elkerülni ha már valamennyire ismered az autót, benzinesnél is kell figyelni a szintmérőt. Ha elektromos kocsim lenne nekem nem kéne bele még egy plusz nyűgnek egy benzinmotor csak ezért. A másik az hogy akku élettartam szempontjából is ajánlatos 20 % felett tartani a töltöttséget.
-
F-ECT$
titán
válasz szőröscica #169051 üzenetére
Szívesen írnék róla hosszabban, de röviden:
-pár év és az olcsóbb e-autók is el fognak menni 4-500 km-t
-a töltőhálózat majd szép lassan épül
-a legtöbb e-autót otthon fogják éjjel tölteni, villámtöltő csak a hosszabb utakra kell (közel sem kell annyi kút, mint benzinből)
-nem minden gépjármű lesz elektromos, csak a benzin / diesel arány fog drasztikusan lecsökkenni 20-30 év alattDe tény, hogy átmenetileg egy jó hibrid ésszerűbb megoldás lehet addig, míg nem lesz elég elérhető árú full elektromos autó. A benzinnel akkut töltés meg nem jó és kész
Dive ever, work never.
-
zolnagy
őstag
válasz vzsryl #169029 üzenetére
Ma körbenéztünk asszonnyal az autók között.
Képben volt kis ideig a Kia Venga, amíg meg nem néztük élőben..Megnéztük a Fiatot, ott az volt a legnagyobb baja, hogy a hátsó index neki nem tetszik
Magyarázhattam én, hogy milyen a hely belül, mivel van felszerelve, mekkora a csomagtér, ingyen szervíz ...stb, de nem, az index, meg az eleje nem tetszik neki, meg szerinte alacsonyan van...nőkAz scross viszont tetszett neki, úgyhogy eldőlni látszik a dolog.
Ellenben az első kötelező szervízre nekem 50e-t mondtak itt Győrben, amit sokallok, amennyiben csak egy olajcseréről van szó (és első szervíznél nem hiszem, hogy sokkal többről) -
mandras81
senior tag
válasz mandras81 #169036 üzenetére
Közben túrom a netet továbbra is: tehát 6 gangos olajos DSG nem para, ha megvolt a 60e-renkénti olajcsere benne, az 1.4 TCe-t pedig elfelejthetem, mert zabál, mint egy disznó.
A többi nem változott, és azért látok itthon is mindenfélé az általam felsorolt autókból olyan áron, amivel kiegyeznék cserébe, hogy több napot külföldön kelljen vadásznom, úgyhogy hétvégén megyek egy kört pesti kereskedésekben. Apropó, kereskedés: Fehér útra nem megyek, ez oké, meg a Fővárosi Autópiac is felejtős, de van kimondottan ajánlott? Nem kell Bp.-re szorítkozni, mert csak ezen a hétvégén nem akarok messzebbre menni.
Illetve, amit lentebb is kiemeltem: vajon a korábbi hsz-emben szereplő típusok (vagy egy általam nem említett titkos befutó) hogy rangsorolódnak pályakomfort szempontjából?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mandras81 #169057 üzenetére
Ha DSG-t veszel legyen azért a zsebedben legalább 300k a váltóra. Ha nincs is megégetve a kuplungmechanika benne (ha rántva vált hidegen vagy melegen akkor felejtős), akkor is bármikor befigyelhet egy kettőstömegű csere. Igen, a DSG nem hagyományos automata, hanem egy robotizált kéziváltó, ezért van benne DMF.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz zolnagy #169060 üzenetére
Akkor irány oda, meg esetleg az Autóközponthoz is ellátogathatsz. Mindegyiktől kérj ajánlatot és vesd össze őket! Sőt, akár az óvári Bartát is megkeresheted.
Nem tudom, hogy olcsóbb-e a Stabil, de új S-Cross-ra ők adták nekem a legjobb ajánlatot, úgyhogy lehet, hogy a szerviz is olcsóbb náluk.
A Bartánál emlékeim szerint olyan 35-40k az első szerviz.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Igen, mikor megyek vidékre rokon látogatni mindig csodálkozom milyen prémium a benzinár, néhol már-már autópálya szinten... De általában Polgáron tankolok az outlet mellett aztán így jártak (bár erre ők is rájöttek és ott is egyre vastagabban fog a ceruza, bár lehet hogy megszívják mert szerintem az az outlet haldoklik).
-
aujjobba
addikt
Sziasztok.
Három isofix gyerekülés plusz két szülő és rengeteg cucc szállítására alkalmas autót keresek.
A keret nagyjából 2.5 - 3 millió forint.
A sharan/alhambra van versenyben és a Dacia lodgy, de a vw ennyiért elég öreg van csak, és nem is hallok róluk sok jót. Dacia sokkal fiatalabb van ennyiért, nyilván az kissé fapad.
Más értelmes alternatíva van esetleg?
Autópálya használat van sokat, városban kevesebb sokkal.
A jelenlegi autóm 130 lovas, szeretem hogy van benne erő, élvezem vezetni, csak le kell cserélnem mert nem fogunk férni benne (Toyota avensis 2001).
Emiatt túl gyenge gépet nem szeretnék, de alapvetően azért alkalmazkodó vagyok. -
fabri07
aktív tag
-
Alvin_ti4200
félisten
Sziasztok!
Egyre erősebben gondolkodom rajta, hogy használt elektromos autóra váltanék, méghozzá hitel konstrukcióban. Jelenleg egy közel 16 éves Peugeot 406-ost használok (2 liter szívó benzin, 211e valós km), ami nagyon jó állapotban van, viszont még az év óvatos stílusommal is 9 liter körüli átlaggal járok vele Budapesten. Jellemzően Csepel déli részéről megyek a Műegyetemhez (itt teszem le, amíg lehet még ingyen parkolni...) vagy ha nincs már hely, akkor az Aréna Plaza környékére (mert hogy az új tulaj miatt a Plaza megszűnt P+R-ként működni, 3 órán túli parkolás 300 Ft/óra). Egy évben bezinre és teljesítményadóra durván 400 ezer forint megy el, a biztosítás is 15-20 ezerrel több, mint bármelyik elektromos autóra (évente), B8 ide vagy oda. A szerviz ha nem csinálnak semmit (csak lecserélik az olajat és a szűrőket) nagyjából 50 ezer forint.
Arra gondoltam, hogy ezt a pénzt tulajdonképpen a töltőállomások, az állam és a szervizek helyett fizethetném egy banknak is részlet gyanánt, hiszen így a kiadásom kvázi nem nagyon változik, viszont a használt jármű maradványértéke szignifikánsan több lesz 3-4-5 év múlva (egy ma 4 milliós elektromos autó 2-őt valószínűleg érni fog pár év múlva is, míg a 406-osom gyári fényezéssel és hibátlan belsővel sem ér többet 4-500 ezernél valószínűleg). 98 százalékban Budapesten belül mozgok (egyedül, kevés csomaggal), napi maximum táv 40-42 km, ha BKV helyett is autóznék, ha továbbra is kombinálnám a kettőt, akkor 22-24 km. Tavasszal és ősszel előszeretettel megyek kirándulni (egyelőre csak a közeli hegyekbe, de előbb-utóbb nyilván külföld felé is nyitnék), erről nem szeretnék a továbbiakban sem letenni. Ezeket figyelembe véve (és azt, hogy mind a Stadionoknál, ahol dolgozom, mind a Margit-híd vonzáskörzetében, ahova reggelenként megyek jógázni vannak töltők az e-mobi honlapja szerint) az alábbi autók kerültek a látómezőmbe.
Fontos infó: 186 centi magas vagyok, viszonylag hosszú a lábam, de nem nyomok sokat a mérlegen (74 kg), így az állítható kormány és kényelmes ülés(pozíció) szempontok.
Amik kiestek:
- Citroen C-Zero / Peugeot iOn / Mistubishi i-MiEV: a legolcsóbb modern elektromos autók, a hatótávukkal is valószínűleg ki tudnék békülni, de kizártnak tartom, hogy hosszútávon el tudnám viselni a belterüket és az ülésüket, szóval őket mind kihúztam a listáról
- Fiat 500e: túl kicsi hatótáv (70-80 km), így minden nap töltenem kellene, ha el akarom kerülni, hogy egyszer valahol ott kelljen hagyni fél napra, míg kvázi nulláról száz százalékra feltölti magát. Mivel ez egy mexikói/amerikai autó, egyébként sem tudom, a hazai szervizek mit tudnának vele kezdeni, plusz tudásához képest drágállom, az alapját adó Fiat 500 már egy 11 éves konstrukció.
- Nissan Leaf: adná magát a legnépszerűbb elektromos autó és szívesen járnék is vele, viszont a 2014-es frissítés előtti példányok akku problémái miatt csak a fiatalabb Leafek jöhetnének szóba, ezek ára viszont 5 millió felett kezdődik, ekkora adósságot pedig nem szeretnék a nyakamba venni.
- Toyota Prius Plug-In: túl kicsi hatótáv, minden nap tölteni kellene, nem tudnám tisztán elektromos módban használni, plusz nincs szükségem ilyen nagy autóra.
- Renault Zoe: nagyon kicsi a választék, de vannak azért saját akksis példányok. A probléma az, hogy ezek is 5 milliótól indulnak
- BMW i3 / VW e-Golf: túl drága és felesleges puccparádé
Amik maradtak:
- VW e-up!: sok szempontból ideális lenne, viszont a használtpiaci árak mind itthon, mind Németországban nevetségesen magasak (4.5 milliótól indulnak). Figyelembe véve a napokban bejelentett 1-1.2 milliós árcsökkentést talán lejjebb mennek majd ezek az árak minimum 5-600 ezerrel a közeljövőben.
- Opel Ampera: a 70 km-es valós hatótáv és kiegészítő benzinmotor miatt egy nagyon érdekes kombináció. Ha minden másnap tudom tölteni, akkor tisztán elektromosan is tudom használni, ugyanakkor hosszabb utaknál sem kell feltétlenül bér- vagy másik autó után nézni. A problémám vele csupán az, hogy mivel van benne egy robbanó motor, ezért annak ugyanúgy jelentkezni fognak a karbantartási költségei, plusz a piacon lévő példányok nagy része már bőven 100 ezer feletti futásteljesítménnyel rendelkezik. Típushibáról ellenben nem tudok és az utakon is egyre több Amperát látni, ami bizakodásra ad okot. Az összes autó közül talán ez jön be külsőre a legjobban és a belsejével is szimpatizálok (leszámítva azt a rengeteg fényes műanyagot...), 4.5 millióért már kapni szép példányokat, ez erősen a felső határ már nálam.
Mit gondoltok a témáról, illetve van valami javaslatotok, mit lenne érdemes megfontolni (pl. mely autókat lehet gyorstölteni itthon, melyeket nem, stb.). Nagyon köszi előre is az iránymutatást!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #169071 üzenetére
Prius hatótáv igen csekély, marad az Ampera, többivel jelen töltési körülmények között nem tudsz egy belsőégésű autót teljesen kiváltani. Van pár ismert nyűgje, olyat keresnék, aminek már javítva voltak ezen bajai, akár magasabb futással is.
[ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz molnarpeter #169072 üzenetére
Mi az a pár ismer nyűg, ha nem titok?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #169073 üzenetére
Ampera klub facebookon, ott minden le van írva.
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz molnarpeter #169077 üzenetére
Rendben, köszi, megkeresem
-
F-ECT$
titán
válasz Alvin_ti4200 #169071 üzenetére
viszont a használt jármű maradványértéke szignifikánsan több lesz 3-4-5 év múlva (egy ma 4 milliós elektromos autó 2-őt valószínűleg érni fog pár év múlva is, míg a 406-osom gyári fényezéssel és hibátlan belsővel sem ér többet 4-500 ezernél valószínűleg
A mostani autód már elvesztette az értéke nagy részét, ennél olcsóbb már nem nagyon lesz. Ehelyett vennél fel hitelt egy 4 milliós autóra, ami pár év alatt 2 milliót veszít az értékéből?Arra gondoltam, hogy ezt a pénzt tulajdonképpen a töltőállomások, az állam és a szervizek helyett fizethetném egy banknak is részlet gyanánt
Az e-autónak is van fenntartási költsége. Egyrészt tölteni kell otthon is általában, másrészt szervizbe is kell hordani, harmadrészt az adók / biztosítás / vizsgáztatás lehet, hogy kevesebb, de nem 0 Ft.Összességében akkor "éri meg" e-autót venni fő (egyetlen) autónak, ha:
-nem csak otthon töltöd
-ki tudod használni az ingyen parkolást
-elég a hatótávja, nem kell évente többször valamilyen alternatív megoldás után néznedMinden más esetben pusztán anyagilag nem nagyon jön ki a matek. Persze ha egyéb szempontok is fontosak, akkor az megváltoztathatja a képet.
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz fabri07 #169070 üzenetére
Valószínűleg céges autó, azt szokták 4 évesen eladni. Évi 50k nem kevés, de ha végig szervizelve volt, és főleg pályán mentek vele, akkor még hosszú évekig lehet problémamentes társ.
Egyébként mennyivel olcsóbb, mint egy hasonló 100k-t futott példány?
Dive ever, work never.
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz F-ECT$ #169079 üzenetére
Úgy számoltam, hogy a karbantartás ugyanannyiba kerül, ezért vettem figyelembe csak a benzint és a teljesítményadót, mert azt a kettőt nem kell fizetni elektromos autónál. Otthon sajnos egyáltalán nem tudom tölteni, mert nem olyan házban, illetve környéken lakom, ahol ez megoldható, így a nyilvános és a fizetős töltőkre támaszkodhatnék csak, amiből reményeim szerint a mostaninál is sokkal több lesz a fővárosban.
-
UFO1
senior tag
Sziasztok!
Most vennék egy Toyota Prius 1.5 HSD-t 2001-es (hibrid) sajnos 4 ajtós az 5 ajtós sokkal szebb lenne de az jóval drágább és azt nem tudom megvenni. 200.000 km van benne és az eladó garantálja ezt, ill. visszaveszi ha nem valós az az érték.
Vezetett szervizkönyves németből jött sajnos a klíma nem működik benne, de leengedett az eladó elég sokat így is.
Rozsda nincs rajta csak nagyon felületi az is minimális.
Azt olvastam, hogy szinte sose megy tönkre beszéltem egy szerelővel is azt mondta az éves szerviz egy 20-as nem Toyota szakszerviz de ért hozzá.A saját szerelőmet is megkérdezem még csak érdekelne a véleményetek kinek van tapasztalata mire kéne figyelni vásárláskor. Mi szokott tönkremenni a klímán, (így elsőre a klíma hűtőre passzolnék elég gyűröttnek látszik szegény) típushibák ha vannak, akku javítás mennyi ha gond van vele stb.
Köszi előre is a válaszokat.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Alvin_ti4200 #169081 üzenetére
Azért számolj azzal, ha jön egy újabb használt autó, akkor ott lesz egy első szerviz is. Ami tartogathat nagyobb költségeket is (hiába tisztán elektromos, azért ha a kopó-fogyók nagy része épp cserés lenne, akkor nem biztos, hogy pár 10e Hufból megvagy). Ha meg nem tisztán elektormosat veszel, akkor ugyanúgy évente egy olajcsere és a szűrők cseréje meglesz. Én maradnék a mostani kocsinál, ha tényleg jó állapotban van. Ha meg nagyon-nagyon sokat fogyaszt, akkor;
a) elgondolkoznék a gázosításban
b) keresnék valami alacsonyabb fogyasztású benzines jószágot.Jól értem, hogy akkor már az elektromos típusokra kalkuláltál egy-egy éves biztosítási díjat? Ezek szerint az is lejjebb menne kicsivel?
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz BigBlackDog #169085 üzenetére
Igen, a 406-osé legalább 45 ezerbe kerül évente (B8-as bónusszal...), ennél az összes elektromos autóé, illetve az Amperáé is olcsóbb, de nyilván ez egy elhanyagolható tétel. Én onnan közelítettem meg a témát, hogy az elkövetkezendő években valószínűleg továbbra is autózni fogok a városban, mert az albérlet árak miatt nem tudok beljebb költözni (jelenleg nem fizetek bérleti díjat, mert a család egyik kéglijében lakom). Ennek megfelelően az állandó költségeim (teljesítményadó, benzin, olaj- és szűrők cseréje) érdemben nem fognak változni, azaz 400-450 ezer simán el fog menni ezekre. Ezért jutott eszembe, hogy ha azt feltételezem, hogy a karbantartása nem olcsóbb egy elektromos autónak (főleg, ha az egy Ampera, amiben van benzin motor), viszont tudok ingyen vagy nagyon alacsony költséggel járni vele (üzemanyag szempontjából), akkor ezt a 400-450 ezer forintot törlesztőre is költhetném, mindegy, hogy a kutasnak adom vagy a banknak (sőt, ha a tömegközlekedésről is lemondok, akkor további 110 ezer forint az évente, ami szintén mehet a banknak, de ezt kevésbé tartom valószínűnek).
Ami nem mindegy, az a használt autó maradvány értéke 3-4-5 év múlva. Ezért nem érdemes onnan megközelíteni a témát, ahonnan F-ECT$ kezdte, mert itt nem a "mennyit bukok az elektromos autón" a lényeg, hanem az, hogy hasonló pénzt elköltve egyrészt sokkal-sokkal tisztábban autózhatok (és sokkal macerásabban is...), plusz amikor kiszállok a végén a buliból, akkor a megmaradt vagyontárgy (nevezetesen az autó) értéke fényévekkel magasabb. Nyilván nem 4 millió hitelt vennék fel egy 4.5 milliós autóra, valamennyi önerőt a 406-oson kívül tennék bele. A mostani autót nem szeretném bántani (gázosítás), a kisebb fogyasztású autóval pedig az a baj, hogy ami komfortban is megfelel, az bőven 1 millió forint felett van (mert a 406-os akármennyire is öreg, nagyon kényelmes) - ott meg ugyanúgy lehet játszadozni a számokkal középtávon. A Prius szóba jöhetne, de egyrészt "soha" nem hozná vissza az árát, másrészt nagyon lopják és a harmadik generációs már közelebb van a 4 millióhoz, mint a 3-hoz (amivel még nem kerülték meg a Földet).
[ Szerkesztve ]
-
t.imi
addikt
válasz Johnny_vT #168997 üzenetére
Hát igen. Ez több mint nagy
Attól félek, ennek a karbantartása nem az én pénztárcámhoz van szabva.
Transporter kicsit sok lenne, évente 2-3 alkalommal van terjedelmesebb áru szállítás, arra szerintem túlzás fenntartani.Mindenképp SUV szerű vas kellene, ennyire tudtam leszűkíteni. 3.5m fölé ha lehet nem mennék. Vásárlás után még szíjak cseréje, értelmesebb lopásgátló, az is X összeg.
Kia Sportage - többnyire dicsérik
Fiat Freemont - lehet nem jó ötlet
Peugeot 5008 - vegyes vélemények, le akarnak beszélni róla.
Renault Scenic - vegyes vélemények, ezt sem ajánlják.
Suzuki SX4 S cross - szintén
Diesel változatokban. Alkatrész árakkal, karbantartás időközével nem vagyok tisztában.Ár / kilométer az autókban elég érdekesen alakul. Egy árban van pl 2014-es 114e és 196e-t futott darab.
Átlagban 120-190e között vannak az autókban, több évre tervezve (7-10) 330- 490e km lehet bármelyikben.
A mai motorok, adagolók kibírnak ennyit? -
probizz
tag
Az autó USB portját lehet úgy használni, hogy már a motor indítása előtt csatlakoztatom a telefont? Vagy lehet a portban túlfeszültség indításnál? Ez egy beépített USB port (nem szivargyújtós). Köszi!
-
426os
őstag
válasz probizz #169088 üzenetére
Indításkor inkább feszültségesés van, sőt ha elég modern autó, akkor nagy valószínűséggel teljesen lekapcsolja arra a kis időre az áramot.
A telefon hosszú távon lehet nem szereti annyira (2x annyi töltés indítás/megszakítás), bár elvileg nem kellene, hogy gondot okozzon a mai akksiknak. Én nem szoktam ezzel foglalkozni, sokszor rádugom már indítás előtt (szivargyújtós töltő)..
-
LilProphet90
senior tag
Sziasztok!
Régóta vergődünk autóvásárlás miatt. Egy Peugeot Partnert váltana, de kisebbet szeretnénk. Elsősorban én használnám városi közlekedésre, évente 1-2x hosszabb utazásra 3-4 fővel. Sajnos a felszereltség-motor-ár-méret függvényben még nem sikerült megtalálni a tökéletest, olyan 4.6M a max határ.
Ezekre szűkült a kör:
Peugeot 2008 - 4.2M Ft, új autó, jó felszereltség (pl. parkolóradar, tolatókamera stb), viszont csak 82LE szívómotor. Városi közlekedésre viszont akár jó is lehet.Peugeot 308 - 4.2M, tesztautó 26e Km-rel, szerényebb felszereltséggel (ami 2008-asnál alsó-közép, az itt középben sincs meg, pl a fent említett biztonsági tartozékok), viszont 110LE turbó.
Peugeot 308 SW - 4.6M, szalonautó viszonylag magas felszereltséggel (pl. telefontükrözés). Budapesten ilyen konstrukció 5.3M körül megy, viszont ehhez 2x220km-t kéne autózni.
Használtban pedig ezeken gondolkodom:
Toyota Auris Hybrid - 4M Ft, hibrid, 2014-es, alacsony kilométer, szinte max felszereltség (navi, biztonsági cuccok, stb).Nissan Qashqai - 5.2M, 2016-os, alacsony kilométerszám és magas felszereltség. Ennyit nem annyira szánnék rá, de eléggé tetszik az autó, így számításban maradt.
Igazából ezek a típusok játszanának, Suzuki SX4 Cross és Vitara is szóba került, de végül elvetettük, így nagyjából ezek közül választanék. Köszi bármilyen segítséget!
[ Szerkesztve ]
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
Integrale
veterán
válasz LilProphet90 #169090 üzenetére
A 308 alsó-közép (az 508 a közép), a 2008 B-SUV, tehát kicsi. Béreltem tavasszal egy 2008-at, pont azzal a 82 lóerős szívóval, csak pörgetve képes igazán haladni, hétköznapi közlekedésre, országúton, városban tökéletesen elegendő, fogyasztása nálam 4,7 liter lett úgy, hogy kifejezetten sietősre vettem a figurát Skóciában, 4000 felett többször volt mint alatta, a megtett 640 km átlaga lett ennyi.
Fedélzeti rendszer lassú, odanyúlsz hangerőt állítani, amikorra visszarakod a kormányra a kezde, addigra jelenik meg a skála a képernyőn.
Anyagminőség kisautós, helykínálat eggyel feljebb is megállja a helyét, üléspozíció jó, nem volt kényelmetlen több órát benne ülve sem. Kilátás remek. 1.2 turbóval szerintem egy élhető autó.Peugeotból 308 SW-t választanám, a listából pedig az Aurist raknám első helyre.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz LilProphet90 #169090 üzenetére
Ezeket a tipusokat nem próbáltam, de 4,6M-ig pár alternatíva: hyundai i30, kia ceed-re is vetnék egy pillantást, bár azok csak 100lovas szívók, vagy 1,4turbos fiat tipo esetleg.
Kia stonic 1,4, hyundai kona 1.0t 120ló is belefér[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vzsryl
nagyúr
válasz LilProphet90 #169090 üzenetére
Pug 308 SW.
Esetleg még ha szóba jöhetnek, akkor K Astra 1.4T Enjoy, Fiat Tipo 1.4T, Kia Ceed 1.4T, Hyundai i30 1.4T.
A SUV-ok minden kategóriában magasabb áron futnak, mint a hasonló méretű, normál magasságú társaik, kivéve a Suzukik. A Vitara belül nem túl nagy, de az SX4 Scross az már bőven bevehető a kompaktok közé, sőt...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
LilProphet90
senior tag
válasz Integrale #169091 üzenetére
A középet a felszereltségre írtam, 308-ban az Active már középfelszereltség, míg 2008-ban az az alap. A motort már próbáltam C3 Aircross-ban, élhető volt, de aztán 110-est is, és azért ég és föld. Viszont 2008-asban már bőven ötmillió fölött megy azzal a motorral, annyiért meg mást vennék. Amúgy 2.0 HDI-t váltana, így a nyomaték meg a turbó azért hiányozna.
De tény, hogy a legjobb vétel a 308 SW, elvileg ennek a felszereltségnek az új ára 6 millió felett van.
Többieknek is köszi a tippeket, egyik "nagy autós" ismerősöm Fiatról lebeszélt, i30-at nézegettem, a Kiákat nem annyira, de vetek rájuk egy pillantást. A Vitara nagy elterjedtsége miatt sem tetszene (tudom ne ez legyen a fő szempont, de mégis), az SX4 Cross eleje viszont dögös, és jó felszereltséggel adják. Ezek szerint tágasabb, mint a Vitara?
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
válasz LilProphet90 #169094 üzenetére
Igen az s cross ~13,5cm hoszabb, mint a vitara
4300/1785 vs 4165/1775[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vzsryl
nagyúr
válasz LilProphet90 #169094 üzenetére
A legracionálisabb döntések 5M alatt jelenleg az SX4 Scross és a Tipo, de pont pár napja volt erről szó, és akkor a közösség az Scross-t hozta ki győztesként.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz vzsryl #169097 üzenetére
Nálam a tipo nyert (ár miatt, 4,7M már a suzukit vettem volna), de a puding próbája az evés, kicsit olyan érzésem van, most a tipo vásárlása kapcsán, mint mikor a kia ceed-et vettem 2011-ben.:
Mit veszel ?
kia ceed
Az mi egy autómárka?
igen, koreai
koreait veszel? hülye vagy?
a hyundai is koreai aztán jó autó
hyundai? az nem porszívó márka?...3 évvel később meg átjött a szomszéd, hogy megnézhetné a kia-t, mert ő is venne, fater azt is vett + a rendörök mikor igazoltattak többször is kikérdeztek, hogy mennyire vagyok elégedett a kia-val + a gumicserénél is elégedetten bólogattak, hogy a kia nem nagyon látnak, csak gumizáskor, mert nincs velük baj...
most kicsit ugyanez van csak a tipoval
FIAT-ot veszel, hülye vagy?, mondjuk most tutira átjön a szomszéd egyből, mert FIAT-os + a szerelőm is kérte, hogy jelenjek meg vele egy pofavizitre[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W