-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aconcagua
csendes tag
Sziasztok!
Takarékos, de nem is túl gyenge(90-100 lóerős teljesítmény már megfelelő), használt benzinest keresek millióig. Főleg városban lenne használva, némi autópálya, kirándulások főleg belföldön. Személy szerint a japán autókat preferálom elsősorban, de más is érdekelhet. Melyik típusokat ajánlanátok ilyen célra?
Köszönöm a választ!
-
Akkor az eddig elmaradt infó: már lassan 15 éve polifoam van a falon és anyóstükör hajtva tud csak beállni. Meguntuk.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Xero
nagyúr
válasz bitpork #168706 üzenetére
Ez azért brutál pici garázs. Anyámnál nekem is egy sorgarázs szerű dolgom van csak, igaz nem szabvány. De az E46 touringgal is befértem mindenféle trükközés nélkül úgy, hogy az orránál még van egy munkapad. Az mondjuk tény, hogy az ajtónál pont 1-2 centi van a tükröknél, és a seggénél max 2-3 centi ha rázárom a kaput.
-
Nem is a hosszal van a baj hanem a szélességgel. Amit linkeltem az konkrétan a mi garázsunk a legszélső. Ezt még anno az 52-s KÖHÉM rendelet szerint építették amit túl is teljesítettek pár centivel de mint tudjuk a rendszerváltás előtt a külföldi autó is keskenyebb volt vagy egyáltalán nem elérhető itthon széles rétegnek.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz bitpork #168708 üzenetére
Az autók szélességre nagyot nőttek a 90-es évek óta is; a szüleim háza "zárt soros" (?) beépítésű övezetben található; apám 20 éve még simán bejárt az udvarba a fix tükrös Vectra B-vel, a Corsa D-nek viszont be kellett hajtani a tükrét. Most asszem' az Ignisnek is behajtja az egyik tükrét, és ez az egyik legkeskenyebb autó a piacon.
A 60-as 70-es években épült budai társasházak alatt vannak még olyan garázsok amikbe egy klasszikus Zsiguli se férne be, túlzások nélkül max. kispolszki / Trabant méretre szabták; ma csak biciklitárolónak jók.
-
-
veterán
válasz Integrale #168710 üzenetére
A fater azóta 74 éves lett, és a borostyán megnőtt (sövény helyett a szomszéd ház fala a határ, az előtte lévő apácarácsra fut a borostyán).
FL előtti Vectra C-je volt 96-tól, FIX tükrökkel. Minden centi számít!
Régi fotó, azóta a bal oldalról ugrott a borostyán.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz focvis #168712 üzenetére
Értem-értem!
Nem Vectra B lesz az? Ha igen, akkor annak is behajtható a tükre, illetve lehajtható. Volt családban tök fapad Vectra B, a tengelye körül lefordul a tükör, külső csücske a díszléc felé hajlik. (szvsz. a mai napig az egyik legszebb tükör)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
válasz Integrale #168721 üzenetére
Annál a felszereltségnél biztos hogy csak a króm van, az s design sajátja lehet a színrefújt kilincs
2019-es modellévvel kérhető ahogy látom. akkor ijb már mint én, na még meg sincs van okom lecserélni az újra[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz molnarpeter #168728 üzenetére
igazából nekem mindegy, feketén is jó lett volna, de 10 embert kérdeztem 10 mondta, hogy szerinte jobb a színezett tükör+ króm kilincs, mondom legyen, 20 eFt és majd könyebb lesz eladni
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
bjoey
csendes tag
Sziasztok, a segítségeteket kérném autóvásárláshoz
1,5 millió + szervíz/átírás/egyéb a keret.
-Az autó 80 %-ban autópályán vagy országúton menne, szóval sok város nem lenne.
-Évi kb 15-20ezer km, inkább azért a 15-höz közel.Először 1.6 benzines autókat néztem, corolla, golf, focus főleg.
Aztán mivel hiába megyek csak 15 ezret egy évben, elgondolkodtam egy dízeles autóban, konkrétan a egy Golf V 1.9 pdtdi-ben.
De arról sokan le szeretnének beszélni, mert hogy szerintük hamarosan nem tudok külföldre menni vele, úgy kitiltják mindenhonnan, és inkább vegyek egy 2.0 benzinest. Ettől viszont én tartok hogy leenné a gatyám
Kérlek segítsetek, hogy ennyi pénzből milyet vegyek.
Szeretek nyomatékból autózni ezért vágyok arra a Golf V 1.9 PDTDI-re, de az észérvekre nagyon hallgatok, és azalapján választok.
Köszi előre is! -
gzbotii
veterán
válasz bjoey #168730 üzenetére
1.9 TDI jó motor, de számolni kell a tipikus dízel nyugokkel.
Nekem országúton 6, pályán 6.5 a fogyasztas, szoktam azért haladni (1.9 TDI, 110LE, adagolós).
Utodnak néztem 1.8 benzin C Vectra vs 1.7 dízel illetve Avensis 2.0 dízel és 2.0 benzin. 2 liter különbség alsó hangon van spritmonitor szerint. 15.000km azért az már szép összeg tud lenni.
Ha nem jársz rendszeresen külföldre, vagy nem cél a gyakori kirándulás nyugatra, akkor én meg belevágnek egy dizelbe.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Tothgera30
Ármester
Eljött az idő hogy barátnőm számára keressünk "olcsó", aránylag igénytelen kisautót, amit persze időnként én is használatba vennék. Annyi igénye van hogy kulturált legyen, klímával és szervóval felszerelve, lehetőleg 15 évesnél nem idősebb. Tehát ne egy pénztemetőt keres. Én a G13BB blokkos Swift felé hajlok, ki is néztem (ezt). Képek és felszereltség alapján (ha-ha), nem egy leélt kisautó. Mennyire lehet befürödni vele?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #168732 üzenetére
Ha nem rohad és nem zavar a "papírkasztni" és a Suzukis komfort, akkor szerintem nem egy kockázatos választás. De az alját nagyon alaposan átnézném rohadás szempontjából. Meg aztán ezek közül a legfiatalabb is már 15 éves, szóval számítanék már a szokásos idősautó nyűgökre.
Keret mennyi egyébként. 400-500e Huf körül van már alternatíva; pl. F Astra, ha nem rohad és nem zabálja a olajat, Thalia, ha a formája nem zavar, vagy Megane 1 PH2.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz bjoey #168734 üzenetére
1.9 TDI-vel sok helyre eddig sem lehetett bemenni - pl München belvárosa - Umweltpacket miatt.
Te tudod, hogy ez mennyire kulcsfontosságú dolog. 15.000 km futás mellett, amennyit én is megyek, 120.000Ft olcsóbb nekem a dízel. Mérlegelj.
Meg persze ismeretlen előéletű dízelnél bele lehet futni olyan extra pofonba, mint DMF, turbo, etc.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Tothgera30
Ármester
válasz BigBlackDog #168733 üzenetére
Mondanám hogy kissé zavar, de ennyi pénzért (robogó ára) csodát nem kell várni, már a klíma és szervó is ajándék ha korrekt állapotban van az autó. Idős autó nyűgök alatt nem tudom mire gondolsz, előző 15 éves autónknak nem voltak nyűgjei, bár az egy tulajos volt. Vezérlés, folyadékok, betét és tárcsa csere, illetve alváz és küszöbvédőzés mindenképp meg lenne csinálva.
Ugyan ezen a gondolatmeneten, F Astra, B Vectra is szóba jött, még TDI-ket is néztem picit drágábban, de őszintén szólva napi használatra, 15 évestől öregebb neki már nem lenne ideális.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #168737 üzenetére
Csak a szokásos kopó-fogyó alkatrészekre + elöregedő gumi/műanyag apróságokra gondoltam (pl. egy-egy szigetelés, gumiharang, gumicső, stb.).
B Veci szerintem hulladék van csak ennyiért, 500-600e Hufért amit árultak Budapest környékén pár hónappal ezelőtt, azoktól kb. sírva szaladtunk elfele.
Ha tehetném, akkor próbálnék olyat keresni, ami első tulajtól eladó (aki foglalkozott is vele rendszeresen). Nekem ez bevált eddig és 15 éves kisautót is ki lehet fogni első gazdától (saját tapasztalat). De nem könnyű...
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Tothgera30 #168732 üzenetére
Punto2 ?
A csik lampas nekem a mai napig bejon es nem is nyugos, a stifttol pedig sokkal "autobb". -
BigBlackDog
veterán
Szóval, tudom, hogy túl erős, meg nagggyon sokat fogyaszt, de az ilyenek, ilyen idősen mennyire pénztemetők? Értelemszerűen nem mindennapi használatra túl groteszk lenne már.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #168744 üzenetére
Ha minden új autóval duplázni akarod a lóerők számát, akkor jól kell döntened, mert pár év múlva elfogy a választék
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
gooool
őstag
válasz BigBlackDog #168744 üzenetére
Én már lassan egy éve vágyakozom egy ilyen után, azóta, hogy hallottam egy kombit testközelből...áhh libabőr...ha megtehetném, hogy hétvéginek ilyet tartsak, akkor nem gondolkodnék.
A motor állítólag annyira nem beteg jószág, bár minden belenyúlás igen költséges tud lenni, na meg ott az S betű miatti alap szorzó is sok alkatrésznél ahogy tudom.Üdv, Balázs
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Valaki hozzáértő el tudná magyarázni nekem a következő jelenséget? Mert küzdünk egy ideje és nem tudjuk, hogy most várjunk a vásárlással, vagy ugorjunk bele magasabb áron az autó vásárlásba....
A problémánk az, hogy szeretnénk egy megbízható, kombi benzines kombit venni, szigorúan 80-100.000 km alatt (tudom nem ez számít, de 5-6 év múlva eladáskor már fontos lesz....) lehetőség szerint német modellekből.
Szóba jön tehát az Octavia és a VII golf elsősorban. Namármost bármennyire túrjuk a netet hetek óta, 4,6-4,8 a legalacsonyabb ár, amennyiért ilyen autót lehet vadászni és itt már 3 éves 70-80.000 km-ről beszélünk.
Ha megnézem a szalonautókat, ott 0-5.000 km közöttiek közül vannak már 2018-as autók 5,8-6,2 mHUF között. (Megjegyzem speciel VII-es golfot tudnánk újonnan is venni 5,8-ért (1.5 tsi, közepes felszereltség) őstermelőivel).
A kérdésem tehát arra vonatkozna, hogy a jövőben is lehetne szerintetek ilyen alacsony értékcsökkenéssel számolni, vagy ezt az igen irreálisnak tűnő használt autó értéket valami más indukálja, ami biztosan változni fog? Mert itt most arról beszélhetünk, hogy ezek a benzines autók az újkori értékük mindössze max. 25 %-át bukták el 3 év alatt. Abszolút értékben tehát kb 1-1,2 mHUF-ot, ami igen igen deréknek mondható, főleg ha azt halljuk mindenhonnan, hogy ekkora már az autó felét is épphogy éri...
-
válasz q13579 #168747 üzenetére
A szalon ajtaját átlépve közel 30% a veszteség. Nem számít a km, lehet árulgatni de statisztikai hibahatáron belül lesz a komoly vevők száma. Amint a km meglódul már csak a csoda fog megmenteni a nagyobb értékvesztéstől.
Akinek egy autó értékvesztése fáj, az vegyen cégre és számolja el , vagy béreljen autót - nem neki való a saját tulajdon. És ezt kérlek értsd jól!https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...