-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz F-ECT$ #169297 üzenetére
Jelen (ugyan nem saját). Motor kb. alig hallható, viszont gumizaj azért van. Gyári Ecocontact csodák szörnyen hangosak voltak, Kleber négyévszakosával jóval élhetőbb lett. Szerintem elől egyáltalán nem fárasztó a zaj, hátul azért több érezhető, sajnos a csomagtér hangszigetelése azért nem tökéletes. De ott is kibírható. Viszont nem feltétlen mérvadó a véleményem, egy D5 S60-ból (ami elég halk) szoktam néha átülni az S-Crossba.
Ajánlom én is felkeresni Kornélt, ő elég sokat foglalkozott az S-Cross utólagos hangszigetelésével.
[ Szerkesztve ]
-
Neck
veterán
válasz footy #169298 üzenetére
Egy kolléga ajánlgat egy Skoda Superb 2.0 CRDI-t 7000-8000-ért. Lehet, azt kéne megvenni akkor.
Egyébként ahogy nézem a Hyundai i40 1.7 CRDI-je se tűnik rossznak, arról van valami info, hogy milyen? (Tartós?)An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
sasa134
addikt
Németországban MA, használt dízelt venni? (Én is itt élek, eszembe sem jutna. Olvass híreket. Lehetetlen lesz eladni, max gombokért a Balkánra. Másrészt meg csak idő kérdése és minden (nagy)városból ki lesznek tiltva- a legfrisebb rendeletek Essent, Bochumot és Kölnt érintik - nyilván nem tudom te hol élsz ).
Legalább EU5 benzinben vagy inkább hibridben gondolkodj.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Neck
veterán
válasz sasa134 #169305 üzenetére
Stuttgart Itt már be is vezetik az Euro4 dízelek tiltását januártól.
Azonban ez Euro5 dízel, és ha már nem lehet eladni itt, majd eladom M.o-on. Ez a része nem aggaszt, szerintem Euro 5 és afelett rendben van a dolog. Ahogy olvasom, egyébként, ez az 1.7 CRDI Isuzu dízel, elvileg ezek valamivel megbízhatóbbak, nem?Amúgy alapvetően még mindig benzineseket nézegetek inkább, csak felmerült a dízel is mint opció, de valószínűleg inkább benzines lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
-
Richard!
addikt
-
-
tag
Szoba kerult a kia ceed 1.6 GDI, mi pont ilyet vettnuk egy honapja, 2013 (JD) kombi aranylag jol felszerelve, nemet import. En nagyon szeretem, meg a kovetkezokkel egyutt is, de masnak hatha fontosabbak ezek:
* 6-os, de furan rovid a valtoja, GPS szerinti 130-nal mar kicsit sokat forog, 3200-3300 korul (mondjuk cserebe egeszen ekkora tempoig mindig van olyan fokozat, ahol meg nem kell nagyon kinyomni a szemet, de mar egeszen jol megy)
* egy nagyon kicsit hangosabb a motor meg a gordulesi zaj, mint en szeretnem, meg ugy is, hogy egy almerabol ultunk at. -
sasa134
addikt
válasz sasa134 #169311 üzenetére
*szerk.
Btw, a napi 25km nem sok, nem tudod megoldani az ingázást tömegközlekedéssel? Kizártnak tartom ,hogy villamos/metró, S-Bahn hálózat mellett előnyösebb lenne Stuttgartban autózni.
Én 35km-re járok Kölnből, metró + S-Bahn: gyors, stresszmentes. Eszembe nem jutna autóba ülni, 7 év alatt megtanultam
Ha te is meg tudnád oldani, az ingázást ki lehetne venni a képletből. Így egy hétvégi/kirandulós/hazamenős autót kéne keresned, ami azért jóval kímélőbb üzemmód. De arra se vegyél már dízelt.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
BigBlackDog
veterán
válasz batai15 #169313 üzenetére
Jó gyűjtés szerintem! Ha a 406 helyben van, biztos megnézném. De azért készülnék néhány dologra. Egyrészt egy ~20 éves autó (a dízel motorral együtt). Ilyen idősen már minden baja (is) lehet. Rozsdára alaposan rárepülnék, bár nem éppen a rohadós jelzőt hallottam a 406-al kapcsolatban. És lehet, hogy fontos apróság; a hirdetés szerint márciusban lehet vinni műszakira. Ha rendben van, akkor nem nagy probléma, de ha vannak csontvázak a szekrényben, akkor azért lehetnek meglepik érzésre.
Ismerőstől sok rosszat nem hallottam a kétliteres, benzines 406-ra, bár neki csak egy-két évig volt meg és ~2 éve adhatta el. Apróságok, egy-két elektromos nyűg előjött, de semmi váratlan. Viszont kényelmes és komfortos volt elmondása szerint.A pirosnál szimpatikus, hogy egy tulajnál van már fél éves kora óta. Viszont jól érzem, hogy a felnik nem gyáriak rajta? Mintha kicsit kijjebb lennének, mint kéne.
A szürke a legfiatalabb és a leírás alapján sem akarnék belekötni. Meglesném azt is, ha belefér.
Illetve találtam még egy ilyet közel Hozzád. Ha igaz a leírás, akkor ezt sem vetném el.
Mivel már tél kezd lenni, kint meg hideg van, így a klíma teljes körű kipróbálására sok esély nincs, készülnék lelkiekben arra is, hogy lehet egy kis probléma a dologgal. Tudom, triviális, de azért gondoltam leírom.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169315 üzenetére
Köszi. Múltkor itt is írtátok hogy a 2.0 hdi elég jó konstrukció.
Nem várok csodát amúgy, de motor ha jó bőrbe van akkor, és ha nincsenek még előjelei a porlasztó vagy szivattyú kopásnak, akkor nem egyik napról másikra hal meg.
A melett. 90 lovas hdi ahogy nézem fap,es kettős tömegű nélkül is van.
Kis piros valóban nem gyári felnivel van.
Viszont leírás alapján porlasztók voltak cserélve ami jó omen.
Kis szürke szintén tetszik. Km és kora miatt szimpatikus.
Nem várom el nyilván hogy ne kelljen költeni, de hátha kevesebb szopo roller lesz mint az Audi.
Az biztos hogy ha úgy van állapot felmérés lesz.
Ár, leírás méret, valamint 2 garnitúra gumi miatt a 406 a szimpatikus elsőre. KM ugyan sok, de a kis 1.4 hdimbe is ennél több volt, és egy db porlasztót kért csak, azóta is jár vele az új tulaj.Azt nem tudom h ha jó állapot csapjak le rá,es áruljam ki tudja meddig az audit, vagy várjam meg és akkor nezegessek.
Mondjuk holnap szerelő végre rá néz hogy mitől eszik 12 litert, stb.
Mondjuk erre is 200k rá kell költeni hogy olyan legyen amitől nem fosok meg nem akarom folyamat felgyujtani, 500at mondtak rá amúgy, szóval ha a javítást bele veszem cakk pakk 700 van autóra.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz batai15 #169317 üzenetére
Tavalyi tapasztalataim alapján december közepétől kb. 0 a használtautó vásárlási szándék a piacon. December 15-től január 2-ig terjedő időszakban egy telefont kaptam csak az eladó Hondával kapcsolatban, majd január első hetében 5-6 ember is telefonált és 3-an meg is tekintették volna (de a második ember már elvitte aznap). Volvókát december elején vettem. Az eladók elmondása szerint akkor sem volt már nagy tolongás, szóval szerintem januárig most egyre nehezebb lesz eladni, viszont a jó ajánlatok is lassabban fognak elmenni.
Ha van az Audira vevő, akkor elengedné a kezét. Ha nincs, de tudnám használni, akkor még nem vennék újat helyette, előbb mindenképpen eladnám.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169318 üzenetére
Beszéltem a fickóval. Jókat mondott az autóról, megyek ma meg nézni.
Van pár ismerős kérdezek róluk ezt azt.
Audit meg hirdetem aztán meg látjuk.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
A superb nem rossz, de nem is egy jackpopt. A diesel kerdest azert erdemes atgondolni ha nagyvaros kozeleben laksz. A Hyundai I40 a tesztekben jol szerepelt, de engem nem gyozott meg. Eros volt a szelzaj es a motor az epp eleg kategoria. (igaz en automataval probaltam) A korai evjaratoknal volt motorcsere is. Ha jol emlekszem 2012-ben mar javitottak a problemat. A motor kulturaltsaga es fogyasztasa egyebkent rendben volt. Az Isuzuhoz szerintem nem sok koze van, Hyundai fejlesztesu motor. Ha nincs benne navi, akkor a radio kek vilagitasa igencsak zavaro ejszaka.
Ha benzines kombi kell, akkor meg a Focus is szoba johet.
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169323 üzenetére
Így van. Egy főtengely szimering, többlet fogyasztás meg egy víz cső repedés amit meg kell most oldani. Plusz csapágy, motor tartó bak. Meg ki tudja még.
Olyan 100 150 kell rá. Plusz pár futómű alkatrész.
Meg néztem a pug 406ot.
Szépen jár a motor, nem remeg mint anno amikor egy porlasztó hibás volt az enyém.
Motor porszaraz, futómű, fék is rendben van. Minden működik, csak esztétikai hiba van.
Meg egy két helyen lakk hiba. Illetőleg egy belső kárpit lóg.
Persze szerelőnek is látni kellene de azt mondom jó kocsi.
Jól húzott olyan nagy kaszniban 90 pacival.gumik mind jók. Turbónak nincs hangja. Vezérlésbe van 12k. Olaj csereig meg 7 ezer km.Előttem voltak akik nézték 480ba nem adta oda nekik
Meg hirdetem az audit . Ha elmegy akkor legalább tudom melyik típust nézzem már. Gondolom nem csak ez az egyetlen pug lesz 406 500 körül.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz batai15 #169324 üzenetére
Mondjuk, ha csak a főtengely szimering és vízcső csere lenne, akkor bolondság lenne eladni. Kérdés, hogy a többletfogyasztás mi miatt lehet. Motortartó bak, futóműalkatrész cserével én már számolnék bármely 10+ éves autónál is, amit használtan veszek (ha véletlen éppen nem cserélt az előző tulaj, ami eddig elég gyakori volt).
Vezérlésen látszik is, hogy új? Van számla a cseréről?
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169325 üzenetére
Csak hogy a főtengely szimering csere 50k magába.
Ott van a víz fogyasztás gondja ami remélem csak valami cső.
Ha váltó lent a szimering miatt, már ott van az ember vizpumpa vezérlés, ami megint vagy 30k plusz munka díj, lambda szonda légtömeg mérő hibát is dob, bár utóbbit csereltem nem lett jobb. Termosztát is kell sztem bele.
Plusz a többi.
Vezérlést nem néztem hogy őszinte legyek de mint mondtam szerelő meg fogja nézni ha úgy alakul.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169327 üzenetére
Sok vagy kevés?
Ja értem sok. És ez mind a nyári munka eredménye.
És nem mindegy hogy 1800 v 2600 100km
Ha 500ba elmenne az Audi 2 hónap alatt meg lenne az atiras költsége, annyit meg spórolna az ember ha meg gond van, akkor azt amit audira költene az ember meg ott lenne.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz BigBlackDog #169327 üzenetére
+ még ami menet közben a felszínre kerül.
-
BigBlackDog
veterán
válasz batai15 #169328 üzenetére
Sok. Ha alacsony fenntartású, problémamentes autóról van szó, akkor hosszú az a lista. És utána is benne van a pakliban, hogy termeli majd az apró-cseprő bajait. Viszont ebből kiindulva én nem a 406-ot választanám, inkább kisebb kategóriában nézelődnék. Viszont ez is csak elvi szinten közelít az igazsághoz sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169330 üzenetére
Igazából mint látod , ha nyáron nem teszik tönkre , akkor most nem itt tartana az ember.
Amik most vannak javarészt még mindíg annak az eredménye.
Nem futómű vagy hasonló dolgok.
Akkor ha úgy nézed nem sokat költött volna az ember az audira sem..
Bár ígyis meg kapott mindent eddig, klima futómű meg mindent, mert úgy voltam vele nem akarom hogy gyűljön .Utána meg sikerült fel ülni a szopó rollerre.Nem az a baj hogy kell költeni, hanem hogy mennyit, és miért.
Környezetembe mindenki azt mondja hogy menjen a kocsi , ne szopassam magam tovább.[ Szerkesztve ]
-
Neck
veterán
válasz footy #169320 üzenetére
Én megszoktam, az Accentnek is akkora elefántfül visszapillantója van, hogy nem igazán zavar már
Eddig sem voltam nagy dízelbarát, de rendben, meggyőztetek, kivettem a szűrésből a dízelt
Jó lenne tudni, hogy a 2.0 GDI is ugyanolyan "rövid" áttételezésű váltóval van-e szerelve, mint az 1.6 (Hyundai i40-eket nézek még mindig, illetve betettem B tervnek a Kia Ceed kombit és az i30 kombit is, bár az i40 tetszik a legjobban)
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #169330 üzenetére
Ezért mondtam én is az SDI-t. Minimál technika, lehető legkisebb meghibásodási eséllyel. Na most ennél egy CR turbós motor akármennyire is nem kerül sokkal többe (70k komplett motor 406-ba), de magasabb veszélye van a problémáknak. Egy ilyen rövid birtoklási időszakban nagyon csúnyán meg tudja nyomni az egység költséget bármi baj. Továbbra is tartom az Octavia SDI vonalat, ennyiért meg kell nézni és nem lesz szalon állapotban, viszont a motorral kb. semmi nincs, csak megy. Ha pedig egy évben 100-200k költség lebegne minden alternatíva felett, kivéve ezt, bizony el tudnám viselni, hogy nem előzök pár alkalommal, és pályán 120-szal kéne menni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Integrale #169332 üzenetére
Ez benne van szerintem is a pakliban.
Egyik kollégám járt úgy hogy volt egy Audi A4 1.8T Quattrója. Megvette mert osztrákban a hegyekben dolgozott. Na ő azzal az autóval keményen felült a szopórollerre, mindig volt valami nyavajája amit meg kellett javíttatni. Egy vagon pénzt rálocsolt aztán meghirdette nyomott áron mert már úgy volt hogy felgyújtja. Végül elvitték aztán idén vett egy új Suzuki S-Crosst szalonból hogy ne menjenek rá az idegei az autóra.Més que un club!
-
batai15
félisten
válasz Napfénysüti #169337 üzenetére
Az biztos hogy mennie kell mert alá gyujtok.
Viszont tényleg csak ha veszek autót magam fogom nézni,és ha tetszik szerelő ha ok, akkor veszem.
Onnatol csak magam tudom majd hibáztatni, mert eddig mindig másra hagyatkoztam.
Felraktam hirdetni, úgy vagyok vele ha viszik amikor viszik. Ha 3 hónap múlva akkor legalább azt mondom hogy na adok többet mint amiért elmegy, aztán hátha jobban sül el. -
MunezXBK
nagyúr
válasz Napfénysüti #169337 üzenetére
Nekem meg a híresen szr V6 TDI-vel sem volt gondom.
-
nagyúr
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Napfénysüti #169340 üzenetére
Most is beválasztottam, szeretek veszélyesen élni.
-
nagyúr
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Napfénysüti #169342 üzenetére
G5 GT, DSG-vel.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #169344 üzenetére
Ja, az igaz. De nem nyugszik a lelkem, januárban DSG olajcsere.
Tavasszal meg 19", mert csak akkora méretben van olyan felni, ami tetszik.
-
footy
addikt
A zaj vicces dolog, a szélzaj pl akkor kezd el zavarni, ha kevés a futómű és motor zaja.
Próbáld ki őket, a tesztek nem sokat mondanak el egy autóról és neked leehet egyébként is teljesen más benyomásod egy adott típussal kapcsolatban.
Az én benyomásom pl, hogy egy Astra J sokkal komolyabb autó mint a 2012-15ig gyártott Ceed/I30. -
theuprising
tag
válasz sasa134 #169314 üzenetére
Kölntől kicsit messzebb, de még emberi határon belül, Aachenbe költözöm jövő év elején (még jan-ban).
A dízelek tiltásáról sokat hallani/olvasni, de mi a helyzet a benzinesekkel, nagymotoros hibridekkel?
RX400h-m van, nyilván nem egy öreg TDI gyárkémény szint amit pöfög, de azért nem is hegyi levegő, főleg azzal a lób... motorral.Szóval a benzinesek/hibridek esetében még nincs szó semmi EURO3-4-5-6 tiltásról?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz theuprising #169347 üzenetére
Még semmi, de majd lesz.
-
sasa134
addikt
válasz theuprising #169347 üzenetére
Aachen nagyon klassz hely, előre is üdv a szomszédba
Egyelőre nincs szó a benzinesekről de biztosan azok következnek. Kérdés, hogy mikor.
Az Rx400h ugye Eu4, az még zöld plakettet kap(na).
Két dolgot tanácsolok:
- ha életvitel-szerűen itt fogsz élni, azaz lesz lakcimed és Sozialversicherungsnummered, akkor német rendszám kell a kocsira. Ha jól emlékszem 3 hónapig lehet rajta magyar rendszám, utána ha a rendőr igazoltat akkor bajba kerülsz.
Tehát a kocsit németesítened kell.
- Ez azzal jár, hogy német kötelező biztosítást kell rá kötni. Ami sok mindentől függ, de ha a jelenlegi magyar biztosítód nem igazolja a kártörténeted ( a magyar bónuszrendszerrel semmit nem tudnak kint kezdeni ) akkor hiába vezetsz 20 éve és soha semmit nem okoztál, alappal kezdesz és egy nagymotoros kocsira NAGYON drága lesz a bizti . Neten van kalkulátor - pl az Allianz német oldalán. 2l-es 7 éves Mazda6-ra éves max 20k km futással (elore meg kell adni mennyit fogsz menni) ilyen kb 500Eur lett volna. Szóval szerezz német/angol nyelvű igazolást és kérj előre kalkulációt olyan biztosítótól, ami azt elfogadja.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...