-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz macilaci78 #263386 üzenetére
Először az ijedtség, utána az elégedett mosoly az arcodon.
Élni és élni hagyni
-
válasz tboy93 #263390 üzenetére
Mi is csavarogtunk szombaton (elvittek egy titkos helyre szülinapom alkalmából), és hát az utak minősége eléggé gatya'...
Éééésss... hátul (középső sor) ültem az S-Max-ban másfél órán kersztül (ennyit szerintem még az összes egyterűnkben nem voltam hátul). Hát nem kicsi... a térdem és a vezetőülés között kb. 25cm volt.
Rengeteg motoros volt azon a részen, ahol az új is jó volt, és jó kanyargós volt.
Olyan kirajzás volt, mint amikor a méhecskék ellepik a virágokat. Ez miatt rohadtul kellett figyelni.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
footy
addikt
Nem tudom van-e erre valami masik forum, de kene egy kis segitseg.
Pápalátogatás:
Szombaton el kell jutom Gracbol Mateszalkara. KB 10 orakor fogjuk elerni Budapestet.
Merre menjunk? M0 ahol egy baleset miatt mindig megall az elet, vagy probaljuk meg atkouzdeni magunkat a varoson? -
Kickass
őstag
válasz aero. #263380 üzenetére
Annyira tényleg nem kéne mennie most került hozzám egy céges 1.5TSI T-Roc, azért annyira nem szaggatja az istrángot pedig 1300kg örül van (gyári 0-100 elvileg 8.6s). Igaz a VW-t nem is cipőzöm annyira, mert újként vettük át és nem mondták, hogy be kell-e járatni vagy nem érzésre a saját oktávom az 1.4TSI 150 lóval jobban megy.
-
macilaci78
nagyúr
válasz bulikavagyok #263379 üzenetére
Valamelyik nap egy hasonló előzött ki mögülem a Petőfi hídon. Nem láttam teljesen magam mögé a robogón, a hangját előbb észleltem, mint a kocsit, megijedtem...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
aero.
veterán
válasz BigBlackDog #263382 üzenetére
150-es, de tennék rá, hogy nem annyi mérve. Ráadásul pincétől padlásig. Te vittél a Golffal, annál is jobban megy, és még a turbója is tüsszög.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
-
nagyúr
válasz szabonagyur #263374 üzenetére
Ritka szép darab! A hangját szívesen meghallgatnám.
Élni és élni hagyni
-
Petyyyyy
addikt
válasz szabonagyur #263374 üzenetére
Aaa, gyönyörű darab.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #263355 üzenetére
NB asszem 1.8 gyárilag a 17es, szal simán alá mehetsz, a terhelhetősége (vezetőn túl) max +100kg, az autó meg könnyű.
Sőt, hátra tegyél picit kevesebbet, 1-2 tizeddel, kísérletezz.Ez a fogyasztás téma faszság, ha valaki, én már játszottam ezzel, meg van pár km-em spritmonitoron, meg pár dobogós helyem. 3 autónál próbálgattam, előírt -0,2b vs +0,5b.
Különbség: semmi. Mindháromnál.
Max városban van picike difi, ha 50-60al megy az ember de kisnforgalomban, sok gyorsítás nélkül (azaz este/hajnalban).Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MunezXBK #263368 üzenetére
Az extra load rövidítése, nagyobb terhet visel el mint a sima gumi.
Megnöveli a súlyindexet, jobban terhelhető a gumi. A gumiban a levegő a tehreviselő elem, (ezért kell jól felfújni ha sok súlyt viszel). XL-nél csak a nyomástartó réteg a sűrűbben szőtt. A magasabb sebességindex viszont valóban komolyabb acélkarkakszt jelent, tehát kicsivel masszívabb (cserébe nehezebb is).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz MunezXBK #263369 üzenetére
Ismerem, a munkahelyemen időnként használjuk, bár az nem szedte le a felniről a ragasztott súlyok maradékát. (A gumis szépen megoldotta flexbe fogott gumi koronggal.) A matricára talán jó lett volna a spray. Ez a rendszámmatrica 3 rétegű, a felső könnyen lejött körömmel, a középsőt leszedte a hígító, aztán maradt egy vékony réteg, amivel szenvedtem.
-
őstag
..beszéltünk már erről, az én vezetési stílusumhoz nem lett volna nagy szükség. Ritkán, ha a szitu úgy adja ki előzéseknél csak, de annyira megszoktam, h azt hiszem ez ilyen is volt mindig.
Ma meg voltak kergülve a Zemberek. Tatán kis híján ledarálta egy BMW-s a Passat oldalát. Bajna előtt, meg egy bugyuta Dacia-s közlekdett a felezővonalon, így egy szegény motorost majdnem elkaszált a kanyarban, mert ott sem bírt lehúzódni. Itthon Zsámbékot ellepték a motorosok, és Q...va sokan voltak, no, meg itt is beállt egy autós úgy a kereszteződésbe, h senki sehova miatta. Nagyon nehezen vette észre magát. Szóval őrület a köbön, ez jellemezte a ma délutánt.Joe
-
őstag
válasz cOxeR #263325 üzenetére
Kifelé a Szlovák oldalon mentünk, (Esztergomtól a 75-ös úton, majd a 16-oson végig, nagyon szép egyébként, érdemes meggurulni) egy renitens kutyával együtt utazunk, vele sok helyen meg kell állni, igényli. Ha látunk valami szép helyet, bárhol, letámasztunk és séta. Kassán az óvárosban tébláboltunk egy keveset, már nem volt annyira jó idő, mint amikor indultunk. Kerestünk egy kutyabarát éttermet ahova harcikutyával is be lehet menni, meglepetsünkre a Camelot-ban nem volt gond, kedvesek voltak, mert még vizes ibriket is hoztak az ebnek. Bár kicsit félre ültettek, persze megértem. A BBQ oldalasuk viszon betyáros volt.
#263359avl:
ez egy 2009-es Passat CC 2.0 CRTDI. Alap 140LE, de felpiszkált állapotban van közel 180 lóval.Joe
-
noorbertt
őstag
Carcarpit által reklámozott prémium szőnyeg valóban jó lehet a lacsakos időben?
“További fontos tulajdonsága, hogy könnyen tisztítható, illetve nemcsak a tavaszi-nyári, hanem az őszi-téliidőszakban is használható, ugyanis a szőnyeg alja gumiból készült, így nem ereszti át a szőnyeg a vizet.”
https://carcarpit.com/hu/kia-ceed-2006-2012-premium-autoszonyeg-p-1006074.html -
veterán
válasz cOxeR #263354 üzenetére
Én meg azon morfondírozok, szabad-e csökkenteni a gyári 2.0 bart. Minden keresztfuga üt, az előbb néztem, véletlenül nem RF (runflat) gumival szerelték-e az autót (ma olvasgattam a kezelésit, abban irtak róla, hogy szerelik olyannal is), de nem. A 18-on guruló sport-futóműves Golfom, komolyan mondom, hidrós Citroen hozzá képest.
Kicsit tettem-vettem, a csálén felragasztott rendszámmatrica lekaparásával nagyot cumiztam, semmi sem oldotta - nitrohígító, szintetikus hígító, sebbenzin, den.szesz, izopropil alkohol volt a porondon, mindet kiröhögte. Végül körömmel kapartam + benzinnel áztattam a napon egy óráig. Talán hőlégfúvó kellett volna, de ha bereped a szélvédő, az még nagyobb szívás.
-
Qru
MODERÁTOR
Heti Bubi fogyinak jot tett a speed marathon: 7.75 (bc 7.61).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #263328 üzenetére
Gyari erteken szemre lapos, eddig is 2.4-en hasznaltam. Egyeneltes a kopas, teljesen ok. Ma mar gyarilag tulfujatjak a gumikat a CO sporolas jegyeben.
Bar a gumi birja a nyomat mert XL-es (az uj mar nem az lesz).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
KrAt
veterán
válasz F_Zolee #263338 üzenetére
Utána nem is állt le, akkor állt le a pirosnál, az az elméletem, hogy akkor ment el zárlatba, azért ment el a rádió, műszerfal, és állt le..
Tescoban megpróbálok akksit keríteni...
tboldi: nem, több éve nem volt hozzányúlva, bár a pozitív fél menet után oldott, de fixen rajta voltak, ezt már többször is ellenőriztem.
[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz molnarpeter #263328 üzenetére
Lehet előre 2,4 hatra meg 2,5 lesz a nyerő.
-
Ármester
válasz MunezXBK #263326 üzenetére
225/40R18 és 255/35R18 a gyári méret, annyi extrával, hogy elől is meg hátul is szélesebb felni van, elől +0,5J hátul meg +1J. Szóval jobban kiterül.
2,3-on kezd jó lenni, 2-2,2 bár a gyári érték elől-hátul (1 fővel, 2 fő + csomag +0,1 bar az alap értékhez)… lehet bepróbálok 2,4-et körbe. -
KrAt
veterán
Sziasztok!
Adott egy GD Jazz, regi akksival.
Ma egyszercsak a piros lampanal elment a komplett muszerfal, majd leallt a motor. Indulni nem indult, fesz 12V korul, lampa kapcsolasra esett 11 ala. Jaro motornal 14V+ fesz.
Zsebbikaval pocroff, hazajott.Jol sejtem, hogy cellazarlat?
-
Predator2
addikt
Helló
Elég amatőr kérdés, de a véleményetekre volnék kíváncsi.
Egy 2004-es Clio2-vel rendelkezem, amin elég csúnyák, rozsdásak az acélfelnik.
Hosszabb távon, mi éri meg jobban szerintetek, újat venni, vagy felújíttatni?
20.000Ft/db árban kaptam árajánlatot a felújításra. (Homokszórva epoxi alapozóval kezelve ès fényezve)
Alu felni nem játszik, az utak rossz minősége miatt.
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #263328 üzenetére
245/35-öt én is 2.4-re tolom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cOxeR #263325 üzenetére
Az adott gumik között is lehet különbség, végén szerintem az a nyomás tartomány a nyerő amivel szépen kopik és azon belül lehet bármi, ami használatban ízlésednek megfelelő 🤔 féktávot érdemes lehet megmérni, ha éppen rommá optimalizálsz
Kedvenc gumisomnál 2.5 bar a sztenderd ha jól emlékszem, hogy kevésbé legyen sérülékeny a gumi kátyúkra.[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz simonjoe #263318 üzenetére
Betyáros kör egy napra, valamit meg is néztetek?? Fogyasztásban az tényleg baráti…
Mi egy Haltelek/Tatai-tó kört nyomtunk, életében először aludt el a kiscsaj babakocsiban, egy hatalmas sétával ünnepeltük meg. Most is csak az autós ülést felpattintva a vázra sikerült… (mózes/hordozó nem jatszik)
167 km - 32 kWh betöltve, tehát:
19,1 kWh / 100km tippre I3 fogyasztási ranglista végén lehetek… persze attól függ melyik oldalról nézzük… de tuti nem a gazdaságos tojás a pedál alatt kategória vagyok.Más:
Guminyomással szokott valaki kísérletezni? Ez most spec Z4. Gyári érték nekem sokszor kevésnek érződik, van erre valami ökölszabály? Fölé szoktam menni, nem sokkal, de érzésre kell bele +1 tized bár. -
-
Ármester
-
őstag
válasz focvis #263269 üzenetére
Etyeken kellett volna dobnod egy balost Botpuszta felé, szép a gesztenyés út, majd Herceghalol után Torbágy a tavaknál. Ha legközelebb erre jössz szólj, "rajzolok" nektek egy látványos és élvezetes szép kört!
Tegnap Mi Zsámbék-Kassa-Aggtelek-Szentendre-Zsámbék kört toltunk. 650km, 4,8 lett az átlag. Beszarás ez az autó, az M3-os visszafelé, viszonylag gyér forgalom mellett 120-as tempomatnál figyeltem az átlagfogyit. 4,2-4,6.Joe
-
avl
senior tag
nagy szükseg van rá:
GMC debuts 3X trim for HUMMER EV Pickup and SUV, announces driving range estimates - Green Car Congress[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz radi8tor #263314 üzenetére
Aminél lejön a kupak, ott 10A esetén rendesen 'forr' a folyadék az akkuban. Zárt (gondozásmentes) akku esetén tartósan nem éremes ennyivel tölteni, mert levegőző van rajta, de ki is párolog egy adag elektrolitos folyadék ilyenkor.
A legtöbb gondozásmentest felnyitom, mert egybe lejön a fedél a dugókkal, ott is van vízfogyás.Generátor (az okosabb) a feszültséget (és terhelést) változtat, de elvileg nagyobb áramot nem tud ezekbe az akukba tolni, azért kellenek a kondik, pl i-StARS.
De amikor többet is töltenek akkuba a smart generátorok, azt se huzamosabb ideig (ne melegedjen túl). Sajna ampereket nem tudok.Meg ugye, én a sztenderd 54-70Ah akksikról beszélek, amiknek papíron 5A indulóáram teljesen jó.
Szerk: Megnéztem most, alapból 0,8A 14,3V amivel tölt, hideg móddal 14,8V, de 5A-es és 15V feletti módok is vannak az aldisban l.
[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz MC Pite #263311 üzenetére
Mivel elektronikusan vezérelt töltő (nem klasszik trafós) ezért a max teljesítmény t visszább veszi tuti, ha túl magas feszültség mellett tudná bele nyomni.
Bevallom nem ellenőriztem műszerrel, majd egyszer lehet megnézem.
Maga a töltő 50-200Ah akkukhoz való. (asszem')De ugye az autó generátora 100A körüli töltőáramra képes. Jó persze van fogyasztó is rajta üzemszerűen, csak azt akarom mondani hogy egy lemerült akkunál kezdő töltőáramnak nem sok az a 10A.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #263312 üzenetére
63 AMG
-
MC Pite
veterán
válasz radi8tor #263295 üzenetére
És a zárt akksikat is 10A-el töltöd?
Ha le is tudod vinni a kupakokat, akkor is sok.Ha újra életet kell lehelni bele, ok, egyébként nem fasza.
De most egy este alatt nekem dosztmindegy, de amúgy is pár óra alatt gatyába rázza a gyengélkedő akksikat.Előző amit használtam (a bebikázós nagy Aldis) alig két amperrel töltött a műszere szerint (4-es állásban, de 4 Amperrel csak a lemerült akksik vettek fel 10-20 percnél tovább).
Szabi: Az UV cseszi őket tönkre, a túlfeszre elcsattan egy vezérlő/táp, ez meg inkább az átvezető/kábel hibája szerintem.
Van ami javítható, Bp és Fehérvár, keress rá, lesz pár találat.
Ha egyből töltés után jött elő mindkettőtöknél, akkor a töltés a gebasz, 14,8 fölé megy a töltő (kinézem belőle).Btw, mi az a félig lemerült? 12,2-12,3V, amikor az autó rinyál hogy low battery?
[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Szabi®
addikt
válasz MC Pite #263307 üzenetére
Érdekes eset ez, mert nálam is csíkos lett a kijelző, úgy hogy nem volt levéve az akksi + 12 volt, de "low" módba lett töltve, és a tesómnál is, vagy ekkora szarok ezek a műszerfal kijelzők? mert több helyen olvastam hogy halnak meg , csak azt hittem ez a töltéstől történt. Tényleg ezt a kijelzőt lehet javítani ?
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #263306 üzenetére
garazs
Na de lesz-e bele rendes verda
-
Peter.70
addikt
Na, a sok autó mosás miatt most már biztos az eső
-
MC Pite
veterán
válasz Szabi® #263262 üzenetére
Ez nem segghülye töltőnél nem gáz, mert annyival tölt mint a generátor - de mindig kis töltőárammal csináljátok a helyén töltve, mert sok lehet a gáz.
Én kis aldist használok, 0,8A-el tölt, és normál módban szolíd feszültséggel (nem emlélszem pontosan, tán 14,5-14,8 körül), hideg módban bő 15V-al, de ez kiszedett akksinál inkább, nyitott cellákkal lehetőleg).
Épp most írtam a psa topikban, higy az autótechnikás cikk szerint a(z indító)kondenzátorok miatt nem lehet benne tölteni, de nem bírtam kivenni, manuál szerint meg lehet benne tölteni. Pozitív sarut levettem, így akku+ és testpontra (ami bikázáshoz és töltéshez van kivezetve) a negatív csipesz azt go.
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Ármester
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #263300 üzenetére
Matraban keves donor vt de ugye eros rendori jelenlet vt a verseny miatt.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz szőröscica #263272 üzenetére
Le akartam én is mosni, de annyira nem volt időm... Délelőtt ide-oda mentünk, ebédre kipróbáltuk az új elektromos grill-t (krvajó), most meg ültettünk, hétfőn meg már jön valami vihar, így már nem is akarom lemosni
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Peter.70
addikt
válasz szabonagyur #263300 üzenetére
Kevés célzó vizet ivott
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Megvan az első leolvadt tápkábel az új GeForce-okkal?
- Donald Trump a tech szektort is felkavarja, Musk vihetné a TikTokot
- Új alkalmazás erősíti az Apple-ökoszisztémát
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Delta Force (2024)
- Synology NAS
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest