Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gejala

    őstag

    válasz Taki26 #44 üzenetére

    "Samsung kb. ugyanazt a minőséget mint az Lg drágábban adja." Biztosan nem, max. fordítva.

    "Az Lg-iknek magasabb a kontrasztja,de kevesebb rajta az opció." A Samsungok kontrasztja többszöröse az LG-knek a technológiából fakadóan.

    "menjen be egy Saturnba,vagy Médiamarktba ott össze lehet hasonlítani a képminőségüket."
    Pont, hogy nem lehet összehasonlítani. Úgy vannak beállítva, hogy az fogyjon, amiből több van raktáron. Meg egyébként is, általában értékelhetetlen az összes tévé képminősége ilyen helyen.

    "Az LG 5300 most elnyerte az EISA díjat ez elvileg hátréb szorítja a listán a Samsungokat."
    Ez az EISA-díj max. marketingnek jó. Sok olyan tévé is megkapta, ami nekem akkor se kellene, ha fizetnének érte.

    "A saját tapasztalataim szerint a Samsung képe élesebbnek tünhet,de a szín választéka kevésbé realisztikus."
    Kalibrálva nagyon hasonló színvilága van mindkettőnek, gyárilag gáz mindegyik. Az LG minimális technológiai előnnyel indul.

    "A Samsungban jobb a hangrendszer,de az LG van hangtisztító funkció(Clear Voice II)."
    Értékelhetetlen minőség minden lapos tévé hangszórója. :D

    "A Samsung fény ereje nagyobb 550 cd/m² ,az LG-jé 500 cd/m²."
    Ugyan mindegy.

    [ Szerkesztve ]

  • Yager01

    senior tag

    válasz Taki26 #44 üzenetére

    5 Év garancia? Vagy engem informáltak félre vagy Téged!

    Hivatalosan két év a garancia! Egyébként felháborítónak tartom a legtöbb webshop hozzáállását a garanciával kapcsolatban! A legtöbbel beszéltem akik az általam kiszemelt TV-t forgalmazzák és NEM írják ki az oldalukra, hogy BOLTI garancia, hanem azt írják EU GYÁRTÓI GARANCIA!

    Minden esetben arra voltam kíváncsi, hogy ez mit jelent konkrétan egy majd 300.000 Ft -os TV esetében A legtöbb helyen ingyenes háztól házig futárt és javítást egy állítólagos LG szakszervizben. Kérdem én, hogy hol van az a szakszerviz? Megfelelő tudással, és felkészültséggel, szerszámokkal rendelkező folyamatosan képzett szerelők fogják javítani akinek megvan a megfelelő típus ismerete..stb! Sorolhatnám! A legtöbb esetben Persze, hogy NEM!

    A rosszabb eset az amikor a webshop 1-2 év után, vagy akármikor eltűnik, átalakul, vagy mittomén mi történik vele. Ezen kívül lehet még itt is "jó" sztorikat olvasni a garanciális kiszolgálással kapcsolatban!

    A PRÉMIUM TERMÉKHEZ prémium garancia jár! Ha gond van akkor felhívod az Lg-t és megpróbálnak segíteni! Ha ez nem megy akkor a saját szerelőjük autóba ül, házhoz jön és orvosolja a problémát. Ha tudja..de ez egy másik történet!

    DE EZ CSAK AKKOR LEHETSÉGES, ha hivatalosan az Lg Magyarország Kft által IMPORTÁLT terméket vetted meg! A gari papír nem valami házilag nyomtatott A4-es lap, hanem a hivatalos lapozható Lg garancia jegy aminek a jobb sarkán ott van az LG Mo. Kft mint importőr!

    Ha nem ilyen papírt kapsz akkor van a fent említett EU Gyártói garid (nagyon jól hangzik) csak éppen sokszor nincs mögötte amit egy ilyen termék igényel!

    Hivatalos forrás a Media, Extreme Digital, ... lehet, hogy ezeken a helyeken kb. 20e Ft-al drágább a tv amit venni akarsz! DE oszd el ezt 24 hónapra, és fogd fel úgy, hogy ha gondod van akkor kinyalják a s..ged és mindent megtesznek azért, hogy elégedett legyél! MERT TŐLED KAPJÁK A FIZETÉST !!

    Nekem volt szitum a Samuval prémium telefonnal kapcsolatban! Ott is megkaptam a megfelelő szolgáltatást! Míg a GSM boltból vett telefonnal meg elzavartak......

Új hozzászólás Aktív témák