Új hozzászólás Aktív témák

  • h3lios

    addikt

    válasz kbalage2 #46738 üzenetére

    Én továbbra sem értem, hogy az 1:8-as autók esetén miért erőltetik a hiteles váltó / motor elrendezések meglétét. Nyilván a gyártók örülnek, hogy a valós cucc van reprezentálva (még ha itt-ott csalnak is, mint a W16-os motornál).

    Viszont szerintem egyfelől baromira frusztráló a váltó mechanika hosszú távon, másrészről meg 1x összerakod és utána csak te látod, mert el van takarva az egész a burkolat alatt. Megvan a Sian és a Chiron is, hibátlanul összerakva, de csak porosodnak a szekrényen.. Technicnél azt figyeltem meg, hogy idővel szépen elkezdenek szorulni a pines csatlakozási pontok és a váltó a Chironnál már használhatatlan 1-2 sebességet enged váltani, de utána valahol a kormány körül teljesen beszorul a cucc. Túl sok kedvem pedig nincs szétszedni az egész autót órák alatt, hogy aztán rakhassam össze újra. A technic szétszedésnél kevesebb nagyobb szopás van a legozást illetően. (pláne 1 Sian esetében).

    Ha a kasztni is a felfüggesztés a mostani formában megmaradna, de motorizálva lennének 1-2 sebességes váltókkal szerintem sokkal nagyobb célközönsége lehetne ezeknek az 1:8-as szuper drága és komplex készleteknek.
    Gondolok itt hajtott kerekekre, esetleg ajtók ki-be csukása történhetne szintén motorizálva.

    Neked erről mint útmutatókat készítő és forgalmazó ember mi a véleményed ?

    [ Szerkesztve ]

    B-tag: H3lios#2825

Új hozzászólás Aktív témák