- Okosóra kijelzőjébe épített ujjlenyomat-leolvasó ötletét védette le a Huawei
- A Vatikán szerint az ördög árnyékát hozza magával az AI
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Trump és Altman is reagáltak a DeepSeekre, a fél világ ezzel foglalkozik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz macilaci78 #6026 üzenetére
Mitsubishit szerintem kizárta a franciáknál.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Még egy kérdés: nem igazán értem, hogy kéne a Bluelinket működésre bírni, lehet, hogy ehhez az autóhoz nem jár?
A Bluelink leírás ezt mondja:Bluelink is available to all customers who choose the optional onboard navigation system that comes with a 10.25-inch touchscreen. And if your car has Bluelink, it will connect to the Bluelink app.
A kocsi árlistáján meg ez van:Digitális "Supervision" műszeregység 10,25"-os színes kijelzővel.
A kettő nem ugyanaz? Ahogy az app írja az aktiválást úgy én nem tudom, mert nincs a kocsi menüjében Bluelink app és az alvázszámot sem ismeri fel.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Megvan a kocsi, mentem már vele 100 km-t és rögtön egy kényelmi kérdésem lenne: mi lenne a legpraktikusabb megoldás az ülésbe izzadás elkerülésére? A lehető legrosszabb, nem is tudom, milyen anyagból van a középső része a háttámlának és érzem, hogy ez jövő nyáron nem lesz vicces. Van valami szebb és jobb huzat, amit rá lehetne húzni? Vagy majd tisztogassam rendszeresen?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz FollowTheORI #5933 üzenetére
Amúgy igen. Meg a legalacsonyabb felszereltségben nincsen kartámasz, az is wtf szerintem.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Konkrétan ez a csomag így Palace Délpesttől. Hosszabb vajúdás eredménye volt, eredetileg 4M környékén néztem hibrideket és Nissan Leaf, Renault Zoe elektromost tavasszal, nyár elején, de nem volt egyik sem meggyőző, aztán nyáron 4 fővel, csomagokkal megtettünk egy Bp.-Révfülöp távot egy ilyen 1.2 MPi-vel és akkor elkezdtem ezeket nézegetni, mert jobban elfértünk benne, mint a 15 centivel hosszabb E120 Corollámban.
Nem volt amúgy túl sok kritérium, újonnan nézegettem azért mellette kisebbeket is, i10-et, mert az nagyon kis vagánynak tűnik, Picantót, Mitsubishi Space Start meg még néhány említésre se méltó egyebet, de olyan csomagot egyikkel se lehetett összeállítani, mint az i20-szal alig drágábban. A legjobb az lett volna, ha a Space Starban van az itteni Smartstreamhez hasonló négy hengeres motor, de az csak három hengeres 1.2, otromba kis jószág sajnos.
Szóval kb. ennyi, annyira azért nem filóztam túl, 5 év gari meg a biztonsági felszereltség nagyon nagy érv mellette, fele önerő, másik fele finanszírozás. Még az volt kérdés, hogy a FL változatot érdemes-e megvárni, de képeken nekem kevésbé tetszik az orra, úgyhogy inkább maradtam a készleten lévőnél.
Amin meglepődtem, hogy a Hyundai-nál mennyivel olcsóbban kötik a biztosítást nekem, kíváncsiságból itthon Netriskkel beállítgattam ugyanazt és 40%-kal drágábbra jött ki a KGFB+Casco.Más: kint volt már a szalonban az IONIQ 6, vagy 15 percig járkáltam körülötte és úgy jöttem el, hogy nem tudom eldönteni, szép-e.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Sziasztok, bejelentkezős komment 2023 i20 1.2 MPi-vel, jövő héten veszem át végre.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra kijelzőjébe épített ujjlenyomat-leolvasó ötletét védette le a Huawei
- Milyen processzort vegyek?
- A Vatikán szerint az ördög árnyékát hozza magával az AI
- Gaming notebook topik
- Milyen széket vegyek?
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Trump és Altman is reagáltak a DeepSeekre, a fél világ ezzel foglalkozik
- Sweet.tv - internetes TV
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest