Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Kollegaknal eleg sok varosozas mellett is 60+ e km-nel asszem csak betetet kellett cserelni, szoval akinek 40ezernel cserelni kell mindent, az vagy allandoan kuszatja vagy vadparaszt modon megy es allandoan 180-rol fekezget… a tarcsa az eddig mindenkinel, minden auton kibirt 100ezret (tucson, regebbi i30, elantra), betet is 50-60-at minimum.
-
outsiders
aktív tag
Enyémen most cseréltünk a hátsó tárcsa plusz betétet 132k futásnál. Zimmerman tárcsa Juratek betét volt 34k egyben, Sógorom ingyen cserélte autószerelő lévén. Első tárcsa eddig 1x volt cserélve a szervizkönyv szerint, idén ősszel cseréljük azt is. Jó fékek vannak alatta szerintem, egyáltalán nem kopik gyorsan, persze felhasználásfüggő ez is. Plusz gyanítom az automata is gyorsabban kajálja a féket ha azt nézel
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ubuntu Linux
- Apple Watch
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Otthoni hálózat 1 Gbit felett?
- Sweet.tv - internetes TV
- PlayStation 5
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- EAFC 25
- Silent Hill 2 Remake - Túl a 2 millión, napokon belül jön a rajongói szinkron
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest