Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
csaabz
őstag
válasz
DerStauner #98 üzenetére
Benyomod az asszem C betűt (alapértelmezett) azután figyeled, hogy körülötted a karakterek feje felett hogyan változik a "láthatóság jele". Ha lecsökken, akkor lopsz, mint állat.
Lehet fejleszteni a lopakodást szintlépésnél, de összességében totál felesleges.
-
DerStauner
senior tag
hogyan lehet úgy lopni, hogy ne vegyenek észre?
van egy küldetés, ahol valami mérget (v. gyógyitalt) kell ellopni egy ládából. Ez a láda valami lovagokkal teli helységben van.
Eddig sikerült úgy ellopni, hogy utána tolvaj lettem, majd kilopóztam az erődből, viszont ott az őrök automatikusan nekem rontottak.
persze el is szaladhatok, de amikor meg visszatérek, akkor meg mindig meg akarnak ölni.
simán ki tudom nyírni őket, de ha meg megteszem, akkor az a király (vagy miféle) is ellenem fordul, és ha megölöm, akkor meg bukta valami frakciós quest.
-
csaabz
őstag
181 küldetés, 38-as szint...
Milyen fegyvert használtok? Milyen tulajdonságaik vannak?
-
csaabz
őstag
36-os szint, 149 küldetés megcsinálva.
Találtam 3 mellékküldetést, amik bugosak, nem lehet őket befejezni... -
csaabz
őstag
Kész van mind a három frakció küldetés sorozat és rengeteg mellék küldetés, lassan nekiállok a főszálnak...
Jelenleg 24-es szint. -
Departed
őstag
Napról napra jobban tetszik ez a játék, bár már az elején is nagyon bejött. Igazi nagybetűs _Játékélményt_ nyújt. Pontosan ilyenre vágytam, sokszor inkább ezzel játszom, mint az SWTOR-ral - ebben legalább semmi frusztráló nincs. Továbbra is azt mondom: játsszátok, ne higgyetek annak hogy nincs agyonhype-olva, egy gyöngyszem, gépeteken a helye.
-
Scooby Dou
aktív tag
Sziasztok!azt szeretnem kerdezni hogy a mellekkuldeteseket ha az elejen nem csinalom meg majd kesobb meglehet ? vagy felejtos mert keves xp-t ad / tul messze leszek tole stb ?!
illetve a mellekkuldetesek mennyire befolyasoljak a tortenet szalat?
-
csaabz
őstag
Melyik eladónál lehet venni, azt a valamit, amitől megnő az inventory mérete?
Még a játék elején láttam valahol, csak akkor nem volt rá pénzem... -
Sirandrish
legenda
Nah sikerült végre lecraftolnom a kis setemet...elég penge lett szerintem
majdnem 3K defem van.
Amúgy ki hanyas szinten van? -
Sirandrish
legenda
Nyah..végigtoltam
28óra alatt értem a végére úgy, hogy 3 Faction küldit is végigcsináltam, illetve elég sok melléküldivel is végeztem.Ha valaki csak a főszálra áll rá az olyan 15-17óra alatt végezhet...de akkor sok mindentől megfosztja magát
Nekem még most jön majd a maradék amivel szerintem el leszek még 6-8 órát -
csaabz
őstag
válasz
KicsiPaszuj #83 üzenetére
Miota eszrevettem, hogy csak siman el lehet futni az orok elol, azota nem harcolok veluk es nem is fizetek...
-
KicsiPaszuj
tag
1.3millás vérdíj kifitezése után azt mondja az őr: " de nehogy megint valami csintalanságon kapjalak ám!"... Leöltem egy várost..Biztos megkellett volna gyalázni a nőket ahhoz,h komolyan vegye a játék.
-
persil
nagyúr
válasz
Sirandrish #75 üzenetére
Aktív effektek rajtad.
Maguktól eltűnnek egy idő után, de pl, ha méreg van közte azt potion-el is le lehet szedni.
Meg a különböző oltárok is adhatnak áldást, aminek a következménye az a kis piktogram. -
csaabz
őstag
Ez a játék hihhhhetetlenül hosszú!!
Óriási térképek vannak... -
Viktor77
titán
válasz
Sirandrish #75 üzenetére
Ha jól olvastam, van viszont egy olyan quest is, ahol 3 debuffot kell magadról eltünteni.
Ha ezek nem azok, akkor a fogadóban a healer leszedi. -
L_ajos
őstag
válasz
Sirandrish #75 üzenetére
Buff és Debuff / Meghatározott idő elteltével a hatásuk is elmúlik ( persze ha nem a csúnya verzióval játszol, me ott crack hiba hogy nem jár le az ideje - a debuffnak ).
-
Nordic
Közösségépítő
Gondolom az számít hány rovátka van benne, minél több/kevesebb annál gyorsabb/lassabb.
persil: Az, hogy nem olvastam el, az még nem jelenti azt, hogy normális a rendszer. Majdnem 7 skill van leosztva a dispelre, mégsem tudom manuálisan megcsinálni, mert annyira lehetetlenül pontosan kell kattintani, hogy az eszméletlen. Legalább lassulna a tibb skilltől a belső kör, ami mozog, de nem.
-
Cyno
tag
Érdekes, hogy egy szót nem szóltok a gamepaddel való játékról.
Nekem alapból nem ismerte fel, és nem is sikerült bekonfogolni.
Végül is sikerült megoldást találni.
Erről a linkről [link] kell a zip-et leszedni, és a játék könyvtárába bemásolni a tartalmát. -
-
Sonja
nagyúr
1.0.1-es verziót használod a játékból?
Mert egyelőre csak ezzel a verzióval működik!
"- Download the Widescreen Fixer tool and download the plugin linked in his post.
- Copy that plugin into the plugins folder in the directory you put the Widescreen Fixer.
- Start the Widescreen Fixer and select Kingdoms of Amalure - Reckoning from the Select Game drop down.
- Click the cog to the right of the drop down, enter in your desired FoV and Screen Resolution, then select Reckoning 1.0.1 - Origin from the Game Version drop down box.
- Click Save Settings and then close window and then launch the game via Origin.
- Once the game has loaded to the main menu, assuming the fix works you can press whatever hotkey you set to enable the fix.
- If it works and you have everything setup right then it should fix the FoV in the game."
-
Ha valakinek túl kicsi a FOV (45-re van állítva gyárilag, és nincs opció az átállítására), itt van egy megoldás a módosítására.
Állítólag a következő patch-ben ezt orvosolni fogják.
-
Sirandrish
legenda
válasz
Sirandrish #61 üzenetére
Kimozdult a fülesem
-
Sirandrish
legenda
Srácok srácok!
Volt már valakinek olyan gondja hogy elmegy a hang?
Beletoltam vagy 4-6órát és egyik pillanatról a másikra elment a hang..csak a zene megy a játék alatt de az ütésnek/törésnek stb nincs hangja.. -
Viktor77
titán
Első párat én is elbénáztam.
Példának okáért van 3 kör (jel) a nagy körön. A mutató ugye megy folyamatosan körbe. Amikor az egyik jelhez érsz, megnyomod az egérgombot. Ekkor a jel körül elindul egy csík. Amíg ez a csík végigér, addig kell kattintanod a többi jelen is. Sorrend mindegy. És ugye van jobb fent a globális timer, nem várhatsz sokáig.
-
Nordic
Közösségépítő
Nekem is bejön a játék, viszont egy valamivel nem vagyok kibékülve. A varázslattal védett ládák kinyitásának módjára a mai napig nem jöttem rá, hogy kell. Egyszer sem sikerül, és én hülye, amikor a tutorialban mutatta, automatán továbbugrottam
(elegem volt a sok help ablakból, mert semmi újat sem mondott
)...
-
Vistaboy
veterán
Most értem el a 30 órányi játékidőt.
Kegyetlen nagy a játéktér, de persze az idő nagy részét a küldetések utáni járkálás teszi ki - még gyors utazás mellett is. Jelenleg ennyi területet jártam be:
Mire végigérek, bőven 100 óra felett járok majd.
Ráadásul egyik frakció küldetéseit ki is hagytam, így még csak nem is lesz 100%-ra kipörgetve a játék, legalábbis első karakterrel még nem. Majd utána.
Nagyon tetszik idáig, ámbár én inkább nevezném egy RPG-elemekkel megfűszerezett látványos hack & slash stílusú akciónak, mint rendes szerepjátéknak. Persze azért nem Diablo, de például a kombók és látványos kivégzések, pláne hogy közben a gombokat kell nyomkodni, mind azt éreztetik, hogy ezt konzolos stílusú irányításúra tervezték.
A kamerával nekem nincs bajom továbbra sem, sőt, kimondottan tetszik, ahogy eltávolodik akkor, amikor többen rontanak rád egyszerre, így látod, merre kell lőnöd vagy vetődnöd. A tolvaj csajszim is szépen fejlődik, az egyre erősebb kártyák segítségével lassan olyan erőssé válok, hogy lopakodásból hátba-szúrással már egy Trollt is elintézek.
A kártyák egyébként nagyon jók, a felszereléshez hasonlóan meg van határozva, hogy melyik kártya használatához milyen képességcsoportot kell növelni. Ráadásul nem kell csak harcos, mágus vagy tolvajt nevelned, keverheted a három kasztot is, ekkor speciális kártyák válnak elérhetővé, amik szépen növelik a harcképességedet.
Plusz pénzért akármikor újraoszthatjuk pontjainkat, de ez egyre több aranyba kerül, így érdemes megfontolni. Később, ha már gazdagok vagyunk, nyugodtan kísérletezhetünk.
Ja, egy fontos dolog: Akármilyen karaktert is indítasz, a "Detect Hidden" skillt fejleszd, ezzel ugyanis nem csak több pénzt és rejtett cuccokat találhatsz, de a térképen bejelölésre kerülnek az ellenfelek, csapdák, rejtett kincsek és ajtók, ráadásul a végén még azok a kövek is, melyek felderítése a játék történetének lényegét adja.
A teszt valószínűleg jövő héten elkészül, de lehet hogy csúszok vele, ezt a játékot nem könnyű végigjátszani.
-
Ducati916
csendes tag
Build calculator ha valakinek szüksége van rá--->[link].
-
Departed
őstag
A véglegessel kapcsolatban senki sem mondta hogy ne lenne remek a játék
Osztom egyébként, én nagyon bírom a színeit, a változatosságát, a karaktereit, a harcokat, meg kábé úgy mindent. Kivéve talán ez a skyrim-style inventory és egyéb rendszert, MMO-któl kéne lopni a jó kis négyzetalapút. Egyébként szerintem sokkal inkább Fable 1 (amit nagyon imádtam és végig is játszottam), mint Skyrim, ami ugyancsak remek amúgy, leszámítva a kicsit szenvedős harcokat.
Hajrá mindenki, irány Amalur! -
Vistaboy
veterán
Hát, egyvalamit már kijelenthetünk a játékkal kapcsolatban: kegyetlenül addiktív.
Alig tud szabadulni az ember előle. Igaz, azért akadnak benne hibák. Például egyszer egy legyőzött ellenfél karaktere maradt ott mozdulatlanul, mint valami szobor és simán átmehettem rajta:
Máskor a küldetéseket nem tudom felvenni csak akkor, ha kimentem és újra betöltöm az állást, ugyanis hiába kattintok - pl. egy hirdetőtáblára - nem tudom aktiválni azokat, mindig visszaugrik a karakterre.
Mindezeket félretéve azonban tényleg nagyon le tud kötni a küldetések tömkelege, amit ráadásul teljesen szabadon oldhatsz meg. Ha nem figyelünk, egyhamar annyira tele lesz a térképünk feladatokkal, hogy csak győzzük megoldani őket.
Ami nekem így hiányzott. pár órányi újabb játék után, hogy igazán kiválaszthatóvá tehették volna az aktív küldetéseket a térképről is. Igaz, hogy ha új küldetést kapsz, akkor ENTER-rel alapértelmezetté teheted egyből, de kényelmesebb lett volna, ha közvetlenül a térképen rákattintva egy feladat körére, az aktívvá válna (Akár a Sacred 2-ben).
Persze ez csak apró hiányosság, akármelyik feladatunkat aktívvá tehetjük a küldetések között, így eltévedni nem nagyon fogunk.
Csak arra figyeljünk, hogy amennyiben fontos dolgunk van, ne felejtsük el beállítani a vekkert, mert könnyen odaragadhatunk a monitor elé és csak arra eszmélnénk, hogy már este van és nem mentünk el oda, ahová készültünk.
-
persil
nagyúr
Nem nem, ha nálam egy alapból jó játékot valami banális rontanak el, az sokkal rosszabb, mintha eleve nem lenne olyan jó a játék.
Ráadásul, mivel a harcról szól, ezért a harcbeli kamera folyamatosan jelen vvan.
Az addig oké, hogy sokaknak pont ez jön be, de sokaknak nem, és betenni egy kapcsolót, hogy ne legyen dinamikus, hanem sima tps, kb 3 perces meló lett volna. Ezért remélem, hogy lesz egy mod/patch, vagy valami userhack.
-
Ducati916
csendes tag
Sziasztok.Az szeretném kérdezni hol lehet venni potikat?Vagy csak mob dropból meg virágokból jön?.Válaszokat előre is köszönöm.
-
Vistaboy
veterán
Sajnos én sem tudok előtte egész nap ülni, mert mennem kell el, de annyit már most látok hogy nem volt kidobott pénz a játék.
A grafika tetszik, kicsit meseszerű, pláne ha bekapcsoljuk a post-process effekteket és minden fényárban úszik.
A küldetések is jók, bár azt érezni rajtuk hogy nem erőltetik rá az emberre a háttértörténet és információk megszerzését.
Régen még extra küldetéseket és tárgyakat kaphattunk, ha elbeszélgettünk a falusiakkal és sikerült információkra szert tettünk, most meg gyakorlatilag van egy kékkel jelölt válasz, ami viszi előre a történetet, mellette néha-néha zölddel előjön egy megfélemlítés/meggyőzés által elérhető válaszlehetőség, de nem sok értelme van, mert harccal mindent elérhetünk.
A harc egyébként az elején nagyon szájbarágós, addig nem enged mást csinálni, amíg meg nem nyomod azt a billentyűt, amit épp meg akar tanítani neked. Kezdőknek hasznos, de aki végigvitte már a demót, annak igazán nem kellene megint mindent elölről kezdenie.
A karakterfejlesztés is egyszerű, mindössze 4 pontot kell elosztanunk, úgy látszik a régi módszer - amikor még a statokat is mi osztottuk el - lassan kimegy a divatból. Viszont az jó megoldás, hogy nem kell leragadnunk egy kaszt mellett, kombinálhatjuk és váltogathatjuk menet közben, amennyiben nem jön be az adott stílus.
Én például harcosként indultam, majd utána váltottam tolvajra (Rogue), mert a lopakodás és távolról nyilazás mellett a csapdák és rejtett kincsek felderítésével sok extra XP-hez és pénzhez juthatunk. A nyilazásnál érdemes figyelni arra, hogy amikor újra kell tölteni a tegzet, kell pár másodperc neki, ilyenkor ne engedjük magunkhoz közel az ellenfelet.
Elöljáróban ennyit, az eddig látottak alapján - a kamera nem tudom, miért zavar egyeseket, nekem nincs vele bajom - azt mondhatom, hogy egy olyan 8/10 környékén lesz, persze majd a végigjátszás után derül ki pontosan, mennyit adok rá.
-
Vistaboy
veterán
Ma reggel végre elindult a játék, úgyhogy bele is vetem magam a tesztelésbe.
Egyébként durva, hogy még épphogy kijött, de már 3 DLC pakkot is kínál megvételre: Harcos, Tolvaj és Mágus felszerelést. Hát én ezekből nem kérek, majd inkább a ME3-hoz veszek DLC-ket, mint ehhez.
-
persil
nagyúr
Ha ezt a nyomorult "dinamikus csata kamerát" - ami abból áll, hogy harcokban ötezer kilóméterre kolbászol el a kamera a karaktertől, minden értelmet nélkülözve - kiszedték volna, vagy legalább patch/mod formájában lenne egy kapcsoló, hogy akinek nem kell, az ne szenvedjen tőle, akkor imádnám, 10/10 simán, óriási a hangulata, a grafikát imádom, a harc óriási, párbeszédek, questek, minden... de így nekem gyenge közepes, talán vagy 6 pont.
Ezekkel a tipikus konzolos baromállatságokkal tönkre kell tenni egy jó játékot... De legalább egy nyavajás kapcsoló lenne az options-ben elrejtve, hogy aki nem akarja, az ne legyen rákényszerítve. Komolyan ezeket a játékokat nem tesztelik? Ilyenkor sírni tudnék... méghozzá vért.
Alapból túl közel van, csatánál iszonyat távol, zoom nincs, a karakter meg mindenhol van, csak középen nem...
Miért nem lehetett olyan kamerát belerakni, mint mondjuk a darksiders-ben, vagy a skyrimben?(vagy bármelyik másik normális third person rpg-ben...) Az tökéletes lett volna, ez meg - mondjuk ki - szar. -
Vistaboy
veterán
Na, dacára a demó során szerzett negatív benyomásoknak, a többi oldalon és topikban olvasott pozitív beszámolók alapján úgy döntöttem, mégis megveszem a játékot.
Ma meg is jött, le is töltöttem, péntek reggel elkezdődhet a teszt.
-
Sonja
nagyúr
CD Galaxis-ban már kapható, viszont még játszani nem lehet vele.
-
28 GBP / 34 EUR a RECKN-GMGLO-VESYA voucher kóddal!
Origin kell hozzá.
-
zsolthee
senior tag
Már egy jó ideje keresek magamnak való RPG-t és ez már a trailer első fél percében megtetszett. Este ki is próbálom a "demot"
-
Kareszovics
addikt
Kipróbáltam a Demo-t.
Igazából nem tudom, "hova tegyem" ezt a játékot. Az tény, hogy egy jó erős közepes játékról beszélünk. Mégis vannak olyan tulajdonságai a cuccnak, hogy vastagon felemeli a jó játékok közé. (tudom kicsit saját magamnak mondok ellent, de másképp nem tudom megfogalmazni a gondolataimat).
Ami nagyon fontos: az idegbeteg "egér-rángást" sürgősen orvosolják.
-
persil
nagyúr
Szerintem a dragon age 2 is nagyon jó játék, csak másra számítottunk, én is.
A dragon age egy remek rpg, a 2 viszont inkább hack'n slash, ettől független nagyon jó az is
Az árát tekintve egyet értek veled, a mass effect-et mondjuk kihagyom, az első kettő sem rossz, de nálam csak ennyi, ráadásul a diablo-t mindenképp szeretném begyűjteni.
-
Vistaboy
veterán
Igen, lehet állítani pár billentyűt, de például nekem pont az egér gombjait nem engedte hozzárendelni semmihez, csak amihez alapban voltak. Márpedig nekem a pajzzsal való védekezést jobb gombbal, varázslatok használatát pedig a hüvelykujjamnál lévő gombbal lett volna optimális irányítanom.
Lehet hogy picit félreérthetően fogalmaztam.
A lényeg: nem írtam még le teljesen a játékot, pusztán a demót kipróbálva arra a tényállásra jutottam, hogy visszamondom az előrendelést.
Annak idején a DA2-vel is beszoptam emiatt, hogy nagyon hack & slash akciónak találtam a játékmenetet a demóban, mégis bíztam a fejlesztőkben, mondván hogy elvégre mégiscsak az eddigi legjobb RPG játék folytatása, talán egy kicsit akciódúsabb lett, de mégiscsak DA. Tévedtem.
Nem akarok ismét úgy járni.
Összegezve: Nekem a látottak alapján 10K-t nem ér. Viszont amennyiben kapunk belőle tesztpéldányt, akkor a teljes játékot végigjátszva objektívebb tesztet tudok majd róla írni. Amennyiben azonban nem - az EA sajnos nem nagyon szokott adni tesztelésre játékot, de ki tudja -, úgy egyelőre a Gamepodon nem lesz teszt a Reckoningból, csak majd akkor, ha lemegy 5K alá a játék ára, mert akkor talán már én is meg tudom venni.
MOD: De egyelőre spórolok amin csak lehet, mert márciusban jön a Mass Effect 3, azt mindenképpen megveszem, akármilyen is lesz.
Arról nem is beszélve, hogy talán a Diablo III is becsúszik még a tavasz folyamán, így mindenképp kell rá picit félretennem.
-
ldave
félisten
Megnéztem ma PS3-on is a demót, nekem így gamepaddel jobban kézre az irányítás mint pc-n, meg a kamerakezelés is talán jobb. Viszont elég sok grafikai bug jött elő, főleg a vizes részeknél, néha pedig a karakter "teleportált" egyet a képernyőn egy kicsit arrébb, remélem ezeket azért javítják. Mindenesetre most így végigjátszva a 45 percet jó kis játéknak tűnik ez.
-
Ilsyde
őstag
Az akció beakadásáról olyat olvastam hogy ez direkt van így, hogy konnyebben tudj kombózni. Olyan illúziót hivatott kelteni mintha nagyobb súlya lenne az utéseknek.
Engem speciel nem zavart, rengetegszer találkoztam már ezzel kulonbozo játékokbanSkyrim harcrendszere sem zavar, soha nem otlott fel bennem hogy rossz mert belso nézetes játékban soha nem láttam még más/jobb harcrendszert. Szerintem nem is lehet máshogy megoldani.
Ennek a játéknak a készítését egyébként Ken Rolston felugyelte - ahogy a Morrowindét és az Oblivionét is!
Oszintén szólva sokkal komolyabb alkotásra számítottam tole ha már teljes áron adják a stuffot, de ez van...
-
persil
nagyúr
Gyakorlatilag is, viszont a post process nem néz ki annyira jól, hogy megérje a lassulást, amit esetleg okoz az antialias.
Bár így is úgy nagyon jól megy, nem arról van szó, elég szerény motor, mondjuk nekem tetszik, szeretem ezt a képregényes/rajzfilmszerű grafikát, ráadásul sokkal "szebbnek" hat, mint ami a valóságra szeretne hasonlítani. Úgy értem, ezen sokkal kevésébé látszik egy gyenge textúra, míg mondjuk egy crysis-nél, vagy rage-nél az első dolog, amit kiszúrsz az egy elmosott, elnagyolt textúra tud lenni. Néha kell ez is
-
persil
nagyúr
Én összesen két dolgot utálok benne.
Az elsőt kicsit nehéz leírni. Amikor harcolsz, akkor utés pillanatában, amikor "becsapódik" a fegyver, az egész játék megakad a másodperc tört részére, pont, mint a force unleashed 2-ben. Ha a levegőbe csapkodsz, akkkor nincs ilyen, csak ha valamibe beleütsz ténylegesen.
Ha ez direkt, márpedig elég valószínű, mivel a force unleashed 2-ben ugyanez van, akkor vérgáz, teljesen szánalmas.A másik, hogy csatában saját életet él a kamera, ha akarja, akkor hatszáz méterre távolodik el a karaktertől. Miért kell ez?! Gyűlölöm az ilyen konzolos szarságokat
Ezeket leszámítva imádom, teljesen must have a játék, végre egy igazi akció rpg, amiben mindkét műfaj ténylegesen, igazán jelen van.
Pörgős látványos komoly akciódús harcok, és valós szerepjáték elemek egyszerre, teljesen jó. Sokkal jobb, mint az agyonhype-olt skyrim példának okádék. R. A. Salvatore pedig... -
Ilsyde
őstag
Tényleg olyan!
Azokhoz képest nem rossz, csak éppenséggel pénzbe kerul.
Az igénytelenséget foleg az animációk, dialógusok és hangok minoségére értettem. Mondjuk a játékelemek se semmik: láthatatlan falak mindenhol, ellenfelek passzivitása, verd szét a dobozokat, autoaim nyilazás meg varázslás, hopp pajzs elohúzódik a seggedbol mikor védekezel stb.Végulis mindegy, lényeg hogy neked tetszik
-
Sonja
nagyúr
Akinek AMD kártyája van, az elvileg tudja postprocess bekapcsolása mellett is normálisan futtatni, ha a Catalyst-ban AA-t erőltet rá (elég a 2xAA is)!
AMD kártya tulajok próbálják ki!
-
persil
nagyúr
Nekem talán pont azért tetszik, mert ez egy mmorpg, amit egyedül játszol offline, nem kell tartani a login problémáktól, nem kell mérgelődni, hogy lemaradsz, meg idegeskedni az idióta agyontápolt tizenévesektől...
De szerintem az igénytelen jelző nagyon nem illik rá.Szerk.: most nézem, hogy milyen hibákat vétek írás közben. Vettem egy flexi billentyűzetet, amivel kb annyira lehet írni, mint egy vasalóval... vérgáz, életem legrosszabb döntése volt
-
Ilsyde
őstag
Kozben találtam arra választ hogy miért hasonlít annyira az ingyenes MMORPG-kre:
"38 Studios, owned by former Red Sox Pitcher, Curt Schilling, originally began developing the Amalur universe for use in an MMO, codenamed 'Copernicus'. After acquiring Big Huge Games in 2009, the studio decided to transform the project into a single-player RPG."
lol, hogy beletenyereltem
-
persil
nagyúr
"A másik nagyon bosszantó dolog a játék linearitása. Néha kénytelen vagy egy csőben haladni, még a nyílt terepen is határok közé vagy szorítva. Miért nem lehet szabadon bejárni a terepet? A gombokat ráadásul még testre sem lehet szabni, néhol kellemetlen volt így az irányítás is."
Azért, mert ez egy demo, de ezt külön írták is. Amúgy majdnem sandbox.
A gombokat meg tökéletesen át lehet állítani, szánhattál volna egy-két percet a menük áttekintésére, mielőtt messzemenő következtetéseket vonsz le.Az én személyes véleményem, hogy néhány apró hülyeeséget leszámítva 50x jobb, mint a skyrim, és tudva, hogy kik közreműködtek a készítésben, a történettel sem lesz gond. Nem mellesleg pont azért jó a játék, mert talán ez az eső akkció játék, ami eléggé rpg és ez az első rpg, ami eléggé akció.
A skyrim/oblivion vérgagyi csatáit pedig ne is hozza fel senki -
Sonja
nagyúr
Szerintem meg nagyon jó lett!
Grafika rendben van, ráadásul FullHD-n stabil 60fps vsync-el! Vannak benne (még?!) bugok, pl. nem látszik a feje az illetőnek, meg a sisak hiába van feltéve, csak az inventoryban látszik, játékban már nincs rajta. Ami még zavaró, hogy kis kövekben is eladkad.
Ha ezek javítva lesznek, akkor nem lesz itt gond!
-
Ilsyde
őstag
Jaj nekem, ez a játék...
Az ingyenes MMORPG-ket juttatja eszembe, azzal a kulonbséggel hogy ez nem ingyenes és nincs benne tobbjátékos mód. Viszont az igénytelenség az megvan.
-
Vistaboy
veterán
Végigvittem a demót, majd játszottam 25 percet a megengedett 45-ből. Pár küldetést megoldottam, némelyiknél már ki is írta hogy csak a teljes játékban végigvihető. A véleményem szerint a Reckoning egy újabb tipikus példája a mai konzol-orientált játékkészítésnek. Behatárolt területek, akcióközpontú, hack & slash játékmenet, meg azok az idegesítő "felvillan a gomb, ekkor nyomogasd, mint állat és másodperceken keresztül bámulod, ahogy karóba húzza karaktered az ellenfelet" típusú akciók.
Alapvetően nincs problémám az akciójátékokkal, viszont egy RPG-ben engem kimondottan zavar, ha Diablo-szerű hack & slash mintájára kell küzdenem az ellenfeleimmel. Majd amikor megtelik a "csapkodás-mérőm", akkor egy billentyű lenyomásával Rambóvá válok és felaprítok mindenkit, persze azért ügyelve arra is, hogy mielőtt lejár az idő, véghezvigyek egy látványos kivégzést is, mely után fél percig kell azt bámulnom, ahogy kardélre hányom vagy egyéb látványos módon darabolom fel ellenfeleimet. Majd miután ez sikerült, elölről kell kezdenem az egészet.
A másik nagyon bosszantó dolog a játék linearitása. Néha kénytelen vagy egy csőben haladni, még a nyílt terepen is határok közé vagy szorítva. Miért nem lehet szabadon bejárni a terepet? A gombokat ráadásul még testre sem lehet szabni, néhol kellemetlen volt így az irányítás is.
Szóval engem a demó nem győzött meg. Vagyis meggyőzött: arról, hogy nekem ez a játék nem ér meg 10K-t. Majd ha esetleg lejjebb megy az ára legalább a felére, akkor lehet hogy kipróbálom, de most inkább megspórolok rajta 10K-t és megveszem a Mass Effect 3 CE-t, ugyanis így már futni fogja arra is.
-
Zoli133
addikt
Én is kipróbáltam a demót. Most csak gyorsan végig futottam rajta de kellően ígéretesnek tűnik. Be kell valljam ha nincs ez a Mass Effect-es "akció" akkor elsiklok a játék felett, legalábbis eddig nem halottam róla, minden esetre hiba lett volna kihagyni jónak ígérkezik, élveztem a demo-t. Az Ati VGA-s probléma nálam is előjött de megoldható, grafika szép bár néha akad amit nem igazán tudok hova tenni. Játékmenet megpróbál egyensúlyozni az akció és az RPG között a demo alapján jól csinálja, jobban mint a DA2. Valószínű előbb-utóbb beszerzem bár nem valószínű hogy a megjelenés környékén lesz ez de még bármi történhet.
-
persil
nagyúr
Annyira borzasztó ez a "szaggatás" harc közben.
Most szedtem le a demot steam-ről és iszonyatosan tetszik a játék, viszont borzasztó gagyi az az akadozás csata közben, pont ugyanolyan, mint a force unleashed 2-ben. Ki van akadva 60 fps-en a játék, és tök folyamatos is, de amikor csatában üt az ember, akkor a találat pillanatában egy századmásodpercre megáll az egész.
A force unleashed-et is e miatt hagytam abba 20 perc játék után. Ha hiba, akkor annál a játéknál már illett volna javítani itt meg elő sem szabadna fordulnia ha meg feature, akkor elég szánalmas, nem tudom melyik baromnak tetszik ez, miközben minden fórumon szidják.
A másik meg, hogy "jó" konzolos játékhoz méltóan 50 kióméterre kell a kamerának elkóborolni ha egynél több ellenféllel küzdesz.... fantasztikus...
Bocs a vesszők hiánya miatt, flexi billentyűzetet vettem és életem legrosszabb döntése volt...
-
Ilsyde
őstag
Steames demo meg innen toltheto
Egyebkent meg:
Pre-Purchase on Steam and receive three exclusive items in Team Fortress 2!
* Warsworn Helmet for the Demoman
* Bolgan Helmet for all classes
* Bolgan Family Crest for all classes -
Vistaboy
veterán
Én is letöltöttem a Reckoning demóját, de mivel hamarosan mennem kell el, ezért majd csak délután tudom végigjátszani. Viszont egy problémám máris akadt a játékkal, valamiért nekem AMD kártyán a Post-Process effektek bekapcsolásakor nincs kép:
A menü szerencsére működik, így rá tudtam jönni a problémára. Már az elején gondoltam, hogy valami grafikus hiba lehet, hiszen elég régóta van AMD kártyám ahhoz, hogy tudjam, néha megesik az ilyesmi. Remélem, hogy a végleges játék kijöveteléig kiadnak egy új Catalyst meghajtót, amiben orvosolják ezt a hibát.
Úgyhogy akinek AMD kártyája van és a fenti hibajelenséggel szembesül, az próbálja meg kikapcsolni a Post-Process effekteket, nálam az megoldotta a problémát.
-
ldave
félisten
Kipróbáltam a PC-s demót, kb. fél órát játszottam vele. Ha belépünk az origin-es fiókkal, akkor már az elején megadja a Mass Effect 3-hoz a bónusz páncélt, meg saját magának is ad valami 2 cuccot, amit majd a teljes játékban lehet megkapni.
A gépemen simán futott max grafikán, nem egy Crysis 2 technikailag, de amúgy nekem tetszik a stílus, Todd McFarlane garancia. Az animáció nagyon jó, folyamatos minden mozgás.
Kapásból kipróbálhatunk több játékstílust, kapunk kardot, pajzsot, tőröket, íjat, varázsbotot és varázslatot már rögtön a legelején, szóval változatosság rendben. Amúgy egy egész jó kis akció RPG-nek ígérkezik, elsőre nekem a Heretic II-t juttatta eszembe. Felkeltette az érdeklődésem a demó, bár nem hiszem, hogy teljes áron meg fogom venni. -
Vistaboy
veterán
Játék neve: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Fejlesztő: 38 Studios (Big Huge Games)
Kiadó: Electronic Arts
Műfaj: Nyílt világú, egyszemélyes szerepjáték
Megjelenés: Valamikor 2012-ben
Platformok: PC, PlayStation 3, XBOX360Az RPG szerelmesei dörzsölhetik a markukat, ugyanis a Kingdoms of Amalur: Reckoning egy epikus, nyitott világú szerepjáték lesz, amely Amalur földjén játszódik. Ezt a misztikus és mágikus fantáziavilágot a Forgotten Realms atyja, R. A. Salvatore álmodta meg, aki a New York Times bestseller írója. A játék történetét teljesen ő alkotta meg, mellette pedig olyan, szintén nagy nevek szerepelnek a készítők között, mint például a The Elder Scrolls: Morrowind és Oblivion játékok dizájnjáért felelős Ken Rolston, aki itt is ebben a szerepkörben tevékenykedik, vagy éppenséggel a Spawn képregények alkotója, Todd McFarlane, aki a játék művészeti- és látványvilágért lesz felelős.
A sztori a halál és az élet egyensúlyának fenntartásáról fog szólni, a harc pedig igencsak dinamikus, bár sok helyről vesz kölcsön elemeket. Amik viszont nagyon ígéretessé teszik a Kingdoms of Amalur című játékot, azok a teljes világra kiható eredettörténetek lesznek. A gyakorlatban ez annyit jelent, hogy a Dragon Age: Origins-hez hasonlóan itt is kihatással lesz választott karakterünk faja és kasztja a történetre. Azonban míg ott ez a sztori elejére korlátozódott, addig itt az egész játék történetét befolyásolja majd.
A játékban minden benne lesz, amire egy szerepjáték-rajongó vágyik: epikus sztori, kalandozás-felfedezés, szabad karakteralkotás-fejlesztés, valamint olyan pörgős, kemény, ugyanakkor könnyen irányítható összecsapások, melyek más hasonló fantasy-címekben eddig még nem voltak láthatóak.
A játékról egyelőre nem sok információ látott napvilágot, azonban a jövő évi megjelenésig még biztosan többet fogunk róla megtudni. Azonban annyi már biztos, hogy a The Elder Scrolls V: Skyrim után ez a játék lesz a legesélyesebb a legjobb szerepjáték címére.
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Futás, futópályák
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Gaming notebook topik
- Házimozi belépő szinten
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Locsolkodás helyett hardverekre feni a fogát az ünnepi nyúl
- iPhone topik
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE X570 AORUS ULTRA alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Mini PC, tiny PC HP ProDesk 600 G2 i5-6500T, EliteDesk 800 G3 i3-6100T, Fujitsu Esprimo i5-7500T
- BESZÁMÍTÁS! AMD Ryzen 9 7950X 16 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- Már 30 000 Ft-tól BONTATLAN. Részletfizetés .Gamer szék noblechairs ICON Valódi Bőr Fekete
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest