Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- Alig két nap múlva konzolokra is befut a Star Trek Legends
- Steam topic
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Android játékok topikja
- Xbox Series X|S
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Path of Exile 2
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Witcher topik
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zodo
nagyúr
válasz Dark Archon #317031 üzenetére
Link hibás.
Adtak használatit a dobozban, netről leszedtem egy 2 oldalast de abban sem találtam.Szerk:
Lehet hogy a kiterjesztett beállításokban lesz, köszi.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
Végül ma kaptam kézhez a cégtulajdonos mikulásától egy Sigma BC 14.0 WR-t.
Átszereltem az előző VDO M2.1 helyére, kicsit nagyobb méret de egy plusz réteg gumialátéttel simán felment a stucnira.Beállítások közt nem találtam lehetőséget az előző órával megtett táv átvitelére.
Meglehet adni manuálisan hogy a total km alatt erről az értékről folytatódjon a számolás? -
zodo
nagyúr
válasz Jester01 #315110 üzenetére
Nem gondoltam ilyenre, piacot sem ismerem igazán de kb. feleslegesnek is tartom.
4-4 Km megyek napi szinten.
Több mint 7 éve megy a jelenlegi de a gombjai már önálló életet élnek ha úgy alakul, dupláz vagy beragad.
Jó nekem a 10k körüli is csak a fentieket tudja.szerk:
Ilyen Bryton Rider 320 típusokra gondolsz?
Apróban van egy 22k áron.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
Sziasztok!
Milyen vezetékes Km/h-t ajánlotok?
Vízálló legyen
Nyugalmi állapotban, kapcsoljon le teljesen a kijelző (jelenlegi VDO M2.1ezt nem tudja)
Pontos idő mindig látszódjon a kezdőképernyőn (most 4 gombnyomás hogy lássam)
Kerékméret cm megadható, megtett összes táv kézzel beállítható legyen ha van ilyen
Extra igények nincsenek, túrázok oda és vissza a melóba szóval nem nézegetem a különböző adatokat.
Max. 23k -
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #242824 üzenetére
Tiszta sor amit írsz csak lényegében azt nem értem hogy miként jött ide a "más ficsőr".
Leírtam hogy egy MTB váltót cseréltem le "más" jellegű Shadow váltóra mert azzal áll össze leginkább a vázam/rendszerem.Amúgy nyilván nem vagyok jártas de valahol olvastam anno hogy a nagyobb pl. 12 -es rendszernél az első tányérhoz kitaláltak valamilyen jobbra-balra kitérő felfogatást vagy akármit ami képes vagy legalábbis megpróbálja lekövetni a lánc kitérését.
-
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #242810 üzenetére
és chubby2o6
Tudom mi a Shadow lényege vagy leírása de a linken is ott van.
Ezen felül több "Shadow" technológia létezik, gondolom a fejlesztések által.
Igen, az említett kluccs a Shadow váltókban van.7-/8-/9-sebességes kompatibilis
Shimano Shadow RD – különösen a lapos kialakítás agresszívabb vezetést tesz lehetővé Megnövelt rugófeszesség a kisebb láncpattanás érdekében, mint a nem Shadow hátsó váltóknál
Az erősebb visszatérő rugó "élesebb" váltás érzést közvetít
Közvetlen kábelvezérlés az alacsony súrlódású váltáshozMiért lenne más ficsőr?
Túl van parázva vagy pár éve túl volt az 1x rendszer míg ma már közkedvelt vagy népszerűbb.
Jaj leesik a lánc stb.
Narrow wide tányér és szimpla váltó (lásd: 591) sincs semmi ilyen.
Shadow váltó (pl. 592) előnyeit meglovagolva még tutibb a rendszer.
591 vs 592
Gyors váltás, feszes szíj és igaz nem járók völgyeken-hegyeken vagy épített pályákon de tény hogy alig lóg ki a villából.
Nálam pl. egyáltalán nem.
-
zodo
nagyúr
válasz zsocy #242805 üzenetére
Lánc ugyanaz mind két esetben, ugyanolyan hosszú.
1x tányérhoz ezért ajánlják a "Shadow" váltokat mert erősebb ezért nem engedi lengeni/leesni a láncot.
Igen van hogy azt mondják, nagy tányérral álljon merőlegesen.
Olyan is van hogy vezesd körbe a láncot, egyenesítsd ki (előre álljon) a kanalat +2 lánctag.
Enyém az utóbbi, nem teljesen egyenes a lánc futása ami jól látszik a lánctányér alja, vezető és feszítő görgő által bezárt háromszög méretén.
Köszönöm! -
zodo
nagyúr
válasz chubby2o6 #242658 üzenetére
Nem rövid (kanál feszességéből ítélve még hosszabb is mint a tied) maga a váltó, nem ideális ehhez vázhoz mert széles és emiatt mélyen ül a váltó rögzítés .
Ma megejtettük az 951 -> 952 váltó cserét, különbség látható.
Végül is mindkettő tette a dolgát, elváltotta az összes fokozatot de így azért barátibb hogy nem csapkodja a váz alját.
-
zodo
nagyúr
válasz chubby2o6 #242658 üzenetére
Lehet igazad van, annyira nem értek hozzá és csak nem vert át a szervizes is.
Annyit magam mentségére hogy néztem videókat hogy is kell láncot méretezni igaz mind 3x sebességhez bemutatók voltak.
Ez a váltó kb. ennyit tud mert vagy a csavaros bowden felfogatása nem engedi feljebb/hátrébb vagy maga a felfogatási pont végett nincs sok opció hogy ne érjen össze a lánc esetleg üsse a vázat.
Különben a te képeden is szinte egyenes a váltó nagy tányéron.
Nálam azért lehet furább a képen mert a váltópapucsnál lévő rögzítési ponton forog előre-hátra ami így közelebb esik a vázhoz.
Nem olyan kialakítású a váltó mint a tied hogy elmegy még pluszba hátra felé és onnan hajlik előre-hátra.
Anno az Alivio váltóm is ilyen volt.
Teszek egy próbát az 591 helyett az 592-el ami talán a bekötés végett is jobb lehet ebből a szempontból.Fall-N
Mindenképp kipróbálok előtte egyet de köszi véleményt! -
zodo
nagyúr
válasz Fall-N #242647 üzenetére
Eredetileg Woodlands Cross 1.0 -át 3x7-el vettem, főként a váz alakja és színe miatt.
Később volt 3x8 ezzel a hajtóművel aztán 1x9 de mivel nem megyek terepen teljesen felesleges még a mostani 1x8 is.
Fix meghatástól félek mert nem vagyok kipattintva bicajózás terén és egy-egy tartós szembeszél (utam 2/3 része) jól jön a könnyítés.
Ha lehetne 1x5 -el mennék mert elég volna ha lenne jól kinéző (nekem fontos, nem a márkajelzés hanem a termék) alkatrészek (pl.: váltókar) mert most sem sűrűn használom a 25, 12 tányért.
Szóval erősen gondolkozom hogy a következő lépcső valami 5x agyváltó lesz így 50 felé, legalább nem kap el a versenyláz egy-egy pirosnál.chubby2o6
A képen lévővel 12-23 nem volt gondom, ritkábban koppant.
Az új 12-25 és szervízes felrakással koppan többet.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz Fall-N #242622 üzenetére
Hajtóművet eltaláltad ami alap felépítésben: (48/36/26) Shimano Alivio FC-T4060
Monoblokk: Shimano SM-BB52
NarrowWide lánctányér: Motsuv 104BCD 38T
Lánc: Shimano CN-HG71
Hátsó sor: Shimano CS-HG50 8s 12-23 most 12-25 van fent.
Hátsó váltó: Shimano Deore RD-M591 de lehet jobb lett volna az 592 a kialakítása végett.
Váltókar: Shimano Claris 8s. SL-R2000Előző alkalommal én raktam fel a váltót, sort, láncot, első tányért 21.09 hó közepén és tegnapig probléma mentesen mentünk. Null szakértelemmel.
Amiért ma már az 592 venném az a 591 hibája persze ez lehet csak az én vázam esetében igaz hogy a nagyobb hátsó tányérok használatakor (jön előre és fel a kanál) beleverődik a váltó "könyöke" teteje a váz aljába és nem is lehet jobban megfeszíteni.Saját felrakás, kis tányér helyzetében.
Eredeti képen kb. látni hogy nagy tányéron már szinte hozzáér a vázhoz így egy kisebb kátyú is kopogtatja a váz alját.Dark Archon
Segg védő arra jó hogy a seggedet védje a hátad persze szutykos lesz.
Viccet félre téve, utálom a sárhányót pedig hasznos csak hát hogy néz ki és stb.
Arra tényleg jó ez a védő hogy a nagyját felfogja és könnyen lekapható, tárolható potom pénzért.
Értsd úgy hogy az aszfalt vizes/pocsolyás akkor nem kell alsót cserélnem ha csak egy mackó nadrágban mentem el otthonról.
Ha esik akkor meg mindegy, vizes/saras leszel így is úgy is.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz andrisbandi #242617 üzenetére
Télen és/vagy esős időben fent van az említett popó védő ami kb. ebben a formában, megoldja a problémát.
-
zodo
nagyúr
Mivel 4 nap múlva lesz 6 éves a bicaj ezért sokadik szervízről hoztam ma haza.
Váz, nyeregcső bilincsel, nyereg, kormány a stucnival ami gyári minden más már sokadik variáció szüleménye.
1x8 (38+12-23) a 35-ös papucsokkal lett az én városi öszvérem.
"Fehér nyereg" .... köszöni jól van.
Szégyen ide vagy oda, évi egy nagy mosást kap aztán cserélem a első tányért, láncot, sort így olyan mintha tiszta lenne.
Nyereg max. védelme néha napján egy ass saver.
Napi szinten ~8km megyünk munkába, télen és nyáron.
Óra jelenleg 11637 km mutat és két éve udvaron parkol egy üveges buszmegálló szerű bicikli tárolóban min. 9 órát mert már nem engedik bent tárolni a meló helyen.
Ha saras lesz letörlőm zsebkendővel vagy kesztyűvel.
Nyilván kopott a logó vagy látni a pórusokban, varrásnál a koszt de nincs repedés, szakadás vagy nagyon gáz hatása. -
zodo
nagyúr
Gumik tényleg 1 szezonra vannak tervezve?
Continental Ride Tour reflexcsíkos drótperemes 622/700c gumiköpeny [fekete, 37]
6.300 Ft/db
eBike vásárlás 2021. Október 3. és ma vettem észre hogy ennek is végig van repedezve az oldalfala mint korábban a Schwalbe-nek.
16 hónap ~2500 km és kukaHol vásároljak, milyen típust?
-
zodo
nagyúr
Budapesten van olyan bolt ahol fizikai készleten van kesztyű, kamásli (téli, szél/vízálló) és sárvédő?
Neten nem akarok előbbi kettőből "vakon" vásárolni. -
zodo
nagyúr
Télre alapvetően aszfaltra milyen bütykös gumit ajánlanátok?
28" x 35Tavaly Schwalbe CX Comp volt fent de most vettem észre egy bő centi oldalfal szakadást, látom a fémszövet védelmet.
Most ezeket néztem Continental Mountain King CX Performance 28'' 700x35 (35-622) 420g vagy Continental CycloX-King Performance 700x35C 35-622 (750g ? ) de fényvisszaverő csíkos típust szeretnék feltenni. -
zodo
nagyúr
válasz flash- #203535 üzenetére
" gondolom nemhiába nincs trekking 11-28-al, de nekem ez megváltás volt a 11-32-hőz "
Városi kerékpárosként nekem sem hiányzott a 32 de még a 28 sem ahogy 11-12 sem.
Én most váltottam Alivio '15 RD-M4000-ről Deore RD-M591-re + CS-HG50 12-23 -ra mindezt 1 x 38-as első lánctányérral.
Nem vagyok jártas a kerékpár átépítésben/szervízelésben de még nekem is sikerült beállítanom. Igaz eddig max. 10 km mentem vele és nem járok dombokat, hegyeket de eddig nincs gond vele. -
zodo
nagyúr
Shimano HG50 8-as fogaskoszorú 12-23 CS-HG50
Shimano Deore hátsó váltó RD-M591
pároshoz megfelelő lehet egy Shimano Claris (SL-R2000) országúti 8s váltókar? -
zodo
nagyúr
Megvettem ezt a kerékszettet.
Ma megérkezett a csomagom benne....Shimano Deore hátsó váltó RD-M591 -SGS
Shimano HG50 8-as fogaskoszorú 12-23 CS-HG50
Shimano HG71 lánc
Schwalbe HP belsővédő szalag 622-16mm
Shimano váltó bowden szett OT-SP41
U-Power bowdenvágó fogóKorábbi vásárlásból Shimano Deore SM-BB52 integrált középcsapágy,
Motorex Bike Grease 2000 (100g tégely) nyomásálló kenőzsír,
Lidl-ben vett Crivit szerszámos kofferemX. kerületben nincs véletlenül egy szaki aki jártas a szervizelésben és hétvégén ráérne hogy szakszerűen összedobjuk a kerékpárt?
Esetleg kormánycsapágy zsírozása/ellenőrzése, fékek beállítása.
Lehetőleg privátba várom a jelentkezőt mert a napi több 100 hsz-t nehézkes átnyálazni.Természetesen nem ingyen kérném!
Pizza üdítő, sör vagy csoki de kp is megoldható. -
zodo
nagyúr
Ha megvenném ezt a kerékszettet rá tudnám tenni ezt a Sunrace CSM637 (12-28)
7 sebességes fogaskeréksort?
Esetleg kell hozzá valami távtartó vagy bármi?Elől 1x 38T (4 furat 104mm) tányér van.
Milyen hátsó váltó lenne jó a 7-es sorhoz?Jelenleg 1x9 van ezért 9-es a váltókar.
Használható a 7 sebességhez vagy cserélnem kellene? -
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194337 üzenetére
Most hogy utána olvastam a kopásjelző fogalmának úgy döntöttem még várok a cserével.
Kis centrírozás ráfér de még 1-2 évet tuti kibír alattam.
Köszi az infókat! -
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194333 üzenetére
Hátsó esetében a központosítás végett hozzá kellhet nyúlni vagy cserélem és élem életem.
Hogy megy ez, kell valamire figyelni (gondolom) a hátsó agynál? -
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194331 üzenetére
Korábbi kép, mostanra kicsit kopottas már és 32 küllős.
Különösebb bajom nincs velük de a szervízes is megemlített hogy még jó de lassan cserélni kellene. -
zodo
nagyúr
Csepel trekking-hez ez a kerékszett jó vétel lehet a melóba járós bicajomra?
Jelenleg a 4 éves gyári Csepel 700C, Doublewall rim, V/D-brake, QR kereken haladunk.
Hátsó keréken ~3 éve lecseréltettem az agyat Shimano Deore XT FH-M756A-ra.
Hirdetésben szereplő sarutávolságot megmértem, stimmel.
Deore agyak típusát nem részletezi de gondolom csak HG kompatibilis.Jelenlegi hátsó agy karbantartott és sajnálnám cserélni de nem szeretnék felnit, küllőt vadászni aztán fűzetni.
Árakkal sem vagyok tisztában valamint jelenleg igen szűkös az alkatrész kínálat.Semmi extrát nem szeretnék mert aszfaltra kell napi 8-10km útra.
Fekete felnihez ragaszkodom, szegecsek nem tudom adnak-e valamilyen plusz nekem csak szimplán látvány elem. -
zodo
nagyúr
Üdv!
Nagy vonalakban a bicajom alkatrészeinek listája.Csepel Wak félintegrált kormánycsapágy
Shimano Alivio FC-T4060 hajtómű lecsupaszítva 3x => 1x
+ Motsuv Narrow Wide 38T lánctányér
+ Shimano Deore SM-BB52 integrált középcsapágy
Shimano Alivio '15 (RD-M4000) hátsó váltó (11-28 sorral nem használható)
Shimano Deore XT FH-M756A hátsó-agy (32 lyuk, 8-9-10 sort fogad)
Shimano CS-HG400 9 sebességes fogaskeréksor 11-32 (11-12-14-16-18-21-24-28-32)
Shimano Deore (CN-HG53) 9 sebességes lánc
"SUNTOUR NEX 63MM V-FÉK" amit az első teleszkópról tudok.Lassan nagy generálra vinném és ilyenkor szoktam alkatrészeket is cserélni.
Dilemmám hogy a 9-es sort nem használom ki a városban, túrázni nem járok.
Elől 38 míg hátul 14-16-18-21-24 minden igényt kielégít tehát luxusnak érzem a tisztán maradt 11.12.28.32-es tányérokat kidobálni.
Akár 8-as sorra is váltanék, váltókar cserével csak nem tudok dönteni.
Hátsó váltót is cserélhetem ha szükséges.Milyen típusszámú és sorkiosztással lehetne a legideálisabb az összetétel?
Másik kérdés az első teló amihez aztán semmi közöm a méretekhez, típusokhoz.
Mostanihoz hasonlót szeretnék, nem fontos hogy zárható legyen sőt a lehető legkevesebb törődést igényeljen.
Azt sem tudom létezik olyan különbség köztük mint pl. autóknál a ki-be rugózás értékei.
pl. a mostani nem dobál/pattog egy kátyúból kifelé.
Ha le kellene írnom akkor gyorsan megy össze és lassan tolja ki a rugót.Mire lenne érdemes cserélnem?
-
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #161709 üzenetére
és bardi
Első hajtásnál kiderült a hangjából.Bowdenezésnek vannak rejtett buktatói?
Patentszemnek hála nem szívtam akkorát de bowdent nem biztos hogy könnyen korrigálnám ha nem stimmel valami. -
zodo
nagyúr
Egy kicsit későn csak délután álltam neki felújítani a bicajom.
Soha nem szervizeltem magam csak gumikat és fékbetéteket cseréltem.
Ok most sem mentem bele az agyak karbantartásába de talán majd annak is eljön az ideje.
Itt a korábban említett Lidl-ben alkalmanként kapható Crivit szerszámos kofferem beltere.Egész jól haladtam a semmivel.
Kicseréltem a külsőket
Feltettem az új bilincses fogantyúkat
Lecseréltem a gyári V fékeket
Kipróbáltam a láncbontót - új lánc bontása nem ment elsőre hogy a patentszemet is be tudjam illeszteni a sorba.
Monoblokk zárókupak szerszámmal is elidőztem de full tiszta a belső rész.Ez pedig a "napi röhögős" kép de hamar rájöttem hol rontottam.
Holnap bowden csere + beállítások, pedál csere és jöhet a próba kör.
-
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #160842 üzenetére
Nem igazán találtam, végül meguntam a keresgélést és kb. fél órája rendeltem 1-1 Jagwire Universal Sport készletet.
Shimano Alivio '15 (BR-T4000) V féket is beváltam + hátha nem sikerül felújítanom a középcsapágyat ezért tartalékba egy Shimano Deore SM-BB52 integrált Hollowtech II-t is bedobtam a kosárba.
-
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #160828 üzenetére
Boltot tudnál ajánlani ahol feketét is kapni?
Valamint váltóhoz nem kell teljes készlet mert 1x 9 van.
Ilyen kiszerelésben is lehet kapni vagy csak 2x rendszerekhez? -
zodo
nagyúr
Ehhez a bicajhoz kérnék bowden tanácsadást.
Hátsó váltó: Shimano Alivio '15 (RD-M4000)
Fékkarok: Shimano Alivio '15 (BL-T4010) -> 1.5 mm fék UNI, 1.6 mm fék UNIMilyen bowdenek kellenek nekem pontosan?
Azt tudom (olvastam) hogy nem véletlenül van külön- külön bowdenezések.
Méret, ajánlott típus ha lehet bolti linkkel ajánljatok!Valamint az ajánláshoz kellene bowdenház + ami még kellhet hozzá mert a gyári feketét lecseréltettem fehérre mert úgy gondoltam megy majd a szín-összeállításhoz de nem jött be ezért visszaváltanék feketére.
Extra kérdésként annyi lenne hogy érdemes-e a gyári Promax V-féket valamilyen Shimano-ra cserélni és ha igen melyikre?
-
zodo
nagyúr
válasz DonDennis #160641 üzenetére
Ősszel vettem ilyen cipőt amit még nem használtam mert csak nyáron tekerek spd pedállal.
Tavaly vettem M530-as pedált mert kezdésnek/ismerkedésnek ezt biztonságosabbnak gondoltam a kerete végett + Shimano-SM-SH56 stoplit mert az nem csak oldalra oldható.
Giro Rumble VR cipővel használtam és elégedett voltam.
Ez a Giro cipő elég merev és ezért váltottam Triban 500-ra mert első benyomásra, komfortosabb érzést nyújt, valamint fele annyiba került mint a Giro.
Ha jól megy akkor hétvégén szervizelem a bicajt és tesztelem az új csukát. -
zodo
nagyúr
válasz Massmurderer #160179 üzenetére
Shimano Deore SM-BB52 Hollowtech II középcsapágyam van és a videókat nézve, leszedik a fekete színű külső záróelemet és az alatta lévő gyűrűt aztán a végén visszateszik.
Ha nem lehet vagy javasolt eljárás akkor cserélem csak fúra hogy ezt írtad.
-
zodo
nagyúr
Tegnap ezeket hozta a futár....
Shimano CS-HG400 9 sebességes fogaskeréksor [Dobozos, 11-32]
BBB BTL-125 láncnyúlás mérő multiszerszám
Shimano Deore (CN-HG53) 9 sebességes lánc [116 szem, Dobozos]
Sunrace CNQ09 9s. patentszem
Motorex Bike Grease 2000 (100g tégely) nyomásálló kenőzsírLáncnyúlás mérő teljesen beesik azaz cserélni kell a láncot.
Ha már megvettem az új hátsó sort akkor azt is cserélem.Kérdésem pedig hogy ha belemelegednék életem első "nagyobb" szervizelésébe és szétszedném a középcsapágyat akkor benzin vagy gázolaj (hétvégéig ez a max. amit be tudok szerezni) jó lehet a régi zsír eltávolításához?
WD40 lánctisztító van még itthon ha esetleg érdemes próbálkozni vele.
-
zodo
nagyúr
válasz rétisün #159663 üzenetére
Autó híján ritkán járunk Lidl-be de ma betértünk a Maglódi úti boltba.
Nem rég olvastam hogy valaki említette a Népliget melletti üzletet mert látott még szerelő állványt.
Gondoltam megnézem csak úgy kíváncsiságból mert mindenki dicséri, na nem mintha venni szeretnék mert panelban lakunk és ide talán nagy lenne.
Valamint annyit nem szerelek de ha kell akkor van korábbról egy tyúklábas állványom.
Körbeszaladtam a kedvenc középső turkáló részen és nem tudom mikori akcióból de találtam kofferes 20 részes szerszámkészletet (9.999ft/3év gari) amiben szinte minden nekem kellő célszerszám is benne van.
Neten nem találtam rá csak egy külföldi bicajos fórumon.
Elvileg most már csak nyomaték kulcs és bowden vágó kell a szerszám parkhoz.Ja és az szerelő állványból volt még 9 db ha valakit érdekel.
-
zodo
nagyúr
válasz rétisün #159659 üzenetére
Köszi.
Akkor kell egy láncbontó, patentszem hogy többször le/fel tudjam tenni és egy lánc nyúlás mérő?
Ez szimpatikus típus mert jelölés szerint ha beesett a csapok közé akkor kell cserélnem. -
zodo
nagyúr
válasz szabop27 #159643 üzenetére
Télen és nyáron is bicajjal járok valamint nagyon keveset foglalkozom az alkatrészek tisztán tartásával.
Éves nagy szerviz alkalmával cseréltettem a hátsó sort és ezzel egy időben a láncot is mert úgy tudom hogy együtt érdemes.
Ezen szeretnék változtatni, kicsit jobban vigyázni a bicajra valamint elsajátítani az alap szervizelést.
Mennyi km-t mehet el egy hátsó sor 99%-ban aszfalton?
Nálam max. 2000km/év a megtett táv és ezalatt nem szokott ugrálni a lánc amiből feltételezem hogy a sor nem kopott és a lánc sem nyúlt meg.
Nem azért a pár ezer forintnyi árkülönbözet végett kérdezem ami mondjuk 1350 vs 5120 ft-os láncbontó közt van de ha pl. egy lánc + patentszem elmegy alattam akár 2-3 évet akkor az olcsóbb típus is megfelelő?Patentszemből pl.: ez jó vagy mi ajánlott 9s lánchoz?
-
zodo
nagyúr
válasz bardi #159637 üzenetére
Köszi.
Nálam alig van használva a bicaj mert ~2.000 km megyek/év a napi munkába járásokkal.
Szerzek egy patent szemet.Első posztra visszatérve kb. azokra célszerszámokra van szükségem?
Nyomaték kulcsból mi az ajánlott, hobby célra ill. honnét tudom hogy melyik csavart mennyire húzhatóm?Szerk: pl.: ez a szett ?
[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
-
zodo
nagyúr
Üdv.!
Kellene némi segítség az otthoni szervizelést illetően mert gumik és fékpofák cseréjén túl még nem mertem nekiállni az egyéb alkatrészeknek.
Első körben a szerszám listát szeretném összeszedni hogy ne költsek feleslegesen.Bicajom, főként hajtásban már módosított Csepel Woodlands 700C 1.0
Alkatrész / Szerszámigény?1. Csepel Wak félintegrált kormánycsapágy / Imbusz kulcs
2. Shimano Alivio FC-T4060 hajtómű
+ Motsuv Narrow Wide 38T lánctányér
+ Shimano Deore SM-BB52 integrált középcsapágy / Imbusz kulcs, Hollowtech II monoblokk bontó pl.
3. Shimano Alivio '15 (RD-M4000) hátsó váltó / Imbusz kulcs, csavarhúzó
4. Shimano Deore XT FH-M756A hátsó-agy / Villáskulcs
5. Shimano CS-HG400 9 sebességes fogaskeréksor / 12 körmös kazettaleszedő pl. és Láncos kontrakulcs pl.
6. Shimano Deore (CN-HG53) 9 sebességes lánc / Láncbontó pl.
7. Bowdenezés témakört még nem néztem át.Imbusz és hiányos villás kulcs készletem van itthon.
Ha valaki tudja fejből a kellő méreteket az szívesen venném.
Leginkább a célszerszámok és ajánlott típusok érdekelnének valamint a kenőanyag. -
zodo
nagyúr
válasz f4lcon #155597 üzenetére
Köszönöm szépen!
Nagyjából értem a lényegét és mivel csak gyártói ajánlás ezért érdekelne hogy órási káoszt azért nem okozhat a csere pláne hogy nem 2x 3x hanem csak 1x esetleg "B csavarral" kompenzálható a változtatás?Valaki rakott már össze 34T és 11-40T ami szintén nem 45T össz. kapacitás.
-
zodo
nagyúr
Valaki segítsen ki hogy mit jelent ennél a fogaskoszorúnál lévő "11-28 fog nem használható az RD-M4000 hátsó váltóval" figyelmeztetés.
Ugyan ilyen sorom van csak 11-32-es amit nem használók ki a városi aszfalton ezért mennék lefelé. Ilyen hátsó váltóm van de elől csak 1x 38 tányér van.
[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
Mini pumpára (AV szelep 3.5-5 bar) bevált típus ajánlást kérnék, esetleg nyomás mérővel!
[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz rétisün #150743 üzenetére
Jól hangzik a leírása alapján.
Köszi.Ilyen két réteges megoldáson én is agyaltam de aztán elvetettem.
Biztos velem van a baj pl. alacsony vérkeringés ami miatt hamar fázni kezdenek az újaim de a több réteg meg lehet hogy elszorítaná ami szintén ide vezetne vagy nagyon kényelmetlen/bumszli megoldást szülne amiben nincs meg a biztonságos közlekedés komfortérzete.
Én a vékony szerelő/műtős gumikesztyűben gondolkoztam mert az tuti szélálló. -
zodo
nagyúr
Téli kesztyűt keresek.
Van egy decás 500-as de az átmeneti (3k) amiben télen a mínuszokban (-5-7) már 2km után kezdenek fázni az újaim 4km-nél már visszahúzva próbálom melegíteni őket.Olyan kellene amin nem tud átfújni a (menet)szél.
900-ról (9k) van tapasztalat vagy egyéb tipp, bolttal ahol fel próbálhatók a kesztyűk? -
zodo
nagyúr
Tovább folytatódik első spd pedálom története mert nem volt veszteni valóm ezért még pénteken írtam neki a csomagolás sérülésen felül a pedál is sérült.
Ma kaptam a levelet hogy küldjem vissza (küldenek érte futárt) és visszautalják az árát.Rákérdeztem hogy egy időben lehet-e fehére váltanom, felár fizetése mellett ami megoldható.
Lehet hogy hamarabb kopik és lesz csúnyább de talán jobban megy a bicaj dizájnjához. -
zodo
nagyúr
Akkor csak jó hogy megkérdeztem.
Kicsit széles lábfejem és utcai cipőből 39,5-41 közt míg pl melós bakancsból a 39 is bőven elegendő.
Ahogy nézem ezek a csukák meg olyan egyenes vonalúak (vékonyak) szóval nem árt a próba.
Kösz mindenkinek! -
zodo
nagyúr
válasz 6030D #141983 üzenetére
Jóóvan.
Már nem is tetszik pedig csak a megrendelés gomb lenyomása hiányzott de én már csak ilyen vagyok, meglátom és ha tetszik azonnal kell.
Megtanulok spd-el bicajozni a mostani cipővel, közbe csak lesz alkalmam egy ilyen jellegűt is felpróbálni és majd aztán választok. -
zodo
nagyúr
válasz Motion_Blur #141893 üzenetére
Ahogy nézem deacthlon-ban csak S méret van, esetleg egy telefont megérhet ha ragaszkodsz a 900-hoz.
Igaz csak 1 x 9 az 500-asSzerintem 150k-ig bármelyik amelyiknek kielégítő a felszereltsége és tetszik geo vagy színe.
-
zodo
nagyúr
válasz Massmurderer #141839 üzenetére
Mint fentebb látható több tételt vettem amik tökéletes minőségű karton dobozba voltak csomagolva.
Pedál doboza egyértelmű katasztrófa, mindegy benyelem így ahogy van vagy holnap rákérdezek mert csak 16 óráig van ügyfélszolgálat.(#141846) ballazol
Adnak hozzá de SH51-et és mint kezdő spd használó rinyálok és rendeltem SH56-ot.
-
zodo
nagyúr
válasz ivana #141833 üzenetére
Na az nem is jutott eszembe, rá voltam pörögve hogy egy helyről meg legyen a 56-os stoplival.
e-bike, bikepro, bikediscount ~ 12k ehhez képest rendeltem olcsón.
Alza-n is 8790.-
Decát most néztem 10k az M530 és 5k az 56-os stopli.Massmurderer
Rendeltem én is már több helyről és sosem volt problémám sem csomagolással, sem termékkel.
Szerintem azon a csorbán kívül újnak fest.Ákkk
Megtartom, max. a következő vásárláskor személyes átvételt választok.
[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
Tegnap megérkezett a csomagom de nem volt 100%-os az örömöm a kibontás után.
Shimano PD-M530 doboza igencsak viharvert, mondom ezt honnan rángatták elő.
Ebben a dobozban félő hogy nem lesz benne a SM-SH51 stopli ami jár a pedálhoz, sajna így is lett.
Kivettem a pedálokat amikor látom hogy az egyik oldalinak a fényezése kicsit gyanús.
Talán használt és a levert festéket próbálták elfedni de különben meg tiszta a szerkezet.Ezen még túl teszem magam mert csak esztétikai hiba de ha ezért volt olcsó akkor feltüntethették volna.
Felszereltem, holnap talán kimerészkedek valami füves parkba, tanulni az új érzést vagy eséseket.Kerekparcity.hu oldalán van egy chat ahol jeleztem a problémát, képekkel mellékelve a stopli hiányát.
Szó nélkül felajánlottak 2 féle SM-SH51 választási lehetőséget vagy kupon formájában jóváírást esetleg visszautalják az árát.
Ma délelőtt meg is érkezett a SM-SH56 stopli ára 4290 ft így a fenti csomagom költsége 13.012 ft-ra csökkent.
Igaz buktam a gyári stoplit és kicsit szépséghibás (amit szerintem én is le fogok verni) de ennyiért jó vásár volt ill. pozitívum a cég ügyintézése.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz coolpet #141753 üzenetére
Garancia érvényesítés vs Szerviz témakör szerintem nem ilyen egyszerű.
Ha jól tudom van egy lista hogy hova viheted ami nem biztos hogy helyi ill. nem is biztos hogy megéri ezzel bajlódni.Leírom az esetem ami 2017-03-ban kezdődött.
Tavaszi áremelés ideje előtt nem volt még pénzem a bringára de sikerült két kerülettel arrébb találni egy helyet ahol kiszolgáltak a még alacsonyabb áron.
Nincs autóm ezért bkv onnan haza már az új bringával jöttem.
Csepel-nél ha házhoz szállítással kéred a brringát már bukta a gari.
1 éves gari feltétele hogy 60 napon belül el kell vinni egy felülvizsgálati szervizre.
Ez elvileg ingyenes lett volna ha tudom hogy csak a vásárlás helyén de mivel nem akartam ennyit tekerni (2x13 km) ezért a Csepel márkaboltba (VIII. ker. Vásár utca 4) vittem.
3 napig volt náluk a zsír új bicikli 6..000 forintért ahol max. fékerőt állítottak.
Itt mondtam azt hogy mekkor f@sz vagyok hogy egy menetkész/üzemképes bringát beadtam a semmire és egyék meg az éves garijukat. -
zodo
nagyúr
válasz jjeahh #140728 üzenetére
Megrendeltem és csak remélem hogy nem hiába mert 1 hónapja heveny hasnyálmirigy gyulladással kezelnek aztán epe elzáródást találtak amit kisebb műtét követett és kontrollok. CT jövőhéten aztán ha minden patent akkor jöhet az epehólyag eltávolítás és remélhetőleg a felépülés. és egész jó áron jutottam hozzá, ráadásul egy helyen.
2017.03 mikor a jelenlegi bicajomra vettem km/h-t , lámpát akkor a kerekparcity-n vásároltam.
Ma a levelezésben kerestem a belépési adatokat és 2018.03 alatt találtam egy -5.000 forintos kupont ami 20.000 feletti vásárláskor lehet beváltani.
Vettem még pár apróságot ha már így alakult hogy mai napig élt a kódom.
Nagyobb webshopok többségében kb. a pedál + stopli lett volna ennyi. -
zodo
nagyúr
válasz #46372352 #140822 üzenetére
Ha van lehetőség próbáljátok ki (akár másik áruházban) mindkettőt mert a testalkat sem mindegy pl. kezek hossza, ne kapkodjátok el!
Bicaj képei közt a méret táblázat ahol az első két érték TT és ST a legfontosabb.
Komfortérzeten valamennyit lehet javítani a hajlított kormány döntésével, magasságával vagy a nyereg előre-hátra csúsztatásával. -
zodo
nagyúr
válasz #46372352 #140767 üzenetére
Kényelem fontos bár a 5-8km nem egy nagy táv ahol annyit számítana.
Nem tudom nő még a srác vagy sem de amelyik váz geometriája jobban passzol (igaz lehet kismértékben egyénre szabható a kormány állása) a testalkathoz azt vegyétek.
Fontos a biztonság pl. megállásnál esetleges esés elkerülése végett.
27.5" vs 28" kerék vagy gumi szélesség vs guminyomás vagy fogassor áttételek miatt nem érdemes törni a fejetek mert szerintem ez úgy sem vásárláskor fog eldőlni hanem majd jó pár hetes használat során.
Igaz trekkingem van elől 1x 36 hátul x9 11-32-el 35mm szinte slick gumival, kényelmes 20-30 khm tempó de ha kettő közül kellene választanom, 90% az RR 520-t választanám mert valahogy nagyon egypálcásnak vélem a Riverside 500-t.
Vegyétek azt ami a srácnak tetszik! -
zodo
nagyúr
Annyi lenne még hátha tudja valaki hogy az PD-M530 és PD-M530L között mi a különbség?
Nem sok helyen bukkan fel az L változat de ott van pár dkg különbség ami számomra nem szempont, viszont érdekelne ha könnyebb akkor miért lett könnyebb.
Egy helyen venném a stoplit + pedált és ahol találtam ott csak L-es típus van ezért érdekelne. -
zodo
nagyúr
válasz jjeahh #140663 üzenetére
Azt gondoltam hogy könnyebb belépni (esés nélkül) mint oldani.
Keret témához az alábbit írja a termékjellemzésnél de lehet csak kamu viszont szimpatikusabb.- Külső pedálkeret a biztosabb/gyorsabb dokkolás (belépés) érdekében
Lassan ráveszem magam a vásárlásra de addig még olvasgatok a témában, köszi a segítséget!
-
zodo
nagyúr
válasz samujózsi #140654 üzenetére
Igen láttam hogy adnak stoplit is a pedálhoz ami SM-SH51 de kicsit olvasgatva a topikot találtam rá a SM-SH56-a ami több irányba oldható.
Igen az M530 ugyanaz mint az M520 (ha jól olvastam) csak kapott egy keretet.
Keret ami talán segít a belépésnél és a több irányba oldható stopli végett érzem "kezdő barátnak" mert városban 95% -ban 2x1 sávos úton tekerek egy Trekking-el és nem szeretnék sokat borulni.(#140661) jjeahh
Munkába járok a városban, télen és nyáron is bicajjal.
Végig aszfalt max. itt -ott porosabb de semmi durvulás csak 20-30 km/h közt haladok.
M520 olvasva tisztíthatóbb avagy kevésbé koszolódik de első ránézésre kicsit f@sok tőle ezért gondoltam a keretes M530 hátha segít a beakasztásban.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
Nagyon klassz a Giro Rumble VR csuka, egész megszoktam a merevségét de a korábban vett Wellgo M-21pedálomat cseélnem kell mert most baleset veszélyessé vált az SPD kompatibilitás végett.
Pedál egyik oldala csapott így a tengelyen csúszkál a cipó fém betétjén.Kellene egy "lapos" pedál ha így hívják a minkét oldalán egyforma magasságú kerettel rendelkezőket.
Ilyen és ehhez hasonló nagy "taposó"-t nem szeretnék, mit ajánlotok? -
zodo
nagyúr
Köszi, néztem már korábban de ha mégis ilyet kell vegyek ( Because, menyugatására ) akkor Lidl-s lesz 9k-ért 03. 25.-től.
Remélhetőleg jövőhéten ideér a rendelt "támasztó" állványom és tesztelhetem hogy még időben tudjak vásárolni ha úgy alakul mert nagyon dicsérik ezt az állványt.
Tesztben azt állítják nem is kell full terpeszbe állítani a lábait 13 kg alatti bringákhoz (enyém 12) és ha ez igaz akkor talán el fog férni a kisebb terpeszben. -
zodo
nagyúr
válasz 6030D #130467 üzenetére
Több boltban keresgéltem de nem találtam jobb vételt az ajánlottól, viszont nemrég görgettem a face-t és a bicajozz.hu kupon akció hirdetésébe botlottam.
Nézelődtem és úgy gondoltam kicsit drágábbak egyes boltokhoz képest ezért a kitámasztó árán max. a szállítási költséget fedezte volna a kupon ami azért nem rossz. Aztán átnéztem a cipőkhöz mert sosem volt még bicajos cipőm és a tavalyi szezonban használt kínai futó csuka szerű talpa már nem bírná ki az idényt.
Rátaláltam a Giro Rumble VR-re, rákerestem itt a topikban és el is dőlt hogy lesz egy ilyenem.Összességében a kuponnak hála, szinte ingyen jön a kitámasztó az ingyen postával.
Kezelési költség: utánvét + mpl postán maradó / 990ft[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #130449 üzenetére
Persze, próbáltam és támasztottam már le párszor a gépet de arra gondoltam egy ilyennel nagyban megkönnyíteném a helyzetem mikor a másik oldalát is szeretném megtisztítani.
Talán annyi stabilitást ad hogy a folyosó közepére be tudom állítani és körbejárhassam max. az első kerék forog el valamelyik irányba. -
zodo
nagyúr
Ilyen típusú állványból melyik ajánlott?
Kisebb melókhoz kellene mint váz, lánc vagy fogaskoszorú tisztítás.
Sajnos a nagyobb szerelő állványok mint a Lidl-s kiesik mert panelban lakom és csak a függő folyóson tudok tevékenykedni.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #130332 üzenetére
Hát persze mert csak 14 km volt benne a fotó készültekor.
Kizárólag városba megyek (persze az utak szélei tiszta szemét) így nem is annyira koszolódik mint akik hegyeket másznak.
Óra tippet köszi de nem pálya mert ép ez a bajom a M2.1-el is. Standby-ban mutatja az idő és ahogy elindulók már a megtett távot ahogy az ajánlott is és kénytelen vagyok lapozgatni.(#130338) ToniSoprano
Köszi!
Tényleg egyszerű és még pofás is, valamint olcsó de lehetne több funkció és eltárolt adat. -
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #130325 üzenetére
Igen, ha minden igaz akkor ez és így nézz ki közelebbről.
-
zodo
nagyúr
Addig mondta a szervizes hogy jó lesz az a 1x9 míg belementem ha már úgy is az volt a cél.
Előtte és utána ....
Remélem most már nem variálok tovább hiszen 2. átalakításon van túl az alapmodel.
Vezeték nélküli órák közül mi ajánlott?
Telet és esőt is bírja, nem járok magasfeszültség alatt és semmi extra nem kell csak a szokásos alap mérések.
Max. 20kEsetleg a start-stop utáni első kijelzett oldalon legyen a pontos idő.
Mostani VDO M2.1-en 4-et kell lapoznom hogy lássam a pontos időt.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
Ez a deore fékváltó ajánlott típus, megéri ennyiért megvenni?
2x9 lesz végül és ehhez fekete, vízszintesen skálázott kijelzős váltókart + fékkar vagy fékváltókart keresek max. 15k körül a mostani Shimano Altus/Acera (ST-EF51) 3x8s helyett.
Ilyesmire gondolnék mint a Shimano Alivio '15 (SL-M4000) csak ez nincs feketében.
-
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #128820 üzenetére
-
zodo
nagyúr
válasz FireKeeper #128807 üzenetére
Értem és köszönöm de maradnék a hagyományos kerek hajtásnál ezért inkább az eredeti 1x8 esetleg 2x8 variációkhoz kérnék némi útmutatást.
-
zodo
nagyúr
válasz FireKeeper #128804 üzenetére
Első olvasatra azt hittem viccelsz mert sosem hallottam ezekről de most átfutva pár cikket kicsit tájékozódtam.
Szerintem ez sok utánjárást igényelne a kiválasztáshoz valamint lehet hogy hajtómű csere is kellene és ki tudja hogy válna be nálam.Szeretek tekerni de már így is sokba van a bicaj mert kevés a ráfordítható keret.
Szerencsére akciós áron kaptam az alap modelt 110k (OFF)nyári ára 140k(/OFF) pedig csak 60-70k-t szántam a bicajra.
Tudtam hogy cserélni fogok pár alkatrészt így a hátsó agy 25k , hajtómű + monoblok 35k egyéb apróságok mint fogaskoszorú, fékváltó karok, fékek, gumik és szerviz díjak még min. ~40-50kVégül is elégedett vagyok vele, jó vázméretet találtam, számomra elegendő felszereltséggel csak könnyítenék/ésszerűsíteném a rendszert.
-
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #128777 üzenetére
Deore szimpatikus, szerintem teszek vele egy próbát.
Jelenleg így áll a canga felszereltsége:
Shimano Alivio FC-T4060 hajtómű 48-36-26
Shimano Deore SM-BB52 integrált középcsapágy
Shimano Deore XT FH-M756A hátsó agy
Shimano FD-M190 első váltó
Shimano Altus RD-M310 hátsóváltó ezt cserélném a Shimano Deore 2010 (RD-M591) -reHa maradok az 1x8 elképzelésnél akkor max. Narrow wide tányér kellhet és készen is vagyok.
Gondoltam még esetleg a 48-as nagy tányért kisebbre cserélni pl. 42-re ezek közül valamelyikre, hátha mégis néha felváltanék. 48 valahogy kényelmetlen vagy csak puhány vagyok hozzá de tény hogy max. 1-200 métert tudok 30-as tempóban haladni aztán piros lámpa vagy autó kerül elém amiért a 36 / 15-17-20-23 -al elvagyok és érzem feleslegesnek a 3x8-at.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #128767 üzenetére
Nem olvastam utána de videók alapján én is így látom, kb. felesleges pénzkidobás lenne esetemben.
Jelenleg elől Shimano Altus FD-M191 míg hátul Shimano Altus RD-M310 van.
Megfelel de ha érdemes cserélni egy 'profibb" váltóra akkor miben érdemes gondolkodni? -
zodo
nagyúr
3x8 => 1x8 -ra váltáskor mindenképp érdemes shadow rendszerű hátsó váltót felszerelni?
Munkába járós bicaj, aszfalton haladva max. napi 2 járda szegélyről kell lehuppannom plusz egy-két kisebb kátyú amit nem tudok elkerülni.
Nem gond a csere és ha ajánlott akkor melyik típust érdemes választani?36 / 11-28 a tervezett áttétel.
-
zodo
nagyúr
Üdv.!
CST C1730 Sensamo Speed reflexcsíkos drótperemes 622/700c külsőről tud bárki valami infóval szolgálni?
Tavaly előtt a bringával együtt vettem Schwalbe Spicer K-Guard HS442-t ami tavaly nyár kezdetére kissé szétment.
Szerettem ezt a gumit és kihúzta még ebben a sérült állapotában a nyarat, igaz pár defektet átélt kb. 3-at két nyár alatt.
Tavaly télre vettem CST C1313 Traveller City Classic-ot ami még mindig fent van a bringán és egész jól bevált. Igaz nagy hó nem volt a városba, egyszer mentem 2-5 cm vastagságban pár száz métert de aszfalton akár vizes körülmények közt is szépen teljesített 20-25 kh/h-nál.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz pc360 #122719 üzenetére
Általában 16 és 30 km/h óra közt szoktam haladni 36 => 23 és 13 sorokkal.
Gumi nyáron a Schwalbe Spicer 35mm
Ingadozó tempóban haladók (lámpák, kereszteződések, úthibák) ezért a hosszú tempós menés nálam kimarad maximum pár száz méterről beszélhetünk a 30-as sebesség kapcsán.
Igen, inkább pörgetem mintsem erőből tekerek ezért nincs használva a nagy 48-as tányér.Tegnap még nézelődtem és találtam kazettás 7 sebességes sorokat amik 13-26 vagy 13-28.
13, 15, 17, 19, 21, 23, 26T és 13, 15, 17, 19, 21, 24, 28T
Ezek kb. pont olyan kiosztásúak mint amiket használók: 11-13-15-17-20-23-26-30 vagy -34
Lehet hogy jobban kopnak fogaskerekek és a lánc de én ezt az 5 fokozatot súrlódásmentesen (nem lóg be az első váltóba) elváltóm a 36-os tányéron.Átalakítással járó macera nem érdekes csak tippeket szeretnék ki hogy oldaná vagy oldotta meg az átépítést hogy ne legyen meglepetés a vége.
-
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #122712 üzenetére
Köszönöm, kíváncsian várom az útmutatást!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- MIUI / HyperOS topik
- Steam topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- Hisense LCD és LED TV-k
- Crypto Trade
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- További aktív témák...
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, Care Refresh, FPV Controller, ND Filter szett
- Mast A1 vezetéknélküli tetoválógép újszerű 6hó jótállással!
- Xiaomi Mi hajszárító új 6hó jótállással!
- Philips Lumea Advanced SC1997/00 villanófényes IPL szőrtelenítő
- Babyliss AirStyle meleglevegős hajformázó szett új6hó jótállás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest