Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 7. nap: Control
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
joysefke
veterán
válasz Victoryus #73733 üzenetére
A bicaj súlyának (értelmes keretek között) egyenesben és lejtőn nincsen szerepe, dombon fölfelé viszont tényezővé válik. Minél kevesebb súlyfölösleg van rajtad, dombon fölfelé annál jelentősebben hátráltat a nehéz bicaj (arányaiban).
Alacsony sebességnél a gumi a legfontosabb tényező, aminek az ellenállását le kell küzdeni:
-aszfalton érdemesebb minél magasabb guminyomást választani amit még kibír a gumi (4.5 bar akár)
-illetve jó minőségű slick, semi slick gumit feltenniMagasabb sebességnél egyre jelentősebb lesz a légellenállás, ez ellen a minél alacsonyabb kormánypozícióval lehet küzdeni.
Ha nagyon nem megy a bicaj, érdemes lehet megnézni, hogy az első és a hátsó kerék síkja pontosan egybe esik-e. Ha nem akkor az zabálja az energiát. Kerekek ki vannak centrírozva?
Egyébként a harminc az nem olyan nagyon kevés, biztos vagy benne, hogy azon a bicajon amivel olyan könnyedén tartottad a harmincat jól volt beállítva a kilométeróra?
J.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Formula-1
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Mobil flották
- DIGI internet
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest