Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZolkoW

    őstag

    válasz tknof1871 #260865 üzenetére

    jaaa, vágom, tehát ferde papucsos acélváz, ahol a váltó papucsa elvesz egy kicsit a teljes tartományból a jobb oldalon, ezért a bal oldalon muszáj pozícionálni. Ja, így akkor sok mást nem tudsz tenni, szemre beállítod síkba a kereket. Én gyorszárason is, de átütősön is ha lehet, mindig fejre állított biciklin teszem be a kereket, ilyennél is úgy a legkönnyebb a tapsztalatom szerint. (Hasaggmeg téveszméire ne figyeljetek ;) ;] )

    És hogy kantifék, így már értem :D
    Azt hiszem, olyat eddig nem is láttam, amin ne lett volna olyan előfeszítő csavar. A vázon viszont néha több (3) beakasztási pozíció is van, én a nagyobb rugóerőt szoktam preferálni, és az is segít, ha könnyen forog a féktest, tehát meg van kenve a forgáspont.
    A képen látható rendszer is ad egy kis beállítási lehetőséget forgatáshoz, hasonlóan a félgömbös alátétekhez, próbáld úgy, hogy be van húzva a fék, és úgy húzod meg a csavarokat.

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák