Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
ozoli78
tag
Azt biztos vágod hogy gt3 ban dinamyc időjárás van , gyakorlatilag nincs 2 egyforma szerver ha állítgatod az autod előtte nézd meg milyen meleg az aszfalt.
En 162-165-169 között szoktam allitani a hideg nyomast .
Melegen 180 kpa körül legyen nekem igy bevállt.
En mercivel szoktam menni.
Mindjuk setupolas nekem annyibol tart kiprobalok egy párat es ha jo belovom a guminyomast es csá, ami időt eltőltessz allitgatassal inkab gyakorlással töltsd jobban megéri, persze egy bizonyos tempot el kell érni de tulzásba nem viszem soha a setupolast gyakorlás többet hoz.OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal
-
-
Tomdriver
őstag
Köszi h. szóltál javítottam:
-
-Mike-
addikt
Igen, a BTCC - Silverstone párosítás... mint egy public szerver.
-
JoinR
őstag
Minden angol pálya poén Amik le vannak szerződve, csak még hozzá se kezdtek...ha azok megjönnek, akkor lesznek ám a szép idők Már csak egy Knockhill kellene és teljes BTCC-szezont lehetne futni. Már ha lenne BTCC-s autó
Bár az abszolút álom az Cadwell Park lenne (a videóban szereplő kocsival együtt ) -
JoinR
őstag
Valóban öngerjesztő, és ahelyett, hogy az iRacing fékezné (pl. legyen Class A az alapkövetelmény, szigorúbb részvételi feltételek - pl. kötelező quali Class B felett), még rá is játszanak. Egyre több GT3 autó, ugye jön majd az Aston Martin, a Ford GTből is előbb-utóbb lesz GT3...miért nem nevezik át iRacing GT3-ra az egészet inkább
A többi sorozat meg még jobban elnéptelenedik. Amúgy a Skippy mindig is népszerű volt, szerintem a versenyzés alapjait nagyon jól meg lehet tanulni vele, viszonylag sok idő van reagálni, jól ki lehet látni, és jól kezelhető (főleg a NTM5 óta). Ha látod, hogy elnézed a féktávot, van idő felengedni a féket, is kirántani oldalra, miközben a GT3-mal addigra telibecsapod az előtted lévőket. A Ruf Cup-nál is biztos megvan a népszerűség oka. Lehet egyszerűen csak jó, és ennyi. Közben még vezethető is.
Sajnos az iRacing-nek nem érdeke kiegyenlíteni a sorozatokat, mert a megvett autókból már nem lesz haszon (nem vennék meg elegen akik beszállnak a sorozatba), csak majd az új GT3-ból, ami valszeg az első szezonban megint gyorsabb lesz 2-3 tizeddel. -
Dexar007
veterán
Azert az eddigi futamokon volt boven kaosz,es oda-vissza elozgetes.Lehet foleg azert,mert hasonlo mentalitassal vagtak neki mint en.Nem egyszer fordult elo,hogy kovettem valakit 1mp-cen belul,es egy ido utan,mar nem birta idegekkel,es valamelyik kanyarban elkezdett driftelni-bele a falba.
Lime Rock-on nem hiszem,hogy sima mx5-tel be lehet menni 1 perc ala.
fLeSsMilyen kormanyod van,es mi tortent a regivel?
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Szoval csak e-penisz. Majd lehet megcsinalom,van ra 3 honapom.
Meg azt akartam kerdezni,hogy a spontan kepfagyas kinel fordult mar elo? Nekem a mai napra jutott 2, tegnap szinten ugyanennyi. Van mikor a verseny elejen all meg a kep ( hang tovabbra is van), neha pedig a verseny vege fele. Graf ki van maxolva, igy vagyok 80 fps folott ,szoval nem igazan erezni,hogy szenved a gep - a ventilatorok hangjan sem - . Proci+ ram van huzva,stresstest alatt nem hibazik,a jatek pedig negyedannyit sem hasznal szerintem.
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Balesetem nagyon-nagyon ritkan van, altalaban olyan "szabalytalansagokat" kovetek el,hogy kicsit tullovom a kanyart --altalaban mindig a celegyenes raforditot- es ket kerekkel picit erintem a fuvet,amiert ugye 1 hibapont jar. Ebbol osszegyulik a verseny vegere 10 ,igy alig kapok pontot.De itt nem a pont a lenyeg,hanem a dicsoseg. Ha nem probalnek minel gyorsabban menni,akkor nem lenne hibapont,viszont lehet befutnek 4-5.-nek.
Tegnap ha jol emlekszem kb 3x fordult elo az,hogy 1) Kifagyott a gepem 2) Kiutottek az elso kanyarban 3) Kiutottek a verseny vege fele.
Viszont a tobbin megvolt a top 3.-Mike- Vegeredmenyben lehet jobb lett volna,de igy legalabb megdicsert,hogy milyen szep versenyt nyomtunk.
Give me your cum,bull!
-
fLeSs
nagyúr
Még annyi, hogy csak iRacingen és AC-ben vannak scannelt pályák illetve valós adatokon alapuló autók. rF2-ben a gyári autók (Corvette, Camaro stb) dettó, de a pályák nem scanneltek.
A modkészítők ki tudja honnan veszik az adatokat.szerk: a Simraceway = rF1.
FOV-beállítás: [link]
[ Szerkesztve ]
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
szacsee
nagyúr
Munkára?
Szövet kesztyűt pl alkatrészek pakolására, vagy egyéb kezet, alkatrészt kímélő munkára... pl:
Gép összeszerelő sor pneumatikus kulcsok és csavarok megfogása, műanyag alkatrészek csiszolása, rakodása stb.
Gumival átitatott kesztyűket olyan helyen, ahol nem száraz az alkatrész.. pl olajos csavar megfogása, vagy enyhén kenőanyaggal felhordott alkatrész szerelésére.
Illetve olyan helyeken, ahol kesztyű nélkül előfordulhat, hogy a szennyeződést szikével vágják le a kezedről... pl sziloplasztozás, esetleg próbáld meg megfogni az üvegszálas gyapotot kesztyű nélkül....
Ezek nem rossz kesztyűk, de ki kell próbálni a Neked megfelelő méretben.
Lehet hogy a vászon kesztyűben "csúszkálni" fog a kezed, a gumírozott az elején kényelmetlen lehet, mert merevnek tűnik, amíg be nem töröd, illetve beleizzadsz. Ezeknél nincs csuklópánt, így esélye megvan, hogy a kesztyűt igazgatnod kell futam közben. Cangás kesztyűt már 1-2 helyen lehet kapni 1000-1500Ft-tól, én spec 990-ért vettem egy vidéki boltban, igaz bringázáshoz.
Próbáld ki, ha bejön akkor olcsóbban megúsztad a cérna kesztyűvel, ha nem veszel bringásat.... vagy valamilyen versenykesztyűt..
Esetleg nagy kormányos topikban kérdezz rá, hátha tudnak okosságot.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Én ilyesmiben vezetek, zokniban nem is bírnám nyomni a hidrós féket A gumitalp eléggé meg tud kopni a fém lyuggatott pedálokon. Na meg a jobb lábam oldalán már elvékonyodott egy részen a szövet a heel'n'toe-tól Szerintem megteszi a legolcsóbb tornacipő jellegű lábbeli, 2-3 ezernél többet nem érdemes költeni rá.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Jó lett az update, a gumikopás nagyon durva...aki nincs hozzászokva, annak jól felforgatja a versenyét, pl. nekem Elején még több mp-cel vezetek, de mivel eddig sose kellett figyelnem a gumikopást (emiatt mindig tiportam mint az állat ), szépen leamortizáltam a gumikat...utolsó pár körben a visszafordítókba már rendszeresen keresztbe csúsztam be, nagyon kemény El is vesztettem az első helyet, de jó verseny volt, és ez egy új kihívás, hogy ésszel kell menni. Következő próbálkozásra már végig figyeltem a gumikra, így sokkal jobban kitartottak. (Ford GT természetesen...amúgy nagyon jó lett a World Sportscar Series sorozat, és a színvonalra sem panaszkodom, igazán ésszel mennek a környezetemben)
[ Szerkesztve ]
-
Met
nagyúr
Úgy általában mindenholról van szó de leginkább az oválnál jön ki hogy mennyire faszok az emberek.
Roadon kanyarban kicsúszik, elfékezi magát stb. ott elég sok felé tudsz kerülni de oválon ha kívül vagy és a belső kisodródik akkor felken a falra, ha belül vagy és bepörög eléd iszonyat nehéz kikerülni.De két hete volt Charlotte Silveradóval, fixed és custom setuppal, mentem két custom settes versenyt és nem volt sárga, de baleset sem, míg a fixeden 2 kör zöld 5 kör sárga.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Tarill
őstag
értem,még esetleg annyi hogy ennek a játéknak nincs valami kipróbálható "trial" vagy starter verziója? vagy veszek 6 dolcsiért egy hónapot kapok egy alap csomagot és hajrá? (csak abból kiindulva hogy az eredeti wow is egy bizonyos szintig ingyenesen játszható erős korlátozásokkal)
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Most erre nem tudok még mit mondani, nincs szóval akkor Egy szóval se írtam, hogy ne fékezz, vagy én ne fékeznék kanyarban. de a trail braking eredeti célját tekintve nem működik autókon. Ezt bárki alátámasztja, illetve élőben is könnyen tapasztalható.
Annak, hogy miért fékez más később nálad, ezer oka lehet, de elsősorban:
- jobban érzi a tapadás határát
- nagyobb fékerőt tud használni a jobb setup miatt
- a max kanyarsebességhez elég később fékezni. -
Dudi08
tag
Ezzel a hőmérséklet eloszlással szerintem nem kell annyit vacakolni, mert mindig a gumi belső része fog jobban melegedni. A kis kerékdőléssel lassabb lesz a kanyarsebességed, mert amikor kanyarodsz ráterhel az ívkülső kerekekre a kocsi és kb. kifelé fognak bukni a kerekek(pozitív dőlés). Minél nagyobb negatív(a kerék teteje befelé bukik) dőlést használsz, annál több dőlés marad meg kanyar közben is.
LFS-ben nagyon jól lehet látni a futómű működését, még a demo-ban is meg lehet ezeket nézni, sőt érdemes is, akkor lehet jobban meg lehet érteni,mint az írásomból.
A guminyomás témában én pont az ellenkezőjét tapasztaltam.
A kisebb hideg guminyomással jobban fog melegedni a gumi, hamarabb eléri az üzemi hőmérsékletet, de a nagyobb deformálódásnak köszönhetően jobban fog melegedni, túl is melegedhet. Ha nagyobb nyomással mész, kisebb lesz a legmagasabb hőmérséklet, de kevésbé fog tapadni a nagy nyomás miatt, kevesebb úthibát nyel el a gumi.Van egy másik dolog, amit még nem figyeltem meg a gumik működésében, de elvileg miután elérte a maximális hőmérsékletét, ugye kopik a futófelület, egyre vékonyabb stb, egy idő után elkezd "kihülni", csökken a hőmérséklete. Ez működik IR-ben?
-
tikshow
addikt
A gumi hőmérséklet azért van ilyen eloszlásban, mert a kerék befelé dől, ezáltal a gumi külső rész csak kanyar terheléskor érintkezik az aszfalttal, Camber tudsz vele játszani, én általában úgy szoktam belőni, hogy 80-90-100 arányba legyen plusz minusz pár százalék.
Nyomás, ha az autó finomam túlkormányzott úgymond elkezd úszni a feneke akkor egy kicsit növelhetsz a nyomáson, ha hirtelen vagy pattog, mint a fene akkor csökkenthetsz. De játszhatsz még a felfüggesztéssel is.
Corvetthez nagyon nem értek, mert meg sincs, de ezek az értékek számomra egy erősen alul kormányozott autóra utalnak, szerintem pont fordítva kellene lenniük.
-
JoinR
őstag
Persze megnézem. Mondjuk a Riley-t nem ismerem, ott nem biztos hogy hasznos tudok lenni, de a Corvette+Bathurst kombóban biztos.
Optimális hőmérséklet...tapasztalat. Amikor jó, megállsz megnézed mennyi Amikor én megyek 95-100°C köré próbálom belőni, de néha feljebb is megy. 110°C már tuti csúszkálás a GT autókkal.
-
JoinR
őstag
Menj pár kört, nem árt az meg Amúgy meg +2-3-at dobj rá a guminyomásra, hamarabb bemelegszik.
Igen, szerintem ugyanúgy reset.
Ilyesmi setekkel szoktam versenyezni - a szélárnyék kiegyenlíti a kis túlkormányzottságot, ha úgy adódik. A legnagyobb ellenkormányzás mondjuk lefelé menet a hátsók blokkolása miatt kellett, az elkerülhető lett volna.
Alapvetően tabbal kijelzem az optimal szektoraimat az idősávra (ghost car nélkül), és az alapján próbálom összerakni a kört.
Vagy ha pályatanulásra gondolsz, ott nem vagyok egy jó példa, eléggé felülről közelítem a határokat, így sokszor kell nyomni a resetet
Nem akarom nagyon spirituálisba elvinni a dolgot, de kicsit meg kell érteni a pálya szellemiségét, hogy mikor kell beesni a kanyarba vagy mikor kell inkább a jó kigyorsításra összpontosítani. Ugyanazon íven autózva, jó helyen érintve a belső ívet is százféleképpen lehet bevenni egy kanyart.Azt szoktam mondani, hogy aki gyorsabban akar menni, fékezzen hamarabb. Átlagos tempójú versenyző sokat nyerhet vele. Amúgy bárki küldhet nekem replay-t a legjobb köréről, és megpróbálok segíteni, hogy hogyan javulhatna szerintem (persze én se vagyok szentírás, de még senki nem lett lassabb a tanácsaimtól )
-
JoinR
őstag
Minden reset után új gumit kapsz.
A gumiállapot/hőmérséklet mérését meg ne reset-hez kösd, hanem boxkiálláshoz
A valóságban sincs mindenhol realtime gumihőmérséklet mérés, de állapotmérés még kevésbé.Régi Ford GT-s köröm itt található Bathurst-ön, hátha segít. NTM5-tel 1-2 mp-cel biztos gyorsabb, még nem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
-
fLeSs
nagyúr
Erre senki semmit?
Érdekes lesz ez a Bathurst. Előző szezon elején is volt Bathurst a PGT-ben és indultam is pár versenyen, kb. a felében sikerült célbaérnem. És akkoriban 2:01-eket csináltam, ma kis gyakorlás után 2:02 ment. Ezúttal viszont nem fog érdekelni az idő, hanem az lesz a cél, hogy célbaérjek, mert ez a pálya kb. erről szól, a versenyzők fele úgyis kiesik. Hétközben indulni fogok kisebb versenyzőszámú versenyeken is gyakorlásnak.
[ Szerkesztve ]
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
szacsee
nagyúr
Erről tudnék mesélni és ha a falak beszélni tudnának akkor elég cifra szövegek is visszajönnének azokból az időkből.
Gondolom nem wifizel, UPC? Invitel?
Jut eszembe első hsz-hoz írtam egy kis update-t szerintetek menjen, vagy hagyjam a fenébe?:
Az Iracing.com egy online autó szimulátor minden előnyével és hátrányával.
- Több mint 40 hivatalos szériában próbálhatod ki magad a világon bárhonnan versenyző ellenféllel, valamint 400 ligához csatlakozhatsz.
- Webes felületen megnézheted saját és barátaid statisztikáit, verseny eredményeit. Kereshetsz barátokat, versenyző társakat, csatlakozhatsz ligához, szellemautóként kipróbálhatod magad mások versenyein, illetve gyakorló szervereken próbára teheted tudásod mindenféle szankció nélkül, qualifikáción mért kört mehetsz, majd akár versenyen is kipróbálhatod magad. Ha kedved szottyan privát versenyt is hostolhatsz, illetve csatlakozhatsz hostolt gyakorlószerverekre, versenyekre, azokhoz amelyek nincsenek jelszóhoz kötve.
- Verseny licensz és pontozásos rendszer alapján hasonló tudású versenyzőkkel mérheted össze tudásodat.
- Minden pálya és autó lézer szkennelt, így a valóságnak megfelel.
- 7 autó és 10 pálya ingyenesen elérhető első bejelentkezésedkor a több mint 100 választható kiegészítőből.
- 7/24 verseny lehetőség, teljes fórum- és támogatás elérhetőség
- Realisztikus fizikai modell, jó FFB, állandóan fejlődő grafika és játék motor.No a sok előny után lássuk a hátrányokat, hogy mindenki tisztában legyen vele.
- Elsőként amit mindenhol fel szoktak hozni az Iracing ellen, hogy drága és havidíjas, ráadásul nem minden tartalom ingyenes, sőt a több mint 100 autó/pálya kombóból csak 17-et kapunk meg ingyen az elején.
Ez teljesen így van, sőt ha privát versenyt szeretnél indítani az is pénzbe kerül. Sokan a havidíjas játékoktól félnek, mert már előfordult, hogy pár ilyen játék a süllyesztőben kötött ki. Itt kevés erre az esély, mivel az Iracing az egyik, ha nem a legjobban elismert motorsport szimulátor versenyzői körökben, egy ilyen múlttal rendelkező szim nem tűnik el a süllyesztőben, mint egy sima játék, aminek elévül a grafikája, jön jobb stb...Azok a mocskos anyagiak....
- Havidíjra visszatérve lehet okosan csinálni, hiszen ha minden tartalmat meg akarsz venni több mint 500 dollárba fog fájni a játék és akkor a havidíjról nem is beszéltünk. Iracers.hu fórumon ha még él a lehetőség három hónapos ingyen IR előfizetést lehet kérni, illetve akadnak promóciók, ahol az első három hónap vagy ingyenes pl: Cadillac (nem mindig él), illetve új tagoknak 50% kedvezményt szokott biztosítani az iracing.
A három hónap alatt letisztul benned, hogy road, vagy oválozni szeretnél jobban elsőre és folytatni akarod-e az iracing pályafutásodat. Ha ez megvan és folytatni szeretnéd pécézz ki egy D licenszes szériát, ahol versenyezni szeretnél. A hiányzó tartalmakat sajnos meg kell vásárolni, de vannak kedvezmények.
3 tartalom felett 10% kedvezmény, 6 tartalom vásárlásakor 20% kedvezmény, illetve 40 tartalommal ha rendelkezel mindenre kapsz 25% kedvezményt (autó/pálya). Szezon indulása előtt érdemes egyben megvenni a kipécézett szezonhoz hiányzó tartalmat (8 versenyent kell teljesítened a 12-ből). Road versenyt választva Grand Touring Cup a legalkalmasabb, mivel autó adott (Mazda MX-5 vagy Pontiac Solstice) és jelen szezont nézve (14/S2) Okoyama és Summit Point is a versenynaptárban szerepel, így 6 pályát megvéve el tudsz indulni mind a 8 futamon, így már szezononként 4 dollárt tudsz spórolni. Emellé még nézel még egy bajnokságot, ahol a legkisebb befektetéssel tudsz indulni.. pl jelen esetben Spec Racer Forddal ahol szintén a fenti két pálya már megvan, sőt még Charlotte is, így a két bajnokságot összeegyeztetve vedd meg a tartalmat, ha pénzt akarsz spórolni. D, C lincensz alatti bajnokságok szezononként 8 futamért 4 dollárt "fizetnek", míg A és B licensz alatti bajnokságok 7 dollárt csengetnek. Szezononként max 10 iracing dollárt fizet az Iracing, így ennyit tudsz spórolni. Az elején kicsit nehezebb, de 2 bajnokságon versenyezve 8 dollárt visszakapva egy évre számolva 32 dollárt kapsz a virtuális pénztárcádra, amiből 6 tartalmat vettél valós pénzért 25%-os kedvezménnyel (~ 65-70 dollár) és egy éves előfizetéshez 50% engedmény esetén (novemberben fekete pénteken, illetve iracers.hu-n bajnokin indulva igényelhető) ~20 dollárba kerül.
Eztán apránként is megveheted a tartalmakat, amire vágysz, hogy a következő licenszt megszerezd, ha szükségét érzed. Azzal számolnod kell, hogy ~ 30-40000Ft-ot költeni kell a szimulátorra, míg nagyjából "önfentartóvá" válik (~10 dollár / éves előfizetés 50%-os kedvezmény mellett), ami ha azt vesszük, hogy néhány játékos fél éven belül kiad pár nagy hangzatú játékra, akkor nem is sok. Elején érdemes pályákra költeni, hogy később a magasabb osztályba lépve csak autót kelljen venni, így pl A osztályig road-on ha jól sakkozol a szezonokkal és szerencséd van 5-6 pálya + vásárlással és autóval megúszod.
Érdemes fejben tartani, hogy vannak akciók év közben... ha jól sejtem márc/április körül és augusztus tájékán, amikor 75 dollárért vehetsz 100 iracing dollárt, illetve 20-ért 25-öt.- A folyamatos fejlesztések miatt előfordul, hogy a srácok mellényúlnak, így a gumimodell miatt pl akár 1mp-el lassabb is lehetsz előző szezonban futott köridődhöz képest, vagy a kocsi menettulajdonságai némiképp megváltoznak.
- Az elején tapasztalni fogod, de ez ne vegye el a kedved a versenyzéstől, hogy sokan úgy mennek pályára, hogy nem tudnak vezetni és ezzel mások versenyét rontják el, így a Te versenyed is, ez benne van a pakliban.
- Előny és hátrány az SR és IR alapján a versenyzőket osztályozni. SR- Safety rating ami pl ütközésekkor csökken és felsőbb licenc megszerzéséhez is elengedhetetlen, valamint az IR ami a gyorsaságod és vezetéstechnikád befolyásolja @ ha a mezőny elején végzel, akkor nő, ha a végén, akkor csökken.Iracing account nélkül is közelebbről meglesheted az alábbi videók közül csemegézve.
Angol tudás nélkül felirat bekapcs, fordítás magyarra és ha nem is tökéletes, de érthető nagyjából.How-To
Basic Training
Racing ShoolAmi kimaradt, az az Iracers.hu tájékoztatójában jobban benne van KaraDani jóvoltából.
Magyar iracing liga fóruma
GTR Masters fórum
SG fórumrenato eredeti hsz-át itt olvashatjátok:
-
fLeSs
nagyúr
Tudja vki, hogy ez a megszakadás mitől van? Most fordult elő először (pont most kellett).
Először az F3-ról a mögöttem lévő Ford tűnt el (Forddal versenyeztem), azt hittem, hogy megszakadt. Aztán az előttem lévő HPD tűnt el/jelent meg, aztán mindenki eltűnt az F3-ról, mentem még egy darabig aztán kiléptetett, Csak Quit opció volt, még a replayt sem tudtam elmenteni.[ Szerkesztve ]
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
szacsee
nagyúr
tikshow jól írja, esetleg a por és szösz szokott még bezavarni a potis pedáloknál, ha pontatlanná válik. Fanatec-nél viszont van hal jeladós, annál nincs ilyen gond.
C6R-re visszatérve fékezésnél az első futómű betapadása féktávon javítható, viszont a menettulajdonságra visszahat (alul kormányzottá válhat). Nem mindegy, hogy kanyarban szűnik meg a tapadás, vagy még az egyenes szakaszon, illetve berugózás alatt vagy már a berugózás után (amikor a kasztni eleje lesüllyed).
Kanyarban az első kerekek döntésével tudsz betapadást javítani, viszont a belső fele jobban fog kopni és egyenesben sem annyira ideális, ha nagyon - -os a dőlészszög. Rugó előfeszítésével berugózás alatt tudod késleltetni a blokkolást (emberi hiba tényezőt kizárva), mivel a berugózás alatt helyeződik át a kocsi súlypontja a hátsó futóműről az elsőre. Tudni kellene hogy az ominózus esetekben a blokkolás mikor következik be, hogy akár egy jó settel ellen lehessen súlyozni az esetleges hibafaktort, vagy az IR hülyeségeit.
pl: 80%-ban féktáv egyenes szakaszában berugózás (kasztni eleje süllyed) alatt, állandó fékerő hatására is.
Fékerő elosztás amúgy nálad mekkora C6R-nél?
Ja egyik iracers.hu-s fórumtárs csinált egy elég jól érthető setup guide fordítást, esetleg nézz rá.
Ja és ha setet próbálsz szedni akármilyen autóhoz figyelj arra, hogy ha lehet adott szezonból származzon, mert érhetnek meglepetések annak ellenére, hogy a kocsik valósan nem változnak IR erről nem tud.[ Szerkesztve ]
-
tikshow
addikt
Én is csak 1.06.9-et tudok a RUF-al, habár nem egy tökéletes settel, viszont atomstabil vele az autó végig, mintha sínen menne, se nem alul, se nem túlkormányzott. Viszont ez a Watkins Glen Classic elég meredek pálya, majdnem egy teljes kört lehet egymás mellett menni, mint régen LFS-be a Redline Racing szerverén FOX - Aston Club kombón.
-
zzeN
aktív tag
-
JoinR
őstag
Stílustól is függ, mivel sokat Caddyztél, nem csoda, hogy az orrmotoros autóval vagy a leggyorsabb.
A baseline setupokkal nagyon hasonló a 3 autó köridőre, de egyelőre úgy tűnik, hogy a BMW lesz a befutó az egyedi setupokkal (bár ez nem meglepetés). A Z4 tömege nincs rendesen belőve, 30-40 kg-mal könnyebb, mint kéne. -
szacsee
nagyúr
TP-hez itt találsz ezt-azt.
Template-t pedig Iracing webes felületén:
myRacing - Customize Cars menüben találod jobb felső sarokban Download Car Template felirat alatt.
Itt ki tudod jelölni, hogy melyik autóét szeretnéd letölteni.
Ha megvagy a módosítással akkor elmented tga-ként dokumentumok közé (Iracing/Paint/ autótípus adott mappájába) és átnevezed az IR Acc ID-dre. pl 99665.tga
Ha megvan IR-ben indítasz egy tesztet és meglesed, ha módosítani szeretnél rajta, akkor Alt+Tab és módosítod, majd rámentesz az előző tga-ra. Ezután a tálcára rakott IR-t előtérbe hozod és nyomsz IR alatt egy Ctrl+R kombót (azt hiszem ezzel lehet frissíteni) és a frissített skin fog megjelenni. -
Met
nagyúr
7 éve szűnt meg a bajnokság, ki is dobáltam azóta minden cuccot, képem sincs.
Viszont lehet nem fog menni, a Riley-t írtad hogy kell rá festés, megnéztem olyan rohad bonyolultan van szétdobálva a template hogy nem tudom egyes részek mihez tartoznak. A Nascar2013-hoz volt egy 3D View-er nevű program, behívtad a modellt, rádobtad a tga file-t és meg tudtad néz az autón a festést, tudtad forgatni, nagyítani. A Stock car-ok egyszerűbb felépítésűek de annál is szívtam mire az összes csík illeszkedett.
Ehhez nincs ilyen már kerestem, mivel nincs meg nekem az autó (és egyik sem amit írtál) csak úgy menne hogy rajzolok valamit, azt átküldöm, Te felrakod, megnézed mi nem jó és jelzed nekem.
Nem értem miért kell ezt így megbonyolítaniuk"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
szacsee
nagyúr
Tradingpaints oldalát azért hoztam fel, hogy pontosabban látni lehessen az elképzelésed.
A színek milyen arányban és alakban nézzenek ki kb stb. Ott van pár festés.
Iracers.hu-n pedig a készítőnél valószínű még megvan a psd fájl, vagy elő tudja kotorni, így ha más színű is a skin a színek átfestésével egyszerűen létrehozható a skined.
Tibié állat lett szerintem múlt évben. Itt a topik, hsz-ok közt van pár festés kiindulásnak.
Ha megvan a színek aránya és alakjának körvonala, akkor Met-ék biztos könnyebben tudnak segíteni.
Ha magad szeretnéd elkészíteni, akkor kiindulásnak itt egy topik, ha regelve vagy biztos segít valaki.... de ha fel szoktál nézni TS-re akkor ha van valaki biztos segít. -
JoinR
őstag
Hát nem tudom, fórumon szedjél le 1-2 setupot. Mondjuk most változtattak rajta, én nem próbáltam update óta, MP4-gyel megyek ezentúl. A TC érdekes lett, kanyarkijáraton engem túlzottan visszafog, ha leveszem, akkor meg bejáraton nem segít eleget. Mekinél nem vészes a váltás hang, legalábbis nekem nem tűnt fel. A Ford GT-ben egyáltalán nem érzem, hogy működne a TC, nem tudom mi van azzal, de örülök neki Mondjuk csak pár percet mentem mindegyikkel.
Alapvetően ha ülteted a hátulját, azzal sokat tudsz növelni a stabilitáson, csak kijáraton alulkormányzott lesz.
Versenyen túlkormányzott set jobb, a szélárnyék pont egyensúlyba hozza. Már ha nem első vagy[ Szerkesztve ]
-
Dudi08
tag
A C-spec inkább brutál alulkormányzott, a Track pedig "pont" kellően nem alulkormányzott.
Én arra jöttem rá tegnap COTA-n a baseline setup segítségével,hogy a kocsi mechanikai tapadását inkább úgy kell beállítani, hogy a fara jobban tapadjon, tehát a hátsó kerékdőlések is kb akkorák,mint az elsők, a hátsó stabilizátorok nem keményebbek mint az elsők. Így alulkormányzott lesz kisebb tempón, de nagy tempón a hátsó kisebb leszorítóerő miatt kb beáll az egyensúly.
COTA-n ez működik és kb így tetszik az autó kezelhetősége.
Egyébként,ha nagyon kitör a fara, akkor nagyobb hátsó leszorítóerő, kerék dőléseket kell magasabbra venni.
Féktávon ha ideges, akkor a rebound damp-ot magasabb értékre állítani hátul, vagy elől a bump-ot.
Remélem nem írtam nagy hülyeséget -
fLeSs
nagyúr
-
fLeSs
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- Steam topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen autót vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen videókártyát?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest