Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mindthecrap

    aktív tag

    válasz NomAd_82 #34656 üzenetére

    itt azért elég jól össze van szedve:
    https://szifon.com/2021/01/25/beszelgessunk-2021-ben-a-3-eves-jotallasrol-es-a-garanciarol-valamint-az-applecare-rol/

    van viszont egy bekezdés ami nem hagy nyugodni: Az ügyfél azzal megy be a szervizbe, hogy a készülék gyorsan merül, már most, a hivatalos 1 éves garancia lejárta előtt is. Természetesen a szervizes kolléga ellenőrzi, és kiderül, hogy napjában 3-5x volt töltve, vagyis alapjában véve nem rendeltetésszerűen volt használva. Ez sem garanciális hiba.

    What? Ha én háromszor-négyszer rádugom a Carplay-re 15-20 percekre meg néha a QI töltőn is rajta van akkor bukom a garanciát meg nem rendeltetésszerű használat? (szerk: iPhone-ra gondoltam, hirtelen azt hittem abban a topikban vagyok. De egy iPad is lehet naponta többször töltve, hol van ez leírva, hogy naponta csak egyszer engedélyezett tölteni?) Azért ez elég nevetséges... ráadásul a konszenzus szerint a líthiumos akksinak a sok kis töltés tesz jót, nem az, nem a fullos merítés - fullos töltés.

    [ Szerkesztve ]

    olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés