Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pjen

    félisten

    válasz Sokimm #59414 üzenetére

    Nem kell semmi, mint. Kernel is írja.Egyébként mire gondolsz?

    [ Szerkesztve ]

  • Kernel

    nagyúr

    válasz Sokimm #59414 üzenetére

    Pedig számomra is napi rutin a villámlós időszakokban, szervizembe is hozzák befelé (vagy én szállítom, esete válogatja) a villámkáros TV stb. készülékeket. De ez így ment már az "ősidőkben" is, amikor még Gelkás voltam stb.

    Egyszerűen szólnak a biztosítónak, akik utána vagy ránéznek helyszínen (de csak kívülről), vagy már telefonon keresztül hozzájárulnak, hogy szervizhez kell fordulni és szakvéleményt kérni, számlával együtt természetesen.

    Ha totálkáros, akkor csak szakvélemény lesz belőle és vizsgálati díj, amit fizet a biztosító, a készülék piaci értékét is ők becsülik meg.

    Ha javítható, akkor értelemszerűen azt térítik és szintén nekem kell igazolni, hogy villámlás következtében hibásodott meg. Olyan biztosító is van, akivel nem is találkoznak, csak el kell küldeni a papírokat és utalják a pénzt.

    Akadnak persze ügyeskedők is néha, akik "csak papírt" szeretnének, de azt elhárítom, nem is vagyok rászorulva. Egyszerűen megmondom az igazságot, hogy szúrópróbaszerűen minket is ellenőrizhetnek utólag, ezért sem megyek bele ilyen témákba. Tehát a készüléket minden esetben látnom kell, másképp nem megy.

    [ Szerkesztve ]

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Új hozzászólás Aktív témák