Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
brocki
csendes tag
Sziasztok!
Nem tudja valaki véletlenül, hogyan kell szétszedni ezeket a Tool-less Foxconn házakat?
Odáig jutottam, hogy kiszedtem az alaplap-tartó tálcát, de ötletem sincs, hogy kell károsodás nélkül eltávolítani róla az alaplapot.
Megörököltem a házat, nincs hozzá manualköszi
-
udosmail
tag
ha szóló a csati, akkor forgasd körbe és keresd a 3szöget
-
udosmail
tag
és van még 1 dolog, hamarosan rakok fel ide képet
-
Truman
senior tag
Sziasztok !
Mostanában egyre többször szorulok rá arra, hogy komplett konfigokat szereljek össze. Ezzel nincs is gond, általában mindig sikerül, mert az angol kézikönyvet megértem és ismerem a PC belső portjait, annak ellenére hogy az elektronikához totál laikus vagyok.
Viszont a front panellel sokszor gondban vagyok. Ugyanis sok kínai háznál nem írják oda melyik a (+) és melyik a (-). Viszont a kábelek színesek gondolom ez jelent valamit. Szóval milyen színű a (+) és milyen színű a (-) általában?
Az élet egy sz*r játék, de azért a grafikája nagyon ott van…
-
taki0
csendes tag
Kérdés, ha látja valaki: ezt a hőmérőt elem működteti kizárólag? Azt nem értem, hogy mitől indul el! Vagy csak egész egyszerűen vegyek egy új elemet és próbáljam meg vele?
Valaki segítsen, kérem!
Ksözönet.taki0
-
taki0
csendes tag
Nem akarok tolakodni, de tényleg hálás lennék, ha megosztaná valaki velem az infot, erről a pici hőmérő működésről, hogy hogy is van, hogyan kellene műküdnie.
Bocsánat, hogy sürgetőnek tűnök, de nincs más segítségre lehetőségem.
Köszönöm.taki0
-
taki0
csendes tag
Érdekesség gyanánt: felhívtam a boltot , hol vettem (név nélkül, nem a reklám helye) azt mondták fogalmuk sincs, a szervízben nem volt még ilyen darab, ''ezer emberből egy'' és nem tudják hogyan működik.
Kérlek szépen bennetek, ha tudjátok osszátok meg velem!
Továbbra is köszönet!taki0
-
taki0
csendes tag