Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • djdaniel

    senior tag

    válasz TGaben #32574 üzenetére

    Hali!
    Mért ne futna modokkal stabilan a játék ? max charsel, ha el rontasz valamit.
    Ha el rontod pl; az autó mód telepítését, értsd
    handling, carcols, vehicle.ide. úgy-e minden készítő mellékeli ezeket az adatokat egy readme.be.
    handling.dat, úgy-e ebbe számokat vannak, ezekbe vannak megadva az autók sebessége, gyorsulása, súlya.
    Carcols.dat ebbe az autók szín kódjai vannak pl; 15,8,10, ez a színkód, # 38 ez jelöli a szín kód számát, pl; infernus ; 38,38,38 ( primary, secundary, logoary)
    vehicle.ide na ebbe akkor szoktunk bele a túrni, ha kocsinak a kerek túl nagy, a játékba, vagy nincs a betonon.

    Modokról annyit, hogy -2-3 fps-el járnak, ugyan is , pl; az eredeti autóknál úgy van megoldva iv-ben hogy lod0, lod1, lod2, mert minél távolabb vagy az adott objektől (hq-lq) nem kell akkor részletesség mert a játékban, messziről úgy-se fogod látni akkor részletességgel, akármilyen felbontásban játszol.
    Ezért úgy oldották meg a készítők, az autóknál is, hogy fel vannak osztva részekre, ami a wft fájlban található ( chassis, body...stb)
    általában az autó modok készítői, lusták lod1. lod2, modellt készíteni, mert elég sok idő, hq-ból lq-út csinálni, akár maxban, akár zmodelerben , ezért a lod0-át be rakják, lod1es modellnek, tehát akár mennyire távolabb vagy az objecttől, ugyan akkor részlegességgel jelenik meg továbbra is, amit úgy sem látsz.
    Csak feleslegesen használja az erőforrást, manapság már mindenki forza3-ból , forza4-ből, forza horizonból konvertál, vagy máshonnan, a forza modelleknél van lod0, lod1, egészen lod6-ig, csak általában a készítők azért nem használják mert rengettek idő meg csinálni, az is ki kell modellezni, pl; az ajtóknál a részeket, csomag tartó...stb

    néhány kép hogy értsétek miről beszélek ;
    lod0

    lod1

    lod2

Új hozzászólás Aktív témák