-
GAMEPOD.hu
Mit jelent az Amerikai Álom napjainkban? Niko Bellicnek, az európai emingrásnak a reményt, hogy meg tud menekülni a múltjától. Unokabátyjának Romannak az álmot, hogy együtt megcsinálják a szerencséjüket Liberty Cityben, megnyitva az utat a lehetőségek országába.
Új hozzászólás Aktív témák
-
djdaniel
senior tag
válasz Matyó83 #32332 üzenetére
win7 alatt ; C:/ felhasználok/ te neved/ AppData/ Local/ Rockstar games/ settings/ settings.cfg-ét töröld, nos ha ez sem segít, akkor töröld ki a setting mappába az összes fájlt ( Limits, serial, settings, XString)
és akkor elméletileg kell hogy működjön.
Egyébként grafika patchet használsz iv-hez ? ( enb, icenhancer) -
djdaniel
senior tag
nem nagyon szereti ezeket a kártyákat...
7970-el 25-50fps...
régi konfigom (2magos amd 4600+-), asus 9800gt. 4gb ddr2 ) hozta a gta iv 1.0.7.0 patch.el és icehancer 2.1-el a minimum 13.5 fps-t. reptéren meg volt a 40fps-is.
Megfelelően be kellene állattanod az icehancer-t. gta iv mappában keres olyat, hogy iceconfig.ini.
Elég sok felesleges sz*rság van benne, pár értéket csökkentesz benne és már van +10fps. -
djdaniel
senior tag
válasz huszi.gyb #32481 üzenetére
Üdv!
Én csak ezt találtam , de egy próbát szerintem megér. -
djdaniel
senior tag
válasz TGaben #32574 üzenetére
Hali!
Mért ne futna modokkal stabilan a játék ? max charsel, ha el rontasz valamit.
Ha el rontod pl; az autó mód telepítését, értsd
handling, carcols, vehicle.ide. úgy-e minden készítő mellékeli ezeket az adatokat egy readme.be.
handling.dat, úgy-e ebbe számokat vannak, ezekbe vannak megadva az autók sebessége, gyorsulása, súlya.
Carcols.dat ebbe az autók szín kódjai vannak pl; 15,8,10, ez a színkód, # 38 ez jelöli a szín kód számát, pl; infernus ; 38,38,38 ( primary, secundary, logoary)
vehicle.ide na ebbe akkor szoktunk bele a túrni, ha kocsinak a kerek túl nagy, a játékba, vagy nincs a betonon.Modokról annyit, hogy -2-3 fps-el járnak, ugyan is , pl; az eredeti autóknál úgy van megoldva iv-ben hogy lod0, lod1, lod2, mert minél távolabb vagy az adott objektől (hq-lq) nem kell akkor részletesség mert a játékban, messziről úgy-se fogod látni akkor részletességgel, akármilyen felbontásban játszol.
Ezért úgy oldották meg a készítők, az autóknál is, hogy fel vannak osztva részekre, ami a wft fájlban található ( chassis, body...stb)
általában az autó modok készítői, lusták lod1. lod2, modellt készíteni, mert elég sok idő, hq-ból lq-út csinálni, akár maxban, akár zmodelerben , ezért a lod0-át be rakják, lod1es modellnek, tehát akár mennyire távolabb vagy az objecttől, ugyan akkor részlegességgel jelenik meg továbbra is, amit úgy sem látsz.
Csak feleslegesen használja az erőforrást, manapság már mindenki forza3-ból , forza4-ből, forza horizonból konvertál, vagy máshonnan, a forza modelleknél van lod0, lod1, egészen lod6-ig, csak általában a készítők azért nem használják mert rengettek idő meg csinálni, az is ki kell modellezni, pl; az ajtóknál a részeket, csomag tartó...stbnéhány kép hogy értsétek miről beszélek ;
lod0lod1
lod2
[ Szerkesztve ]
-
djdaniel
senior tag
válasz TGaben #32574 üzenetére
"gta4.exe hibát észlet ezért leállt ezen nem is csodálkozom, elnézést az előző hszből le hagytam.
ICEnhancer v2. 0 + iCEnhancer 2.1 final + Vulgadrop ENB 2.1c + magyarítás, 3 féle grafika patch!?
Minek az oké hogy az icehancer 2.0-ra felraktad a 2.1-et, az kompatibilis, mert ahogy telepítetted le cserélted vele a 2.0 fájljait ( iceconfig.ini, shader...stb)
Vulgadrop ENB 2.1c teljesen máshogy van mint az icehancer, tehát ebbe nem is iceconfig.ini néven futnak a beállítások ha nem enbseries.ini néven, meg teljesen más a félépítése,
Iceconfig.ini be pl; a skylighting false-en van, az enbseries.ini-be meg lehet hogy true-en...
Elképzelhető hogy ezért crashel a gamed, sőt biztos, én a helyedben egyféle grafika patch-et használnék, akkor elkerülhetnéd a crashelést,. -
djdaniel
senior tag
válasz SzlobiG #32633 üzenetére
Üdv!
1.0.7.0-es patch fent van ? EFLC mappába tetted, vagy a sima iv mappába?
"nem akar működni" most ez alatt mit értesz ?
ki fagy a játék, leáll, vagy megy a játék de semmi változás a grafikán ?
iCEnhancer config tool szerintem felejtős, mert úgy sz*r ahogy van.
Iceconfig.ini-be kell be állítani manuálisan nem pedig ilyen sz*r toolsal.nálam most így fest a játék, definition ki kapcsolva.
-
djdaniel
senior tag
válasz rup1u5 #32644 üzenetére
hahaha nagyban folyik a mezőgazdaság
Egyébként win8 64bit-en hogy megy a játék ? valaki próbálta már ?
Tegnap tettem fel, mert eddig win7 32bit volt, történt egy kis újítás, így legalább tudja használni az összes ramot, mert csak 3.25gb-ot látott a win7 32bit.Neki esek felteszem a gta iv-et, remélem simán megy majd a dolog, mert tegnap illetve ma elég sokat sz*rakodtam a programokkal, valamelyik még a Mária könnyért se akart feltelepülni
-
djdaniel
senior tag
válasz Puma K #32646 üzenetére
Igazad van a win8 tényleg egy rakás sz*r, de vannak előnyei és hátrányai is.
Rá megyek a leállításra, és már egyből kikapcsol, valamennyivel gyorsabbnak érzem a win8-at, de azért meg bántam hogy le cseréltem a win7-et.
igazából most már mind1, nem fogom vissza rakni a win7-et
mert nincs belőle 64bitesem. -
djdaniel
senior tag
Értem, nálam remélem elfog indulni, d meghajtót nem formáztam le, lusta voltam rá, rajta maradt a gta iv, mondom hátha el indul, erre d3dx9_31.dll hiányzik, d3dx9_37.dll, no le tudva a dll-ek, meg próbálom megint, erre ki írt valami sz*rságot, nos újra telepítem aztán meg lássuk.
Majd este írok ide,hogy sikerült vagy nem. -
djdaniel
senior tag
Na sikerült valami nagy nehezen el indítanom.
1. Videokártya driver frissítés.
2, Net Framework 3.5 telepítés
3, .NET Framework 4.0/4.5 telepítés
4, Visual C++ 2005, 2008, 2010 telepítés
5, GFWL telepítés
6, Games for Windows Client
7, GTA IV telepítés
8, Patch 1.0.7.0
9, ezt le töltjük másoljuk C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\ ( rar. fájlban található windows live mappát másoljuk át a shared mappába, úgy-e ott alapból nincs windows live mappa )
Ezt után uninstall all GFWL, és Games for Windows Client
Letöltjük GFWL-ét, Games for Windows Client és feltelepítjük!És kész, nekem ezek után elindult.
Aki a fent le írtakat nem végzi el az vagy, seculauncher; failed to start application. [2000], hiba üzentetett kapja, vagy el indul a játék, rá megy az indításra, betöltés helyet fekete képernyő, [nincs loading screen], de hang van, és leáll az egész játék.
megjegyezném, én nem tudtam bejelentkezni a live-ba, tehát play offline
[ Szerkesztve ]
-
djdaniel
senior tag
válasz Puma K #32657 üzenetére
Jól van, most megy a játék , de ha felteszem ICEHANCER 2.1-el akkor nem.
d3d9.dll miatt nem indul, hibába futtatom rendszergazda ként semmi, de ha a d3d9.dlll át nevezem d3fx.dll akkor el indul, de nincs icehancer, tehát marad a régi grafika.
Elméletileg ha gtaiv.exe-ben d3d9.dll-elt átírom 3dfx.dll-re akkor jó lesz, nos majd meglátom mi sül ki belőle.
Oldalon valaki nem tud egy programozót ? aki tudna nekem segíteni ? -
djdaniel
senior tag
Na sikerült meg oldanom a problémát, már icehancer 2.1-el is megy windows 8 64bit alatt.
XVI32-vel meg nyitottam a gtaiv.exe-ét ctrl+f keresés d3d9.dll-elt át kellet benne nevezni d3fx.dll ezt után mentés, download icehancer 2.1 telepítés, itt már nyugodtan bemásolhattam a d3d9.dll.elt és lám el indult a játék gond nélkül, ismét gyönyörű grafikávalMindenről írok majd egy cikket, és majd a szükséges fájlokat is elérhetővé teszem, hogy másnak ne kelljen ennyit sz*rakodnia vele, nekem 3 nap alatt sikerült megoldanom a próblémát.
Minden esetre tiszteltetem a MICROSOFT számára, ismét sikerült egy nagy rakás sz*rt alkotni. -
-
djdaniel
senior tag
Üdv!
Én meg odáig se jutottam el hogy feltegyem, nálam vírust jelzett az f-secure telepítés közben...
gta iv dkt road textures-t szerintem meg próbálhatod, csak előtte csinálj backup-ott a gtxd.ről.
járműveket gond nélkül lehet benne le cserélni, ugyan úgy mint iv-ben, .wft fájlra épülnek iv-ben a sa modelljei, csak átkonvertálták őket...
Jármű pack felejtős, nem nagyon lehet tudni mit cserél le iv-saba, én személy szerint egyesével szoktam le cserélni a járműveket.
iCEnhancer-nek ugyan úgy menni kell, max timecyc-el lesz probléma, mert az iCEnhancer készítői a timecyc-et nem iv-sahoz állították be.
Tehát mikor felrakod hozzá az iCEnhancer , a timecyc fájljait ne másold-át. -
djdaniel
senior tag
-
djdaniel
senior tag
válasz imotep03 #32945 üzenetére
1.0.7.0 patchet fel tolod, + az icenhancer 2.1-et ( saját magad állítsd be, iceconfig.ini-be) akkor szerintem megoldodik a probléma.
Iceconfig.ini-be
ezeket keresd meg, ha true-ra van, akkor írd át false-re.ForceNVidiaCard=false
ForceNVidiaCaps=falseÉn ati/amd kártyával még nem játszottam a gta iv-vel, csak nvidiával, holnapra meg jön a kártyám (ati)
kíváncsi vagyok nekem lesz-e problémám vele, ha lesz, akkor úgy is találok 1-2 napon belül megoldást rá, akkor le írom. -
djdaniel
senior tag
válasz imotep03 #32955 üzenetére
imotep03 ; még nem érkezett meg a kártyám, ppp se gyorsabb mint a posta.
V.Dave ; timecyc.dat, timecyclemodifiers.dat...stb ezeket is átmásoltad ? ha sz*r a timecyc akkor szokott ilyen dolgokat produkálni...stb
módosítottat szedtél le ? az adott patch-hez valót töltötted le legalább ? shadereket átmásoltad ?
tedd fel az 1.0.7.0-es patch-et és az icenhancer 2.1-et.
És állítsd be az iceconfig.ini-be a dolgokat.
itt találsz némi segítséget a beállításhozNekem az autókra be állított értékek ezek, utálom mikor tiszta reflections minden, inkább legyen valósághű.
[WHEELS]
ReflectionFront=0.6
ReflectionSide=2.2
SpecularPower=6.2
SideFade=1.0
MetallicAmount=0.1[REFLECTION1]
ReflectionFront=1.4
ReflectionSide=0.8
SpecularPower=75
SideFade=1
MetallicAmount=0.25[REFLECTION2]
ReflectionFront=1.4
ReflectionSide=0.8
SpecularPower=1.0
SideFade=0.6[REFLECTION3]
ReflectionFront=1.4
ReflectionSide=0.7
SpecularPower=65
SideFade=0.6 -
djdaniel
senior tag
válasz imotep03 #32959 üzenetére
előző hsz-be írtad h commandline.txt , és bele van írva h ; availablevidmem 0.7 -noprecache -novblank
nos ezt a szöveget töröld ki, -norestrictions -nomemrestrict
Ma megjött a vga-am, nálam nincs semmi probléma gta iv alatt, ( windows 8 alatt, használom icenhancerel) igaz nekem nem HD 7950-es van, ha nem HD7750-es.
-
djdaniel
senior tag
válasz Mr. Erikszon #32968 üzenetére
esetleg a nyelv beállításoknál a játékba próbáltad ?
-
djdaniel
senior tag
Nekem amd kártyám van, water shader-al volt probléma... nem volt hullám, sima volt a víz felülete, letöltöttem a shader-t innen most meg rövid a víz
Valakinek van valami ötlete ?
[ Szerkesztve ]
-
djdaniel
senior tag
válasz csabika0001 #33109 üzenetére
WS10 ; XNetStartup failed - Please re-boot your system and/or re-install the game
nálam is volt ilyen, ( win8)
Net Framework 3.5 fent van ?
töröld a gfwl-t, és az xlive.dll-et, majd telepítsd újra.
-
djdaniel
senior tag
válasz csabika0001 #33115 üzenetére
nincs mit!
-
djdaniel
senior tag
válasz csabika0001 #33120 üzenetére
Hát nem elég GTA-as feeling-je van.
No DOF Csak teljes méretben lehet észrevenni a különbséget. [link] [link]
With DOF
[ Szerkesztve ]
-
djdaniel
senior tag
gtainside.com innen le szeded amelyik tettszik, letöltöd az openiv-ét, vagy a spark iv-ét, (személy szerint az openiv-ét jobban szeretem, könnyebb vele a textúrákat bele a wtd-be, ha nem módolsz akkor tök min1 h melyiket használod )
carcols.dar-nál meg a vehicles.ide-nál, és a handling.ide-nál, jobb klikk tulajdonságok, és ne legyen bepipálva az hogy írás védett, mert akkor nem engedi szerkeszteni.
amit ki hagytak mind2 tutorialból carcols telepítése, megnyitod a gtaiv/common/data könyvtárba a carcols.dat-ott, wordpadel, amit le töltöttél kocsit, abba van egy readme, és abba kell lennie pl ; infernus, 0,0,63, 0,0,59, 33,33,27 46,46,127, 6,6,8, 49,49,59, 59,59,127, 88,88,124, 62,62,63, 22,22,64,
na ez jelöld ki és másold, meg keresed a carcols.dat.ba ami úgy-e a gta iv common data könyvtárba van, és megnyitod-ad előzőleg, ctrl+f keresés infernus, pl ki dobja ; pl ; infernus, 1.2.3 ez ki jelölöd és amit a readme találtál carcols-ot az beilleszted helyére, és el mented. -
djdaniel
senior tag
mp6.wtd ezt át kellet volna nevezni, pl ; sentinel.wtd és sentinel.wft, csak a készítő ezt nem tette meg.
*** The following files were not found in the archive to be replaced
m6-wft and mp6.wtd ***m6 nevű autó nincs a játékba, és így nincs mit le cserélnie, ezért kapod a hiba üzit.
ha letöltesz egy kocsit, és olyan névre van átírva a wft, és a wdt, amilyen nevű kocsi nincs a játékba, pl bmw.wft, és bmw.wtd, ezért értelem szerűen átnevezed arra a kocsi nevére amit le akarsz cserélni.
A készítő azért add ilyen nevet a kocsi fájlnak, mert sok ember nem tudja hogy pl; az admiral.wft-ét, és az admiral.wtd-ét átlehet nevezni ; pl; sentinel.wft-re, és sentinel.wtd-re.elnézést a sok képért, videót is csinálhattam volna, de sz*r a feltöltési sebesség.
tutorial képekben ;[ Módosította: 7 ]
-
djdaniel
senior tag
válasz energy4ever #33457 üzenetére
Szerintem felejtős, de ezt már a többiek is leírták.
Nincs értelme meg venni, sokat fogyaszt + nagyon melegszik [link]
Rengeteg hibásat látni vaterán és egyéboldalakon, legtöbb javított sz*r, újra golyózás után alig ha 3hónapig bírja egy vga, sokan azt csinálják megveszik a hibás vga-at megcsináltatják és tovább adják.
Én a helyedben vennék egy 7850-es de abból a 2gb -os verziót. -
djdaniel
senior tag
válasz zsoca875 #33561 üzenetére
csinálj egy commandline.txt írd bele ezeket ;
-novblank
-norestrictions
-frameLimit: 0
-availablevidmem: 3.0
-percentvidmem: 100
-fullspecaudio
-noprecache
-nomemrestrict
és tedd a gta iv főkönyvtárába, igaz nekem ati kártyám van, nálam a commandline nélkül 40%.osan használta a gpu-t, commandline-al már 100%-osan.Próba szerencse
-
djdaniel
senior tag
válasz Chapel #33594 üzenetére
az adott patch-hez valót használd, a 2.1 icenhancer a legjobb, leszámítva redskyt, ati kártyáknál a water shader bugot...
én nem tudom megállni hogy ne piszkáljak bele a beállításokba, utálom ha tisztára csillog a kocsi, igaz nálam most nincs redsky vagy water shader bug, rá keresel google-be könnyen meg lehet oldani. -
djdaniel
senior tag
válasz Bjørgersson #33619 üzenetére
Grand Theft Auto IV: Complete jó árban van
Not compatible with Windows 7 or Windows 8, mennyi hülyeséget oda írnak...
közben megy win7-en is meg win8-on is, gondolom van olyan aki ezt elhiszi és nem veszi meg inkább -
djdaniel
senior tag
válasz MATEO6600 #33807 üzenetére
iceshader.fx be tudod állítani, vagy letiltani a hdr-t, illetve a tonemap, bleach bypass értékeit..stb
Ha be van állítva iceshader.fx-be a hdr, tonemap, bleach bypass...stb értelemszerűen ezekhez van konfigurálva a timecyc, Ambiant Color 0, Ambiant Color 1, Direct color, és ezeknél a Mutiplier értéke, hogy ne legyen se túl világos vagy sötét a kontraszt. -
djdaniel
senior tag
válasz vranyek #33937 üzenetére
ezt töltsd le redskyfix
(sajnos csak 4sharedre tudtam feltölteni, reg kell a letöltéshez)
skydome.wtd, stipple.wtd-ét másold be ide ---> gta4 főkönyvtár\pc\textures mappába
és megszűnik a piros ég.
"színes lapok vannak körülöttem"
mutass egy képet, mert így nem vágom mire gondolsz. -
djdaniel
senior tag
válasz strycy88 #33944 üzenetére
Melyik tápegységet vegyem? /Mielőtt kérdezel, olvasd el az első hsz.-t!/
iarena és gpa nem jó széria.
-
djdaniel
senior tag
...\steamapps\common\grand theft auto iv\Installers\DirectX_jun2008\DXSETUP
...\steamapps\common\grand theft auto iv\Installers\DirectX_Mar2009\DXSETUP
...\steamapps\common\grand theft auto iv\Installers\vcredist_x86ezeket telepítsd fel, és a Games for Windows Live-ott, indítsd újra a gépet, majd ;
...\steamapps\common\grand theft auto iv\GTAIV\Activation\SteamActivation