Új hozzászólás Aktív témák

  • MésziGab

    tag

    Az én történetem a következő.:

    Kiszemeltem egy kedvező árú terméket az interneten,amit meg is rendeltem a webshoptól (luxoryshop.com) és az előreutalásos opciót választottam mert annál gyorsabb kiszálítási idő volt megjelölve!
    Kaptam egy e-mailt hogy beérkezett a megrendelésem,és utána kaptam egy másik e-mailt hogy elfogadták a rendelésem kérik utaljam át az összeget! Az átutalás megtörtént(195.000 Ft),majd 2 nap múlva jeleztem feléjük hogy szeretnék elállni a vásárlástól(interneten jobban utánna olvastam a cégnek) kérem utalják vissza az összeget! Ezt tudomásul is vették,kaptam is e-mailt hogy a rendelésem státusza "meghiúsult"-ra változott!

    Azóta várok a pénzemre,e-mailre ritkán válaszolnak és folyamatosan a törvényileg előírt 14napot hajtogatják!

    Ha letelik a 14nap és nem utalják vissza az összeget akkor célszerű feljelentést tennem a webshop ellen,vagy sajnos ilyen ügyben bele kell törődni hogy én hibáztam hogy utaltam?

    A webshop adatai.:
    luxoryshop.com - Avier Enterprises Kft.
    Szentmihályi út 131.
    1152 Budapest
    Telefon:
    06-1 / 533-3131
    E-mail:
    ugyfelszolgalat@luxoryshop.com

Új hozzászólás Aktív témák