-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
grafnet
veterán
válasz mikrofon #42450 üzenetére
A kamerák alapból, elsődlegesen sebességre vannak élesítve.
Ha, nincs rajta gyorshajtás, akkor a helyi seriffek nézik át: biztonsági öv miatt.
Lámpa miatt még senkit nem "hurcoltak" meg - tudomásom szerint. (3 Veda és 22 autó)Ellenben, ha megállítanak, akkor azért lehet beszélgetés tárgya a lámpa.
Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz grafnet #42451 üzenetére
Sajnos hurcolnak. Rokonok jöttek fel Pestre a pályán DRL-el és kiszedte őket két motoros rendőr. (hátul látták, hogy nincs helyzetjelző, megelőzték őket, megnézték elől mi a helyzet és kiterelték egy parkolóba).
Bünti nem lett csak figyelmeztetés. Időben viszont buktak 20 percet.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
mtade
aktív tag
A közúti közlekedés szabályairól szóló 1/1975. (II. 5.) KPM–BM együttes rendelet (KRESZ) 44. § (8) bekezdése:
„Lakott területen kívüli úton a forgalomban részt vevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, … nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.”
ENSZ-EGB 87. számú Előírás (87.R.) 2.1. pontja szerint:
2.1. „Nappali menetjelző lámpa olyan menetirányban előre néző lámpát jelent, amelynek rendeltetése a járművet jobban láthatóvá tenni nappali vezetés közben.”
Így úgy gondolom, a csak előre néző drl teljesen szabályos...
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
DeFranco
nagyúr
-
-
Gombával javították a gumit, de mindjárt rendeltünk is két darab Ventus Prime 4-et és cserélve lesz, valószínűleg pénteken. Addig wellnessen lesz a kocsi. 25900 pénz darabja a guminak...
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
A Zéé
addikt
nem tudtam erről a kiegészítésről, köszi.
Tudom, más, de én motorral vizsgáztam az elmúlt 2 évben 2x rutint 2x forgalmat, és ott nagyon máshogy működik ez az egész. Ott minden gép úgy működik, hogy álló motornál ráadott gyújtásnál világít elől a kis izzó, hátul meg a "hátsó lámpa", amiket első és hátsó helyzetjelzőnek kellett hívni. Járó motornál pedig világít az első tompított is és a hátsó is, és nem is tudod lekapcsolni. Emlékeim szerint még a DRL-es BMW-n is így ment, ott csak annyi volt, hogy lehetett kapcsolni csak DRL-t, amikor elől a led, hátul a rendes piros lámpa világított, meg volt külön tompított és távolsági fény is.Just a simple Lineman...
-
mtade
aktív tag
Én valamikor 2019ben beszereltem az utólagos DRL-t az S-maxba, azóta kb 3x nyúltam a kapcsolóért.
Az előző mondeo-n is volt autómata lámpa, már bánom, hogy ahhoz nem vettem meg a DRL-t.
Rohadt kényelmes, bár most akkor van rumli, ha pl asszony fókájával vagyok, ott hajlamos vagyok elfelejteni bekapcsolni a pilácsot.Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
válasz gabor9991 #42468 üzenetére
Hát, már kétszer javítva volt. Amúgy is 2018-as gumik amikbe 3 szezon van. 2 év múlva cseréltem volna úgyis a szettet.
Kollégàm márciusban vett négyet, mondták is neki, h pont időben, mert pàr hétre rá már kúsztak felfelé az árak és nem úgy néz ki, h megáll ez a tendencia./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kcsa
veterán
válasz mikrofon #42472 üzenetére
Lehet beszerelni a fenti képen látható méretezési szabályokra való tekintettel, illetve olyan elektromos bekötéssel ami az elvárt (tompítotttal, reflektorral és helyzetjelzővel együtt sem világíthat, ezt vizsgán ellenőrzik is).
Én vettem Osram ködlámpával egybeépített DRLt, minimális villamos munkával teljesen megfelel minden szabálynak, és mivel automata fényszóróm van, ezért gyakorlatilag soha nem kell a kapcsolóhoz nyúlnom, megoldja magától. Ritka kivételek persze vannak: olyan fényviszonyok, hogy a tompított még nem kapcsol, de hátsó lámpára szükség lenne szerintem - de ahogy a közlekedő tömeget nézem, ezzel valószínűleg egyedül vagyok, aki ad erre...
-
mikrofon
addikt
Ez jól hangzik de én ennél egyszerűbbre gondoltam
Még pedig arra, hogy mivel még 2011 után is gyártottak mk3-at így abban kellene lennie DRL-nek. Mivel ugyan az az alap így szerintem kell hogy legyen egy szett ami kompatibilis az én régebbi gyártású mk3-ammal. Tehát megveszem szerelő berakja kicseréli és kész....
-
oliwire
őstag
A külső levegő hőmérséklet érzékelőm, ami a jobb visszapillantó tükörben van, vmiért 2-3 Celsiussal többet mutat, mint a valós. Van lehetőség újrakalibrálni?
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Akksi témában kérdeznék, ha tudtok segíteni.
Ford Fiesta 1.4 TDCi (2006)
Gyári Ford akku van benne, (278*175*175 mm) és most lett 8 éves ez a második akku, de még bírja valameddig. Az első amit gyárilag raktak bele az is elment 8 évet amikor cserés lett, és bár még az is elment volna egy ideig, de biztos ami biztos, inkább cseréltettem. Kérdésem az lenne, hogy maradjak ennél a Ford akkunál továbbra is, ezt vegyek megint, vagy lehet valamelyik olcsóbb márka helyette? Például Exide? Mit javasoltok.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
#27070592
törölt tag
Hi,
Ebben a méretben (278mm) az [Link]Exide nagyobb kapacitású mint az a Ford sli amit linkeltél.
Kérdés hogy az 1.4tdci generátora szinten tudja-e tartani, vagy merülni fog.
Egyébként nálam is Exide van, a 61Ah/600A verzió, bevált. -
Jenne
senior tag
#42484 radi8tor és #42485 camelferr
Köszönöm a válaszokat.
Szimpatikus ez az Exide Premium, Ezek hány évet bírnak ki? A mostani és az előző ford akku az 8 évet azt simán elment, bár én használok folyamatosan Akku-aktivátort is. Talán ezért van, hogy elmentek 8 évet az akkuk gond nélkül?A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Nem jellemző már a 8 évig tartó élettartam. A gyártók sajna azon dolgoznak, hogy gyakrabban kelljen cserélni.
Exide Premium 4-5 évet tud. De ugye az autó se mai darab, szóval nehéz jóslatokba bocsátkozni. Az alkatrészek fáradnak. Nekem kb ennyi idősen adta meg magát a generátor. Igaz Focusban, aminek zsúfoltabb a motortere és emiatt melegebb.⭐ Stella
-
-
Jenne
senior tag
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget.
Egy kérdésem lenne még. A gyári Ford akku mérete az 278*175*175 mm. Jó lesz az Exide akku, de egy dilemmám van még és ebben kérnék segítséget. A gyári elektromos értékeknek ez felelne meg, ha az akku fizikai méreteit nézem akkor meg az eggyel nagyobb ez. Van Pécsen is a Partnerautónál ezekből, és a 3000 Ft különbségen nem spórolnék amúgy. Ami miatt hezitálok az az, hogy a nagyobb akkut is elbírja tölteni a Fiesta 1.4 Tdci (2006) generátora? Nem lesz vele gondja? Nem túl nagy hozzá? Nem a fizikai méreteire értem.
Köszi előre is a segítséget és elnézést ha nagyon butácska volt a kérdésem.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
kcsa
veterán
Elméletileg dízeleknek előnyös a nagyobb akku télen: könnyebben átforgatja a nagyobb akku a motort. Ha a töltésed rendben van, akkor a nagyobb akkut is fel tudja tölteni elég hosszú utakon. Ha inkább sok rövid úton használod akkor kisebb akku kell, vagy töltögetni amikor már merül.
-
ReFleXx
addikt
pollenszuro csere folyamatban, nem szeretnek megdogleni legios betegsegben
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
válasz ReFleXx #42497 üzenetére
Hulk pollenszűrő? Ilyet se láttam még. Nyárra aktív szenest szoktam venni, Mann.
Visszakaptam a kocsit a wellnessből. Határozottan szebb színe lett. Persze szarból nem lehet várat építeni, főleg nem 3 nap alatt. De megérte. Motorháztetőn tornázott a legtöbbet, kapott az egész kasztni egy réteg vaxot.
Sajnos nem mindenhol egyforma a festés, ezt mar tudtam mikor megvettem anno. Vannak rajta lakkozott felületek, de sima akril is. Sajnos sok helyen megindult lefelé a lakk.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen