-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sys85
veterán
Azért az nagyon durva,főleg hogy maga a vezérlés szett nem egy hatalmas összeg.
Legalábbis a tdci-be gyártótól függően 50-90k.
Ha az én szerelőm is ilyen árat mond,akkor inkább lebombázzuk mi a cimborákkal.Inkább veszek 1-2 célszerszámot (de amúgy van egysmás a baráti körben),még akkor is olcsóbb.
A kuplungot is kicseréltem volna már,csak az is melós,de ha munkadíj egy ilyen durva,akkor inkább bevállalom.
Amiket ma kicseréltem azokat is a spórolás jegyében cseréltem én magam,ha valamit én is megtudok csinálni,akkor nem fizetek ki egy vagyont munkadíjra,még akkor is ha itthon lassabban megy a dolog.
Nem ijedek meg az ilyesmitől.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
válasz gabor9991 #41343 üzenetére
Elf Evolution 900 SXR 5W-30 került nemrég a másik kocsiba, ezt tudod is. Lehet akkor érdemesebb ilyet önteni a fókába is? Olcsóbb is, mint a Motorcraft.
Mióta nálam van, egészen tavaly őszig csak Ford Formula F került bele, legutóbb már a Motorcraft olaj.Nem értem miért nem írják ki egyes weboldalakra a pontos jóváhagyást. Kovács autónál az Elf-hez például csak 913-D-t írja ki, pedig máshol ugyanaz fel van tüntetve, mint a Motorcraftnál.
Motorcraft olaj: WSS-M2C 913-D/C/B/A
Ford Formula F: WSS-M2C 913-CFél évente friss olaj kerül bele a sok városozás miatt, pedig nem is megyek vele kifejezetten sokat.
Úgy emlékszem gyertyák csereperiódusa 30e km. Ezeket évente szoktam kukázni.Kérdés: Trafóból és kábelkészletből milyen márkát nézegessek?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
zoger
tag
Igen, én se vagyok ijedős típus. Régen a Swiften s a sima benzines Fiestán megcsináltam én, de ez az ecoboost teljesen más sztori. Eleve a nyomatékszorzó a főtengely csavarhoz több mint 100eft. Ezt én nem vállalom be. Legyen megcsinálva rendesen. Ezt ráköltöm s akkor megint sokáig nincs rá gond.
-
Trafóból a Bosch gondolom nem gagyi. Meg ha jól emlékszem Valeo volt a másik amire nem köpködtek.
Jó ez a termékszám? Bosch 0 221 503 490Kábelből?
Kovács autó kínálatában meg lehet keveredni rendesen, valahogy rendbe rakhatnák/egyszerűsíthetnék a webshopot.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Offos topikban az elf ajánlott olaj ugye, így név alapján nekem szimpatikusabb mint a motorcraft az kicsit már nekem olyannak tűnik ,hogy régi autókba lesz úgyis beleöntve jó lesz oda az olcsósított olaj is, de lehet ez tök hülyeség és ugyanolyan jó mint egy prámium olaj.
Bosch trafó a gyéári én olyat keresnék ha kellene.Van baja amúgy vagy csak megelőző karbantartás jelleggel cserélnéd? -
DeFranco
nagyúr
válasz gabor9991 #41356 üzenetére
Milyen amúgy a jó olaj meg milyen a jobb olaj egy viszkozitáson/szabványon belül?
Tételezzük fel, hogy mindkettő teljesíti az adott motorhoz előírt szabványt: az egyik jobban teljesíti? Miért? Hogyan?
Tudunk bármit ezekről?
(Franciáknál amúgy az elf mellett már a castrol az ajánlott itt már egyből van átfedés. A renault motorcraftja meg a motrio, ami amúgy magasabb szabványkategóriát teljesít mint az előírt elf és castrol...)
-
darvinya
titán
Március 15., s gépjármű adót kellett volna fizetni.
De sem.értesítőt nem kaptam, sem hátralékom nincs NAV rendszerben.
Akkor idén ez el marad, vagy május 15 lesz a határidő?Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz gabor9991 #41356 üzenetére
Havonta 1-2 alkalommal előfordul, h nem indul elsőre illetve ha ilyenkor be is indul, akk le akar, vagy le is fullad.
Benzinpumpa szinte új, gyertyák évente cserélve (7000 km után újak mennek bele). Vagy a benzinpumpa kábelében van valahol bibi, vagy a trafó-kábel duóban. Ha jól emlékszem most Bosch van benne. Elképzelhető, h 17 év alatt nem piszkàlták és gyári?
Ahogy elnézem nem egetrengető összeg a csere.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
gabor9991
őstag
Enyém is csinálja, meg szerintem mind
Miután lefullad utána nem 1 motorfordulat kell hogy újra beinduljon hanem teker úgy 8-10 fordulatot talán és nem úgy indul be hogy a fordulat magasról esik vissza hanem alulról áll be 800-körüli alapjáratra.
Mióta megvan azóta csinálja időnként, én már megszoktam hogy ilyen. -
válasz gabor9991 #41369 üzenetére
Nekem nem egészen ilyen. Ha épp elsőre nem indul be akkor másodjára általában már igen, de harmadjàra mindig és nem kell neki sok. Havi egyszer előjön úgy, h kábé minden nap megyek vele. Szerintem nőből van...
A lefulladás nálam úgy néz ki, h beindul, de nem épül fel a fordulat csak max olyan 6-700 környékére, bedadog, ilyenkor általában ha nyomok neki egy gázt akkor nem fullad le, de ez is olyan 50-50%.
Hidegen az alapjárat valahol 1000-1100 között lehet. Pár perc után beáll olyan 800-ra, de addig csattog mint egy dízel. Ez ilyen.
Benzinpumpa talán két éve cserélve lett Bosch-ra, így azt kizàrnàm ahogy a relét is, mert az is új. Ha tippelnem kéne akkor valahol a jobb oldali küszöb mentén lévő vezetékkötegben kéne keresni a hibàt. Elképesztően szar minőségű a benzinpumpához menő drót. Gondolom a többi is hasonlóan öregszik, törik, majdhogynem elporlad./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Szotyi0
csendes tag
Sziasztok,
Egy problémával fordulnék hozzátok.
2004-es 1.4 benzines Fiesta-ról lenne szó.Szóval nem rég vásároltuk az autót, a motorja nagyon jó erőben van, 110 ezer km van benne.
Csináltunk rajta olajcserét és légszűrő cserét.
Az olaj amit leszedtünk, rettentően koszos, fekete trutymós volt. Ezt kicseréltük de mivel nincs aknánk, ezt emelőn tettük meg, illetve édesapám javaslatára beindítottuk így a motort és a féktárcsa forgott pedig üresben volt az autó. Aztán megcsináltuk a légszűrő cserét is, itt annyi volt a probléma, hogy elporladt egy kis szivacs ami a kartergázt szűri, ezt pótoltuk egy ipari szivacs darabbal. Ez után vezettem egy jó 40 km-t, de az első 5 km-en kivillant a check engine lámpa. Nem villogott, hanem csak sárgán világított.
Utána bátyám leszedte az új olajat is amíg nem voltam otthon és ez is tiszta fekete volt, annak ellenére, hogy csak 40km volt az új olajban, viszont semmilyen problémát nem észleltem, a motor jó erőben van, nem rángat, egyből indul. Hétfőn viszem kiolvastatni a hibát.Esetleg van olyan aki találkozott már ilyen jellegű problémával és tudna tippet adni, hogy mi miatt állhat fenn a probléma?
Köszönöm előre is!
-
subaruwrc
félisten
válasz Szotyi0 #41373 üzenetére
mivel az olaj nem folyik ki tökéletesen belőle, a benne maradt koszos olaj hamar beszínezi az újat is
ez normális
a check engine nem feltétlenül
féktárcsa forgás is normális ha az egyik kerék a földön van akkor a másik elkezd forogni üresben is
szivacsot inkább gyárit kéne bele pótolni -
Szotyi0
csendes tag
válasz subaruwrc #41374 üzenetére
Voltam már autóalkatrész boltban, rendeltek is nekem egyet, majd érte kell menni holnap, mindenképpen cserélni fogom, csak hírtelen nem néztünk utána és azt gondoltuk a sima ipari szivacs is jó bele. Erre tudunk gondolni, hogy megnőtt emiatt az emisszió, vagy esetleg az új olaj feloldott valami tömítést, bár nem vagyok szakértő, nem tudom, hogy ez mennyire lehet valószínű és bocsánat ha hülyeséget írtam.
-
-
Szotyi0
csendes tag
válasz ReFleXx #41376 üzenetére
Kézi emelővel emeltük fel és tettünk alá egy tartó bakot. Figyeltünk, hogy amennyire lehet, vízszintesen álljon az autó. Annyi volt még a probléma, hogy a szervízkönyv szerint 3.75 liter olaj kell bele, de 4 liter kellett ahhoz, hogy a nívópálcán a két jelzés között legyen az olajszint, tulajdonképpen a bátyám emiatt engedte le az új olajat. Talán emiatt felállhat ez a probléma?
-
szaki04
senior tag
Szisztok!
Hivatalosan is kiderült hogy hengerfejes az auto. Kb. mennyi lehet a javítási költség? 600000 Ft-ba belefér? Hivatalos Ford szervizben lehet kivitelezni csak! Válaszokat előre is köszönöm!
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
-
#27070592
törölt tag
válasz Szotyi0 #41388 üzenetére
Logikus volt.
Egyébként használt autó vásárlása után érdemes olajcserével indítani, de azt írtad a leeresztett faradt olaj feltűnően fekete és szlottyos volt.
Ezért jó ötlet volt az első betöltött olajat is leereszteni.
Bár én egy kátrányos fáradt olaj láttán beiktattam volna egy motoröblítőt is.A túltöltést viszont érdemes elkerülni, kárt is okozhat a motorban.
-
Szotyi0
csendes tag
válasz #27070592 #41389 üzenetére
Az a baj, hogy nincs több olajunk, bolt sincs a közelben így kénytelenek vagyunk visszatölteni az "új" olajból amíg elvisszük az autót a szerelőhöz. Az állaga különben jó az olajnak, csak hát a színe... de a bátyámnak autószerelő végzettsége van és mondta, hogy arra a pár km-re teljesen megfelel az az olaj is, szóval hiszek neki ebben.
-
darvinya
titán
válasz szaki04 #41387 üzenetére
Az a gond, az árajánlattal, hogy csak hengerfej és közvetlen hozzátartózó anyagot számol.majd el.
Viszont egyéb hiba elő fog kerülni, így azt vagy saját zsebből fizeted, vagy ismét lehet garancia eljárás vonni külön eljárásban.
Utóbbinál már évek is lehet, aztán addig ott rohad kint a roncs parkolóba a műhelynél.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
őstag
válasz Vebber #41383 üzenetére
Nem, sajnos a Focccus sem tudja, mert ahogy korábban is írtam ez amolyan safety feature, nem opció amit ki - be lehet kapcsolni. Talán a fordowners-en olvastam, hogy lehetetlen kikapcsolni, de egy kérdést megér a Petrányiéknál esetleg, mert ugye nekik gyári értékű berendezéseik vannak, aztán hátha tudnak varázsolni valamit. Dobj egy email-t nekik, aztán ha válaszolnak oszd meg velünk is az infót, legalább tudni fogjuk ha netán felmerülne újra a kérdés.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
szaki04
senior tag
válasz ReFleXx #41391 üzenetére
Jeleztem a problémát és ma 15:30-ra volt időpontom a diagnosztikára. Ott megállapították, hogy valahol szivárog a hűtőfolyadék. Erről kaptam papírt, amivel tudtam indítani a garanciális ügyintézést. 04.11-re van időpont a Ford szervizbe. Addig nem használom a kocsit. A szerelő is azt javasolta. Folyt. köv.
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Mobil flották
- Motoros topic
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest