-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
n1nja
tag
Sziasztok.
Sebességben (2-es) gurulva, lassulva, olyan 1500-as fordulat környékén be-bedadog az autó.
Másik: klímát bekapcsolva nem emeli meg az alapjárati fordulatot, ahogy eddig tette, inkább küzd a lefulladás ellen. Klíma működik.Összefügghet a két dolog? Mi lehet a bibi?
Köszi.
Focus mk1 1.6b -
embe
nagyúr
Sziasztok!
Valaki használt már ilyen STP Ultra dízel adalékot?
1,6 Focus TDCI- be tenném. Semmi probléma, csak lesz most egy hosszabb utam, gondoltam megjáratom valamivel.
Korábban használtam több félét, igazán nem tapasztaltam azt a kiugró javulást amit ígértek.
Igaz egyszer használtam a volt dízel Merivámnál egy Pro-Tech adalékot, mert fulladozott az autó, de akkor nem tudtam eldönteni hogy az adalék, vagy a "meghajtás" oldotta-e meg a problémát.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
őstag
Készülök vásárolni a hétvégén egy szett lemez felnit, hogy a télit dobjam rá, ne keljen minden alkalommal az alut cibálni, mert ha jól hallottam nem tesz jót a felninek és a guminak sem. Kérdésem, hogy honnan tudom azt, hogy a lemez felni gyári? Gyáriként hirdetik, de ki tudja... Benne kell lennie valami Ford logónak vagy milyen bármi más ismertető jel alapján lehet eldönteni, hogy valóban gyári-e? Esetleg nincs valakinek fotója gyári lemez felniről? A 6,5x16 5x108-as van nekem aminek 63,3 az agymérete ha minden igaz.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz SpaceKombajn #41404 üzenetére
Köszönöm
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
ReFleXx
addikt
válasz Csabex #41407 üzenetére
vegyel alufelnit telire is aluban biztos ott a Ford logo ha gyari.
acefelnibol is lattam mar Ford logosat de nem tudom hogy minden rajta lesz-e illetve, hogy van-e jelentosege egy acelfelninel.
Az ET meg a szelesseg a lenyeg, hogy az is passzoljon: 6.5Jx16 ET522020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
eskuszom tetszik New 2022 Ford Mondeo in-depth Walkaround Interior & Exterior
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz Csabex #41407 üzenetére
Nekem fomoco volt beleütve, rendes kerek ford logosat boltban nem biztos hogy találsz, nem is tudom az megy-e szabadkereskedelmi forgalomba.
Használtan pedig mindenképpen lutri, ott inkább állapotot keresnék, mert ha valahol üt, akkor hiába centrírozzák, mindig lesz kis rázás.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz darvinya #41417 üzenetére
Debuting at Auto Shanghai 2021, the new Ford Escape PHEV SUV is equipped with fourth-generation Ford Hybrid Architecture, capable of accelerating from 0 to 60km/h in 4.6 seconds, with more than 1,000km range and fuel consumption as low as 1.2L/100km to offer a worry-free pleasant experience in diverse driving scenarios.
Kínában nincs chip hiány. Szerintem.
Sync4-el elérhető már tavaly óta (bár ők Sync+nak hívják):
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ford Pumák és EcoSportok halála: [link]
⭐ Stella
-
őstag
válasz darvinya #41420 üzenetére
Áhhh, nem hiszem... szerintem bezúzzák őket. Munkámnak köszönhetően ismerős egy hasonló szitu és ott zúzás lett a vége sajnos, pedig könnyen javíthatok lehettek volna, de ilyenkor nem kockáztatnak a presztízs meg a minőségpolitika miatt.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz DeFranco #41411 üzenetére
Köszönöm Végül elhoztam őket, aztán a gumisnál kiderül, hogy milyen állapotban vannak... Ha szerintük nem okés, akkor majd vissza adom az eladónak. Ránézésre a peremek rendben voltak, semmi deformáció nem volt felfedezhető rajtuk. Baromi nehezek, van anyag bennük rendesen...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz radi8tor #41422 üzenetére
Igen, de ha elemezni kezdjük az üzemnek az öko lábnyomát, akkor egy ilyen húzás azért komolyan dob rajta, hiszen az autók alkatrészei egyenként a gyártás során már hagytak nyomot akár a beszállítóknál, akár náluk, ezért nem is értem ezt a fajta üzletpolitikát. Ok, minőség meg minden, de kérdem én, ilyenkor hol a környezettudatosság amikor olyan alkatrészeket is lezúznak az autókkal amiket simán újra fel lehet használni egy másik ugyanilyen modellnél pl. ? Sehol...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Balcsix
senior tag
Szerintem többet ér ha jó minőségű naftát kap a gép mint midnenféle adalékkal hígitani, ha nincsen semmi probléma az autóval (ez a motorolaj adalékokra hatványozottan igaz), de ez természetesen mindenkinek a maga döntése, én csak a véleményemet írtam le.
Egyedül eddig 2t-nél éreztem különbséget még anno. Annak a spuri tényleg használt pozitív irányba.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Srácok S-max, 2008-2009 körüli évjáratokban, melyik motorral érdemes autót nézni?
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
embe
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #41428 üzenetére
Én nézegettem, körbejártam. Jobb áron vannak az 1,8 dízel motorral szerelt példányok, de nagyon nem ajánlották azt a motort. Kettős ( szíj + lánc ) vezérlés, stb.
Nekem is a 2.0 és a 2.2-es motorral szerelteket ajánlották.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
nagyúr
válasz ReFleXx #41429 üzenetére
Dízel lenne, ha úgy alakulna, de nem akarom. A benzines autó nekem jó, de ekkora kasznihoz meg nem is gondolkozom benzines kivitelben. Köszönöm! Mindenkinek!
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Ford Focus II, DA3 a következő hibajelenségeket produkálja.
1. A fordulatszám mérő egy ideig nem kap jelet.
Indítás után a mérő nem mozdul meg. Egy idő után vagy a jármű megmozdul, általában megérkezik a fordulatszám jelzés. Utána hibátlanul jelzi a fordulatszámot.
Egy esetben tűnt fel, hogy rövid ideig még darabosan jelzett a műszer.A fordulatszám jelzés után egy másodperccel bedobja a számítógép a motor hiba jelzést. De ez már DPF rendszerre vonatkozó hibajelzést ad.
Folyadékkal fel van töltve a tartály. az öntisztító rendszer működik. Kb 160 km-l korábban tisztította magát a rendszer. Alapjáraton nincs mérhető nyomáseltérés a DPF két szenzora között. Magasabb fordulatszámon is minimális és gyorsan visszaáll, ha lecsökken a motor fordulatszáma.
Viszont tankolás után nem észleli a jármű a betöltött üzemanyag mennyiséget. Több lépésben emelkedik meg az üzemanyagszint jelző. Első körben az tanksapka érzékelő hibájára gondoltam. De a forscan azt mutatja, hogy rendben van a az érzékelő.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Dißnäëß
veterán
válasz Sub-ZeRo #41428 üzenetére
Kettőfél té.
Lépem, halad.
Büntike.
A hang meg orgazmus, még úgy is, hogy az ST fókához képest épphogy csak hallatszik onnan jobb-elölről valami finom morgás egy-egy kövérre.Ja, totál sleeper. Azaz behúzzák Eléd, mert "jön egy doboz, ahh, behúzom elé és majd elmegyek" - aztán mikor már tolnád le, hogy "mennnyyymáááinnnen" akkor már késő mindkét félnek, ő bekerült Eléd és fékeztél egy nagyot, haladni meg nem halad és ugye előzésben vagytok a szembe sávban.
Amikor meg valaki kívülről akar erőlködni, hogy majd jobbról jól megelőz, mert "hülye béna vagy" (értsd: Előtted lévő sem halad, Te pedig hagysz 10 métert defenzív vezetés címszóval, követési táv kényelmesen, stb)... szóval ilyenkor is rá lehet lépni és van meglepődés. Szóval rengeteg Octavia-s és hasonló kétliter tádét lehet vele rommá szopatni, azaz én alapból nem vagyok genya, de amikor valaki kreténkedik, akkor nagyon gyorsan a helyére lehet tenni vele az erőviszonyokat.
Mondjuk ma egy Merci nagyon letolt majdnem az útról, öreg példány volt, de az S500 az azért szintén szedi a lábát, viszont kielőzni nem mert ennek örültem Kisautó simisimi.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz Dißnäëß #41435 üzenetére
Ja, benyát nyeli, LPG felejtős. Himba van, nem hidrotőke, gáznál 20-ezrenként kell szelephézagot ellenőriztetni, ami rohadt egy macera.. a felsőkenő meg sokak szerint humbug (Totalcar-féle LPG Doktor szerint is, rájuk írtam ugyanis).. úgyhogy ha "vérgép" kellene ilyesmi kategóriában és sokallod a 10.5 fogyit benzinből, akkor VW Routan 3.6 szívó 280 ló vagy valami hasonló, ami hidrotőkés és annak lehet adni egy klassz LPG szettet. Oké, 2.5T-ből is van nem egy LPG-s, végülis minden autóra megcsinálják, de nem ideális + még abból a szempontból sem, hogy a hengerek teteje amúgysem szeret melegedni (repedhet, lásd block mod, ahogy húzol rajta, szinte kötelező), gáznál meg eleve nagyobb lényegesen az égési hőfok. Szóval megoldható nagyon szakértő szervizzel a gázosítás, de én nem ajánlanám, ezek pont olyan mocik, amiket benyán érdemes hagyni és a kúton fizetni mint katonatiszt.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Ma reggel kicsit meg kellett rángatni az ajtót, hogy kinyíljon, semmi komoly erőfeszítés, viszont azóta hiába csukom be az ajtót, azt jelzi, hogy nyitva van, továbbá a központi zár is mintha késve reagálna. Lehet, hogy megfagyott benne a pára vagy valami komolyabb? Majd ha kiolvadt megnézem.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
SECTORnooB
addikt
Nem vitát jöttem gerjeszteni, nekünk a második fordunk az 1.8 as dízel KKDA/KKDB első Focus 2, mostani a szóban forgó 2008 as Cmax. Nyilván költségesebb a vezérlés miatt és az alacsonyabb fordulaton töltő turbó miatt lehet hogy a lendkerék is hamarabb megtud fáradni, ez láb függő(mondjuk használati ertéke meg lehet jobb is).Viszont nincs benne DPF és az előző Focusunkba sem volt. Tehát előnye is van bőven.
-
7Sony7
addikt
válasz SECTORnooB #41438 üzenetére
Üdv. Viszont S-max ról van szó, nagy bódé, szerintem nem árt bele a 2.0 motor. Mondom ezt C-max 1.6 109Le tulajként.
-
-
darvinya
titán
válasz milkabrams #41437 üzenetére
Ajtóknak a jelzőkapcsolója koszolódott el, ami kaszni zárfélnél van.
Azt mozgasd meg kézzel s megjavul.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
embe
nagyúr
válasz SECTORnooB #41438 üzenetére
Végül nem vettem. Így nem a tapasztalataimat írtam le, hanem azt amit nekem mondtak az adott motorról. És igen ahogy írták, még a hamarabb elfáradó kettőstömegűt is említették.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
SG3rg0
őstag
Sziasztok!
2017 Focusomat vittem olaj cserére. Hogy tudom resetelni a computer, hogy új ciklusról kezdje az olajcserétől megtett km?
-
radi8tor
MODERÁTOR
Fókát leadtam nagyszervizre. Még állt bent egy Audi A3 előtte, reggel állítólag van 1 órás meló vele.
Akkor nem reménykedek benne, hogy kész lesz az enyémmel délig. Mondjuk nem gond, csak szeretem tudni mire készüljek. Attól kivagyok, amikor egész nap várni kell a hívást.
⭐ Stella
-
EnterR
veterán
Sziasztok, 2011-es Fordnál 1.6 SCTI benzinesnek (150LE) van valami tipikus hibája amire érdemes figyelni? TiVCT-ről jókat olvasok, azonban lenne egy SCTI amit most nézek meg a hétvégén.
PSN ID: marquuard
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest