Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Néztem ezt az uj focust 1.5 EcoBlue 120lovast. Tudotok valamit errol az autorol,hogy tipus bibaja van e, kettostomegu hamar hal,vagy barmi negativmot? K Astrat nezem még, a benzinest 1.4 benzinest.
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Csabex #40554 üzenetére
Jaja kivéve az ilyen spéci teszteket amit mondjuk egy TV stáb csinál: [Focus 190-el a falnak]
⭐ Stella
-
darvinya
titán
válasz Csabex #40554 üzenetére
Néz meg jobban, hogy ez nem hivatalos törés teszt, inkább demonstrációs példa.
Tank nincs, mert tank sapka helyén tök üres.
Ráadásul teljesen más színű kocka van körülötte.
Ahogy behajlik a vonóhorog sem normális, mert előbb hajlik meg, utána a nyíl szerű utánfutó rögzítő felúszva tör be a csomag térbe.
Azért megnézném, hogy melyik Fucus hátsó ajtó viselné el azt rögzítő behatolást.
2007-es felvétel sem lehet új autós törés teszt.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
őstag
-
venom8888
őstag
nekem is tudna valaszolni valaki, aki jol informalt ?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz venom8888 #40563 üzenetére
Ja, Sync nem elérhető magyarul, de okosítva már tudja a magyar nyelvet. Persze garivesztéssel járhat.
Most nézem, ez az ST Line Focus 2022 nagyon jól néz ki. Lehet fóka mellett kellett volna maradnom. Csak a motor felhozatal nem tetszik. (mild hibrid játék)
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
troll81
addikt
Mi ez a diskurzus új autó macerás most nagyon bármit is rendelsz rendelnel.
Senki nem szervizel...
A két autóhoz lerendeltem az olajat és a szűrőket.
Elvileg ha jól tudom akkor max 12 hónap az autóban lévő olaj élettartama.
A maxiban kb 9-10 ezer lesz májusban pedig az 1 év jár le. -
#27070592
törölt tag
válasz venom8888 #40565 üzenetére
Ha használtban gondolkodsz, akkor az autó előéletét kell alaposan lenyomozni. Hanyag karbantartással szépen ki lehet nyírni minden motort, akkor is ha csak pár éves és kizárólag szakszervízbe hordták.
Ez egy 2018-as 1.5 EcoBoost egyik dugattyúja, a lehúzógyűrűk körüli lerakódások érdekesek, kevesebb mint 30ezer kilométer után.
forrás: video -
#27070592
törölt tag
válasz cappa72 #40568 üzenetére
Nem ijesztgetek.
A szőrmók is felvázolja a videoban, hogy miért nem egészséges a csak évenkénti olajcsere és a "longlife" olajak. A Ford is a hat hónap/8000km periódust ajánlja, amelyik hamarabb jön, olajcsere. Az olaj nagyságrendekkel olcsóbb, mint a motor, nem kell tőle sajnálni. -
-
#27070592
törölt tag
válasz cappa72 #40570 üzenetére
Itt van e.
Ebben hat hónap/ 7500mérföld áll, ami 12ezer km, a 8000km(5000 mérföld) a 2007 és régebbi Fordokra vonatkozik, de a hat hónap akkor is áll.
Azt csak Európában tudták beadni a fogyasztónak(flottakezelőknek), hogy márkától függetlenül ma már olyan tökéletes motorokat és olajakat gyártanak ami lehetővé teszi a harmincezres/két éves olajcseréket. Azt közbe' meg nem is..
Ugyanaz a blokk, ugyanaz az olaj, Európában 20k km/egy év, jenkiknél 12k km/fél év. WTF?Amikor egy $50k vontatóból kispórolják a száz dolláros olajcserét. video
-
milkabrams
őstag
válasz cappa72 #40570 üzenetére
9000+km-nél cseréltem olajat, hamarabb kellett volna? Hány havonta érdemes cserélni?
Mk2 focusÓ, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
#27070592
törölt tag
válasz ReFleXx #40573 üzenetére
Nálunk kevesebb foszfor és kén megengedett, az világos, de csodák nincsenek sztem. 2X-30ezres olaj ami kiszolgálna ilyen hosszú csereperiódust, nem létezik, főleg akkor kérdőjeles amikor egy olajcsere alatt a motorban marad az a másfél két deci fáradt elsavasodott elkormolódott fekete olaj és azonnal degradálni kezdi a betöltött új olajat.
-
DeFranco
nagyúr
válasz #27070592 #40575 üzenetére
úgy érzem most kicsit, hogy a ló két oldala között nem találod meg a hátát, van a 6hó/8k meg a longlife...
több helyen leírták, hogy az amerikai szabvány azért szigorúbb, mert sokszor rosszabb az olaj / üzemanyag, más a felhasználás (automata váltó), lehet butábban is rúgják mint Európában, plusz ott tényleg nincs tömegközlekedés, tényleg a wc-re is kocsival mennek, ami feltételez több doktorüzemet...
tényleg hülyeség szerintem is a longlife, de egy megfelelően megválasztott olajjal egy éves csereperiódus mondjuk 12k-s kilométerlimittel még egy széjpöjgős zacskóstej méretű motornak is teljesen megfelelő, ha egyébként nem rúgják hidegen úgy mint egy zastavát.
nem üzemórás motorok ezek...
-
#27070592
törölt tag
válasz DeFranco #40576 üzenetére
Ez nem a ló két oldala szerintem.
Inkább az a tényállás forog fent olajok esetében is hogy nem lehet egy nadrággal egyszerre két lovat megülni.
Városban, sok hidegindítással, sok araszolással, sok alapjárattal kigurult 12k km és autópályán, 130+ tempóval legurított 12k km között komoly különbség van az olaj elhasználódás szempontjából.
És a konkrét olaj még egy külön vitatéma. Eddig azt gondoltam, ha úgyis cserélem hat hónap után, akkor jó az óccsó Mannol is (jó szűrővel), de subaruwrc olvtárs rábeszélt a Valvoline FE olajra és lássak csodát, most téli hidegindításkor hamarabb elhalkul a Zetec ketyegés és menet közben is nyugisabb szebb hangja van az autónak (függetlenül attól hogy egy húsz éves, 310k km-t futott blokk)De hallgassatok a régi bölcsességre: mindenki csinálja úgy ahogy neki tetszik.
-
#27070592
törölt tag
válasz SECTORnooB #40579 üzenetére
Hidegindításkor lehet észrevenni, legalábbis ennél a konkrét Zetec szériánál amiben már szépen van kilométer és szeret kopácsolni egy kicsit (hülyébb szerelők szerint a hidrotőkék hangoskodnak, holott ezekben eleve nincs hidrotőke) a lényeg hogy a Valvoline olaj hidegen is hamarabb a rendeltetési helyére ér és halkabban üzemel a motor.
Dízellel egyébként semmi tapasztalatom nincs, de ha a Valvoline is teljesíti a Ford előírásokat akkor nyugodtan kipróbálhatod egy periódusra szvsz. -
darvinya
titán
válasz subaruwrc #40582 üzenetére
Köszönöm
camelferr
Szerelő csak abban tévedett, hogy hidrótőkét mondott lapkák helyett.
Mindkettő ki tud kopni, emiatt távolabb tud kerülni, mind a szeleptől, mind a bütyöktől.
Ekkor tud ez is kopogni, azaz inkább csattogni.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
nagyúr
válasz #27070592 #40575 üzenetére
Én az őskövület off autón is max 10k / 1 év periódust tartom. 22 éves, és köszöni jól van,
S-Maxnál sem gondolom, hogy másképp tennék, még így is felezett a km-re vonatkoztatott olajcsere, igaz, az időintervallumot (1év) azt tartom. Amikor legutóbb vittem cserére, az olaj még nem érte el a koszosbarna színt.
(átlagban pont kijön a 8k km / csere)B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #40584 üzenetére
Igen, ezek a mechanotőkék.
Decemberben cseréltem szelefedél tömítést, akkor néztem körül a helyszínen, de nem láttam semmi égbekiáltót.
Mindig pöccre indul a motor, jól húz, jó a gázreakció, többe kerülne a leves mint a hús ha műhelyben kicseréltetném a lapkákat, csak azért hogy hidegindításkor ne kattogjanak. -
#27070592
törölt tag
válasz cappa72 #40585 üzenetére
Felhasználó függő a dolog erősen. Egy lecserélt fáradt olajról még nem sokat mond ha annyit tudunk hogy egy éves és 10k km futás van benne, mert lehet az napi használós boltba/iskolába/óvodába szaladgálós üzem is és lehet hétvégi pályázós utazóautós üzem is, töredék hidegindítással.
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #40586 üzenetére
Ha csak ennyi, akkor abban van még bőven.
CVH-m is csattog hidegen, kb. 6mp-ig.
Azt viszont elismerem, hogy amióta Valvoline olajt kapot a motor, a hidegindítás után, nagyon gyorsan abba marad a csattogás.
Pedig 10W40-es.
Eddigi összes jobb, stb.-nél azért kellett neki vagy 10 perc is.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
ReFleXx
addikt
Tessek Dezent felni 49ert. Inkabb ezt vennem mint egy lemezfelnit 60ert vagy hasznalt lemezt feleert.
link2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #40588 üzenetére
10W40?
Én nem örültem amikor vétel után feltúrtam az autó csomagterét és az egyik oldalrekeszben 10W40-es literes flaskát találtam..
Ez mi a lóf@x?? Na, akkor engine flush és 5W30.
Sok okosságot össze lehet olvasni netes fórumokon, 15W50-et is láttam már, szívből gratuláltam.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest